Ik woon krapjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:43 schreef RobinOok het volgende:
Een open trap boven de gootsteen? Huh?
ga dan ook niet in een watertoren wonenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als werkende vrouw heb je daar niets te zoeken
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
goeie!
kom je er een beetje uit Hut?
Zeiken is een kunst.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:43 schreef RobinOok het volgende:
Een open trap boven de gootsteen? Huh?
Die stond in het vorige topic...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Komt door die ongeschoren kin van Chufi
Alles voor het uitzichtquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
Ik vin die kraan wel mooi trouwens, voor de rest een beetje saaie keuken
Ik vind het ook niet erg logisch, maar dat heb ik als beroepszeiker wel vaker....quote:
Was te druk met parkeerplek vinden waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon in een watertoren, weet je dat niet meer
Ik laat het er bij.. Weinig echte mannen nog hierquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:42 schreef sacha het volgende:
waar blijft je mes & schort topic sjoef?
Is dat een steek onder water?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik laat het er bij.. Weinig echte mannen nog hier
quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:57 schreef PP_Sound het volgende:
Heb mijn foto allang geplaatst en ga niet in vuilniszak of schort.![]()
Respect voor Sjoef.
Waar hangt het van af?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
Morgen wél of niet naar mijn broer, ben benieuwd...
Neh... da's sowieso te druk, ik ga met medische zus, en als het niet kan gaan we iets anders doenquote:
Wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik ben wat aan het regelen met 4 zussen, nou dat valt niet mee.
Heb er gelukkig maar 1, mijn vrouw heeft er 3 en enige broertje is dood.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat je 4 zussen had
ah... vandaar, ik had je ook nooit over 4 zussen gehoord....quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:05 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb er gelukkig maar 1, mijn vrouw heeft er 3 en enige broertje is dood.
Iemand moet het verstand erbij houden.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ow............ nou dat moet te regelen zijn voor jou
Preciesquote:Op zondag 18 oktober 2015 00:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Iemand moet het verstand erbij houden.
Jouw broertje? Of broertje van je vrouw?quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:08 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Jaar ouder dan mij, vaak met 'm op pad geweest en ineens weg.
Broer van vrouw, die van mij is onkruid.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Jouw broertje? Of broertje van je vrouw?
o ja, je had wel eens verteld over jouw broertjequote:Op zondag 18 oktober 2015 00:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Broer van vrouw, die van mij is onkruid.
Ja je zwager dus, is net zo klote als je die zo lang kent...quote:
Mijn broer leeft al een jaar extra dan was voorspeld...quote:
Ik moest zijn kist mee dragen volgens zijn laatste wil.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, je had wel eens verteld over jouw broertjeis ook zo...
[..]
Ja je zwager dus, is net zo klote als je die zo lang kent...
Ja ik weet het nu weer... had je verteld...quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:14 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik moest zijn kist mee dragen volgens zijn laatste wil.
Trusten Fann... Ik probeer ook op tijd te gaanquote:Op zondag 18 oktober 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik weet het nu weer... had je verteld...
Truste PP ik ga er vroeg in...
Waar ga je heen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Fann... Ik probeer ook op tijd te gaan
Was het nou gisteren gelukt om voor 3 uur erin te liggen?quote:
Jaja, vandaag voor 2 uurquote:Op zondag 18 oktober 2015 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was het nou gisteren gelukt om voor 3 uur erin te liggen?
Ik had het gelezen, mogelijk gaat het hier om export-Goudse kaasquote:Op zondag 18 oktober 2015 04:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goudse kaas in Duitsland goedkoper dan in Nederland
[ afbeelding ]
Die tijden zijn voorbij, het is tegenwoordig ook -> vrouwen een dinertje van ¤ 190,- met minder hoef je niet aan te komen, dus steek die pizza maar weer terug in de doos.quote:
Dus het is niet exact dezelfde als de kaas die hier verkocht wordt?quote:Op zondag 18 oktober 2015 08:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, mogelijk gaat het hier om export-Goudse kaas
In de USA hebben ze ook 'Goe-Da cheese'.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus het is niet exact dezelfde als de kaas die hier verkocht wordt?
Dan begin ik me toch af te vragen wat 'Goudse' nu eigenlijk precies is,
Ik ben niet zo een kaaskenner, ik eet altijd gewoon jong/belegen, en verder op pizza en pasta mozzarella en echte Parmezaan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de USA hebben ze ook 'Goe-Da cheese'.
Dat is net als hun 'cheddar' kaas gewoon gesmolten plastic met smaakstoffen.
De term 'Gouda' kan niet beschermd worden, omdat het een plaatsnaam is en dus roept iedereen maar wat.
'Old Amsterdammer' (wel lekker trouwens...) heeft ook 0,0 met Amsterdam te maken...
In Griekenland ook, maar dat is niet de échte... Alleen kaas uit Nederland mag Gouda Hollandquote:Op zondag 18 oktober 2015 04:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goudse kaas in Duitsland goedkoper dan in Nederland
[ afbeelding ]
Gelukkig koop ik nooit kaas in Duitsland, het Duitse bier daarentegen......quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
In Griekenland ook, maar dat is niet de échte... Alleen kaas uit Nederland mag Gouda Holland
heten en dat staat er dan weer niet op ...
Zelfde gedoe met Feta, alleen Griekse kaasmakers mogen de naam feta voeren, de rest is nep
Ah, teveel zuipen is ook niet echt handig....quote:Ook wijkagentenwerk
Zaterdagmorgen 17 oktober 2015,omstreeks 04:10 uur is door collega's van de incidentenafhandeling een 17-jarige Veenendaalse bromfietsbestuurder aangehouden voor het rijden onder invloed.
Tijdens de adamanalyse op bureau Veenendaal kwam tijdens het blazen ook zijn maaginhoud mee....
Maakt de meting mogelijk wel onbetrouwbaarquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, teveel zuipen is ook niet echt handig....
Wel leuk, zegt die wout, ja, blaas maar!!! En dan volgt een straal kots over dat blaasding......quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt de meting mogelijk wel onbetrouwbaar
En blaasding naar de filistijnenquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel leuk, zegt die wout, ja, blaas maar!!! En dan volgt een straal kots over dat blaasding......
In de USA heet het toch echt Gouda en elders ook.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
In Griekenland ook, maar dat is niet de échte... Alleen kaas uit Nederland mag Gouda Holland
heten en dat staat er dan weer niet op ...
Zelfde gedoe met Feta, alleen Griekse kaasmakers mogen de naam feta voeren, de rest is nep
kánquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de USA heet het toch echt Gouda en elders ook.
Edammer idem dito...
Zei ik niet meteen al dat het nep was?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
kánmaar.... het is nep...
Alleen kaas uit Nederland mag voortaan het keurmerk 'Gouda Holland' of 'Edam Holland' voeren. Kaasproducenten in de rest van de wereld mogen de volledige naam en het keurmerk niet gebruiken, maar wel de woorden 'Gouda' en 'Edam'.
http://nos.nl/artikel/189(...)as-nu-beschermd.html
Ja, ja jij zei het al van de Goudse kaas kloptquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei ik niet meteen al dat het nep was?
Een gemiddelde Yank weet niet eens waar Nederland ligt, laat staan dat hij weet wat Holland betekent...
Ik krijg wel zin in kaasquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja jij zei het al van de Goudse kaas kloptik zei het daarna nog even van de Feta kaas
om te vergelijken ofzoiets...
Had ik niet moeten doen?
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja jij zei het al van de Goudse kaas kloptik zei het daarna nog even van de Feta kaas
om te vergelijken ofzoiets...
Had ik niet moeten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |