Hij is niet volkomen opgefokt dus waarschijnlijk weinig aan de hand.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:52 schreef RvLaak het volgende:
Werd Kazim nou onderuit gehaald? Kon het niet zien
Wordt wel geseponeerdquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Elia gaat dadelijk weer voor 4 wedstrijden schorsing
Fair enoughquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is niet volkomen opgefokt dus waarschijnlijk weinig aan de hand.
Tijd voor Bilalgodquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Elia gaat dadelijk weer voor 4 wedstrijden schorsing
Cubsquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:54 schreef Smoofie het volgende:
Insomnia, het is zo lastig met MLB momenteel. Ik gun het de Jays, Royals, Mets en Cubs allemaal. Allemaal laatste 10-20 jaar slecht gepresteerd. Wat moet ik doen mattie
.
Niet naar honkbal kijken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:54 schreef Smoofie het volgende:
Insomnia, het is zo lastig met MLB momenteel. Ik gun het de Jays, Royals, Mets en Cubs allemaal. Allemaal laatste 10-20 jaar slecht gepresteerd. Wat moet ik doen mattie
.
Blijkbaar werd hij wel vastgehoudenquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is niet volkomen opgefokt dus waarschijnlijk weinig aan de hand.
Klik hier en typ dan "MLB topic"quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:54 schreef Smoofie het volgende:
.
Basketbal is ook saaiquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:55 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Honkbal is saai.
Stelling 2: Basketbal en IJshockey zijn interessante sporten.
b: stelling 1 is correct, stelling 2 is incorrect.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:55 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Honkbal is saai.
Stelling 2: Basketbal en IJshockey zijn interessante sporten.
Ik ken dat topic ja. Maar de wedstrijden zijn momenteel zo saai en hier is insomniaquote:
Cubs hebben wel het minste succes van allemaal de afgelopen 100 jaar jaquote:
Honkbal is de definitie van saaiquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ken dat topic ja. Maar de wedstrijden zijn momenteel zo saai en hier is insomnia.
Je bent wel mad zeg.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:54 schreef Kopsterk het volgende:
Als je 5-1 achterstaat tegen een team met van der Heijden in de basis, dan weet je dat je het goed verneukt hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |