Nu ga je echt te ver.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers en ik juichen principieel tegen PEC. Ook al spelen ze tegen Roda JC.
Dat heb ik dus met Vitessequote:Op zondag 18 oktober 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers en ik juichen principieel tegen PEC. Ook al spelen ze tegen Roda JC.
Lens is een kanjerquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Hoorn en Viergever zijn goede aankopen dus waarom niet
Waren 5 onterechte penalties.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel penalties heeft Feyenoord vandaag gekregen?
piep piep piep, kut psv
Je praat toch alleen maar Cavaliers na. Voordat hij gisteren zei dat jullie principieel tegen PEC waren wilde je het overwegen.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je praat toch alleen maar Cavaliers na. Voordat hij gisteren zei dat jullie principieel tegen PEC van waren wilde je het overwegen.
Ik heb het niet gezien, maar las overal dat het bedroevend wasquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was wel leuk hé ? een geestelijk gehandicapte horen praten
dit soort wedstrijden heb ik ook met FM. 5-0 in de rust en daarna niet meer scoren.quote:
Je moet wel de juiste teambespreking doen. Nooit zeggen dat je tevreden bent.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit soort wedstrijden heb ik ook met FM. 5-0 in de rust en daarna niet meer scoren.
Dan toch nog met een kutgevoel achterblijvenquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit soort wedstrijden heb ik ook met FM. 5-0 in de rust en daarna niet meer scoren.
Dan worden die verwende gasten weer mad op jequote:Op zondag 18 oktober 2015 15:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste teambespreking doen. Nooit zeggen dat je tevreden bent.
Gewoon consequent vanaf de eerste oefenpot ontevreden zijn. Winnaarsmentaliteitje kweken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan worden die verwende gasten weer mad op je
Ik heb al vrij lang geen FM meer gespeeld.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:45 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Gewoon consequent vanaf de eerste oefenpot ontevreden zijn. Winnaarsmentaliteitje kweken.
Als iemand scoort: "DIE HAD HARDER GEKUND!"quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:45 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Gewoon consequent vanaf de eerste oefenpot ontevreden zijn. Winnaarsmentaliteitje kweken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |