Stok lag in Zeeland?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:59 schreef Fien1989 het volgende:
De stok is net opgehaald in Zeeland. Wij gaan 'm nu uitzetten. Mogelijk een tussenstop bij de McDonalds
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Dat wordt een verrassing denk ik
Probeer bij de mac de maestro burger!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:59 schreef Fien1989 het volgende:
De stok is net opgehaald in Zeeland. Wij gaan 'm nu uitzetten. Mogelijk een tussenstop bij de McDonalds
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Dat wordt een verrassing denk ik
Ik denk dat Fien nog wel een verslagje gaat makenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:10 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Volg het topic al een tijdje, maar volgens mij heb ik ook iets gemist?
Jij begint enge vormen aan te nemen...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat Fien nog wel een verslagje gaat maken
Geduld!
Wolfrolf is een beetje verliefdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij begint enge vormen aan te nemen...
Ik probeer het zure gezemel gewoon te vermijdenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoi spuit 11quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:29 schreef Tinos85 het volgende:
Die stok was maandag toch al opgehaald?
Jaja. Ik ga met 44rdbei mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik probeer het zure gezemel gewoon te vermijden
Heel Fok! is eng joh. Dat is toch geen nieuws?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
al gedaan, gezamenlijk die snoeiharde fokstok vasthouden tegen een ondergaande zon en 4 koplampen. epicquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:50 schreef 44rdbei het volgende:
Zou Fien in zijn voor een FokStok date?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
al gedaan, gezamenlijk die snoeiharde fokstok vasthouden tegen een ondergaande zon en 4 koplampen. epic
Ik heb de stok een jaar of 2 geleden ook al eens volgbaar gemaakt met Waze tijdens een van mijn verplaatsingen. Het concept is dus niet helemaal nieuw hierquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
vorige week voor het eerst gedaan vanuit Amersfoort naar nieuw miligen, live te volgen via Waze. daarop kwam Fien ook met de live update richting mijn locatie, kon ik haar mooi opwachten.
leuke toevoeging al zeg ik het zelf aan het stok gebeuren
echt wel. foto's van het moment hangen hier nu uitvergroot op canvas door het hele huisquote:
Goede reis.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:29 schreef Fien1989 het volgende:
AdoraBelle en ik zijn nu even bij de McDonald's in Antwerpen/Merksem. De reis met Stok wordt straks voortgezet
zitten er maar drie versnellingen in de auto deze rit?? tempo zit er nog niet inquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:29 schreef Fien1989 het volgende:
AdoraBelle en ik zijn nu even bij de McDonald's in Antwerpen/Merksem. De reis met Stok wordt straks voortgezet
Nee, gewoon 4 versnellingenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zitten er maar drie versnellingen in de auto deze rit?? tempo zit er nog niet in
Probeer eens een standje meer naar rechtsquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:43 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nee, gewoon 4 versnellingen
Het schiet wel op, alleen zijn het ook best veel kilometersEn weinig snelweg in Zeeland
trein mag op een goed stuk sowieso harder dan een autoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:50 schreef Nattekat het volgende:
Met dit tempo kom ik nog eerder op bestemming aan
Trein stopt daar niet. Enige bus in dat gehucht is een buurtbus. Het busvervoer in Apeldoorn zat toch beter in elkaarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
trein mag op een goed stuk sowieso harder dan een auto
beste van het landquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trein stopt daar niet. Enige bus in dat gehucht is een buurtbus. Het busvervoer in Apeldoorn zat toch beter in elkaar
Ik ben zeker te spreken over alles tussen Apeldoorn en Zwolle jaquote:
Wat? Jij gaat de stok gelijk weer ophalen??quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:50 schreef Nattekat het volgende:
Met dit tempo kom ik nog eerder op bestemming aan
Neuquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat? Jij gaat de stok gelijk weer ophalen??
klopt, zodra de verbinding eruit ligt of je het programma zelf stopt verloopt ook de live sessiequote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:53 schreef Fien1989 het volgende:
Een nieuwe Waze link, de oude doet het blijkbaar niet meer na stoppen in Antwerpen:
http://waze.to/smrnlwxhAiKdpLqX4s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We rijden nu op de A73 terug naar Rotterdam![]()
Nee, ik ben inmiddels thuis, waren rond 1:30u aangekomen in Rotterdam. AdoraBelle is bijna thuis, als het goed isquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:53 schreef 44rdbei het volgende:
Hebben jullie een tentje meegenomen om in te overnachten?
Deze afbeeldingen kloppen op de e.o.a. manier niet met de werkelijk afgelegde route, als ik die tegen de GPS-route aan houdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:36 schreef 44rdbei het volgende:
Wie kan hier geen kaart lezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel jammerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
klopt, zodra de verbinding eruit ligt of je het programma zelf stopt verloopt ook de live sessie
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:36 schreef NoBody122 het volgende:
Leuk, die nachtelijke verplaatsingen
Ja inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2015 04:36 schreef kanovinnie het volgende:
Dat laatste vind ik wel nog steeds raar.
Dit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 06:20 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Kan je 'm net zo goed niet neerleggen
Is dat niet juist iets wat bij de FOK!Stok hoort?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 04:15 schreef Fien1989 het volgende:De locatie was niet hier bekend gemaakt, om te voorkomen dat ons dagje op een teleurstelling uitliep, omdat Stok bijv. toch blijkt te zijn weggehaald
Ik vind het creatieverquote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:46 schreef Puala het volgende:
Dit is net zo creatief met de regels omgaan als Spockjuh en Goitske laatst deden en ook niet werd gewaardeerd
Jazeker. Morgen in Oss en ik heb tijd over. Ik zie mogelijkheden al las ik wel dat er meer waren die dat zagen. Dus word even afwachtenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:07 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik vind het creatiever
Maar goed. Stok is weer geplaatst. Weer gewoon door met het spel?
Ik dacht morgen even een ritje te maken tussen het leren door, maar enkele reis is al 1,5uur. Dus ik laat 'm even schieten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Jazeker. Morgen in Oss en ik heb tijd over. Ik zie mogelijkheden al las ik wel dat er meer waren die dat zagen. Dus word even afwachten
U heeft de rel gemistquote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is dat niet juist iets wat bij de FOK!Stok hoort?
wij zijn dan ook graag erg creatiefquote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:46 schreef Puala het volgende:
Dit is net zo creatief met de regels omgaan als Spockjuh en Goitske laatst deden en ook niet werd gewaardeerd
Ik geloof niet dat dat in deze een compliment isquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
wij zijn dan ook graag erg creatief
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:09 schreef Fien1989 het volgende:
De stok is inmiddels net uitgezetiemand al een pinpoint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We rijden nu op de A73 terug naar RotterdamHooray for boobies!
ook daar ga ik creatief mee omquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat in deze een compliment is
Mijn eerste gok zou hier zijn.quote:
dacht ik ook. andere optie is links de gemertseweg. ook veel bomen en slootjes. overige weken voldoen eigenlijk niet aan het profielquote:
Gemertseweg is het niet, daar hangt geen 30KM bordje bij, wat ik zo zien kan op Streetview.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dacht ik ook. andere optie is links de gemertseweg. ook veel bomen en slootjes. overige weken voldoen eigenlijk niet aan het profiel
klopt wat je zegtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:08 schreef Thijz het volgende:
[..]
Gemertseweg is het niet, daar hangt geen 30KM bordje bij, wat ik zo zien kan op Streetview.
Vergeet waze niet aan te zetten, weet je hoe dat werkt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
ok dan, ik spring in de auto en ga denk ik maar eens op weg richting de stok. verslag volgt straks
nee, ik ben te dom. Sorryquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:15 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Vergeet waze niet aan te zetten, weet je hoe dat werkt?
Ik zou zeggen doe die op Fien dr naam en de laatste op AdoraBella... En klaarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die Nummer Een verplaatsing, wat ik zeer zeer vreemd vind, moet ik die nu vermelden? Nattekat, Maringo?
Ik weet even niet hoe ik dit gedoe in de statistieken moet zetten. Meningen graag
Oh en Fien, ga je nu weer op normale wijze meedoen? Please......
Waarom zou je die vermelden? Hij is niet in het topic gepost, niemand heeft de kans gehad om em te halen. Dan heeft ie er wat mij betreft ook niet gelegen. Als ie een dag bij iemand in huis ligt vermeldt je die plaatsnaam immers ook niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die Nummer Een verplaatsing, wat ik zeer zeer vreemd vind, moet ik die nu vermelden? Nattekat, Maringo?
Ik weet even niet hoe ik dit gedoe in de statistieken moet zetten. Meningen graag
eens, spookverplaatsingquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou je die vermelden? Hij is niet in het topic gepost, niemand heeft de kans gehad om em te halen. Dan heeft ie er wat mij betreft ook niet gelegen. Als ie een dag bij iemand in huis ligt vermeldt je die plaatsnaam immers ook niet.
Dit dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou je die vermelden? Hij is niet in het topic gepost, niemand heeft de kans gehad om em te halen. Dan heeft ie er wat mij betreft ook niet gelegen. Als ie een dag bij iemand in huis ligt vermeldt je die plaatsnaam immers ook niet.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet neerzetten, heeft niet hier gestaan, andere hebben geen kans gehad om hem daar op te halen. Wat mij betreft is het een verplaatsing van Ophuis naar Oploo geweest.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens mij was het meer een backup in het geval AdoraBella niet op zou komen dagen ... Dan kon je het alsnog melden ...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:25 schreef Fien1989 het volgende:
Die schijnbaar nutteloze verplaatsing naar Nummer Één had als hoofdreden de rit leuker te maken
Of ik nog meedoe, moet ik nog even over nadenken. In ga nu even nog wat verder slapen
Jaaa lekker speculeren over theoretische oninterassente motieven!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer een backup in het geval AdoraBella niet op zou komen dagen ... Dan kon je het alsnog melden ...
De enige die wist dat ie daar lag was Fien, dus een beetje categorie bij iemand op werk, gebruikt als fietsslot of bij iemand thuis. Niet vermelden dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik mag weer naar Apeldoornquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
ok dan, ik spring in de auto en ga denk ik maar eens op weg richting de stok. verslag volgt straks
Nee, want er waren geen foto's gemaakt in Nummer Één, niet eens een dashcam beeldjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer een backup in het geval AdoraBella niet op zou komen dagen ... Dan kon je het alsnog melden ...
Dat slaat toch gewoon helemaal nergens op, dat is dan toch gewoon geen 'officiële' verplaatsing?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:38 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nee, want er waren geen foto's gemaakt in Nummer Één, niet eens een dashcam beeldjeIk had de locatie alleen in de navigatie bewaard om 'm terug te kunnen vinden
Was het dus ook niet en wordt dan ook niet vermeld, de algemene mening hierboven is daarover duidelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat slaat toch gewoon helemaal nergens op, dat is dan toch gewoon geen 'officiële' verplaatsing?
AdoraBellequote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Was het dus ook niet en wordt dan ook niet vermeld, de algemene mening hierboven is daarover duidelijk.
Van Ophuis naar Oploo dus..
Heb ik alleen nog een usernummer van AraBella (oid) nodig
Top!quote:
Dat hoeft het ook niet te zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat slaat toch gewoon helemaal nergens op, dat is dan toch gewoon geen 'officiële' verplaatsing?
Blijft volkomen debiel en niet hoe het spel werkt. Je kan niet de stok wegleggen maar verzwijgen omdat jij de dag erna in de planning hebt hem wéér te halen, ook al is het in teamverband.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:50 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dat hoeft het ook niet te zijnIk heb al gezegd waarom hij daar was neergelegd. Als die meetelt is het leuk, als hij niet meetelt is het ook niet erg
Als je op tijd bent tenminste, was gisteren nog in Hoenderlo en Beekbergen en moet er binnenkort weer heen om iets op te halen.quote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
owja, stok is opgehaald en gaat vanavond of morgenvroeg weer worden uitgezet.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
owja, stok is opgehaald en gaat vanavond of morgenvroeg weer worden uitgezet.
Die wordt ook niet echt meer bijgewerkt. Hier kijken is beter: http://fokstok.maringo.nlquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
zie het nu pas maar in de lijst zijn Ugchelen en nieuw Milligen (gelderland) nog niet afgevinkt. https://docs.google.com/s(...)hPx0gtH88/pub?gid=1#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |