Misschien gaat Bronson z'n plassertje dan ook wel overeind van de foto'squote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moet je ff in z'n fotoboek kijken.
Van de foto van Bronson?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien gaat Bronson z'n plassertje dan ook wel overeind van de foto's
Maroon 5 tussen je favo muziek hebben staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moet je ff in z'n fotoboek kijken.
Je kan zeggen wat je wil, maar "Songs about Jane" was wel een goed albumquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Maroon 5 tussen je favo muziek hebben staan.![]()
Dat eerste album was anders nog best ok.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
je loopt te trollenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat eerste album was anders nog best ok.
En m'n handen gaan jeuken van alle random titel-artiest en artiest-titel opsommingen.
Hiervan!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeg Ed. Van welke muziek gaat jouw plassertje danwel recht overeind staan?
Harder to Breathe was tof nummer. Iets te 'clean' uitgevoerd, maar toch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. In de basis is het nog heul zo'n slecht nummer niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme, dat tering Hungry... leuke gitaarriff, maar dat tussenstuk
oooooooooooooooh
ooooooooooooooooh
oooooooooooooooh
ooooooooooooooooh
oooooooooooooooh
ooooooooooooooooh
oooooooooooooooh
ooooooooooooooooh
oooooooooooooooh
ooooooooooooooooh
oooooooooooooooh
ooooooooooooooooh
Ik durf te zeggen met afstand de beste hit van Dotan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. In de basis is het nog heul zo'n slecht nummer niet.
Niet eens.quote:
Bos!quote:
quote:
Ik snap de verwarring. Die heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik in een andere SC zat, deze staat nog steeds in myAT namelijk, terwijl ik al lang geen 3fm meer heb geluisterd..
Je zat in een andere SC?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik in een andere SC zat, deze staat nog steeds in myAT namelijk, terwijl ik al lang geen 3fm meer heb geluisterd..
Geeft niks. Je mag hier altijd langskomenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo veel zuipen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring. Die heb ik ook wel eens.
Gelukkig maar..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring. Die heb ik ook wel eens.
Dan moet je weer meer zuipen.quote:
quote:
In de woorden van Gerard: 'Wat een lucht'quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:55 schreef Pandaplint het volgende:
Konijnenlosinhethokdag![]()
[ afbeelding ]
Helemaal waarquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:55 schreef Pandaplint het volgende:
Konijnenlosinhethokdag![]()
[ afbeelding ]
Rotterdamquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
De Toeterturken zijn ook weer in de wijk hier.
quote:
quote:
Ja, vast.quote:
Gatverdamme, moet dit nouquote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:58 schreef Bronson het volgende:
Het is nooit te vroeg voor een fashionpost.
[ afbeelding ]
Zeker nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:58 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
Nondeju! Da's lekker!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:58 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
De Toeterturken zijn ook weer in de wijk hier.
Je zou denken dat dit een mooie kans is voor oom agent om een paar goeie bonnen te schrijven.quote:Boete toeteren of claxoneren
Een van de boetes die afgelopen tijd het meest omhoog gegaan is is de boete voor onnodig toeteren of claxoneren. Veel mensen ergeren zich aan auto's die onnodig toeteren of claxoneren, vooral 's avonds en 's nachts. Dit is dan ook de reden dat deze bekeuring flink meer is gaan kosten.
De bekeuring voor onnodig toeteren bedraagt in 2015: ¤ 90
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |