impact van AF tackles zijn hoger omdat ze bijna altijd frontaal. Het doel van een tackle bij rugby is ook anders dan bij AF. Bij AF is het doel van de tackle om de speler uit te schakelen bij rugby om het tempo eruit te halen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon 100% gelijk... Stelletje mietjes daar aan de overkant van de grote plas
quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik kan genieten van een mooie block. Heb je er een paar voor me in de aanbieding?
Nog steeds zijn het mietjes... Beetje prat gaan op hun "mannelijkheid" terwijl ze het spel niet durven te spelen zonder beschermende kleding.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
impact van AF tackles zijn hoger omdat ze bijna altijd frontaal. Het doel van een tackle bij rugby is ook anders dan bij AF. Bij AF is het doel van de tackle om de speler uit te schakelen bij rugby om het tempo eruit te halen.
Houd je kop, sterk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
OJA!?! EENS KIJKEN WIE ER JANKT ALS IK STRAKS KLAAR MET JE BEN MANNETJE
Blijft Feyenoordquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie Feyenoord dit niet meer weggeven.
American 7's Football League heet dat, geinig op te zien. Lijkt qua snelheid redelijk op de betere variant van rugby namelijk de sevens.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog steeds zijn het mietjes... Beetje prat gaan op hun "mannelijkheid" terwijl ze het spel niet durven te spelen zonder beschermende kleding.
Geen concentraie meer, best begrijpelijk verder.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:07 schreef Vermecelli het volgende:
Feyenoord bakt er niks meer van. De pijp is leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |