wat een onzin.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap die mensen die zoveel daten voor geen meter, er straalt toch iets onnoemlijk treurigs af dat gezoek naar iemand die jou een beetje leuk vind en andersom, zo van voorruit dan maar, we passen een beetje bij elkaar laten we maar voorzichtig iets beginnen, je weet vanaf seconde een echt wel of het BAM! is of niet, voor minder moet je ook echt niet gaan.
Tja of het moet echt om het wipje gaan dan maakt het allemaal geen zak uit.
Nee, als iemand er goed uitziet. En soms ook als iemand er redelijk uitziet maar een leuke lach heeft of zo. Of als ik iemand van gezicht ken en weet dat het een lekker hapje is.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat laatste wat je zegt is logisch, dat heb ik ook. Maar hoe doe jij dat dan op Tinder? Je liket dus iedereen?
Het probleem is dat sommige mensen al blij zijn met 40% leuk vinden omdat ze bang zijn dat ze niemand tegenkomen of anders alleen zijn. Kijk naar de verhalen en reacties hier af en toe.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit bedoel ik eigenlijk, ik investeer niet meer in iemand die ik maar een beetje leuk vind in de hoop dat ik haar leuker ga vinden naarmate ik haar leer kennen, ik wil een van de leukste vrouwen ter wereld, de rest vermaakt zich maar met anderen.
Dat weet ik wel zeker hier en dat is zonde van de tijd en de energie, maar dat is mijn idee erover en ik heb misschien makkelijk praten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het probleem is dat sommige mensen al blij zijn met 40% leuk vinden omdat ze bang zijn dat ze niemand tegenkomen of anders alleen zijn. Kijk naar de verhalen en reacties hier af en toe.
Als die mensen daar zelf dan gelukkig mee zijn, is daar toch opzich ook niks mis mee?quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het probleem is dat sommige mensen al blij zijn met 40% leuk vinden omdat ze bang zijn dat ze niemand tegenkomen of anders alleen zijn. Kijk naar de verhalen en reacties hier af en toe.
Wel grappig want had het er gisteren nog over met tindermatch over. Teveel kanslozen en mensen die zich in allerlei bochten wringen om maar niet alleen te zijn.
Mwa, vind ik niet, hoeveel mensen zijn totaal ongelukkig in een relatie. Zie ze af en toe wel eens lopen dat ik mij afvraag waarom ze überhaupt nog bij elkaar zijn, straalt er gewoon vanaf.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker hier en dat is zonde van de tijd en de energie, maar dat is mijn idee erover en ik heb misschien makkelijk praten.
Hoe ben je gelukkig daarin dan als je weet dat het het nooit helemaal gaat worden?quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als die mensen daar zelf dan gelukkig mee zijn, is daar toch opzich ook niks mis mee?
Op Tinder zijn veel mensen die zich in allerlei bochten wringen om maar niet alleen te zijn? Ligt er wellicht ook aan wie je likes geeft.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel grappig want had het er gisteren nog over met tindermatch over. Teveel kanslozen en mensen die zich in allerlei bochten wringen om maar niet alleen te zijn.
Weet ik niet. Maar met mijn eerste vriendje was ik ook nog een onzeker kuiken, en allang al blij dat iemand mij eens leuk vond. Op dat moment was dat voor mij genoegquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet, hoeveel mensen zijn totaal ongelukkig in een relatie. Zie ze af en toe wel eens lopen dat ik mij afvraag waarom ze überhaupt nog bij elkaar zijn, straalt er gewoon vanaf.
[..]
Hoe ben je gelukkig daarin dan als je weet dat het het nooit helemaal gaat worden?
Omdat het beter is dan het alternatief?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe ben je gelukkig daarin dan als je weet dat het het nooit helemaal gaat worden?
Misschien omdat je heus wel gelukkig bent bij die persoon. Althans ik kan me niet voorstellen dat je een relatie aangaat met iemand die je ongelukkig maakt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet, hoeveel mensen zijn totaal ongelukkig in een relatie. Zie ze af en toe wel eens lopen dat ik mij afvraag waarom ze überhaupt nog bij elkaar zijn, straalt er gewoon vanaf.
[..]
Klopt, maar daarom ie een duidelijk profiel wel belangrijk en selectief zijn in welke personen je wat terug stuurt. Maar misschien ligt het aan mij hoor dat ik gewoon hoge eisen heb.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:01 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Op Tinder zijn veel mensen die zich in allerlei bochten wringen om maar niet alleen te zijn? Ligt er wellicht ook aan wie je likes geeft.
Wat alleen zijn? Als je dat al niet eens kan hoe kan je dan iemand gelukkig maken? Naar mijn inziens niet, een relatie is niet de oplossing voor geluk namelijk en de oplossing voor 'alles'quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het beter is dan het alternatief?
Ik snap hoe je het bedoeld maar echt logisch is het niet om dan met minder genoegen te nemen. Onzeker hoeft niet meteen te betekenen dat je geen eisen en standaarden hebt toch?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar met mijn eerste vriendje was ik ook nog een onzeker kuiken, en allang al blij dat iemand mij eens leuk vond. Op dat moment was dat voor mij genoegDus kan me er wel een voorstelling bij maken.
Als twee mensen het samen leuker hebben dan dat ze het alleen hebben, waarom zou jij daar dan over gaan zeuren?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat alleen zijn? Als je dat al niet eens kan hoe kan je dan iemand gelukkig maken? Naar mijn inziens niet, een relatie is niet de oplossing voor geluk namelijk en de oplossing voor 'alles'
Vaak wel natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
Onzeker hoeft niet meteen te betekenen dat je geen eisen en standaarden hebt toch?
Ik heb zulke mensen op Tinder niet gezien! Zie meer mensen die2-3 afspraakjes per week hebben om te seksen en op naar de volgenderwijsquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom ie een duidelijk profiel wel belangrijk en selectief zijn in welke personen je wat terug stuurt. Maar misschien ligt het aan mij hoor dat ik gewoon hoge eisen heb.
[..]
Wat alleen zijn? Als je dat al niet eens kan hoe kan je dan iemand gelukkig maken? Naar mijn inziens niet, een relatie is niet de oplossing voor geluk namelijk en de oplossing voor 'alles'
[..]
Ik snap hoe je het bedoeld maar echt logisch is het niet om dan met minder genoegen te nemen. Onzeker hoeft niet meteen te betekenen dat je geen eisen en standaarden hebt toch?
Ook niet leuk om over een ander te zeggen/denken dat ie niks waard is.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vaak wel natuurlijk
Als je jezelf niets waard vind zoek je ook iets wat niet zo veel waard is. Als je snapt wat ik bedoel
Sorry,maar daar geloof ik dus echt geen donder van.Iedereen heeft een bepaalde standaard of iets dat hen in een ander persoon aan trekt.Althans,ik ken niemand die zomaar 'settelt met iemand die ze niets/weinig vinden'.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vaak wel natuurlijk
Als je jezelf niets waard vind zoek je ook iets wat niet zo veel waard is. Als je snapt wat ik bedoel
2 a 3 verschillende dates per week? Whut?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:12 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik heb zulke mensen op Tinder niet gezien! Zie meer mensen die2-3 afspraakjes per week hebben om te seksen en op naar de volgenderwijs
wel mensen die een relatie nemen bij gebrek aan beter, maar moeten ze zelf wetenquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry,maar daar geloof ik dus echt geen donder van.Iedereen heeft een bepaalde standaard of iets dat hen in een ander persoon aan trekt.Althans,ik ken niemand die zomaar 'settelt met iemand die ze niets/weinig vinden'.
[..]
2 a 3 verschillende dates per week? Whut?
Het is misschien een beetje ver door getrokken maar hoe denk je dat het werkt met mensen in relaties waar geweld/misbruik in voor komt dan?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry,maar daar geloof ik dus echt geen donder van.Iedereen heeft een bepaalde standaard of iets dat hen in een ander persoon aan trekt.Althans,ik ken niemand die zomaar 'settelt met iemand die ze niets/weinig vinden'.
[..]
2 a 3 verschillende dates per week? Whut?
Ja dat zien ze dan zelf niet zo zwart wit natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:13 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ook niet leuk om over een ander te zeggen/denken dat ie niks waard is.
Hee, mij maakt het niet uit wat ze doen, moeten ze zelf weten. Wie ben ik om daar wat van te zeggen. Maar uiteindelijk kan je er met dat soort dingen op wachten dat dat toch niet lang stand houdt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als twee mensen het samen leuker hebben dan dat ze het alleen hebben, waarom zou jij daar dan over gaan zeuren?
Laat ze lekker.
Qua uiterlijk misschien maar ik denk dat het gewoon beter is om standaarden te hebben wat dat betreft.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vaak wel natuurlijk
Ze zitten er toch echt tussen, kan ik uit eigen ervaring zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:12 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik heb zulke mensen op Tinder niet gezien! Zie meer mensen die2-3 afspraakjes per week hebben om te seksen en op naar de volgenderwijs
En qua gedragquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Qua uiterlijk misschien maar ik denk dat het gewoon beter is om standaarden te hebben wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |