je bent zelf matigquote:
Lekker actuele foto ook. Zo te zien is dit Duitsland oid.quote:
wij luisteren ook niet. We klagen alleen maar over iets waar we niets van weten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
Luisteren er nog mensen naar die kutzender ?
Kunnen toch maar alleen mensen zijn die er gedwongen naar moeten luisteren in de werkplaats of wachtkamer ? Man man man, wat een zooitje daar.
Idd.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij luisteren ook niet. We klagen alleen maar over iets waar we niets van weten.
dit is ook weer enorme aids aan je oren, manman wat een kutmuziekquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd.
Ik gooi er vaak compleet random een post erin met wat een klootplaat en dan weer random een
Kut.quote:
Welke hype refereer jij naar?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net psych bandje #211 gehoord, jammer dat de hype ook draken produceert.
Welke club ga je spelen?quote:
quote:
Ik zal wel weer wat gemist hebben? Nieuwe baan?quote:
Yep!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zal wel weer wat gemist hebben? Nieuwe baan?
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd!quote:
Ik houd niet van honden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Op naar de 2-onder-1 kap woning, stationwagen, labrador, 1.5 kinderen![]()
Dan neem je toch een bok in je achtertuin? Die houden zoveel van jouquote:
Goed contract als dat erin staatquote:
De psych hypequote:
Gefeliciteerd Plint!quote:
Megahit én Alarmschijf volgende weekquote:
Een troost, je bent daar niet alleen in.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, wat ben ik slecht in voicemail inspreken
Maar dat is ook gewoon kut.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, wat ben ik slecht in voicemail inspreken
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een troost, je bent daar niet alleen in.
Ik kan je wel nat maken hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gebeden zijn gehoordAls alles mee zit, is zaterdag een droge dag
Ik ga zaterdag wandelen met mijn vriendje en dan blijft hij slapenquote:
quote:
Heeft hij nog hulp nodig?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag wandelen met mijn vriendje en dan blijft hij slapen
geen kaarten voor Neil Finn gewonnen? Of had je al?quote:
Waarmee?quote:
Nee, maar ik ging sowieso al naar Amsterdam, die kaart ligt hier al een tijdje.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen kaarten voor Neil Finn gewonnen? Of had je al?
hoe verrassendquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar ik ging sowieso al naar Amsterdam, die kaart ligt hier al een tijdje.
Ja he.quote:
ah, had helemaal gemist dat hij deze kant op kwam.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja he.![]()
Michiel tipte me er een week of 3 geleden al over.
Het is dat Michiel er mee kwam, anders had ik het ook pas nu geweten. Neil heeft het zelf nog nergens gemeld en het Muziekgebouw zit niet bij de toko's waar ik de nieuwsbrief van krijg...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, had helemaal gemist dat hij deze kant op kwam.
is het daar? Nee, dat zou ik ook gemist hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is dat Michiel er mee kwam, anders had ik het ook pas nu geweten. Neil heeft het zelf nog nergens gemeld en het Muziekgebouw zit niet bij de toko's waar ik de nieuwsbrief van krijg...
Een traditie waar ik prima aan kan wennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:26 schreef Bronson het volgende:
Oh wacht. Sheppard = Tetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil alleen niet in herhaling vallen, dus ik ben wel geheel afhankelijk van mevrouw tetten haarzelf. Maar dat begrijp je natuurlijk wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een traditie waar ik prima aan kan wennen.
Uiteraard, alle begrip.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik wil alleen niet in herhaling vallen, dus ik ben wel geheel afhankelijk van mevrouw tetten haarzelf. Maar dat begrijp je natuurlijk wel.
quote:
Ik moest toch naar de wc. En toen ik terug kwam was Douwe Bob alweer.quote:
Coldplay is perfecte schijtmuziek, of zeikmuziek zo je wil.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest toch naar de wc. En toen ik terug kwam was Douwe Bob alweer.
Fax muziek.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay is perfecte schijtmuziek, of zeikmuziek zo je wil.
Faxenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Plint!
Na m'n sollicitatie van maandag compleet te nailen ben ik gisteren uitgenodigd voor tweede gesprek, beter bekend als De Opdracht.
En volle lippen!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:26 schreef Bronson het volgende:
Oh wacht. Sheppard = Tetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dun slap haar. Da's dan weer minder.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zo ver ben ik bij haar helaas nog niet gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |