Vermoed het wel, aangezien je altijd wel warm water paraat moet hebben en het een godsvermogen kost om het in fatsoenlijke snelheid tot 100°C te krijgen anders.... Water zal wel continu net onder het kookpunt worden gehouden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
verbruikt een Quooker niet dag en nacht stroom?
Gekkigeitquote:
Of werkt het met zo'n gloeispiraal die ook in een Senseo zit?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vermoed het wel, aangezien je altijd wel warm water paraat moet hebben en het een godsvermogen kost om het in fatsoenlijke snelheid tot 100°C te krijgen anders.... Water zal wel continu net onder het kookpunt worden gehouden.
Die is niet snel genoeg om het water er zo hard stromend en kokend uit te laten komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of werkt het met zo'n gloeispiraal die ook in een Senseo zit?
Klopt. Die was tijdelijk. #exmedewerkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:21 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn waterkoker, maar Blokker verkoopt die niet meer volgens mij,
in Qatar kost de benzine ook maar 1 cent ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens de site van Quooker kost het maar 5 cent per dag om dat ding stand-by te hebben. Ze zeggen niets over verbruik.
Oh mazzel dan dat ik hem destijds heb gekochtquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Klopt. Die was tijdelijk. #exmedewerker
Ik heb een waterkoker van de Action. Werkt ook prima
Je kunt berekening doen op de site of het voordeliger is in gebruik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
in Qatar kost de benzine ook maar 1 cent ofzo![]()
Maar goed, boilers zijn vaak supergoed geïsoleerd en helemaal zo gek nog niet.
5ct per dag is ¤18,25 per jaar...
Hoevaak gebruik je zo'n ding? 4 keer per dag ofzo? Wat zal't zijn? 2000W en in totaal misschien 1 minuut gebruiken.
Valt erg mee dan hoor qua kosten.
Dunno.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh mazzel dan dat ik hem destijds heb gekocht
Stom dat die tijdelijk was. Waarom?! Supercool ding!
Voor thee heb je geen kokend water nodig. Is zelfs te heet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt berekening doen op de site of het voordeliger is in gebruik.
Maar volgens mij heeft een consumenten programma ooit laten zien dat het echt een onding is in de keuken.
Daarbij als ik thee wil, wil ik water dat echt gekookt is.
Maar je water moet wel gekookt hebbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Voor thee heb je geen kokend water nodig. Is zelfs te heet.
Ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
verbruikt een Quooker niet dag en nacht stroom?
Ja topding hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dunno.
Maar Tomado-spul liep altijd prima bij ons. En gaat ook minder vaak kapot lijkt het dan andere merken.
Je wilde J een waterkoker geven maar die had die Tefal?quote:
Verdomme.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je wilde J een waterkoker geven maar die had die Tefal?
/ja ja gejat.
*boks*quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:35 schreef minthy het volgende:
Waterkoker (geen waterkering) van de Action.
Mintquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:35 schreef minthy het volgende:
Hoi SC![]()
Hoi wolfje![]()
SC; die van mij doen dat ook.
De garage kom ik bijna niet meer #goedeauto
Waterkoker (geen waterkering) van de Action.
Zo, volgens mij ben ik bij.
quote:
In 53' hadden ze die in Zeeland. Bleek niet heel top te werken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe zijn die action waterkeringen eigenlijk? Beetje betrouwbaar?
Waar gebruik je zo'n ding nou voor?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:11 schreef Bronson het volgende:
Dat mijn belevenissen zelfs een TT waard zijn.
Tevens een persoon met quooker als hipster zien.
Pasta, rijst, thee. Gewoon alles waarbij je kokend water nodig hebt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar gebruik je zo'n ding nou voor?
Pasta doe je in het water en zet je pan op het vuur. Verkort de kooktijd van je pasta met een paar minuten. Hetzelfde met rijst en al helemaal als je de droog kook methode gebruikt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pasta, rijst, thee. Gewoon alles waarbij je kokend water nodig hebt.
Lekkere warme douchequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pasta, rijst, thee. Gewoon alles waarbij je kokend water nodig hebt.
Ik wil net zoals ze in de VS hebben van die gootsteenputjes met een vermaler erinquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pasta doe je in het water en zet je pan op het vuur. Verkort de kooktijd van je pasta met een paar minuten. Hetzelfde met rijst en al helemaal als je de droog kook methode gebruikt.
Voor thee heb ik een water koker.
Ik vind het zo'n typische keuken gadget.
Mens, niet zo zeuren. Ik kreeg het gratis bij mijn keuken, dus waarom zou ik daar nee op zeggen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pasta doe je in het water en zet je pan op het vuur. Verkort de kooktijd van je pasta met een paar minuten. Hetzelfde met rijst en al helemaal als je de droog kook methode gebruikt.
waterkoker > quooker forever !!!!11!!1111quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:11 schreef Bronson het volgende:
Dat mijn belevenissen zelfs een TT waard zijn.
Tevens een persoon met quooker als hipster zien.
Maar dat lijkt mij oprecht handig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil net zoals ze in de VS hebben van die gootsteenputjes met een vermaler erin
Sterker nog, het is de oude waterkoker van J. dus ja, die had die Tefal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je wilde J een waterkoker geven maar die had die Tefal?
/ja ja gejat.
Is het ook. Alleen je waterzuiveringskosten zullen stijgen en in NL wordt er van GFT afval compost gemaakt wat weer gebruikt kan worden voor verschillende toepassingen. Dus erg inefficiënt (maar dat zijn Amerikanen vaak nou eenmaal).quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat lijkt mij oprecht handig.
Ik dacht altijd dat er een speciaal systeem bij zat zodat het water gewoon richting riool ging, en dat alles wat vast was verzameld werd in een soort afvalbak zodat je het weg kon doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sterker nog, het is de oude waterkoker van J. dus ja, die had die Tefal.
[..]
Is het ook. Alleen je waterzuiveringskosten zullen stijgen en in NL wordt er van GFT afval compost gemaakt wat weer gebruikt kan worden voor verschillende toepassingen. Dus erg inefficiënt (maar dat zijn Amerikanen vaak nou eenmaal).
Nope, wordt weggespoeldquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat er een speciaal systeem bij zat zodat het water gewoon richting riool ging, en dat alles wat vast was verzameld werd in een soort afvalbak zodat je het weg kon doen.
Stom. Ik vond mijn idee logischer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope, wordt weggespoeld
http://www.allesamerika.com/afvalvermaler.html
Maak er een business van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stom. Ik vond mijn idee logischer.
Dan heb je nog steeds een afvalbak met stinkende resten erin...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stom. Ik vond mijn idee logischer.
Als dat een nette afgesloten bak is, heb je volgens mij nergens last van. Gewoon afentoe legen. En doordat alles fijn is, kun je het zo in je compostbak flikkeren en gaat dat proces ook nog eens sneller.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds een afvalbak met stinkende resten erin...
Fax btw
Tja het hele idee is dat niet meer te hoeven doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als dat een nette afgesloten bak is, heb je volgens mij nergens last van. Gewoon afentoe legen. En doordat alles fijn is, kun je het zo in je compostbak flikkeren en gaat dat proces ook nog eens sneller.
Ik dacht dat het hele idee was om geen voedselresten meer uit de gootsteen te hoeven vissen en geen verstopte leidingen meer te hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja het hele idee is dat niet meer te hoeven doen.
Dan doe je toch zo'n plastic zeefje in de gootsteenafvoer?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hele idee was om geen voedselresten meer uit de gootsteen te hoeven vissen en geen verstopte leidingen meer te hebben.
Iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan doe je toch zo'n plastic zeefje in de gootsteenafvoer?
Het idee is gewoon gemak...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hele idee was om geen voedselresten meer uit de gootsteen te hoeven vissen en geen verstopte leidingen meer te hebben.
Die hebben we ook wel, maar dan moeten mensen hem of legen of gebruiken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan doe je toch zo'n plastic zeefje in de gootsteenafvoer?
Dat is het voordeel van alleen wonen: jij bent de enige verantwoordelijke ervoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die hebben we ook wel, maar dan moeten mensen hem of legen of gebruiken.
Nee hoor, dat ben ik. Ik heb net een geniale grap gemaakt in het datingtopicquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben de allerleukste van vandaag
Nee ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ben ik. Ik heb net een geniale grap gemaakt in het datingtopic
wat een loedertje ben ik hequote:
Excusesquote:
Ik heb nog geen fashionposts gezien andersquote:
Als je zo redeneert Is warm stromend water in een keuken ook maar een gadgetquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog geen fashionposts gezien anders
QFTquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
ik heb een afkeer tegen voeten, een soort omgekeerde voetenfetisjist, dus valt dit niet onder een fashionpostquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het anders wel hele mooie en leuke sokken.
Dank uquote:
Werkman-topic. Derhalve niet gelezen.quote:
Zeer zeker wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Werkman-topic. Derhalve niet gelezen.
Godsamme zegquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Vreselijk dit.
Ik ga even een scheermesje zoeken om mijn polsen door te snijden
Godsamme maria.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is toch qua stem bijna net zo erg als Dinand
Ook al heeft Editors best goeie nummer btw.
Ok, Ed. Wel even naast het straatwerk ok?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Vreselijk dit.
Daarom.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsamme zeg![]()
Als dit verzonnen is, chapeau, briljant verhaal
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Vreselijk dit.
Kopje azijn, jongens?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is toch qua stem bijna net zo erg als Dinand
Ook al heeft Editors best goeie nummer btw.
Als ik dat geblinddoekt moet opdrinken, dan zeg ik vast: "Hey, zou dat a zijn?"quote:
Van mij niet, want ik deel je meningquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik moet natuurlijk de Editors goed vinden in dit forum.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik dat geblinddoekt moet opdrinken, dan zeg ik vast: "Hey, zou dat a zijn?"
XD
Zeg Ed. Van welke muziek gaat jouw plassertje danwel recht overeind staan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik moet natuurlijk de Editors goed vinden in dit forum.
Moet je ff in z'n fotoboek kijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeg Ed. Van welke muziek gaat jouw plassertje danwel recht overeind staan?
Misschien gaat Bronson z'n plassertje dan ook wel overeind van de foto'squote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moet je ff in z'n fotoboek kijken.
Van de foto van Bronson?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien gaat Bronson z'n plassertje dan ook wel overeind van de foto's
Maroon 5 tussen je favo muziek hebben staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moet je ff in z'n fotoboek kijken.
Je kan zeggen wat je wil, maar "Songs about Jane" was wel een goed albumquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Maroon 5 tussen je favo muziek hebben staan.![]()
Dat eerste album was anders nog best ok.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
je loopt te trollenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat eerste album was anders nog best ok.
En m'n handen gaan jeuken van alle random titel-artiest en artiest-titel opsommingen.
Hiervan!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeg Ed. Van welke muziek gaat jouw plassertje danwel recht overeind staan?
Harder to Breathe was tof nummer. Iets te 'clean' uitgevoerd, maar toch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. In de basis is het nog heul zo'n slecht nummer niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme, dat tering Hungry... leuke gitaarriff, maar dat tussenstuk
oooooooooooooooh
ooooooooooooooooh
oooooooooooooooh
ooooooooooooooooh
oooooooooooooooh
ooooooooooooooooh
oooooooooooooooh
ooooooooooooooooh
oooooooooooooooh
ooooooooooooooooh
oooooooooooooooh
ooooooooooooooooh
Ik durf te zeggen met afstand de beste hit van Dotan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. In de basis is het nog heul zo'n slecht nummer niet.
Niet eens.quote:
Bos!quote:
quote:
Ik snap de verwarring. Die heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik in een andere SC zat, deze staat nog steeds in myAT namelijk, terwijl ik al lang geen 3fm meer heb geluisterd..
Je zat in een andere SC?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik in een andere SC zat, deze staat nog steeds in myAT namelijk, terwijl ik al lang geen 3fm meer heb geluisterd..
Geeft niks. Je mag hier altijd langskomenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo veel zuipen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring. Die heb ik ook wel eens.
Gelukkig maar..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring. Die heb ik ook wel eens.
Dan moet je weer meer zuipen.quote:
quote:
In de woorden van Gerard: 'Wat een lucht'quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:55 schreef Pandaplint het volgende:
Konijnenlosinhethokdag![]()
[ afbeelding ]
Helemaal waarquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:55 schreef Pandaplint het volgende:
Konijnenlosinhethokdag![]()
[ afbeelding ]
Rotterdamquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
De Toeterturken zijn ook weer in de wijk hier.
quote:
quote:
Ja, vast.quote:
Gatverdamme, moet dit nouquote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:58 schreef Bronson het volgende:
Het is nooit te vroeg voor een fashionpost.
[ afbeelding ]
Zeker nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:58 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
Nondeju! Da's lekker!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:58 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
De Toeterturken zijn ook weer in de wijk hier.
Je zou denken dat dit een mooie kans is voor oom agent om een paar goeie bonnen te schrijven.quote:Boete toeteren of claxoneren
Een van de boetes die afgelopen tijd het meest omhoog gegaan is is de boete voor onnodig toeteren of claxoneren. Veel mensen ergeren zich aan auto's die onnodig toeteren of claxoneren, vooral 's avonds en 's nachts. Dit is dan ook de reden dat deze bekeuring flink meer is gaan kosten.
De bekeuring voor onnodig toeteren bedraagt in 2015: ¤ 90
Meer vlees? Nee, dit is perfectquote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nondeju! Da's lekker!
Mag van mij persoonlijk iets meer vlees aan een meiske zitten, maar dit is in ieder geval een prachtige basis.
Ksst, wegwezen SC. Teveel tiet voor jou.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Meer vlees? Nee, dit is perfect
Niet overdreven gespierd, slank, goede vormen...
Ik hoop dat het een sport-BH is en geen neptieten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:07 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ksst, wegwezen SC. Teveel tiet voor jou.
Verder wel tergend kutquote:
Correct.quote:
Om ons te plagenquote:
Dachten die hoge meneren dat ook bij de platenmaatschappij toen ze Years&Years een contract aanboden?quote:
Vast welquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dachten die hoge meneren dat ook bij de platenmaatschappij toen ze Years&Years een contract aanboden?
D'r zal ook wel een zak geld mee gemoeid zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dachten die hoge meneren dat ook bij de platenmaatschappij toen ze Years&Years een contract aanboden?
Jijquote:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARquote:
Eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:19 schreef Againzender het volgende:
Ik heb echt werkelijk niets met dit werk van MJ. Na Bad is het allemaal ruk wmb.
Eens.quote:
Eensch. Lekkere deken + vrouw is het enige dat nodig is daar.quote:
Ik vind Dangerous eigenlijk een prima album. Niet het beste materiaal en ook wat bagger maar ook wat pareltjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:19 schreef Againzender het volgende:
Ik heb echt werkelijk niets met dit werk van MJ. Na Bad is het allemaal ruk wmb.
quote:
Dat zeker.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:44 schreef Againzender het volgende:
Voor de hand liggende request, maar mooi
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit voor deprimerende shit?
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit voor deprimerende shit?
Over deprimerende shit gesprokenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen muziek smaak ik weet.
Grey's Anatomy heeft Snow Patrol verpest.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over deprimerende shit gesproken
Snow Patrol
Snow Patrol heeft Snow Patrol verpest bedoel je, met hun baggerjankmuziekquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grey's Anatomy heeft Snow Patrol verpest.
je bent zelf matigquote:
Lekker actuele foto ook. Zo te zien is dit Duitsland oid.quote:
wij luisteren ook niet. We klagen alleen maar over iets waar we niets van weten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
Luisteren er nog mensen naar die kutzender ?
Kunnen toch maar alleen mensen zijn die er gedwongen naar moeten luisteren in de werkplaats of wachtkamer ? Man man man, wat een zooitje daar.
Idd.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij luisteren ook niet. We klagen alleen maar over iets waar we niets van weten.
dit is ook weer enorme aids aan je oren, manman wat een kutmuziekquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd.
Ik gooi er vaak compleet random een post erin met wat een klootplaat en dan weer random een
Kut.quote:
Welke hype refereer jij naar?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net psych bandje #211 gehoord, jammer dat de hype ook draken produceert.
Welke club ga je spelen?quote:
quote:
Ik zal wel weer wat gemist hebben? Nieuwe baan?quote:
Yep!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zal wel weer wat gemist hebben? Nieuwe baan?
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd!quote:
Ik houd niet van honden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Op naar de 2-onder-1 kap woning, stationwagen, labrador, 1.5 kinderen![]()
Dan neem je toch een bok in je achtertuin? Die houden zoveel van jouquote:
Goed contract als dat erin staatquote:
De psych hypequote:
Gefeliciteerd Plint!quote:
Megahit én Alarmschijf volgende weekquote:
Een troost, je bent daar niet alleen in.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, wat ben ik slecht in voicemail inspreken
Maar dat is ook gewoon kut.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, wat ben ik slecht in voicemail inspreken
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een troost, je bent daar niet alleen in.
Ik kan je wel nat maken hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gebeden zijn gehoordAls alles mee zit, is zaterdag een droge dag
Ik ga zaterdag wandelen met mijn vriendje en dan blijft hij slapenquote:
quote:
Heeft hij nog hulp nodig?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag wandelen met mijn vriendje en dan blijft hij slapen
geen kaarten voor Neil Finn gewonnen? Of had je al?quote:
Waarmee?quote:
Nee, maar ik ging sowieso al naar Amsterdam, die kaart ligt hier al een tijdje.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen kaarten voor Neil Finn gewonnen? Of had je al?
hoe verrassendquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar ik ging sowieso al naar Amsterdam, die kaart ligt hier al een tijdje.
Ja he.quote:
ah, had helemaal gemist dat hij deze kant op kwam.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja he.![]()
Michiel tipte me er een week of 3 geleden al over.
Het is dat Michiel er mee kwam, anders had ik het ook pas nu geweten. Neil heeft het zelf nog nergens gemeld en het Muziekgebouw zit niet bij de toko's waar ik de nieuwsbrief van krijg...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, had helemaal gemist dat hij deze kant op kwam.
is het daar? Nee, dat zou ik ook gemist hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is dat Michiel er mee kwam, anders had ik het ook pas nu geweten. Neil heeft het zelf nog nergens gemeld en het Muziekgebouw zit niet bij de toko's waar ik de nieuwsbrief van krijg...
Een traditie waar ik prima aan kan wennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:26 schreef Bronson het volgende:
Oh wacht. Sheppard = Tetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil alleen niet in herhaling vallen, dus ik ben wel geheel afhankelijk van mevrouw tetten haarzelf. Maar dat begrijp je natuurlijk wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een traditie waar ik prima aan kan wennen.
Uiteraard, alle begrip.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik wil alleen niet in herhaling vallen, dus ik ben wel geheel afhankelijk van mevrouw tetten haarzelf. Maar dat begrijp je natuurlijk wel.
quote:
Ik moest toch naar de wc. En toen ik terug kwam was Douwe Bob alweer.quote:
Coldplay is perfecte schijtmuziek, of zeikmuziek zo je wil.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest toch naar de wc. En toen ik terug kwam was Douwe Bob alweer.
Fax muziek.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay is perfecte schijtmuziek, of zeikmuziek zo je wil.
Faxenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Plint!
Na m'n sollicitatie van maandag compleet te nailen ben ik gisteren uitgenodigd voor tweede gesprek, beter bekend als De Opdracht.
En volle lippen!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:26 schreef Bronson het volgende:
Oh wacht. Sheppard = Tetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dun slap haar. Da's dan weer minder.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zo ver ben ik bij haar helaas nog niet gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |