Mijn ervaring is dat mensen / mannen die dat zeggen dat het (bijna) altijd tegenvaltquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:44 schreef eefje801 het volgende:
Ik bleef juist hangen bij "urenlang". Gevers
Ja preciesquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen / mannen die dat zeggen dat het (bijna) altijd tegenvalt
Ben er dus een beetje allergisch voor geworden
Jij kent UitStraling niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja precies
Alleen mannen die nooit seks hebben praten er zo overHet heeft iets hijgerigs vind ik
Of nou ja, dat zijn mijn associaties
Mmmm, dat wordt vast lekker genieten, vriendje.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou trouwen is niets voor een vrije vogel als ik maar ik ga haar vanavond wel urenlang verwennen en daarna zien we wel
WTFquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij kent UitStraling niet?
Je hebt in deze reeks twee extremen: Deezertje en UitStraling. Daarbij hoort ook de Deezertje en UitStraling-schaal.
Als je zegt dat je een 8 scoort op de UitStraling-schaal, dat houdt in dat je niet moet zeiken. Ben je dat echter op de Deezertje-schaal, dan heb je wel hulp nodig.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb er zo'n Oibibiobeeld bij. Iemand in veel te veel veel te witte kleren, die je heel warm en lang en belangstellend aanstaart en begripvol knikt. Maar niet knippert. Heel lang.
Ik prijs me nu gelukkig een gnoompje te zijn...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik staar alleen maar naar bloedmooie vrouwen en totaal niet begripvol en warm maar zoals een ratelslang naar een klein hamstertje met kraaloogjes staart.
Mee eensch welquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je hebt in deze reeks twee extremen: Deezertje en UitStraling. Daarbij hoort ook de Deezertje en UitStraling-schaal.
Als je zegt dat je een 8 scoort op de UitStraling-schaal, dat houdt in dat je niet moet zeiken. Ben je dat echter op de Deezertje-schaal, dan heb je wel hulp nodig.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij is uiteraard wel lid van het nationale basketbalteamquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan word je Thaise bruidegom met de post verwacht?
Oh maar het moet ook niet gezegd worden. Wat op dit forum gedeeld wordt blijft hopelijk op dit forum. Dat soort gedachtes moet je uitvoeren. Niet over praten met je date neequote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen / mannen die dat zeggen dat het (bijna) altijd tegenvalt
Ben er dus een beetje allergisch voor geworden
Want alleen mensen die positief in het leven staan en goed kunnen reflecteren doen aan huisje, boompje, beestje. Jup. De grootste debielen doen er nog aan; helaas.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:23 schreef Chai het volgende:
25 is voor een man nog best schappelijk, mits een sociaal leven en niet de behoefte overal een relatie uit te willen halen. Volgens mij is dat echt zo'n punt in het leven dat je de keuze moet maken om het anders aan te pakken en te erkennen dat je inderdaad anders bent. Vrouwen boven de 20 knappen echt af op mannen zonder enige vorm van zelfreflectie die heel negatief in het leven staan. Als je op die leeftijd nog niet in staat bent om in te zien dat je op die vlakken schromelijk tekort schiet moet je accepteren dat huisje, boompje, beestje er voor jou misschien niet in inzit.
Ik vind persoonlijk faxie en bij tijd en wijle yats hoger scoren dan uitstraling (no pun intended)quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jouw overdreven woordkeuze maakt het een beetje sneu, meer is het niet!quote:
komt vanwege het feit dat we weten dat t niet zo'n adonis is (wel fijn voor m dat ie t denkt van zichzelf daar niet van)quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk faxie en bij tijd en wijle yats hoger scoren dan uitstraling (no pun intended)
Er staat toch, er misschien niet inzit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Want alleen mensen die positief in het leven staan en goed kunnen reflecteren doen aan huisje, boompje, beestje. Jup. De grootste debielen doen er nog aan; helaas.
je bedoelt denk ik casanova. Adonis heeft niets te maken met bedkwaliteitenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:52 schreef BeeGees het volgende:
[..]
komt vanwege het feit dat we weten dat t niet zo'n adonis is (wel fijn voor m dat ie t denkt van zichzelf daar niet van)
Ik denk dat je daar ook wonderwel bij past, ik zou zeggen, jaag ze op en verslind zequote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk faxie en bij tijd en wijle yats hoger scoren dan uitstraling (no pun intended)
Gaat er een foto van hem rond dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:52 schreef BeeGees het volgende:
[..]
komt vanwege het feit dat we weten dat t niet zo'n adonis is (wel fijn voor m dat ie t denkt van zichzelf daar niet van)
Ik heb een foto van hem gezien en vind 'm eigenlijk best aantrekkelijk. Maar is kwestie van smaak vermoed ikquote:
Echt!!! Ik wil ook!!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb een foto van hem gezien en vind 'm eigenlijk best aantrekkelijk. Maar is kwestie van smaak vermoed ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |