zitten er maar drie versnellingen in de auto deze rit?? tempo zit er nog niet inquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:29 schreef Fien1989 het volgende:
AdoraBelle en ik zijn nu even bij de McDonald's in Antwerpen/Merksem. De reis met Stok wordt straks voortgezet
Nee, gewoon 4 versnellingenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zitten er maar drie versnellingen in de auto deze rit?? tempo zit er nog niet in
Probeer eens een standje meer naar rechtsquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:43 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nee, gewoon 4 versnellingen
Het schiet wel op, alleen zijn het ook best veel kilometersEn weinig snelweg in Zeeland
trein mag op een goed stuk sowieso harder dan een autoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:50 schreef Nattekat het volgende:
Met dit tempo kom ik nog eerder op bestemming aan
Trein stopt daar niet. Enige bus in dat gehucht is een buurtbus. Het busvervoer in Apeldoorn zat toch beter in elkaarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
trein mag op een goed stuk sowieso harder dan een auto
beste van het landquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trein stopt daar niet. Enige bus in dat gehucht is een buurtbus. Het busvervoer in Apeldoorn zat toch beter in elkaar
Ik ben zeker te spreken over alles tussen Apeldoorn en Zwolle jaquote:
Wat? Jij gaat de stok gelijk weer ophalen??quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:50 schreef Nattekat het volgende:
Met dit tempo kom ik nog eerder op bestemming aan
Neuquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat? Jij gaat de stok gelijk weer ophalen??
klopt, zodra de verbinding eruit ligt of je het programma zelf stopt verloopt ook de live sessiequote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:53 schreef Fien1989 het volgende:
Een nieuwe Waze link, de oude doet het blijkbaar niet meer na stoppen in Antwerpen:
http://waze.to/smrnlwxhAiKdpLqX4s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We rijden nu op de A73 terug naar Rotterdam![]()
Nee, ik ben inmiddels thuis, waren rond 1:30u aangekomen in Rotterdam. AdoraBelle is bijna thuis, als het goed isquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:53 schreef 44rdbei het volgende:
Hebben jullie een tentje meegenomen om in te overnachten?
Deze afbeeldingen kloppen op de e.o.a. manier niet met de werkelijk afgelegde route, als ik die tegen de GPS-route aan houdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:36 schreef 44rdbei het volgende:
Wie kan hier geen kaart lezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel jammerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
klopt, zodra de verbinding eruit ligt of je het programma zelf stopt verloopt ook de live sessie
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:36 schreef NoBody122 het volgende:
Leuk, die nachtelijke verplaatsingen
Ja inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2015 04:36 schreef kanovinnie het volgende:
Dat laatste vind ik wel nog steeds raar.
Dit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 06:20 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Kan je 'm net zo goed niet neerleggen
Is dat niet juist iets wat bij de FOK!Stok hoort?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 04:15 schreef Fien1989 het volgende:De locatie was niet hier bekend gemaakt, om te voorkomen dat ons dagje op een teleurstelling uitliep, omdat Stok bijv. toch blijkt te zijn weggehaald
Ik vind het creatieverquote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:46 schreef Puala het volgende:
Dit is net zo creatief met de regels omgaan als Spockjuh en Goitske laatst deden en ook niet werd gewaardeerd
Jazeker. Morgen in Oss en ik heb tijd over. Ik zie mogelijkheden al las ik wel dat er meer waren die dat zagen. Dus word even afwachtenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:07 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik vind het creatiever
Maar goed. Stok is weer geplaatst. Weer gewoon door met het spel?
Ik dacht morgen even een ritje te maken tussen het leren door, maar enkele reis is al 1,5uur. Dus ik laat 'm even schieten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Jazeker. Morgen in Oss en ik heb tijd over. Ik zie mogelijkheden al las ik wel dat er meer waren die dat zagen. Dus word even afwachten
U heeft de rel gemistquote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is dat niet juist iets wat bij de FOK!Stok hoort?
wij zijn dan ook graag erg creatiefquote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:46 schreef Puala het volgende:
Dit is net zo creatief met de regels omgaan als Spockjuh en Goitske laatst deden en ook niet werd gewaardeerd
Ik geloof niet dat dat in deze een compliment isquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
wij zijn dan ook graag erg creatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |