Neh... da's sowieso te druk, ik ga met medische zus, en als het niet kan gaan we iets anders doenquote:
Wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik ben wat aan het regelen met 4 zussen, nou dat valt niet mee.
Heb er gelukkig maar 1, mijn vrouw heeft er 3 en enige broertje is dood.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat je 4 zussen had
ah... vandaar, ik had je ook nooit over 4 zussen gehoord....quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:05 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb er gelukkig maar 1, mijn vrouw heeft er 3 en enige broertje is dood.
Iemand moet het verstand erbij houden.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ow............ nou dat moet te regelen zijn voor jou
Preciesquote:Op zondag 18 oktober 2015 00:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Iemand moet het verstand erbij houden.
Jouw broertje? Of broertje van je vrouw?quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:08 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Jaar ouder dan mij, vaak met 'm op pad geweest en ineens weg.
Broer van vrouw, die van mij is onkruid.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Jouw broertje? Of broertje van je vrouw?
o ja, je had wel eens verteld over jouw broertjequote:Op zondag 18 oktober 2015 00:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Broer van vrouw, die van mij is onkruid.
Ja je zwager dus, is net zo klote als je die zo lang kent...quote:
Mijn broer leeft al een jaar extra dan was voorspeld...quote:
Ik moest zijn kist mee dragen volgens zijn laatste wil.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, je had wel eens verteld over jouw broertjeis ook zo...
[..]
Ja je zwager dus, is net zo klote als je die zo lang kent...
Ja ik weet het nu weer... had je verteld...quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:14 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik moest zijn kist mee dragen volgens zijn laatste wil.
Trusten Fann... Ik probeer ook op tijd te gaanquote:Op zondag 18 oktober 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik weet het nu weer... had je verteld...
Truste PP ik ga er vroeg in...
Waar ga je heen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Fann... Ik probeer ook op tijd te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |