Dan toch nog met een kutgevoel achterblijvenquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit soort wedstrijden heb ik ook met FM. 5-0 in de rust en daarna niet meer scoren.
Dan worden die verwende gasten weer mad op jequote:Op zondag 18 oktober 2015 15:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste teambespreking doen. Nooit zeggen dat je tevreden bent.
Gewoon consequent vanaf de eerste oefenpot ontevreden zijn. Winnaarsmentaliteitje kweken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan worden die verwende gasten weer mad op je
Ik heb al vrij lang geen FM meer gespeeld.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:45 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Gewoon consequent vanaf de eerste oefenpot ontevreden zijn. Winnaarsmentaliteitje kweken.
Als iemand scoort: "DIE HAD HARDER GEKUND!"quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:45 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Gewoon consequent vanaf de eerste oefenpot ontevreden zijn. Winnaarsmentaliteitje kweken.
Nieuwe namen zoeken die je hier op het forum dropt, die in het echt toch niet zo goed zijn? (Lees: Balanta)quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al vrij lang geen FM meer gespeeld.
Moet snel weer gaan scouten voor Ajax.
Weinig Feyenoorders zullen een wedstrijd heel rustig blijven kijken, ongeacht de stand.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:47 schreef Kopsterk het volgende:
JA NU SLUIPT DE ANGST ER WEL IN HE FEYENOORDERTS
Hoe kun je naar een topic rennen :squote:Op zondag 18 oktober 2015 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ze rennen direct allemaal naar het Feijenoord topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |