Take out was een betere TTquote:
KAASquote:
Nee Emmentalerquote:
Daar wordt je dus vet vanquote:The tubby North Korean dictator has become hooked on Emmental and has gorged on so much that he has ballooned in size and is now walking with a limp.
Ik ben gek op kaas, maar Emmentaler vind ik niet zo geweldig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Emmentaler
[..]
Daar wordt je dus vet van
quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gek op kaas, maar Emmentaler vind ik niet zo geweldig.
Rare smaak...
Ik zelf niet maar neequote:Op zondag 11 oktober 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit goede zweetsokken gehad...
Lekker tussen de lakens zweten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:04 schreef sacha het volgende:
nou dan ga ik wel met meneer M&M kaasfonduen op de Wallen![]()
eerst slapen!
Karbeelquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker tussen de lakens zweten.
Ik ga vast boeken op de Wallen.
Maar waar?
Had hem vanochtend ook aangezet en gelijk 60 euro terug van de jaar-afrekening.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
Verwarming aangezet, behoorlijk koud hiero
Oh... da's mooi Hutquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Had hem vanochtend ook aangezet en gelijk 60 euro terug van de jaar-afrekening.
doe je zeker goed! Ik probeer de verwarming zo min mogelijk aan te zetten, doe wel een vestje aanquote:
Netjes, ik kreeg afgelopen april ook rond de ¤ 60,- terug.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Had hem vanochtend ook aangezet en gelijk 60 euro terug van de jaar-afrekening.
Ik bespaar niet op verwarming, ik haat kou, en heb gewoon een vrij stabiel verbruik en kan elk jaar een vrij nauwkeurige schatting maken aan de hand van de energieprijzen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:57 schreef chufi het volgende:
Hier toch maar even proefdraaien voor het geval het echt koud wordt
Ik ook niet , maar ik heb 96 m2 maar ik ben eigenlijk maar in 1 ruimte dus daar moet het wel op temperatuur zijn, dus slaapkamers boeit me niet zo. Thermostaat is ook in de woonkamer.. Nu heb ik alle radiatoren open om te checken... Ik hoor niets geen vreemde geluiden, maar zag wel dat de druk wel wat hoger kan... Eens kijken of er dit jaar nog een monteur de boel komt servicen, anders moet ik zelf maar eens bijvullenquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bespaar niet op verwarming, ik haat kou, en heb gewoon een vrij stabiel verbruik en kan elk jaar een vrij nauwkeurige schatting maken aan de hand van de energieprijzen.
Mijn ketel heeft 2 weken geleden zijn jaarlijks onderhoud gehad, dat zit wel weer snor voor de winter. Bijvullen moet je hier sowieso als huurder zelf doen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet , maar ik heb 96 m2 maar ik ben eigenlijk maar in 1 ruimte dus daar moet het wel op temperatuur zijn, dus slaapkamers boeit me niet zo. Thermostaat is ook in de woonkamer.. Nu heb ik alle radiatoren open om te checken... Ik hoor niets geen vreemde geluiden, maar zag wel dat de druk wel wat hoger kan... Eens kijken of er dit jaar nog een monteur de boel komt servicen, anders moet ik zelf maar eens bijvullen
In de bijna 15 jaar dat ik hier woon heb ik het zelf nog nooit gedaan..quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ketel heeft 2 weken geleden zijn jaarlijks onderhoud gehad, dat zit wel weer snor voor de winter. Bijvullen moet je hier sowieso als huurder zelf doen.
2 jaar geleden moest ik elke week bijvullen, toen bleek er een lek in het expansievat te zitten dus kreeg ik een nieuw vat en zelfs een nieuwe pomp, daar bleek ook iets aan te mankeren.....quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
In de bijna 15 jaar dat ik hier woon heb ik het zelf nog nooit gedaan..
9 jaar is nog jong ....quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:26 schreef Karzai het volgende:
Net 14 meyer betaald voor een nieuwe ketel plus installatie ouwe was kaduuk en al 9 jaar oud, betaal de komende 2 maanden wel maar 37 euro gas en licht, hopen op een zachte winter
Joh, ik had in mijn vorige huis, waar ik eigenaar van was, een ketel die 5 jaar oud was toen ik er ging wonen en toen ik er na 16 jaar vertrok hing ie er nog, en het ding was in orde, hij werd ook elk jaar onderhouden, daar ligt namelijk vaak het probleem, zonder onderhoud verkort je de levensduur aanzienlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:26 schreef Karzai het volgende:
Net 14 meyer betaald voor een nieuwe ketel plus installatie ouwe was kaduuk en al 9 jaar oud, betaal de komende 2 maanden wel maar 37 euro, hopen op een zachte winter
Hier ook, maar ik ga geen kou lijdenquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:32 schreef just me het volgende:
[..]
doe je zeker goed! Ik probeer de verwarming zo min mogelijk aan te zetten, doe wel een vestje aan
Ja wat zal ik zeggen... Ik kreeg 110 terug en zit nu op 116quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ga geen kou lijdendat ook weer niet hoor...
Ik krijg pas terug in januari áls ik terugkrijg tenminste, vorig jaar was dat 156 euro ofzo
en toen ging mijn maandbedrag van 150 euro naar 127 euro, maar is best een oud tochtig huis
hierik weet eigenlijk niet of dat veel is voor een driekamerwoning?
stroom en gas samen ?quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat zal ik zeggen... Ik kreeg 110 terug en zit nu op 116
quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat zal ik zeggen... Ik kreeg 110 terug en zit nu op 116
Jij bent wel met 2, maar ik heb dan wel weer een groter huisquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]ja dan ben ik best duur uit geloof ik
hij komt hem elk jaar onderhoudenquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik had in mijn vorige huis, waar ik eigenaar van was, een ketel die 5 jaar oud was toen ik er ging wonen en toen ik er na 16 jaar vertrok hing ie er nog, en het ding was in orde, hij werd ook elk jaar onderhouden, daar ligt namelijk vaak het probleem, zonder onderhoud verkort je de levensduur aanzienlijk.
Onderhoud kostte me ca. ¤ 90,- p jaar.
ik zit op 232....quote:
Das wel veel idd... Misschien dat je bepaalde ruimtes af kunt sluiten als je er nooit of weinig komt...quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:58 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit op 232....
maar goed; (te) groot huis, oud en tochtig
is vrij normaal ik betaal 85 maar ben alleen en huis is goed geisoleerdquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ga geen kou lijdendat ook weer niet hoor...
Ik krijg pas terug in januari áls ik terugkrijg tenminste, vorig jaar was dat 156 euro ofzo
en toen ging mijn maandbedrag van 150 euro naar 127 euro, maar is best een oud tochtig huis
hierik weet eigenlijk niet of dat veel is voor een driekamerwoning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |