*boks*quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:35 schreef minthy het volgende:
Waterkoker (geen waterkering) van de Action.
Mintquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:35 schreef minthy het volgende:
Hoi SC![]()
Hoi wolfje![]()
SC; die van mij doen dat ook.
De garage kom ik bijna niet meer #goedeauto
Waterkoker (geen waterkering) van de Action.
Zo, volgens mij ben ik bij.
quote:
In 53' hadden ze die in Zeeland. Bleek niet heel top te werken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe zijn die action waterkeringen eigenlijk? Beetje betrouwbaar?
Waar gebruik je zo'n ding nou voor?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:11 schreef Bronson het volgende:
Dat mijn belevenissen zelfs een TT waard zijn.
Tevens een persoon met quooker als hipster zien.
Pasta, rijst, thee. Gewoon alles waarbij je kokend water nodig hebt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar gebruik je zo'n ding nou voor?
Pasta doe je in het water en zet je pan op het vuur. Verkort de kooktijd van je pasta met een paar minuten. Hetzelfde met rijst en al helemaal als je de droog kook methode gebruikt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pasta, rijst, thee. Gewoon alles waarbij je kokend water nodig hebt.
Lekkere warme douchequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pasta, rijst, thee. Gewoon alles waarbij je kokend water nodig hebt.
Ik wil net zoals ze in de VS hebben van die gootsteenputjes met een vermaler erinquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pasta doe je in het water en zet je pan op het vuur. Verkort de kooktijd van je pasta met een paar minuten. Hetzelfde met rijst en al helemaal als je de droog kook methode gebruikt.
Voor thee heb ik een water koker.
Ik vind het zo'n typische keuken gadget.
Mens, niet zo zeuren. Ik kreeg het gratis bij mijn keuken, dus waarom zou ik daar nee op zeggen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pasta doe je in het water en zet je pan op het vuur. Verkort de kooktijd van je pasta met een paar minuten. Hetzelfde met rijst en al helemaal als je de droog kook methode gebruikt.
Voor thee heb ik een water koker.
Ik vind het zo'n typische keuken gadget.
waterkoker > quooker forever !!!!11!!1111quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:11 schreef Bronson het volgende:
Dat mijn belevenissen zelfs een TT waard zijn.
Tevens een persoon met quooker als hipster zien.
Maar dat lijkt mij oprecht handig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil net zoals ze in de VS hebben van die gootsteenputjes met een vermaler erin
Sterker nog, het is de oude waterkoker van J. dus ja, die had die Tefal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je wilde J een waterkoker geven maar die had die Tefal?
/ja ja gejat.
Is het ook. Alleen je waterzuiveringskosten zullen stijgen en in NL wordt er van GFT afval compost gemaakt wat weer gebruikt kan worden voor verschillende toepassingen. Dus erg inefficiënt (maar dat zijn Amerikanen vaak nou eenmaal).quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat lijkt mij oprecht handig.
Ik dacht altijd dat er een speciaal systeem bij zat zodat het water gewoon richting riool ging, en dat alles wat vast was verzameld werd in een soort afvalbak zodat je het weg kon doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sterker nog, het is de oude waterkoker van J. dus ja, die had die Tefal.
[..]
Is het ook. Alleen je waterzuiveringskosten zullen stijgen en in NL wordt er van GFT afval compost gemaakt wat weer gebruikt kan worden voor verschillende toepassingen. Dus erg inefficiënt (maar dat zijn Amerikanen vaak nou eenmaal).
Nope, wordt weggespoeldquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat er een speciaal systeem bij zat zodat het water gewoon richting riool ging, en dat alles wat vast was verzameld werd in een soort afvalbak zodat je het weg kon doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |