quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dat is het allernieuwste op navigatie gebiedeen compleet interactieve AI
We vinden autorijden allebei leuk, dus zij mag ook een stukje rijdenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:17 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dacht al die auto ken ik, wat klopt hier niet. je speelt vandaag de rol van navigator?
huh, heb ik dan gemist dat hij daar is neergelegd? zou kunnen natuurlijk, druk topic de laatste 2 dagenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:41 schreef Fien1989 het volgende:
De omweg naar Zeeland is omdat de stok nog opgehaald moet worden
[..]
[..]
We vinden autorijden allebei leuk, dus zij mag ook een stukje rijden
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:41 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
[..]
We vinden autorijden allebei leuk, dus zij mag ook een stukje rijden
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:41 schreef Fien1989 het volgende:
vorige week voor het eerst gedaan vanuit Amersfoort naar nieuw miligen, live te volgen via Waze. daarop kwam Fien ook met de live update richting mijn locatie, kon ik haar mooi opwachten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Roadtrip met de stokmét live updates.
Heb ik de stok in mijn hometown gemist??quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
vorige week voor het eerst gedaan vanuit Amersfoort naar nieuw miligen, live te volgen via Waze. daarop kwam Fien ook met de live update richting mijn locatie, kon ik haar mooi opwachten.
leuke toevoeging al zeg ik het zelf aan het stok gebeuren
hahaa, nee dat niet. Die avond daarvoor wezen ophalen in Bathmen en meegenomen naar het werk de volgende dag om daar ergens in de omgeving te plaatsen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb ik de stok in mijn hometown gemist??
nee, ze is nu eerst onderweg naar zeeland schijnbaar om een stok op te halen. geen idee of dat die van ons is, die was volgens mij nog niet herplaatst .quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vraagje? Is dat autootje dan waar Fien nu is? Rijdt ze dan weer terug over dezelfde weg nu?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:54 schreef Fien1989 het volgende:
We zijn onderwegAdoraBelle was 2,5 uur later dan gepland nu staan we in de file :\
[ afbeelding ]
Ja, en op mobiel is het een walvisjequote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vraagje? Is dat autootje dan waar Fien nu is? Rijdt ze dan weer terug over dezelfde weg nu?
ja? wanneer ben jij er mee begonnen hier live je route te laten zienquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een trend gestart met waze, alleen weet niemand hier dat
[ afbeelding ]
Nah
Zijderveld -> Koudekerkquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ja? wanneer ben jij er mee begonnen hier live je route te laten zien
netjesquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijderveld -> Koudekerk
Daarvoor al in de trein, maar dat telt volgens mij niet
Tevens eerste foto ooit met drone
Das dan wel weer spannend voor de volgers hier... Waar komt Fientje terug in het land... ? Volgens geplande route of wordt het een verrassingquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:35 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ja, en op mobiel is het een walvisje
Waze gaat trouwens wel uitvallen als we straks in België zijn i.v.m. geen internet
Dat wordt een verrassing denk ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Das dan wel weer spannend voor de volgers hier... Waar komt Fientje terug in het land... ? Volgens geplande route of wordt het een verrassing
Stok lag in Zeeland?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:59 schreef Fien1989 het volgende:
De stok is net opgehaald in Zeeland. Wij gaan 'm nu uitzetten. Mogelijk een tussenstop bij de McDonalds
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Dat wordt een verrassing denk ik
Probeer bij de mac de maestro burger!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:59 schreef Fien1989 het volgende:
De stok is net opgehaald in Zeeland. Wij gaan 'm nu uitzetten. Mogelijk een tussenstop bij de McDonalds
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Dat wordt een verrassing denk ik
Ik denk dat Fien nog wel een verslagje gaat makenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:10 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Volg het topic al een tijdje, maar volgens mij heb ik ook iets gemist?
Jij begint enge vormen aan te nemen...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat Fien nog wel een verslagje gaat maken
Geduld!
Wolfrolf is een beetje verliefdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij begint enge vormen aan te nemen...
Ik probeer het zure gezemel gewoon te vermijdenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoi spuit 11quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:29 schreef Tinos85 het volgende:
Die stok was maandag toch al opgehaald?
Jaja. Ik ga met 44rdbei mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik probeer het zure gezemel gewoon te vermijden
Heel Fok! is eng joh. Dat is toch geen nieuws?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
al gedaan, gezamenlijk die snoeiharde fokstok vasthouden tegen een ondergaande zon en 4 koplampen. epicquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:50 schreef 44rdbei het volgende:
Zou Fien in zijn voor een FokStok date?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
al gedaan, gezamenlijk die snoeiharde fokstok vasthouden tegen een ondergaande zon en 4 koplampen. epic
Ik heb de stok een jaar of 2 geleden ook al eens volgbaar gemaakt met Waze tijdens een van mijn verplaatsingen. Het concept is dus niet helemaal nieuw hierquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
vorige week voor het eerst gedaan vanuit Amersfoort naar nieuw miligen, live te volgen via Waze. daarop kwam Fien ook met de live update richting mijn locatie, kon ik haar mooi opwachten.
leuke toevoeging al zeg ik het zelf aan het stok gebeuren
echt wel. foto's van het moment hangen hier nu uitvergroot op canvas door het hele huisquote:
Goede reis.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:29 schreef Fien1989 het volgende:
AdoraBelle en ik zijn nu even bij de McDonald's in Antwerpen/Merksem. De reis met Stok wordt straks voortgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |