Take out was een betere TTquote:
KAASquote:
Nee Emmentalerquote:
Daar wordt je dus vet vanquote:The tubby North Korean dictator has become hooked on Emmental and has gorged on so much that he has ballooned in size and is now walking with a limp.
Ik ben gek op kaas, maar Emmentaler vind ik niet zo geweldig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Emmentaler
[..]
Daar wordt je dus vet van
quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gek op kaas, maar Emmentaler vind ik niet zo geweldig.
Rare smaak...
Ik zelf niet maar neequote:Op zondag 11 oktober 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit goede zweetsokken gehad...
Lekker tussen de lakens zweten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:04 schreef sacha het volgende:
nou dan ga ik wel met meneer M&M kaasfonduen op de Wallen![]()
eerst slapen!
Karbeelquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker tussen de lakens zweten.
Ik ga vast boeken op de Wallen.
Maar waar?
Had hem vanochtend ook aangezet en gelijk 60 euro terug van de jaar-afrekening.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
Verwarming aangezet, behoorlijk koud hiero
Oh... da's mooi Hutquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Had hem vanochtend ook aangezet en gelijk 60 euro terug van de jaar-afrekening.
doe je zeker goed! Ik probeer de verwarming zo min mogelijk aan te zetten, doe wel een vestje aanquote:
Netjes, ik kreeg afgelopen april ook rond de ¤ 60,- terug.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Had hem vanochtend ook aangezet en gelijk 60 euro terug van de jaar-afrekening.
Ik bespaar niet op verwarming, ik haat kou, en heb gewoon een vrij stabiel verbruik en kan elk jaar een vrij nauwkeurige schatting maken aan de hand van de energieprijzen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:57 schreef chufi het volgende:
Hier toch maar even proefdraaien voor het geval het echt koud wordt
Ik ook niet , maar ik heb 96 m2 maar ik ben eigenlijk maar in 1 ruimte dus daar moet het wel op temperatuur zijn, dus slaapkamers boeit me niet zo. Thermostaat is ook in de woonkamer.. Nu heb ik alle radiatoren open om te checken... Ik hoor niets geen vreemde geluiden, maar zag wel dat de druk wel wat hoger kan... Eens kijken of er dit jaar nog een monteur de boel komt servicen, anders moet ik zelf maar eens bijvullenquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bespaar niet op verwarming, ik haat kou, en heb gewoon een vrij stabiel verbruik en kan elk jaar een vrij nauwkeurige schatting maken aan de hand van de energieprijzen.
Mijn ketel heeft 2 weken geleden zijn jaarlijks onderhoud gehad, dat zit wel weer snor voor de winter. Bijvullen moet je hier sowieso als huurder zelf doen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet , maar ik heb 96 m2 maar ik ben eigenlijk maar in 1 ruimte dus daar moet het wel op temperatuur zijn, dus slaapkamers boeit me niet zo. Thermostaat is ook in de woonkamer.. Nu heb ik alle radiatoren open om te checken... Ik hoor niets geen vreemde geluiden, maar zag wel dat de druk wel wat hoger kan... Eens kijken of er dit jaar nog een monteur de boel komt servicen, anders moet ik zelf maar eens bijvullen
In de bijna 15 jaar dat ik hier woon heb ik het zelf nog nooit gedaan..quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ketel heeft 2 weken geleden zijn jaarlijks onderhoud gehad, dat zit wel weer snor voor de winter. Bijvullen moet je hier sowieso als huurder zelf doen.
2 jaar geleden moest ik elke week bijvullen, toen bleek er een lek in het expansievat te zitten dus kreeg ik een nieuw vat en zelfs een nieuwe pomp, daar bleek ook iets aan te mankeren.....quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
In de bijna 15 jaar dat ik hier woon heb ik het zelf nog nooit gedaan..
9 jaar is nog jong ....quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:26 schreef Karzai het volgende:
Net 14 meyer betaald voor een nieuwe ketel plus installatie ouwe was kaduuk en al 9 jaar oud, betaal de komende 2 maanden wel maar 37 euro gas en licht, hopen op een zachte winter
Joh, ik had in mijn vorige huis, waar ik eigenaar van was, een ketel die 5 jaar oud was toen ik er ging wonen en toen ik er na 16 jaar vertrok hing ie er nog, en het ding was in orde, hij werd ook elk jaar onderhouden, daar ligt namelijk vaak het probleem, zonder onderhoud verkort je de levensduur aanzienlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:26 schreef Karzai het volgende:
Net 14 meyer betaald voor een nieuwe ketel plus installatie ouwe was kaduuk en al 9 jaar oud, betaal de komende 2 maanden wel maar 37 euro, hopen op een zachte winter
Hier ook, maar ik ga geen kou lijdenquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:32 schreef just me het volgende:
[..]
doe je zeker goed! Ik probeer de verwarming zo min mogelijk aan te zetten, doe wel een vestje aan
Ja wat zal ik zeggen... Ik kreeg 110 terug en zit nu op 116quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ga geen kou lijdendat ook weer niet hoor...
Ik krijg pas terug in januari áls ik terugkrijg tenminste, vorig jaar was dat 156 euro ofzo
en toen ging mijn maandbedrag van 150 euro naar 127 euro, maar is best een oud tochtig huis
hierik weet eigenlijk niet of dat veel is voor een driekamerwoning?
stroom en gas samen ?quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat zal ik zeggen... Ik kreeg 110 terug en zit nu op 116
quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat zal ik zeggen... Ik kreeg 110 terug en zit nu op 116
Jij bent wel met 2, maar ik heb dan wel weer een groter huisquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]ja dan ben ik best duur uit geloof ik
hij komt hem elk jaar onderhoudenquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik had in mijn vorige huis, waar ik eigenaar van was, een ketel die 5 jaar oud was toen ik er ging wonen en toen ik er na 16 jaar vertrok hing ie er nog, en het ding was in orde, hij werd ook elk jaar onderhouden, daar ligt namelijk vaak het probleem, zonder onderhoud verkort je de levensduur aanzienlijk.
Onderhoud kostte me ca. ¤ 90,- p jaar.
ik zit op 232....quote:
Das wel veel idd... Misschien dat je bepaalde ruimtes af kunt sluiten als je er nooit of weinig komt...quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:58 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit op 232....
maar goed; (te) groot huis, oud en tochtig
is vrij normaal ik betaal 85 maar ben alleen en huis is goed geisoleerdquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ga geen kou lijdendat ook weer niet hoor...
Ik krijg pas terug in januari áls ik terugkrijg tenminste, vorig jaar was dat 156 euro ofzo
en toen ging mijn maandbedrag van 150 euro naar 127 euro, maar is best een oud tochtig huis
hierik weet eigenlijk niet of dat veel is voor een driekamerwoning?
ik heb laatst m'n meterstanden doorgegeven, normaal betaal ik 85, woning is 65m2quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe groot woon jij? Want 37 E/mnd is echt niets
Is ook waar, en hier is bijna dag en nacht het ligt aan en apparatuur...quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent wel met 2, maar ik heb dan wel weer een groter huis
In de winter doe ik sowieso de schuifdeuren dicht tussen de voor- en achterkamer. In de keuken kan de verwarming uit, zal ik zo eens gaan doen, en ik kan de verwarming op de kamer van de kleine kabouter ook uitzettenquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel veel idd... Misschien dat je bepaalde ruimtes af kunt sluiten als je er nooit of weinig komt...
jemig...quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:58 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit op 232....
maar goed; (te) groot huis, oud en tochtig
Het is wel dubbel glas, maar ze sluiten niet echt goed meer, woningbouwvereniging gaatquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:09 schreef Karzai het volgende:
Ik woonde vroeger ook in een tochtig huis met enkel glas en overal kieren daar viel niet tegen op te stoken
O ja, dat gedoe bij mij, zal ook wel wat tegenhoudenquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een buffer doordat mijn balkon ooknog beglaasd is ...Scheelt ook een hoop
Maar jouw balkon is toch maar klein ... De mijn gaat over de volle breedte van mn woonkamer, een meter of 6quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
O ja, dat gedoe bij mij, zal ook wel wat tegenhouden
ah....... maar die speciale raamfolie die ik heb houdt geloof ik ook de warmte binnen alsquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jouw balkon is toch maar klein ... De mijn gaat over de volle breedte van mn woonkamer, een meter of 6
tochtstrips plakken, dat had ik toen gedaan niet dat het veel hielpquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
Maar goed, als de ramen tochten, maakt het nog geen zak uit
Het probleem is dat ze niet goed sluiten, maar ik zal eens gaan kijken of ik iets kan verzinnenquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
tochtstrips plakken, dat had ik toen gedaan niet dat het veel hielp
Geld zat die paar tientjes per jaar en je zorgt nou ook niet persoonlijk voor de global warmingquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze niet goed sluiten, maar ik zal eens gaan kijken of ik iets kan verzinnen![]()
had ik al eerder moeten doen, maar ja...
Ja, héél veel zat het inderdaad niet schelen denk ik... nee global warming zat ik niet tegen kunnen houden in mijn eentjequote:Op maandag 12 oktober 2015 17:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Geld zat die paar tientjes per jaar en je zorgt nou ook niet persoonlijk voor de global warming
Dat maakt geen ruk uit, het gaat om de grootte van de ruimte die je moet verwarmenquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent wel met 2, maar ik heb dan wel weer een groter huis
Er zit toch ook electra bij, dus dan gaat het niet alleen om verwarming, maar ook apparatuurquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat maakt geen ruk uit, het gaat om de grootte van de ruimte die je moet verwarmen
Wasmachine heeft invloed, maar je koelkast niet.....feit dat jij veel thuis bent heeft natuurlijk ook invloed.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zit toch ook electra bij, dus dan gaat het niet alleen om verwarming, maar ook apparatuur
wat je hebt staan, hoe zuinig die wel of niet is en hoe vaak je je wasmachine e.d. laat draaien?
Jeumig, ik krijg de indruk dat ik straks degene ben die moet gaan integreren....waarschijnlijk zal ik me moeten bijspijkeren voor wat betreft de gewoonten en cultuur van de nieuwkomers.quote:Drie bruiloftsgasten zijn zaterdag aangehouden in Nijmegen wegens overtreding van de Wet wapens en munitie. Ze hadden op straat met knalpatronen enkele vreugdeschoten in de lucht gelost tijdens het vieren van de trouwerij.
mwa.. koel en vrieskas zal een paar tientjes uitmaken als ik nu ineens een hele zuinig aanschaf,quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wasmachine heeft invloed, maar je koelkast niet.....feit dat jij veel thuis bent heeft natuurlijk ook invloed.
Dat zijn wijze woordenquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa.. koel en vrieskas zal een paar tientjes uitmaken als ik nu ineens een hele zuinig aanschaf,
dus is niet de moeite, het aankoopbedrag is té veel, dussssssssss![]()
Wasmachine en droger zal wel uitmaken en verder gewoon alles bij elkaar opgeteld denk ik...
Ledlicht is bijvoorbeeld voordelig, dat soort dingen gaat dan wel uitmaken als je alles bij elkaar opteld..
maar ik moet terug naar de keuken
ik ga eerst badderen, dan sta ik straks ook mooi in de keukenquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn wijze woorden, rond etenstijd zijn vrouwen op hun mooist wanneer ze in de keuken staan.
![]()
Om dan een 3 gangenmenu uit je besteklade te toveren...?quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:58 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga eerst badderen, dan sta ik straks ook mooi in de keuken
gewoon brood vanavondquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Om dan een 3 gangenmenu uit je besteklade te toveren...?
En hoeveel jaar heb jij daar aan deelgenomen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon brood vanavond
zo meteen naar de vergadering ter ere van ons bijna 130-jarige bestaan
ik ben nu 31 jaar lid van die clubquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoeveel jaar heb jij daar aan deelgenomen?
Ik had gedacht dat je er je hele leven al op zat...quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben nu 31 jaar lid van die club
Ik ben begonnen als tennislid, toen Junior ging voetballen actief geworden in het voetballen, en nu actief golflidquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je er je hele leven al op zat...maar 31 jaar is ook best veel...
Jeugdhockey deed je ergens anders dus...quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben begonnen als tennislid, toen Junior ging voetballen actief geworden in het voetballen, en nu actief golflid
jep, wij hebben alleen voetbal, cricket golf en tennisquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Jeugdhockey deed je ergens anders dus...
Vermoedde al zoiets,.... Sterkte met de vergaderingquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:05 schreef just me het volgende:
[..]
jep, wij hebben alleen voetbal, cricket golf en tennis
Nieuwe fietstassen opquote:
Ik heb ergens gelezen dat voor elke graad dat men de verwarming lager zet men 10% op de stroom-rekening bespaart.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:32 schreef just me het volgende:
[..]
doe je zeker goed! Ik probeer de verwarming zo min mogelijk aan te zetten, doe wel een vestje aan
Eerst judo, toen Padvinderquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben begonnen als tennislid, toen Junior ging voetballen actief geworden in het voetballen, en nu actief golflid
Hij staat hier weer op 15 ...quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat voor elke graad dat men de verwarming lager zet men 10% op de stroom-rekening bespaart.
ga je naar de noordpool?quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:51 schreef Treehut362 het volgende:
thermo pak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorlopig nietquote:
Heerlijk, als een Eskimo in je huis zitten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
Jij gaat het niet koud krijgen deze winter TH, prima voorbereid
Ik doe het raam openquote:
Hier ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:54 schreef sacha het volgende:
Hij heeft ze de hedendaagse postzegels laten likken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:54 schreef sacha het volgende:
Wat heeft ie gedaan? Foute opmerking geplaatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij heeft een bericht op feestboek geplaatstquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft ze de hedendaagse postzegels laten likken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:10 schreef sacha het volgende:
[..]
hij heeft een bericht op feestboek geplaatst
Mogen ze toch lekker lang opblijven .... Tis toch voor een goed doel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kinderen van 9, 10 of 11 jaar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogen ze toch lekker lang opblijven .... Tis toch voor een goed doel...
Ja maar wintertijd Spieren voor Spieren .... Nee belachelijk idd.. Maandag zijn die kids nog helemaal van slag met hun bioritme... En dan krijgen de ouders weer op hun kop dat ze de kinderen te laat op laten...quote:
opzouten met die goede doelen indoctrinatie op schoolquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wintertijd Spieren voor Spieren .... Nee belachelijk idd.. Maandag zijn die kids nog helemaal van slag met hun bioritme... En dan krijgen de ouders weer op hun kop dat ze de kinderen te laat op laten...
Zijn jullie de enigen die problemen met die school hebben? Vorig jaar had je het ook al met ze aan de stok.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:34 schreef sacha het volgende:
[..]
opzouten met die goede doelen indoctrinatie op school
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn jullie de enigen die problemen met die school hebben? Vorig jaar had je het ook al met ze aan de stok.
dat is een juiste aannamequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Andere keuze zal er wel niet zijn neem ik aan...
fout!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:46 schreef chufi het volgende:
En middelbaar zal wel aan vaste wal zijn ... ?
Het staat in de agenda.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het staat in de agenda.
Onlangs vroeg mw. MM wie Aap was en of we daar dan op visite moesten...
ja? en nu?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:43 schreef just me het volgende:
ouders en scholen... scholen en ouders
omdat er altijd wel wat is, ouders vinden bepaalde dingen niet of wel nodig en school ook.quote:
Schooldingen moeten tijdens schooltijden gebeuren en zeker niet in de nacht van zaterdag op zondag....quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:29 schreef just me het volgende:
[..]
omdat er altijd wel wat is, ouders vinden bepaalde dingen niet of wel nodig en school ook.
het is vaak niet goed.
dát laatste ben ik met je eens maar er zijn ook dingen zoals schoolvoetbaltoernooien en die vallen vaak op woensdagmiddag en kinderen zijn niet verplicht om mee te doen toch ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Schooldingen moeten tijdens schooltijden gebeuren en zeker niet in de nacht van zaterdag op zondag....
Juist, en ik zou daar als ouder helemaal geen discussie over aan gaan, ik bepaal als ouder aan welke activiteiten mijn kinderen wel en niet mee doen, om welke reden dan ook. Ik zie ook eigenlijk het probleem niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:52 schreef just me het volgende:
[..]
dát laatste ben ik met je eens maar er zijn ook dingen zoals schoolvoetbaltoernooien en die vallen vaak op woensdagmiddag en kinderen zijn niet verplicht om mee te doen toch ?
school kan met een activiteit komen maar als ouders geen toestemming geven om wat voor reden dan ook is dat toch goed
Zoervleisj = geen zuur vlees?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat eten we vandaag?
-> Zoervleisj.
quote:
Neuh, het is eigenlijk wel zuurvlees, een typisch Limburgse specialiteit, maar die rare Limburgers noemen het 'zoervleisj'. Het is een nogal eigenwijs volkje.....quote:Lekker uit Limburg is een merk van VLL. Deze afkorting staat voor Vers Logistiek Limburg BV. VLL is een samenwerkingsverband van Keulen Vleeswaren uit Nuth en Snijders Vleeswaren uit Born. Onze beide vleeswarenbedrijven delen hun passie voor ambachtelijke kwaliteit, creativiteit en pure smaakbeleving. Naast het gebruik van natuurlijke ingrediënten, stoppen we die passie standaard in onze vleesproducten.
Origineel is het zelfs met paardenvlees, geen idee waarom ze deze met rundvlees maken, maar goed, het geheim zit hem meer in de kruiden en bereiding.quote:Limburgs runderstoofvlees
Zuurvlees is een typisch Limburgs stoofgerecht, waarbij het rundvlees voor het garen in het zuur is gezet met lekkere stoofkruiden. Daarna wordt het vlees langzaam gegaard en vervolgens afgezoet met Limburgse appelstroop.
Het is heerlijk en deze kan je kant en klaar kopen en is zo lekker dat je wel gek bent als je alle moeite gaat doen om het zelf te maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:28 schreef chufi het volgende:
Als ik stoofvlees maak voeg ik tijdens het koken het zuur toe... Mogelijk is dat het verschil...
Ik zal maar zwijgen, wat een idioten zeg.quote:Groot-Brittannië probeert een 74-jarige onderdaan vrij te krijgen die in Saudi-Arabië wacht op 350 zweepslagen. Hij kreeg die straf, en een jaar cel, voor het bezit van zelfgemaakte wijn. Er gelden strenge regels voor alcohol in het islamitische land.
En daar zit je dan, want het drinken van een lekker wijntje maakt je tot een heuse crimineel.quote:Volgens zijn familie heeft de man, die 25 jaar in Saudi-Arabië werkte, een zwakke gezondheid en zal hij de zweepslagen niet overleven. De man heeft zijn celstraf inmiddels uitgezeten maar wordt nog steeds vastgehouden.
Het ziet er niet bekend uit.. maar je hebt AH's in verschillende grotes.. Bij mij is ie redelijk groot, maar geen XL..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is heerlijk en deze kan je kant en klaar kopen en is zo lekker dat je wel gek bent als je alle moeite gaat doen om het zelf te maken.
Dat loont zich al helemaal niet als je relatief kleine porties zou maken.
Maar ik denk dat ze deze bij jullie niet bij de AH verkopen, of vergis ik me daarin?
Scheutje azijn? Dat doe ik meestal met suddervlees.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:28 schreef chufi het volgende:
Als ik stoofvlees maak voeg ik tijdens het koken het zuur toe... Mogelijk is dat het verschil...
Ik heb het nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ziet er niet bekend uit.. maar je hebt AH's in verschillende grotes.. Bij mij is ie redelijk groot, maar geen XL..
De mijne is ook geen XL, maar wel vrij groot.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ziet er niet bekend uit.. maar je hebt AH's in verschillende grotes.. Bij mij is ie redelijk groot, maar geen XL..
De hema verkoopt ook andere dingen in het zuiden dan in het noorden. Helaas.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De mijne is ook geen XL, maar wel vrij groot.
Dank je, dat vroeg ik me dus af, dus bij jullie hebben ze waarschijnlijk weer andere streekproducten in het assortiment die je bij ons niet kan kopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:44 schreef Soury het volgende:
[..]
De hema verkoopt ook andere dingen in het zuiden dan in het noorden. Helaas.
Blijkbaar daar dus wel..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal maar zwijgen, wat een idioten zeg.
[..]
En daar zit je dan, want het drinken van een lekker wijntje maakt je tot een heuse crimineel.
Wat is het verschil tussen sudder en stoof?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Scheutje azijn? Dat doe ik meestal met suddervlees.
Of stoofvlees in donker bier
In Spanje verkoopt de Hema stroopwafelsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:44 schreef Soury het volgende:
[..]
De hema verkoopt ook andere dingen in het zuiden dan in het noorden. Helaas.
Volgens mij is dat hetzelfde en betekent gewoon lange gaartijd op een gematigde vlam.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen sudder en stoof?
Niets volgens mij, maar sudderlapjes maakt ik meestal met azijn, en een stukje ontbijtkoek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen sudder en stoof?
Dat is ook standaard assortiment, hier kan je niet heerlijke droge worst kopen bv. En vocking worst (Utrecht) hebben ze hier ook niet meer. What's in a namequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje verkoopt de Hema stroopwafels
Ontbijtkoek heb ik nog nooit gebruikt, maar misschien is dat dan weer omdat ik uit het Noorden kom....quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niets volgens mij, maar sudderlapjes maakt ik meestal met azijn, en een stukje ontbijtkoek.
En dan zijn de lapjes nog intact.
Stoofvlees laat ik dan echt uit elkaar vallen. Nu heb ik trek
Dat bindt en een iets zoetje erinquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ontbijtkoek heb ik nog nooit gebruikt, maar misschien is dat dan weer omdat ik uit het Noorden kom....
Dat is wel een aanrader en is goed voor zowel de smaakboost en de binding.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ontbijtkoek heb ik nog nooit gebruikt, maar misschien is dat dan weer omdat ik uit het Noorden kom....
In chili con carne gooi ik altijd een paar stukjes bittere chocolade door, ook zoiets. Maakt het erg lekker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel een aanrader en is goed voor zowel de smaakboost en de binding.
Ik neem het mee en wie weet probeer ik het ooit .. Maar ik eet verder nooit ontbijtkoek...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
In chili con carne gooi ik altijd een paar stukjes bittere chocolade door, ook zoiets. Maakt het erg lekker.
Dat zijn die 'kleine' dingetjes die het subtiele verschil maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
In chili con carne gooi ik altijd een paar stukjes bittere chocolade door, ook zoiets. Maakt het erg lekker.
Dat lost helemaal op, maar daardoor krijg je wel die kruidensmaak en extra binding erin. Daarbij komt het ook de kleur en glans ten goede.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik neem het mee en wie weet probeer ik het ooit .. Maar ik eet verder nooit ontbijtkoek...
meestal gaan er bij mij toch al andere ingredienten doorheen... Meestal oa wat aardappels en zo ,...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat lost helemaal op, maar daardoor krijg je wel die kruidensmaak en extra binding erin. Daarbij komt het ook de kleur en glans ten goede.
De snelle Jelle voor snel tussendoor ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:04 schreef Soury het volgende:
Je hoeft tegenwoordig niet zo'n heel pak ontbijtkoek meer te kopen. Dat scheelt
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De snelle Jelle voor snel tussendoor ...
Het is weer weer voor dat soort lekkere dingen, al maak ik dat het hele jaar door.quote:
Ik beperk me ook niet echt tot jaargetijden, een klein beetje misschien..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is weer weer voor dat soort lekkere dingen, al maak ik dat het hele jaar door.
Zuurkool eet ik inderdaad het hele jaar door, maar spruiten alleen in de winter, verse spruiten zijn natuurlijk ook alleen in de winter te krijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is weer weer voor dat soort lekkere dingen, al maak ik dat het hele jaar door.
Ja dat soort dingen wel, die zijn ook te betalen dan. In de winter eet ik geen asperges. Wel schorseneren. (als ik ze kan vinden)quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zuurkool eet ik inderdaad het hele jaar door, maar spruiten alleen in de winter, verse spruiten zijn natuurlijk ook alleen in de winter te krijgen.
Als ik iets lekker vind zijn het wel asperges, jammie, maar ja, je bent Limburger of je bent het niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen wel, die zijn ook te betalen dan. In de winter eet ik geen asperges. Wel schorseneren. (als ik ze kan vinden)
Die eet ik maar een paar weken per jaar. Véél te duur anders. Die zijn in de winter in Limburg ook niet te krijgenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik iets lekker vind zijn het wel asperges, jammie, maar ja, je bent Limburger of je bent het niet.![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet ik in het weekend ook weer eens hier een eindje gaan wandelen.
Klopt, seizoensproduct, maar gedurende het seizoen zijn hier wel plekjes waar je ze relatief goedkoop kan kopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die eet ik maar een paar weken per jaar. Véél te duur anders. Die zijn in de winter in Limburg ook niet te krijgen
Door wie?quote:
Lijkt wel een verhaal uit Swiebertje........quote:
Dan eet ik liever arme lui's aspergesquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, seizoensproduct, maar gedurende het seizoen zijn hier wel plekjes waar je ze relatief goedkoop kan kopen.
Ze zijn volgens mij ook wel goed in te vriezen, gewoon schoonmaken en dan pas invriezen en ze daarna bevroren in heet water gooien en koken.
Wat een postzakquote:
Ach ach, maar uh? Wat stond er nou precies op facebookquote:
Ik snap dat gespaar ook niet, koop het dan. Alhoewel ik heb wel hele fijne messen van de BP.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.facebook.com/albertheijn/posts/880378805409006
![]()
Mij vragen ze 2 keer per week of ik die zegels wil, en ik zeg steevast geef ze maar aan die meneer/mevrouw die na mij aansluit.
We hebben elkaars besteklade gezien, dus we weten wie de zegeltjes wel of niet nodig heeft, mijn bestekset is iig prima.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat gespaar ook niet, koop het dan. Alhoewel ik heb wel hele fijne messen van de BP.
Maar die kaartjes waren rap vol
Ja en in mijn rommel la lag een muppet zegelquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hebben elkaars besteklade gezien, dus we weten wie de zegeltjes wel of niet nodig heeft, mijn bestekset is iig prima.
Maar ik moet wel lachen als je de berekening ziet, jeumig, je moet er maar zin in hebben.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ach, maar uh? Wat stond er nou precies op facebook
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:56 schreef sacha het volgende:
[..]Nou niks mis mee toch, wat een ophef om niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:56 schreef sacha het volgende:
[..]Dat mag je als mens toch best vinden, ik zie het probleem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb sowieso een hekel aan dat goede doelen gebeuren, nu moet ik opeens weer 2 verschillende sokken aantrekken om de buitenwereld te laten zien dat ik alzheimer een ernstige ziekte vind.
Wat een onzin, ik ga niet met bepaalde kleding, armbandjes of buttons rondlopen om te bewijzen dat ik een hart heb."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
dat mag je niet zegguhquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niks mis mee toch, wat een ophef om niks.
Wel 's nachts mag ik hopen. Hebben ze iig een fakkelquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:02 schreef sacha het volgende:
[..]
dat mag je niet zegguh![]()
de Postbode is door het tribunaal bij de Roverhoofdman aangeklaagd voor volksmennerij en ik moet volgende week op de brandstapel
juist, genoeg fakkels, en die moest meester allemaal kopen en die waren heel duur en nu is meester heel boos op papa en meester is er helemaal klaar mee want het was heel ingewikkeld alles te organiserenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel 's nachts mag ik hopen. Hebben ze iig een fakkel
De meester heeft een probleem, de postbode niet, mijn god, als iemand zo tegen mij zou zeuren krijgt ie van mij hooguit mijn bekende handgebaar. En nee, geen middelvinger.......quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:09 schreef sacha het volgende:
[..]
juist, genoeg fakkels, en die moest meester allemaal kopen en die waren heel duur en nu is meester heel boos op papa en meester is er helemaal klaar mee want het was heel ingewikkeld alles te organiseren![]()
zei Aap
Ik zou op facebook zetten dat hij dat ding in zijn reet kan stoppen. Maar dat is misschien niet handig. Of Aap krijgt die fakkel en steekt hem aan wanneer het schiktquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:09 schreef sacha het volgende:
[..]
juist, genoeg fakkels, en die moest meester allemaal kopen en die waren heel duur en nu is meester heel boos op papa en meester is er helemaal klaar mee want het was heel ingewikkeld alles te organiseren![]()
zei Aap
WTF je meent het.. Waarom dure fakkel als het voor een goed doel is dan ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:09 schreef sacha het volgende:
[..]
zei Aap
Gevalletje zelf op de borst slaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF je meent het.. Waarom dure fakkel als het voor een goed doel is dan ?
Ik hou het in de gaten daar.. hoe het de gemoederen bezig houdt
Ik word alleen van de woorden 'goed doel' al behoorlijk onpasselijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF je meent het.. Waarom dure fakkel als het voor een goed doel is dan ?
Ik hou het in de gaten daar.. hoe het de gemoederen bezig houdt
En dat was zei Aap..?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:13 schreef sacha het volgende:
en met dat laatste zinnetje ben ik bij de kern van het probleem van mij met die school
ik snap de vraag nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat was zei Aap..?
Dus wat hij zegt is niet de waarheid omdat hij autistisch is ...? Juist dan is het de waarheid..
Zeker op scholen, tief een end op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik word alleen van de woorden 'goed doel' al behoorlijk onpasselijk.
Welk laatste zinnetje..?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:13 schreef sacha het volgende:
en met dat laatste zinnetje ben ik bij de kern van het probleem van mij met die school
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die meester is gewoon bezig met zijn eigen 'dingetje', waarom zou dat ten koste van anderen (in dit geval ouders en leerlingen) moeten gaan, rot ff een eindje op met je goede doel en je poging jezelf op te hemelen. [ afbeelding ]
Preciesquote:
En als je dan niet mee wil doen gaan ze blaffen.quote:
Aap kwam overstuur thuis met dat verhaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk laatste zinnetje..?
"Dat zei Aap
Dat is helemaal schandalig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:27 schreef sacha het volgende:
[..]
Aap kwam overstuur thuis met dat verhaal![]()
de meester moet zijn ongenoegen niet bij mijn kind neerleggen ten overstaan van de klas hij kan mij of de Postbode altijd bellen
Ik zou de rollen omdraaien en die meester bij mij op het matje roepen met de vraag waar ie nu helemaal mee bezig is? ....Bij mij was ie nog niet jarig in ieder geval, ik zou excuses eisen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:27 schreef sacha het volgende:
[..]
de meester moet zijn ongenoegen niet bij mijn kind neerleggen ten overstaan van de klas hij kan mij of de Postbode altijd bellen
En dan wel aanbellen om twee uur 's nachtsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou de rollen omdraaien en die meester bij mij op het matje roepen met de vraag waar ie nu helemaal mee bezig is? ....Bij mij was ie nog niet jarig in ieder geval, ik zou excuses eisen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou de rollen omdraaien en die meester bij mij op het matje roepen met de vraag waar ie nu helemaal mee bezig is? ....Bij mij was ie nog niet jarig in ieder geval, ik zou excuses eisen.
Gewoon dit inleverenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:27 schreef sacha het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, dan zou ik gewoon zeggen dat aap in paniek was en ik hem 's nachts huilend in bed aan heb aangetroffen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan wel aanbellen om twee uur 's nachts
Mwhah, ik zou het verder negeren. Gewoon doen wat je wel wilt en wat je niet wilt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, dan zou ik gewoon zeggen dat aap in paniek was en ik hem 's nachts huilend in bed aan heb aangetroffen.
Ja meester, en dat ben jij schuld met die rotgeintjes van je.
Hoe haal je het in hemelsnaam in je hoofd om een kind zo overstuur te maken, ik overweeg hiervan melding te gaan doen, tenzij je fatsoenlijk bij aap zelf je excuses aanbied.
Kom op, ik hou er wel van, een beetje de boel op scherp zetten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhah, ik zou het verder negeren. Gewoon doen wat je wel wilt en wat je niet wilt.
Olie op het vuur is nooit handig.![]()
Sorry. Lijkt wel een voetbalveld met het uitdelen van gekleurde kaarten en beslaglegging op persoonlijke eigendommenquote:
ik ook maar Aap krijgt de rekening dus is het zinloosquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kom op, ik hou er wel van, een beetje de boel op scherp zetten.
Dat doe ik alleen op fokquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kom op, ik hou er wel van, een beetje de boel op scherp zetten.
Misschien dat ze kappen met die onzin als je er zelf iets feller op reageert.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ook maar Aap krijgt de rekening dus is het zinloos
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien dat ze kappen met die onzin als je er zelf iets feller op reageert.
Ik wel, spijbelde wel eens. Verder geen problemen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was vreselijk op de lagere school, onderwijzers waren in paniek als ze hoorden dat ze mij in de klas kregen.
Nee, Mo was niet bepaald een lieverdje.......
Het is gelukkig allemaal goed gekomen, ben nu heel lief geworden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel, spijbelde wel eens. Verder geen problemen.
Dan ben je ineens zelf vader en zie je je minpunten in blijkbaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is gelukkig allemaal goed gekomen, ben nu heel lief geworden.
Maar was wel blij dat mijn baardaap een lief jochie was/is, als ie zoals mij zou zijn geweest was ik er denk ik niet echt blij mee geweest.
Geen idee, ik was gewoon vrij lastig, en later ging ik erover nadenken en kwam tot de conclusie dat ik toch te vaak te ver ging, en heb toen mijn leven proberen te beteren. Dat is me tot op zekere hoogte ook gelukt. En baardaap is altijd een lief joch geweest, geen idee hoe dat kan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben je ineens zelf vader en zie je je minpunten in blijkbaar.
Zal ik het ze het een keer komen vertellen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:48 schreef sacha het volgende:
ik roep al 8 jaar lang op die instelling dat ze mijn Aap niet lastig moeten vallen met hun persoonlijke issues, mijn Aap zit daar voor spek & bonen tot zijn 18e en de helft van de tijd lekker thuis
Ik las dat je al verwacht wordt...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zal ik het ze het een keer komen vertellen?
Jesus, wat een stel idioten daarquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:27 schreef sacha het volgende:
[..]
Toppers ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:42 schreef chufi het volgende:
Je zult nu maar in de Amsterdam Arena zitten.....
Kan toch niet, de helft ervan ligt in de lappenmand.quote:
quote:
Welke helft...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan toch niet, de helft ervan ligt in de lappenmand.
Die Goor had ja op vakantie een ongeluk en ik las van de week iets over die Frogert.quote:
Oh ja die werd op zoek naar een lekkere jongen op Kos gewoon omvergereden of zo iets... Frogert niets over bekend bij mij... Maar wie vormen tegenwoordig de toppers,,,,,? Het waren er ooit maar 3 ..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die Goor had ja op vakantie een ongeluk en ik las van de week iets over die Frogert.
Jeroen van de boom ipv Goor, wat een oppeperquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja die werd op zoek naar een lekkere jongen op Kos gewoon omvergereden of zo iets... Frogert niets over bekend bij mij... Maar wie vormen tegenwoordig de toppers,,,,,? Het waren er ooit maar 3 ..
Die Geer en v/d Boom.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja die werd op zoek naar een lekkere jongen op Kos gewoon omvergereden of zo iets... Frogert niets over bekend bij mij... Maar wie vormen tegenwoordig de toppers,,,,,? Het waren er ooit maar 3 ..
Ja duhhquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
De verpakking past preciesquote:
Koop het versquote:
Dan bewegen ze nogquote:
Beterquote:
D'r zijn er genoeg...quote:
Voor dat soort jongens heb ik geen plekquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:19 schreef chufi het volgende:
Moet je wel weer gaan roken... Of je kijkt Soury lief aan
Daar heb je voor een week wel genoeg aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
D'r zijn er genoeg...
[ afbeelding ]
wat doet ze in godsnaam?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:50 schreef MadMaster het volgende:
Fann, ben jij dit?
http://www.telegraaf.nl/v(...)e_kookkunsten__.html
Geen idee, maar ik las iets over kookkunsten en zag een vrouw van middelbare leeftijd met blonde krullen. Toen moest ik aan jou denken.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik las iets over kookkunsten en zag een vrouw van middelbare leeftijd met blonde krullen. Toen moest ik aan jouw denken.
Weet nu niet of dat iets over jou of over mij zegt...
Dank voor je bevestiging...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
eh... tja... het had zomaar kunnen kloppen
je hebt je antwoord toch al gekregenquote:
oh jaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt je antwoord toch al gekregen
Hier sudderen ze ookquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:52 schreef Soury het volgende:
Inspiratie van gister, sukadelapjes liggen in de pan te sudderen. Spruitjes zijn schoongemaakt.
Aardappelpuree gaat in de magnetron.
Nu nog uren wachten
Als ik spruitjes eet maak ik een sausje van creme fraiche en pittige mosterd. Heerlijk om ze in te dippenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:52 schreef Soury het volgende:
Inspiratie van gister, sukadelapjes liggen in de pan te sudderen. Spruitjes zijn schoongemaakt.
Aardappelpuree gaat in de magnetron.
Nu nog uren wachten
Ik neem dat mee, maar met de sudderlapjes lijkt het me iets te veelquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik spruitjes eet maak ik een sausje van creme fraiche en pittige mosterd. Heerlijk om ze in te dippen
Het ruikt al zo lekker. En geen snelle jelle maar Vlugge Japie (Lidl)quote:
Poepkoek tijdens het sudderen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ruikt al zo lekker. En geen snelle jelle maar Vlugge Japie (Lidl)
Yepquote:
Ik doe het zonder koek.. en dan smaakt en ruikt het ook heerlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ruikt al zo lekker. En geen snelle jelle maar Vlugge Japie (Lidl)
Ik heb het vlees ook met mosterd ingesmeerd. En wat veel azijn. Zuurvleesquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe het zonder koek.. en dan smaakt en ruikt het ook heerlijk
Binden en smaak.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker gehoord.
Is dat voor het binden van de saus en/of voor de smaak?
Mosterd doe ik vaak op mn karbo's voor ze de pan in gaanquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het vlees ook met mosterd ingesmeerd. En wat veel azijn. Zuurvlees
Dat heb ik niet in huis, bahquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:53 schreef chufi het volgende:
Ik heb er ook nog een scheut Sherry door
Maar ja dat verdampt ook weer. Volgende keer ga ik het weer maken in trippel bierquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:53 schreef chufi het volgende:
Ik heb er ook nog een scheut Sherry door
Geen kek sausje erbij, droge hapquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:56 schreef Deisyy het volgende:
Hier simpel vanavond, aardappelpuree, doperwtjes en gebakken vis
Kinder menuquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:58 schreef MadMaster het volgende:
Vissticks, gebakken aareppels en home made eppelmoes...
Mijn zelfgemaakte aardappelpuree is nooit droogquote:
Ik dacht dat ik kindermenu atquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:58 schreef MadMaster het volgende:
Vissticks, gebakken aareppels en home made eppelmoes...
Oei daar kan ik niet tegenop. Beetje kaas en roomboter door de pureequote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zelfgemaakte aardappelpuree is nooit droog![]()
Voor mijn man een sausje bij de vis.
En vanaf morgen 5 dagen Italiaans eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |