Ik vind het creatieverquote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:46 schreef Puala het volgende:
Dit is net zo creatief met de regels omgaan als Spockjuh en Goitske laatst deden en ook niet werd gewaardeerd
Jazeker. Morgen in Oss en ik heb tijd over. Ik zie mogelijkheden al las ik wel dat er meer waren die dat zagen. Dus word even afwachtenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:07 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik vind het creatiever
Maar goed. Stok is weer geplaatst. Weer gewoon door met het spel?
Ik dacht morgen even een ritje te maken tussen het leren door, maar enkele reis is al 1,5uur. Dus ik laat 'm even schieten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Jazeker. Morgen in Oss en ik heb tijd over. Ik zie mogelijkheden al las ik wel dat er meer waren die dat zagen. Dus word even afwachten
U heeft de rel gemistquote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is dat niet juist iets wat bij de FOK!Stok hoort?
wij zijn dan ook graag erg creatiefquote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:46 schreef Puala het volgende:
Dit is net zo creatief met de regels omgaan als Spockjuh en Goitske laatst deden en ook niet werd gewaardeerd
Ik geloof niet dat dat in deze een compliment isquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
wij zijn dan ook graag erg creatief
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:09 schreef Fien1989 het volgende:
De stok is inmiddels net uitgezetiemand al een pinpoint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We rijden nu op de A73 terug naar RotterdamHooray for boobies!
ook daar ga ik creatief mee omquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat in deze een compliment is
Mijn eerste gok zou hier zijn.quote:
dacht ik ook. andere optie is links de gemertseweg. ook veel bomen en slootjes. overige weken voldoen eigenlijk niet aan het profielquote:
Gemertseweg is het niet, daar hangt geen 30KM bordje bij, wat ik zo zien kan op Streetview.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dacht ik ook. andere optie is links de gemertseweg. ook veel bomen en slootjes. overige weken voldoen eigenlijk niet aan het profiel
klopt wat je zegtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:08 schreef Thijz het volgende:
[..]
Gemertseweg is het niet, daar hangt geen 30KM bordje bij, wat ik zo zien kan op Streetview.
Vergeet waze niet aan te zetten, weet je hoe dat werkt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
ok dan, ik spring in de auto en ga denk ik maar eens op weg richting de stok. verslag volgt straks
nee, ik ben te dom. Sorryquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:15 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Vergeet waze niet aan te zetten, weet je hoe dat werkt?
Ik zou zeggen doe die op Fien dr naam en de laatste op AdoraBella... En klaarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die Nummer Een verplaatsing, wat ik zeer zeer vreemd vind, moet ik die nu vermelden? Nattekat, Maringo?
Ik weet even niet hoe ik dit gedoe in de statistieken moet zetten. Meningen graag
Oh en Fien, ga je nu weer op normale wijze meedoen? Please......
Waarom zou je die vermelden? Hij is niet in het topic gepost, niemand heeft de kans gehad om em te halen. Dan heeft ie er wat mij betreft ook niet gelegen. Als ie een dag bij iemand in huis ligt vermeldt je die plaatsnaam immers ook niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die Nummer Een verplaatsing, wat ik zeer zeer vreemd vind, moet ik die nu vermelden? Nattekat, Maringo?
Ik weet even niet hoe ik dit gedoe in de statistieken moet zetten. Meningen graag
Oh en Fien, ga je nu weer op normale wijze meedoen? Please......
eens, spookverplaatsingquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou je die vermelden? Hij is niet in het topic gepost, niemand heeft de kans gehad om em te halen. Dan heeft ie er wat mij betreft ook niet gelegen. Als ie een dag bij iemand in huis ligt vermeldt je die plaatsnaam immers ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |