Een traditie waar ik prima aan kan wennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:26 schreef Bronson het volgende:
Oh wacht. Sheppard = Tetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil alleen niet in herhaling vallen, dus ik ben wel geheel afhankelijk van mevrouw tetten haarzelf. Maar dat begrijp je natuurlijk wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een traditie waar ik prima aan kan wennen.
Uiteraard, alle begrip.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik wil alleen niet in herhaling vallen, dus ik ben wel geheel afhankelijk van mevrouw tetten haarzelf. Maar dat begrijp je natuurlijk wel.
quote:
Ik moest toch naar de wc. En toen ik terug kwam was Douwe Bob alweer.quote:
Coldplay is perfecte schijtmuziek, of zeikmuziek zo je wil.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest toch naar de wc. En toen ik terug kwam was Douwe Bob alweer.
Fax muziek.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay is perfecte schijtmuziek, of zeikmuziek zo je wil.
Faxenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Plint!
Na m'n sollicitatie van maandag compleet te nailen ben ik gisteren uitgenodigd voor tweede gesprek, beter bekend als De Opdracht.
En volle lippen!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:26 schreef Bronson het volgende:
Oh wacht. Sheppard = Tetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dun slap haar. Da's dan weer minder.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zo ver ben ik bij haar helaas nog niet gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |