Edwin Eversquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:34 schreef Evertjan het volgende:
Dit programma is mede mogelijk gemaakt door Radio 538
Maar Wilfred, dit kan dus ECHT niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gijp heeft met stijgende verbazing gekeken
Dat is wel jammer dat ik die gemist heb. Maar ik zat bij de ijshockeyquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:35 schreef Evertjan het volgende:
Danny Vera zat ook bij de DWDD viering
Weer-zin-wek-kend, ik zweer het je.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Wilfred, dit kan dus ECHT niet.
Heel simpel:quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij enig idee waarom Danny nog denkt dat we het kunnen halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:37 schreef Evertjan het volgende:
het stukje van Pannenkoek en Derks was wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik had 'm al opgeslagen maar ben te lui om te zoeken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sla 'm op.
Ik wil je nooit meer barney.gif zien posten, ik wil voortaan het plaatje zien.
[ afbeelding ]
LENGTEquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:39 schreef Coco98 het volgende:
Voor liefhebbers van Halina:Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:
heb je deze op je ctrl+v stijn?quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LENGTE
STERK
UITSTRALING
KRACHT
POWER
FYSIEK
ERVARING
ROUTINE
BEER VAN EEN VENT
MANNETJESPUTTER
HEEFT EEN BROMMERTJE
GIF
OVERMIJNLIJKMENTALITEIT
VOETBALGOGME
eigenlijk is hij net zo erg als al die Fokkers die zich zitten te ergeren als ze DWDD kijkenquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:38 schreef Karina het volgende:
Gijp kijkt ook gewoon elke dag natuurlijk.
KENNISOVERDRACHTquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LENGTE
STERK
UITSTRALING
KRACHT
POWER
FYSIEK
ERVARING
ROUTINE
BEER VAN EEN VENT
MANNETJESPUTTER
HEEFT EEN BROMMERTJE
GIF
OVERMIJNLIJKMENTALITEIT
VOETBALGOGME
Kritiek is ok, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LENGTE
STERK
UITSTRALING
KRACHT
POWER
FYSIEK
ERVARING
ROUTINE
BEER VAN EEN VENT
MANNETJESPUTTER
HEEFT EEN BROMMERTJE
GIF
OVERMIJNLIJKMENTALITEIT
VOETBALGOGME
Wie weet post hij wel meequote:Op maandag 12 oktober 2015 20:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
eigenlijk is hij net zo erg als al die Fokkers die zich zitten te ergeren als ze DWDD kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor de liefhebbers van Halinamooie hondtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de liefhebbers van HalinabahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de liefhebbers van HalinaMooie hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
nopquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:42 schreef Karina het volgende:
Was het een leuke wedstrijd trouwens? Ik zag alleen een hele rare samenvatting bij STudio Sport gisteren. Zo een hippe
met kleuren en herhalingen? en slomo beelden?quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:42 schreef Karina het volgende:
Was het een leuke wedstrijd trouwens? Ik zag alleen een hele rare samenvatting bij STudio Sport gisteren. Zo een hippe
Ik eet liever een scholletje.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:43 schreef Evertjan het volgende:
Blind lijkt mij wel een man om gezellig een biertje mee te drinken
Waar zijn zijn armenquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:43 schreef Evertjan het volgende:
Blind lijkt mij wel een man om gezellig een biertje mee te drinken
En met muziekjes en zo. Ik heb de goals amper gezienquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met kleuren en herhalingen? en slomo beelden?
Voor de liefhebbers van HalinaIk dacht bijna dat je de verkeerde heuveltjes had verborgen, maar dat zijn dus haar ribbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wacht even op de reactie van Pascalusquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik krijg bij Danny een Martin van Geel gevoel. Allemaal perfecte antwoorden.
die spelen 4 keer in het jaar tegen Aberdeen en Hearts of Midlothian dat kan je niet serieus nemenquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Blind heeft dus nooit naar Sjeltic gekeken
Voor de liefhebbers van HalinaDie hond is mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Samen met Narsigh en Brenet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bruma bij psv is ook een giller. Zwakste speler van het team.
Niks mis met Heartsquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die spelen 4 keer in het jaar tegen Aberdeen en Hearts of Midlothian dat kan je niet serieus nemen
Van Dijk is pas 24 en speelde jaren in een mongolen competitie.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:44 schreef Donnis het volgende:
wat een land, alle matige zooi van de topclubs mag direct meedoen maar over Virgil gaan we jaren twijfelen.
Hoe vaak kijk jij naar PSV?quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bruma bij psv is ook een giller. Zwakste speler van het team.
Het lijkt me ook wel een kuttenlikkertje, Halina ligt al klaar.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die hond is een speelkameraadje van Simba.
Ik ook.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wacht even op de reactie van Pascalus
Dat doen/deden Bruma, Veltman en Rekik ookquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Van Dijk is pas 24 en speelde jaren in een mongolen competitie.
Komt allemaal door dat chickie van Heitinga.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:46 schreef Evertjan het volgende:
als we die 1e wedstrijd tegen Denemarken hadden gewonnen op het EK 2012 was het allemaal heel anders gelopen dat toernooi
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:46 schreef Caland het volgende:
Virgil van Dijk wordt gruwelijk onderschat.
Nee, daarom. Dat is een beetje met de menigte meepraten die Bruma niet zien spelen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bruma vind ik om eerlijk te zijn helemaal geen slecht seizoen doormaken.
nee hoorquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:46 schreef Caland het volgende:
Virgil van Dijk wordt gruwelijk overschat.
Ok, brenet is slechter.quote:
ENG ENG ENGquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:47 schreef Cavaliers het volgende:
Bert van Oostveen is een heel enge, nare man.
Hans is een warm bad.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:47 schreef Evertjan het volgende:
Alles is naar de kloten gegaan toen HansieHansie niet meer langs de lijn stond tijdens de Oranje wedstrijden
Zijn voetbalhoogtepunt: keepen bij SV Amstelveen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:47 schreef Cavaliers het volgende:
Bert van Oostveen is een heel enge, nare man.
hij kan wel goed mountainbikenquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn voetbalhoogtepunt: keepen bij SV Amstelveen.
Dit is geen grap.
Weet je wat het voetbalhoogtepunt is van Tom Egbers?quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn voetbalhoogtepunt: keepen bij SV Amstelveen.
Dit is geen grap.
Bron: wikipuhdiaquote:Hij debuteerde als voetballer (linksbuiten) op 9-jarige leeftijd in Heracles D2 met een doelpunt in de met 5-2 gewonnen uitwedstrijd tegen Omhoog D1 in Wierden.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door KingRoland op 12-10-2015 20:55:13 ]
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
#RIP AAN DE NABESTAANDEN.wil je niet zo toon aanslaan tegen RolandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
#RIPAANDENABESTAANDEN.Alleen jij mist hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Sorry bro.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wil je niet zo toon aanslaan tegen Roland
Maar Tom Egbers is journalist (kuch) en Van Oostveen is voetbalbestuurder.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je wat het voetbalhoogtepunt is van Tom Egbers?
[..]
Bron: wikipuhdia
En iedereen die Haxball speelt.quote:
Zeker!quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Gertjan is een meer dan uitstekende toevoeging
Leo Beenhakker heeft nog nooit betaald voetbal gespeeld maar in Madrid was hij de grote manquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Tom Egbers is journalist (kuch) en Van Oostveen is voetbalbestuurder.
Evenals Martins Indi met Portoe, toch?quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:50 schreef Caland het volgende:
De Vrij had al contact met Lazio voor het WK, Hans.
hommoquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mis GGMM en ik houd van KingRoland
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Evenals Martins Indi met Portoe, toch?
nee dat is pas echt rond gekomen na het WK volgens mijquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Evenals Martins Indi met Portoe, toch?
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee dat is pas echt rond gekomen na het WK volgens mij
Hij stond vroeger wel voor een dubbeltje op vak X.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Leo Beenhakker heeft nog nooit betaald voetbal gespeeld maar in Madrid was hij de grote man
Dan moet je Haxballen, hij was er net nogquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mis GGMM en ik houd van KingRoland
Dat durf ik niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan moet je Haxballen, hij was er net nog
[..]
[..]Ik zie het dit keer door de vingers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Je mag niet over gebanden praten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:54 schreef onlogisch het volgende:
HEY, er verdwenen weer een aantal posts
Wie heeft er een ban?quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je mag niet over gebanden praten.
Waarvan akte.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie het dit keer door de vingers.
Weer impliceert dat ik dat eerder gedaan heb. Dat is niet het geval.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe je Hans Nijland UI weer
Ik heb geen photoshopquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Weer impliceert dat ik dat eerder gedaan heb. Dat is niet het geval.
Eventuele screenshots zijn photoshop
Een buitenlander.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Maar wie moet je dan aanstellen?
Koeman gaat echt niet weg bij Southampton.
Dennis Demmers wil wel denk ikquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Maar wie moet je dan aanstellen?
Koeman gaat echt niet weg bij Southampton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |