Betere tv kopenquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op mijn tv kan ik de puck vaak niet zien.
Dat is de de grootste kutsport van allemaal imoquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
American Football is wel echt een leuke sport. Jammer dat alle grote wedstrijden één groot onderbrekings- en reclamefeest zijn.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:59 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Dat is de de grootste kutsport van allemaal imo
Rugby> American Football
quote:[on American football]
Giles: I just think it's rather odd that a nation that prides itself on its virility should feel compelled to strap on forty pounds of protective gear just in order to play rugby.
Ben geen fan van ze maar wordt weer eens tijd dat de Celtics weer wat laten zien.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie oh wie zal toch de finale halen...
Die mogen zich gelukkig prijzen als ze de playoffs halen..quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:00 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ben geen fan van ze maar wordt weer eens tijd dat de Celtics weer wat laten zien.
Amerikanen zijn mietjesquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:01 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Kan geen Engels, sorry
AF is heel anders dan rugby derhalve moet Rupert Giles zijn mond houden.quote:
Hij heeft gewoon 100% gelijk... Stelletje mietjes daar aan de overkant van de grote plasquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
AF is heel anders dan rugby derhalve moet Rupert Giles zijn mond houden.
Jezus, jij bent echt dom.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Omdat je al vanaf de eerste goal loopt te janken.
impact van AF tackles zijn hoger omdat ze bijna altijd frontaal. Het doel van een tackle bij rugby is ook anders dan bij AF. Bij AF is het doel van de tackle om de speler uit te schakelen bij rugby om het tempo eruit te halen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon 100% gelijk... Stelletje mietjes daar aan de overkant van de grote plas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |