Was het nou gisteren gelukt om voor 3 uur erin te liggen?quote:
Jaja, vandaag voor 2 uurquote:Op zondag 18 oktober 2015 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was het nou gisteren gelukt om voor 3 uur erin te liggen?
Ik had het gelezen, mogelijk gaat het hier om export-Goudse kaasquote:Op zondag 18 oktober 2015 04:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goudse kaas in Duitsland goedkoper dan in Nederland
[ afbeelding ]
Die tijden zijn voorbij, het is tegenwoordig ook -> vrouwen een dinertje van ¤ 190,- met minder hoef je niet aan te komen, dus steek die pizza maar weer terug in de doos.quote:
Dus het is niet exact dezelfde als de kaas die hier verkocht wordt?quote:Op zondag 18 oktober 2015 08:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, mogelijk gaat het hier om export-Goudse kaas
In de USA hebben ze ook 'Goe-Da cheese'.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus het is niet exact dezelfde als de kaas die hier verkocht wordt?
Dan begin ik me toch af te vragen wat 'Goudse' nu eigenlijk precies is,
Ik ben niet zo een kaaskenner, ik eet altijd gewoon jong/belegen, en verder op pizza en pasta mozzarella en echte Parmezaan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de USA hebben ze ook 'Goe-Da cheese'.
Dat is net als hun 'cheddar' kaas gewoon gesmolten plastic met smaakstoffen.
De term 'Gouda' kan niet beschermd worden, omdat het een plaatsnaam is en dus roept iedereen maar wat.
'Old Amsterdammer' (wel lekker trouwens...) heeft ook 0,0 met Amsterdam te maken...
In Griekenland ook, maar dat is niet de échte... Alleen kaas uit Nederland mag Gouda Hollandquote:Op zondag 18 oktober 2015 04:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goudse kaas in Duitsland goedkoper dan in Nederland
[ afbeelding ]
Gelukkig koop ik nooit kaas in Duitsland, het Duitse bier daarentegen......quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
In Griekenland ook, maar dat is niet de échte... Alleen kaas uit Nederland mag Gouda Holland
heten en dat staat er dan weer niet op ...
Zelfde gedoe met Feta, alleen Griekse kaasmakers mogen de naam feta voeren, de rest is nep
Ah, teveel zuipen is ook niet echt handig....quote:Ook wijkagentenwerk
Zaterdagmorgen 17 oktober 2015,omstreeks 04:10 uur is door collega's van de incidentenafhandeling een 17-jarige Veenendaalse bromfietsbestuurder aangehouden voor het rijden onder invloed.
Tijdens de adamanalyse op bureau Veenendaal kwam tijdens het blazen ook zijn maaginhoud mee....
Maakt de meting mogelijk wel onbetrouwbaarquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, teveel zuipen is ook niet echt handig....
Wel leuk, zegt die wout, ja, blaas maar!!! En dan volgt een straal kots over dat blaasding......quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt de meting mogelijk wel onbetrouwbaar
En blaasding naar de filistijnenquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel leuk, zegt die wout, ja, blaas maar!!! En dan volgt een straal kots over dat blaasding......
In de USA heet het toch echt Gouda en elders ook.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
In Griekenland ook, maar dat is niet de échte... Alleen kaas uit Nederland mag Gouda Holland
heten en dat staat er dan weer niet op ...
Zelfde gedoe met Feta, alleen Griekse kaasmakers mogen de naam feta voeren, de rest is nep
kánquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de USA heet het toch echt Gouda en elders ook.
Edammer idem dito...
Zei ik niet meteen al dat het nep was?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
kánmaar.... het is nep...
Alleen kaas uit Nederland mag voortaan het keurmerk 'Gouda Holland' of 'Edam Holland' voeren. Kaasproducenten in de rest van de wereld mogen de volledige naam en het keurmerk niet gebruiken, maar wel de woorden 'Gouda' en 'Edam'.
http://nos.nl/artikel/189(...)as-nu-beschermd.html
Ja, ja jij zei het al van de Goudse kaas kloptquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei ik niet meteen al dat het nep was?
Een gemiddelde Yank weet niet eens waar Nederland ligt, laat staan dat hij weet wat Holland betekent...
Ik krijg wel zin in kaasquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja jij zei het al van de Goudse kaas kloptik zei het daarna nog even van de Feta kaas
om te vergelijken ofzoiets...
Had ik niet moeten doen?
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja jij zei het al van de Goudse kaas kloptik zei het daarna nog even van de Feta kaas
om te vergelijken ofzoiets...
Had ik niet moeten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |