Play-offs zijn heel anders dan zo'n groep. Denk dat Bosnië gewoon meer kwaliteit heeft als het er op aankomt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom zegt dat niet veel? België, Wales, Israel, Andorra en Cyprus...
Uiteraard... 0-5 red je nooit op eigen kracht... Onmogelijk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:26 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zie het al. Puur geluk van Feyenoord.
Hoop.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
Waarom zo veel mensen Denemarken boven Zweden? Ik heb ze allebei niet gevolgd dus kan er weinig over zeggen maar het verbaast me wel.
Eriksenquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
Waarom zo veel mensen Denemarken boven Zweden? Ik heb ze allebei niet gevolgd dus kan er weinig over zeggen maar het verbaast me wel.
Ik hoop wel op Ierland.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:26 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Play-offs zijn heel anders dan zo'n groep. Denk dat Bosnië gewoon meer kwaliteit heeft als het er op aankomt.
Sterker in de breedte denk ik.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
Gaan er toch nog een paar Ajacieden naar het EK.quote:
Dat was wel echt een idiote wissel van Jans. Hard gelachen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narsingh die er na 3 minuten uit moest, en toen DE transfertarget was van Ajax en PSV.
Narsingh
van der Haar is weer even laten zien dat hij nog kan fietsen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was wel echt een idiote wissel van Jans. Hard gelachen.
Ik ook hoor. Maar als Coleman je beste speler is dan ga je het zwaar krijgen tegen Dzeko en co.quote:
Wales, Noord-Ierland en Ierland zijn dezelfde ploegen. Daar kun je van winnen en daar kun je van verliezen, die zijn niet te peilen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ierland - Noord-Ierland zou spektakel zijn op het EK.
De kracht van het team is het team bij Ierland.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:29 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar als Coleman je beste speler is dan ga je het zwaar krijgen tegen Dzeko en co.
Dat kleine hupje op z'n tenen steeds.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit heeft Hans in de auto zitten oefenen.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat kleine hupje op z'n tenen steeds.
Had ik ff gemist, wat zei hij?quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede Been bash van de commentator
Hehe, lekker onder de gordel wel.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Jij hebt toch wel eens met 10-0 verloren Mario?"quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
"Jij hebt toch wel eens met 10-0 verloren Mario?"
[..]
Dat zei Perez toch?quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen is zo goed als beschikbaar.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil dat Mario Been weer eens een club gaat trainen
Het lijkt erop dat mijn Amerikaanse commentator de Nederlandse commentator napraat.quote:
Ajax een idee na dit seizoen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil dat Mario Been weer eens een club gaat trainen
Handelsmerk. Hoort bij zijn pursonelity.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat kleine hupje op z'n tenen steeds.
[..]
Nog ff wachten op de onvermijdelijke "we hebben alle vertrouwen in de trainer" van het bestuur.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:37 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Heerenveen is zo goed als beschikbaar.
Nooitquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Room, Diks, Kashia, vd Werff, Leerdam, Nakamba, Baker, Vako, Rashica, Solanke, Oliinyk
Straks zijn we allemaal voor Vitesse.
Heb ik in Fifa gekocht.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Room, Diks, Kashia, vd Werff, Leerdam, Nakamba, Baker, Vako, Rashica, Solanke, Oliinyk
Beste opstellingquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu ga je echt te ver.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers en ik juichen principieel tegen PEC. Ook al spelen ze tegen Roda JC.
Dat heb ik dus met Vitessequote:Op zondag 18 oktober 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers en ik juichen principieel tegen PEC. Ook al spelen ze tegen Roda JC.
Lens is een kanjerquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Hoorn en Viergever zijn goede aankopen dus waarom niet
Waren 5 onterechte penalties.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel penalties heeft Feyenoord vandaag gekregen?
piep piep piep, kut psv
Je praat toch alleen maar Cavaliers na. Voordat hij gisteren zei dat jullie principieel tegen PEC waren wilde je het overwegen.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je praat toch alleen maar Cavaliers na. Voordat hij gisteren zei dat jullie principieel tegen PEC van waren wilde je het overwegen.
Ik heb het niet gezien, maar las overal dat het bedroevend wasquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was wel leuk hé ? een geestelijk gehandicapte horen praten
dit soort wedstrijden heb ik ook met FM. 5-0 in de rust en daarna niet meer scoren.quote:
Je moet wel de juiste teambespreking doen. Nooit zeggen dat je tevreden bent.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit soort wedstrijden heb ik ook met FM. 5-0 in de rust en daarna niet meer scoren.
Dan toch nog met een kutgevoel achterblijvenquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit soort wedstrijden heb ik ook met FM. 5-0 in de rust en daarna niet meer scoren.
Dan worden die verwende gasten weer mad op jequote:Op zondag 18 oktober 2015 15:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste teambespreking doen. Nooit zeggen dat je tevreden bent.
Gewoon consequent vanaf de eerste oefenpot ontevreden zijn. Winnaarsmentaliteitje kweken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan worden die verwende gasten weer mad op je
Ik heb al vrij lang geen FM meer gespeeld.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:45 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Gewoon consequent vanaf de eerste oefenpot ontevreden zijn. Winnaarsmentaliteitje kweken.
Als iemand scoort: "DIE HAD HARDER GEKUND!"quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:45 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Gewoon consequent vanaf de eerste oefenpot ontevreden zijn. Winnaarsmentaliteitje kweken.
Nieuwe namen zoeken die je hier op het forum dropt, die in het echt toch niet zo goed zijn? (Lees: Balanta)quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al vrij lang geen FM meer gespeeld.
Moet snel weer gaan scouten voor Ajax.
Weinig Feyenoorders zullen een wedstrijd heel rustig blijven kijken, ongeacht de stand.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:47 schreef Kopsterk het volgende:
JA NU SLUIPT DE ANGST ER WEL IN HE FEYENOORDERTS
Hoe kun je naar een topic rennen :squote:Op zondag 18 oktober 2015 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ze rennen direct allemaal naar het Feijenoord topic.
Wie? Je dikke moeder is nog hier hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ondersteken, elleboog op tafel, stift.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:47 schreef VXXLL het volgende:
Veerman kan echt goed stiften, doet ie heel vaak
Ongekend harde dissquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wie? Je dikke moeder is nog hier hoor.
Hoi.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Wauw.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:49 schreef Groby het volgende:
Cavlan de van toepassing zijn en dat ik het niet meer op de hoogte blijven.
Wat?quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:49 schreef Groby het volgende:
Watquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:49 schreef Groby het volgende:
Bier in de middag, het is wat.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:49 schreef Groby het volgende:
zoquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wie? Je dikke moeder is nog hier hoor.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Hij is niet volkomen opgefokt dus waarschijnlijk weinig aan de hand.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:52 schreef RvLaak het volgende:
Werd Kazim nou onderuit gehaald? Kon het niet zien
Wordt wel geseponeerdquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Elia gaat dadelijk weer voor 4 wedstrijden schorsing
Fair enoughquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is niet volkomen opgefokt dus waarschijnlijk weinig aan de hand.
Tijd voor Bilalgodquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Elia gaat dadelijk weer voor 4 wedstrijden schorsing
Cubsquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:54 schreef Smoofie het volgende:
Insomnia, het is zo lastig met MLB momenteel. Ik gun het de Jays, Royals, Mets en Cubs allemaal. Allemaal laatste 10-20 jaar slecht gepresteerd. Wat moet ik doen mattie
.
Niet naar honkbal kijken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:54 schreef Smoofie het volgende:
Insomnia, het is zo lastig met MLB momenteel. Ik gun het de Jays, Royals, Mets en Cubs allemaal. Allemaal laatste 10-20 jaar slecht gepresteerd. Wat moet ik doen mattie
.
Blijkbaar werd hij wel vastgehoudenquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is niet volkomen opgefokt dus waarschijnlijk weinig aan de hand.
Klik hier en typ dan "MLB topic"quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:54 schreef Smoofie het volgende:
.
Basketbal is ook saaiquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:55 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Honkbal is saai.
Stelling 2: Basketbal en IJshockey zijn interessante sporten.
b: stelling 1 is correct, stelling 2 is incorrect.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:55 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Honkbal is saai.
Stelling 2: Basketbal en IJshockey zijn interessante sporten.
Ik ken dat topic ja. Maar de wedstrijden zijn momenteel zo saai en hier is insomniaquote:
Cubs hebben wel het minste succes van allemaal de afgelopen 100 jaar jaquote:
Honkbal is de definitie van saaiquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ken dat topic ja. Maar de wedstrijden zijn momenteel zo saai en hier is insomnia.
Je bent wel mad zeg.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:54 schreef Kopsterk het volgende:
Als je 5-1 achterstaat tegen een team met van der Heijden in de basis, dan weet je dat je het goed verneukt hebt.
Alleen op het laatstquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Spel ligt vaker stil dan dat ze spelen
Sowieso zijn al die Amerikaanse sporten kutquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit ja. Vijf minuten aan spannende sport verpakt in een wedstrijd van drie uur.
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je bent wel mad zeg.
Calm down honey.
American Football is wel echt een leuke sport. Jammer dat alle grote wedstrijden één groot onderbrekings- en reclamefeest zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:57 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Sowieso zijn al die Amerikaanse sporten kut
Meer kijken dan. Als je enmaal aan de snelheid gewend bent is het vrij makkelijk te volgen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
IJshockey ook. Nauwelijks te volgen.
Op mijn tv kan ik de puck vaak niet zien.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:58 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Meer kijken dan. Als je enmaal aan de snelheid gewend bent is het vrij makkelijk te volgen.
Betere tv kopenquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op mijn tv kan ik de puck vaak niet zien.
Dat is de de grootste kutsport van allemaal imoquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
American Football is wel echt een leuke sport. Jammer dat alle grote wedstrijden één groot onderbrekings- en reclamefeest zijn.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:59 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Dat is de de grootste kutsport van allemaal imo
Rugby> American Football
quote:[on American football]
Giles: I just think it's rather odd that a nation that prides itself on its virility should feel compelled to strap on forty pounds of protective gear just in order to play rugby.
Ben geen fan van ze maar wordt weer eens tijd dat de Celtics weer wat laten zien.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie oh wie zal toch de finale halen...
Die mogen zich gelukkig prijzen als ze de playoffs halen..quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:00 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ben geen fan van ze maar wordt weer eens tijd dat de Celtics weer wat laten zien.
Amerikanen zijn mietjesquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:01 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Kan geen Engels, sorry
AF is heel anders dan rugby derhalve moet Rupert Giles zijn mond houden.quote:
Hij heeft gewoon 100% gelijk... Stelletje mietjes daar aan de overkant van de grote plasquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
AF is heel anders dan rugby derhalve moet Rupert Giles zijn mond houden.
Jezus, jij bent echt dom.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Omdat je al vanaf de eerste goal loopt te janken.
impact van AF tackles zijn hoger omdat ze bijna altijd frontaal. Het doel van een tackle bij rugby is ook anders dan bij AF. Bij AF is het doel van de tackle om de speler uit te schakelen bij rugby om het tempo eruit te halen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon 100% gelijk... Stelletje mietjes daar aan de overkant van de grote plas
quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik kan genieten van een mooie block. Heb je er een paar voor me in de aanbieding?
Nog steeds zijn het mietjes... Beetje prat gaan op hun "mannelijkheid" terwijl ze het spel niet durven te spelen zonder beschermende kleding.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
impact van AF tackles zijn hoger omdat ze bijna altijd frontaal. Het doel van een tackle bij rugby is ook anders dan bij AF. Bij AF is het doel van de tackle om de speler uit te schakelen bij rugby om het tempo eruit te halen.
Houd je kop, sterk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
OJA!?! EENS KIJKEN WIE ER JANKT ALS IK STRAKS KLAAR MET JE BEN MANNETJE
Blijft Feyenoordquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie Feyenoord dit niet meer weggeven.
American 7's Football League heet dat, geinig op te zien. Lijkt qua snelheid redelijk op de betere variant van rugby namelijk de sevens.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog steeds zijn het mietjes... Beetje prat gaan op hun "mannelijkheid" terwijl ze het spel niet durven te spelen zonder beschermende kleding.
Geen concentraie meer, best begrijpelijk verder.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:07 schreef Vermecelli het volgende:
Feyenoord bakt er niks meer van. De pijp is leeg.
Feyenoord kan überhaupt geen voorsprong vasthouden... Ze moeten gewoon blijven aanvallen en willen scoren.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Typisch Feyenoord dit wel. In plaats van het rustig uitvoetballen gewoon lekker gaan kutten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door KingRoland op 18-10-2015 16:11:54 ]
Met zijn allen op tramlijn 8quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:09 schreef KingRoland het volgende:
Het lijkt erop dat we volgend jaar naar de Coolsingel gaan boys.
Uh, okéquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:12 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ben jij vroeger, of word je nu, gepest?
Passend antwoord met zo'n UIquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt zelf bepalen wanneer het eindigt.
www.tegenpesten.nl
hij is wel dik, dus die kans zit erin.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:12 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik typte een willekeurige website in maar het blijkt ook nog een redirect naar een antipestsite te zijn ook. Genieten.quote:
Ja dus.quote:
Jij kent die website 'toevallig'quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt zelf bepalen wanneer het eindigt.
www.tegenpesten.nl
Ik zeg weleens dat hij dik is.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:12 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt mensenkennis. Maar het zal wel een trollpoging zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:14 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ja dus.
Zo kom je namelijk ook over op mij. Geeft verder niet. Als je er over wilt praten mag je altijd een DM sturen hoor!
Davy, we zijn hier allemaal om je te helpen. Doe nou niet zo vijandig en erken dat er een probleem is.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt mensenkennis. Maar het zal wel een trollpoging zijn.
Erkenning is de eerste stap naar genezingquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Davy, we zijn hier allemaal om je te helpen. Doe nou niet zo vijandig en erken dat er een probleem is.
Ik probeer je alleen te helpenquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt mensenkennis. Maar het zal wel een trollpoging zijn.
Nee joh.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:15 schreef Tchock het volgende:
Als Heerenveen de eerste helft had gespeeld hoe ze de tweede speelden hadden ze gewoon gewonnen.
Als Feyenoord de tweede helft had gespeeld zoals ze dat in de eerste deden, was het 0-10 geworden...quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:15 schreef Tchock het volgende:
Als Heerenveen de eerste helft had gespeeld hoe ze de tweede speelden hadden ze gewoon gewonnen.
Je hebt mij doorquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:16 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen te helpen
Ik snap nu denk ik wel waarom je bent gepest en zoveel vijanden hebt![]()
Johan Neeskens vond ooit dat ze moesten beginnen met de 2de helft bij NECquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:15 schreef Tchock het volgende:
als feyenoord de tweede helft had gespeeld hoe ze de eerste speelden hadden ze gewoon gewonnen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:15 schreef Tchock het volgende:
Dat dramatische verdedigen van vooral het eerste halfuur is er uit. Waarom kan dat niet gewoon vanaf de aftrap?quote:
Dit mag verder via DM niet hier.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:16 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen te helpen
Ik snap nu denk ik wel waarom je bent gepest en zoveel vijanden hebt![]()
Als Feyenoord de tweede helft had gespeeld hoe ze de eerste speelden hadden ze gewonnen. Wachtquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:15 schreef Tchock het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |