Meer vlees? Nee, dit is perfectquote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nondeju! Da's lekker!
Mag van mij persoonlijk iets meer vlees aan een meiske zitten, maar dit is in ieder geval een prachtige basis.
Ksst, wegwezen SC. Teveel tiet voor jou.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Meer vlees? Nee, dit is perfect
Niet overdreven gespierd, slank, goede vormen...
Ik hoop dat het een sport-BH is en geen neptieten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:07 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ksst, wegwezen SC. Teveel tiet voor jou.
Verder wel tergend kutquote:
Correct.quote:
Om ons te plagenquote:
Dachten die hoge meneren dat ook bij de platenmaatschappij toen ze Years&Years een contract aanboden?quote:
Vast welquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dachten die hoge meneren dat ook bij de platenmaatschappij toen ze Years&Years een contract aanboden?
D'r zal ook wel een zak geld mee gemoeid zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dachten die hoge meneren dat ook bij de platenmaatschappij toen ze Years&Years een contract aanboden?
Jijquote:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARquote:
Eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:19 schreef Againzender het volgende:
Ik heb echt werkelijk niets met dit werk van MJ. Na Bad is het allemaal ruk wmb.
Eens.quote:
Eensch. Lekkere deken + vrouw is het enige dat nodig is daar.quote:
Ik vind Dangerous eigenlijk een prima album. Niet het beste materiaal en ook wat bagger maar ook wat pareltjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:19 schreef Againzender het volgende:
Ik heb echt werkelijk niets met dit werk van MJ. Na Bad is het allemaal ruk wmb.
quote:
Dat zeker.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:44 schreef Againzender het volgende:
Voor de hand liggende request, maar mooi
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit voor deprimerende shit?
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit voor deprimerende shit?
Over deprimerende shit gesprokenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen muziek smaak ik weet.
Grey's Anatomy heeft Snow Patrol verpest.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over deprimerende shit gesproken
Snow Patrol
Snow Patrol heeft Snow Patrol verpest bedoel je, met hun baggerjankmuziekquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grey's Anatomy heeft Snow Patrol verpest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |