SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ze is er al uit, ze wil ook een weekje veganistisch gaan eten....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Van ivan zeker? Blond mormelquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Waaif: Ik kijk alleen maar naar wat IK nodig hebt.
Ivan: Ik kijk naar wat de groep nodig heeft.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
En dat houd ze weer 1 dag vol.Domme praatjesmaker is hetquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef Voxs het volgende:
Nou ze is er al uit, ze wil ook een weekje veganistisch gaan eten.![]()
Ja, ging snel. Ik heb maar geopend, ik dacht dat je het niet door had.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nou de twijfel van Nicole is al weg hoor.![]()
Arme Mark die rustig wou slapenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:32 schreef PTLe het volgende:
.Gesprekje Mark en Renske .
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ging snel. Ik heb maar geopend, ik dacht dat je het niet door had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ivan zal er toch nog een of twee om moeten praten, voor Armanda...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
dat doet achter welquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:33 schreef Scherzo het volgende:
Ivan zal er toch nog een of twee om moeten praten, voor Armanda...A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ivan houd niet van tactisch stemmen toch.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:33 schreef Scherzo het volgende:
Ivan zal er toch nog een of twee om moeten praten, voor Armanda...![]()
![]()
Gabriëlle en Ivan knuffelen elkaar....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Gabri en Ivan huggen alweer.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Maar Naomi is natuurlijk een sportmens, en die willen niet verliezen....quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja maar zoals Ivan al zei ze gingen er veel te hard in, was iet de afspraak. Het had wss beetje sparren moeten zijn zoals hij met Melvin deed. Zo zie je maar was adrenaline en competatief zijn enzo met je kan doen.![]()
![]()
En als Nicole voor Renske kiest, is ze jaloers. Dus wat ze ook kiest, het is toch niet goed...quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef chufi het volgende:
Ivan heeft besloten, Waaif volgt .... Armanda blijft![]()
![]()
zoals ik nu denk
armanda, cees bas ivan benjamin bjorn , rowena
renske mark , stiff, gina , rob, rolf,
de rest weet ik niet zekerA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Zo Ivan, dan weet je gelijk weer hoe egocentrisch je waaif bezig is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef beequeen het volgende:
Ivan: Ik kijk naar wat de groep nodig heeft.
Ik hoop toch echt dat bij Ivan een keer het kwartje valt....![]()
Rolf weet niet wat Armanda daar gaat doen.
En dat durft hij hardop te zeggen.De dartende zingende nepkok.![]()
Renske graag.
Rob zegt dat je voor duurzaamheid wat aan Amanda heeft, maar zowel in Utopia als in de echte wereld hebben duurzaamheidstypes alleen maar geld gekost en niets opgeleverd.![]()
mark wil zich er niet mee bemoeien, maar mark kiest zeker voor renske , hij vond nicoline ook niets en vind armanda ook nietsA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
dat komt ook dat ze zelf zo raar isquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef Disana het volgende:
Wat ziet dat haar van Gina er belachelijk uit.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Die heeft een blinde vlek mbt vrouwen daar lijkt hetquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo Ivan, dan weet je gelijk weer hoe egocentrisch je waaif bezig is.
Ik hoop toch echt dat bij Ivan een keer het kwartje valt....![]()
![]()
Nee echt, van voren is het kort en dan midden achter hangen die lange slierten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat komt ook dat ze zelf zo raar is![]()
lekker duurzaam die plastic bekers ,A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
aaah thanksquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De oude Ivan is terug .......![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
![]()
BINGOquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef beequeen het volgende:
Ivan: Ik kijk naar wat de groep nodig heeft.![]()
Haar eigen haar krult veel minder nadat ze het gewassen heeft. Die matten zijn nepkrullen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:39 schreef Disana het volgende:
Nee echt, van voren is het kort en dan midden achter hangen die lange slierten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Die amoebe zegt tegen Mark dat hij niet leuk tegen haar was.
Ongelofelijk..hij accepteert en betaalt alles maar nu is hij ineens niet leuk. Mark maak hier een einde aan.![]()
wat mark heeft daar kan de dokter niets aan doen, hij is gewoon debielquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Achgossie Maandag gaat Noom naar de dokter..... Mark wil ookA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Fohn en krultang ontploftquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:42 schreef Raskolnikow het volgende:
Wtf is er gebeurd met het haar van Gina?![]()
![]()
Oeps , maar Gabs laat het kaas nier van het brood eten , vol op in de verdedigingquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De oude Ivan is terug .......![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Dat is het inderdaad. Geen gezicht. Daar is niet goed over nagedacht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar eigen haar krult veel minder nadat ze het gewassen heeft. Die matten zijn nepkrullen.![]()
hefrt ze ook nog matten erin? heeft ze die zelf betaald?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar eigen haar krult veel minder nadat ze het gewassen heeft. Die matten zijn nepkrullen.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
wat mark heeft daar kan de dokter niets aan doen, hij is gewoon debiel![]()
![]()
Volgens mij moest Mark dat betalen van debieltjequote:Op zondag 11 oktober 2015 12:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hefrt ze ook nog matten erin? heeft ze die zelf betaald?![]()
![]()
Ja. Volgens mij zijn die matten gesponsord door Jennifer Hoeve.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:
hefrt ze ook nog matten erin? heeft ze die zelf betaald?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat zou ook nog kunnen, ja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Volgens mij moest Mark dat betalen van debieltje“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
echt die mark is echt gekquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij moest Mark dat betalen van debieltjeA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ik zei dat Ben er niet uitziet met die muts (zonder die muts trouwens ook niet)quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien is Benji wel de enige in die loods die gewoon eerlijk pijn heeft. Het lijkt me niet fijn om met een gescheurd trommelvlies rond te lopen. Misschien dat het warmhouden van zijn oor wat verlichting geeft.
Dat moet ik Benji wel nageven, hij heeft niet lopen miepen over zijn oor of over het feit dat Bjorn hem toch op het hoofd had geslagen.
en in bezopen toestand gister zag Ben er helemaal uit als een debiel,dat kwam voornamelijk door zijn bezopen gebabbel en die muts maakte het er niet beter op
Ik had het niet over Ben die zich aanstelde omdat hij die muts ophad, en het lijkt me vreselijk om iets aan het oor te krijgen,
Ben heeft zeker niet zitten klagen over zijn oor, als hij dat wel had gedaan zou ik dat alleen maar begrijpelijk hebben gevondenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Mark is een man die je zo kan uitkleden wat betreft geld.
hij zou alles doen en geven voor een vrouw. sommige vrouwen teren daar op. is het geld op krijg hij schop onder zijn holFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Nicole is zooo doorzichtig,dagenlang negeert ze Armanda,ze moet echt niets van haar hebben.
En nu Ivan haar gaat kiezen gaat zij er ook ineens voor?laat me niet lachen.![]()
indquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hij zou alles doen en geven voor een vrouw. sommige vrouwen teren daar op. is het geld op krijg hij schop onder zijn holA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Renske is ook wel een gehaaide hoor..bij alles wat ze opnoemt wat zij goed doet haalt ze heel sneaky Armanda neer..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Zn zusje noemde hem treffend een lulletje rozewater tegen Gabri, toen ze even fijntjes zijn over lijken gaan voor geld rechtpraatte.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hij zou alles doen en geven voor een vrouw. sommige vrouwen teren daar op. is het geld op krijg hij schop onder zijn hol![]()
Ja, echt vilein.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:49 schreef snetje het volgende:
Renske is ook wel een gehaaide hoor..bij alles wat ze opnoemt wat zij goed doet haalt ze heel sneaky Armanda neer..“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
goh echt een goede sollicitatie bij ivan, ik kan goed breien en haken![]()
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
op zoek naar een meesteres,en die heeft hij in Gina gevondenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee mark is gewoon 'n hele goed slaaf![]()
daar heb je wat aan in utopiaquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
goh echt een goede sollicitatie bij ivan, ik kan goed breien en haken
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
De filmpjes van gisteravond
22.19uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods1
23.04uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods2
23.41uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods3
0.27uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods4
0.47uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods5My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En Cees loopt maar rond te koekeloeren en hangoren, ik heb niet eens een hekel aan die man maar ik zou hem echt niet om me heen kunnen hebbenJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
hij heeft net gezegd tegen nicole dat hij voor amanda gaatquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:52 schreef Disana het volgende:
Ivan praat beleefd mee, maar het is wel duidelijk dat hij weinig in Renske ziet.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:51 schreef puzziepie het volgende:
De filmpjes van gisteravond
22.19uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods1
23.04uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods2
23.41uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods3
0.27uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods4
0.47uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods5![]()
![]()
![]()
![]()
Als de regie zich aan het concept zou houden wel. Maar aangezien ze onbeperkt bij Wehkamp kunnen bestellen, hebben ze niemand nodig die wat kan maken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
daar heb je wat aan in utopia![]()
Waarop Nicole ineens ook voor Armanda wasquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hij heeft net gezegd tegen nicole dat hij voor amanda gaat![]()
![]()
nee , maar hij is ook leuk om naar te kijken niet om in huis te hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:53 schreef schizolientje het volgende:
En Cees loopt maar rond te koekeloeren en hangoren, ik heb niet eens een hekel aan die man maar ik zou hem echt niet om me heen kunnen hebben
zie ineens die mutsjesbreier Marinus weer voor me,die uit z,n plaat ging toen hij werd weggestuurdquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
daar heb je wat aan in utopia![]()
Zal wel van Floor moeten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hij heeft net gezegd tegen nicole dat hij voor amanda gaat![]()
ja dat is zoquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als de regie zich aan het concept zou houden wel. Maar aangezien ze onbeperkt bij Wehkamp kunnen bestellen, hebben ze niemand nodig die wat kan maken.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Die muts van Benjamin, doet hij dat voor de oren? Hij hoefde het alleen maar droog te houden vlgs de dokter. Hij zwelgt wel in de slachtofferrolJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
ja of marcelina, die breide ook alquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zie ineens die mutsjesbreier Marinus weer voor me,die uit z,n plaat ging toen hij werd weggestuurdA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
dat denk ik niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zal wel van Floor moeten.TEAM TAFEL![]()
Ik denk dat de kou er anders pijnlijk op slaat?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:55 schreef schizolientje het volgende:
Die muts van Benjamin, doet hij dat voor de oren? Hij hoefde het alleen maar droog te houden vlgs de dokter. Hij zwelgt wel in de slachtofferrol![]()
Marcelina hebben we nu terug gekregen in de vorm van Gabriëlle.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja of marcelina, die breide ook al![]()
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:55 schreef schizolientje het volgende:
Die muts van Benjamin, doet hij dat voor de oren? Hij hoefde het alleen maar droog te houden vlgs de dokter. Hij zwelgt wel in de slachtofferrol
Ik heb Ben niet horen klagen ,terwijl ik het juist heel begrijpelijk vind dat hij er last van heeft
een scheur in je trommelvlies: ik moet er niet aan denken
Ik zie hem ook niet zwelgen in een slachtofferrol eerlijk gezegdMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:55 schreef schizolientje het volgende:
Die muts van Benjamin, doet hij dat voor de oren? Hij hoefde het alleen maar droog te houden vlgs de dokter. Hij zwelgt wel in de slachtofferrol
Naomi en Nicole zijn tig keer erger![]()
Denk wel zoiets, gister zei hij dat hij dat het wel ging zolang hij zn hand erop hieldquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat de kou er anders pijnlijk op slaat?![]()
Ik heb hem niet horen klagen hoor..quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:55 schreef schizolientje het volgende:
Die muts van Benjamin, doet hij dat voor de oren? Hij hoefde het alleen maar droog te houden vlgs de dokter. Hij zwelgt wel in de slachtofferrol![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Van welke datum is deze poll?van vandaag
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Van vandaag.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Van welke datum is deze poll?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
goh renske is niet in utopia gekomen voor het zingen, maar toen er gisteren een paar mensen hadden gezegd dat ze kippenvel kregen van haar zang , denkt ze dat als ze blijft ze toch maar moet gaan zingen, nep ditA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
maar die had niet zo,n grote bekquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Marcelina hebben we nu terug gekregen in de vorm van Gabriëlle.![]()
Tjonge, en Rowena met haar oortjesmuts, en Nicole ook ineens met een oortjesmuts en niet te vergeten AB met zijn kundumke. Zijn dat ook allemaal zwelgers in de slachtofferrol ?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:55 schreef schizolientje het volgende:
Nix mis met Renske
Ik vind het bijna sneu voor haar eerlijk gezegd
Ze zijn allebei open en niet achterbaks over elkaar
Ze mogen van mij allebei wel blijvenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
en gabs kan niets, niet breien in ieder gevalquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:59 schreef lonneberga het volgende:
[..]
maar die had niet zo,n grote bekA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Wat mij opvalt is dat ze weinig contact met elkaar hebben, maar ook niet met de groep.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:00 schreef puzziepie het volgende:
Nix mis met Renske
Ze mogen van mij allebei wel blijven![]()
Ja, ik vind haar ook wel oké, al is ze nogal nietszeggend. Ik weet niet hoe leuk het gaat worden met Armanda.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:00 schreef puzziepie het volgende:
Nix mis met Renske
Niet. Dan mogen we nog 2 maanden lang aanhoren dat alle ellende in de wereld de schuld is van vleeseters.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar ook wel oké, al is ze nogal nietszeggend. Ik weet niet hoe leuk het gaat worden met Armanda.![]()
Renske en Armanda hebben regelmatig met elkaar gekletst juistquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat ze weinig contact met elkaar hebben, maar ook niet met de groep.
en dat waren leuke gesprekkenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ook niet ..quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar ook wel oké, al is ze nogal nietszeggend. Ik weet niet hoe leuk het gaat worden met Armanda.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vind Armanda wel oke, maar als ze veel over haar zaak praat, dan is het wat saai, ze is te aarzelend dan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar ook wel oké, al is ze nogal nietszeggend. Ik weet niet hoe leuk het gaat worden met Armanda....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
zij is weer een ster in afvallenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en gabs kan niets, niet breien in ieder geval![]()
![]()
Als ze academies kan verzorgen, vind ik haar oké (zolang ze niet over vlees gaan). Die avonden van Nicoline vond ik ook meestal wel leuk. Maar ik zie haar wel veel achter de computer zitten, en daar hebben we er al genoeg van.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet. Dan mogen we nog 2 maanden lang aanhoren dat alle ellende in de wereld de schuld is van vleeseters.![]()
wat heeft hij dan verkeerd gedaan in de ogen van gina?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Mark is nederig zijn excuses aan het aanbieden bij die amoebeA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ze is dan inderdaad vrij traag.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind Armanda wel oke, maar als ze veel over haar zaak praat, dan is het wat saai, ze is te aarzelend dan.![]()
Nederig zegt Mark sorry tegen die amoebe, en dat hij van haar houdt.
Mark wil met haar kroelen, maar daar heeft zij geen zinin.
Mark vertelt een geheimpje, maar ik kan het niet horen.![]()
welnee Jan,gewoon een binnenkomertjequote:Op zondag 11 oktober 2015 13:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet. Dan mogen we nog 2 maanden lang aanhoren dat alle ellende in de wereld de schuld is van vleeseters.![]()
en aankomenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:02 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zij is weer een ster in afvallenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Precies jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:52 schreef Disana het volgende:
Ivan praat beleefd mee, maar het is wel duidelijk dat hij weinig in Renske ziet.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
ja dat is zoquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind Armanda wel oke, maar als ze veel over haar zaak praat, dan is het wat saai, ze is te aarzelend dan.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Iets met plassenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nederig zegt Mark sorry tegen die amoebe, en dat hij van haar houdt.
Mark wil met haar kroelen, maar daar heeft zij geen zinin.
Mark vertelt een geheimpje, maar ik kan het niet horen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nicoline had niet één issue en kon dus over allerlei onderwerpen academies organiseren. Die Amanda voert alleen maar een anti-vlees campagne, en dan ook nog op een foute manier. Meer zal zij niet doen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze academies kan verzorgen, vind ik haar oké (zolang ze niet over vlees gaan). Die avonden van Nicoline vond ik ook meestal wel leuk. Maar ik zie haar wel veel achter de computer zitten, en daar hebben we er al genoeg van.![]()
ja dat is het enigstequote:Op zondag 11 oktober 2015 13:02 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zij is weer een ster in afvallenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Terwijl in normale gesprekjes iets meer sprankelend. Renske vind ik ook wel aardig, maar ze heeft maniertjes waar ik wat kriebelig van wordquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik heb haar gisteren horen vertellen dat ze al 2 weken niet meer op de weegschaal heeft gestaan ... niet meer durft..quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:02 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zij is weer een ster in afvallenWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Dan zal het gauw gedaan zijn met de sympathie van de kijkers.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nicoline had niet één issue en kon dus over allerlei onderwerpen academies organiseren. Die Amanda voert alleen maar een anti-vlees campagne, en dan ook nog op een foute manier. Meer zal zij niet doen.![]()
Ja ik stem voor, en welke twee eruit dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:00 schreef puzziepie het volgende:
Nix mis met Renske
Exit 15:00 uur.quote:
Centraal na het avondeten.
Dit heb ik het afgelopen uur gehoord op de stream, maar zoals altijd is niets 100% zeker.![]()
ze heeft millieu kunde gestudeerd dat is toch niet alleen vleesquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nicoline had niet één issue en kon dus over allerlei onderwerpen academies organiseren. Die Amanda voert alleen maar een anti-vlees campagne, en dan ook nog op een foute manier. Meer zal zij niet doen.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
kinderlijk stemgeluid net als ginaquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Terwijl in normale gesprekjes iets meer sprankelend. Renske vind ik ook wel aardig, maar ze heeft maniertjes waar ik wat kriebelig van wordA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Zij heeft de sympathie van de kijker niet nodig. De kijkers bepalen niet of zij vertrekt, en Utopiaan van het jaar word je toch niet als je er pas 2 maanden zit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zal het gauw gedaan zijn met de sympathie van de kijkers.![]()
Mijn voorkeur gaat uit naar Armanda, maar ik denk dat zij zelf niet wil blijven .....![]()
Volgens mij zat zij er gewoon voor vier dagen, tenzij de FEBO haar nog kan overhalen..![]()
Nee hoor, dan mogen twee maanden lang zien hoe irritant de andere bewoners het vinden dat ze zich een gedeelte aan haar moeten aanpassen terwijl ze er geen ruk om geven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet. Dan mogen we nog 2 maanden lang aanhoren dat alle ellende in de wereld de schuld is van vleeseters.
Als Renkske blijft dan gaan we haar alleen in de keuken zien en die gaat meeroken en meezuipen. Renske is precies wat er allemaal al is.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Exit 15:00 uur.
Centraal na het avondeten.
Dit heb ik het afgelopen uur gehoord op de stream, maar zoals altijd is niets 100% zeker.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze heeft gisteren toch op de weegschaal gestaan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb haar gisteren horen vertellen dat ze al 2 weken niet meer op de weegschaal heeft gestaan ... niet meer durft..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op bed geplast?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:06 schreef Paule33 het volgende:
Maerk kan niet loppen daarom op bed geplaats..dat was de geheimMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gina puistpulk?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat heeft dat wijf toch 'n verschrikkelijke nep lachIn nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
Mark vond Gina gisteren zo knap, knapper dan de echte ronde miss
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren toch op de weegschaal gestaan?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Echt?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:06 schreef Paule33 het volgende:
Maerk kan niet loppen daarom op bed geplaats..dat was de geheim
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mark probeert Gina te knuffelen. Gina heeft er weer geen zin in. Dus gaat mee-eters uitknijpen.
Mark heeft zo'n enorme plaat voor zijn hoofd. Het zou voor hem heel goed zijn als Gina er uit gaat morgen.![]()
volgens mij zei mark, is maar goed dat ik geen klap op mijn piemeltje heb gehad, anders was hij nog kleiner geweestquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Zit Gina nou zo vreselijk te lachen om wat Mark haar onverstaanbaar heeft ingefluisterd?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Haast niemand naar Renske gekomen om met haar te praten?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
toch wel ergens in dan,een fles ofzo?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:06 schreef Paule33 het volgende:
Maerk kan niet loppen daarom op bed geplaats..dat was de geheim![]()
Een TL balk ofzo las ik gister ?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:05 schreef puzziepie het volgende:
Wat lult Gina nou ,ze heeft wel iets gesloopt![]()
Watskebeurt? Waarom zou daar iemand mee moeten gaan praten?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:08 schreef snetje het volgende:
Haast niemand naar Renske gekomen om met haar te praten?In nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
als ik daar zat had ik ook gewacht tot de stemming denk ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:10 schreef TepeIstreeltje het volgende:
[..]
Watskebeurt? Waarom zou daar iemand mee moeten gaan praten?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Renske wil een kleed gaan haken, dat worden nou nog eens streams om voor thuis te blijven.
Wim is ook enthousiast, zijn moeder haakt en breit ookIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Die is echt verblind door die Tokkiequote:Op zondag 11 oktober 2015 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Mark vond Gina gisteren zo knap, knapper dan de echte ronde miss
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik weet niet of dat zo is hoor, maar ik vroeg of ze dat bedoelde in haar postquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nou Wim nog leren naaienquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:11 schreef mazaru het volgende:
Renske wil een kleed gaan haken, dat worden nou nog eens streams om voor thuis te blijven.
Wim is ook enthousiast, zijn moeder haakt en breit ook![]()
![]()
Niets..quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:10 schreef TepeIstreeltje het volgende:
[..]
Watskebeurt? Waarom zou daar iemand mee moeten gaan praten?
Maar als ik daar zou zitten en ik moet kiezen tussen 2 nieuwen dan had ik beide willen leren kennen eer ik een keuze zou maken..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Verrassend: Rob op t bankje buiten, sjekkie draaien, stoïcijns oproken en vooral niets zeggen.
Wat een totale echo is dat holle vat.In nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
Hij, volgens mij.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is hoor, maar ik vroeg of ze dat bedoelde in haar post![]()
![]()
Zolang die maar niet hoeft te helpen met de buitenboel opruimen, rookt hij stug doorquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:13 schreef TepeIstreeltje het volgende:
Verrassend: Rob op t bankje buiten, sjekkie draaien, stoïcijns oproken en vooral niets zeggen.
Wat een totale echo is dat holle vat.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:08 schreef snetje het volgende:
Haast niemand naar Renske gekomen om met haar te praten?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
jaquote:
Ik moet zo ff filmpjes terug kijkenquote:Er gebeurde van alles op dat moment
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ah zo ja.. Maar dit is Utopia hè..quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Niets..
Maar als ik daar zou zitten en ik moet kiezen tussen 2 nieuwen dan had ik beide willen leren kennen eer ik een keuze zou maken..
In nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
Ik zie het hem wel doen. Met de breinaalden op die dikke buikquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Och kiek dan! Gnoom hompelt en strompelt door de loods.. iedereen moet natuurlijk zien hoe erg ze het wel niet heeft.. moet ze nu dan ook niet zielig in bed gaan liggen?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Thanks voor de filmpjes,ik ga straks ook even kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet zo ff filmpjes terug kijkenEr gebeurde van alles op dat moment
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:11 schreef mazaru het volgende:
Wim is ook enthousiast, zijn moeder haakt en breit ook![]()
![]()
gina dan zit je in utopia, en dan neem je matten in je haren![]()
,
ze kan beter proberen om haar iq wat op te krikken daar, met een curcus of zoA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
oww het kwartje valt nu pas hoe je het bedoeltquote:![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat beeld had ik ook.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie het hem wel doen. Met de breinaalden op die dikke buik
Ik las een keer "zij"quote:![]()
Maar met zo'n pionnetje blijft het altijd gissen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Armanda: Bas, Ivan, Benjamin, Bjorn, Rowena en Cees.
Renske: Nicole, Gabrielle, Naomi, Stefanie, Mark, Gina, Rob, Rolf en Wim.
Armanda gaat het niet redden vrees ik .....
.![]()
mark en naomi gaan morgen naar de artsquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:15 schreef snetje het volgende:
Och kiek dan! Gnoom hompelt en strompelt door de loods.. iedereen moet natuurlijk zien hoe erg ze het wel niet heeft.. moet ze nu dan ook niet zielig in bed gaan liggen?![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
oww het kwartje valt nu pas hoe je het bedoelt![]()
een mens is nooit te oud om te leren
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:16 schreef rowan634 het volgende:
Armanda was wel echt fanatiek kijker volgens mij, ze weet bijna alles wat er gebeurd is
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Nicole gaat vrijwel zeker voor Armanda.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Armanda gaat het niet redden vrees ik .....![]()
[..]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Ik vind dat zo treffend weer he, de hersenlozen kiezen voor Renske, of met name tegen Armanda.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat was met Gaby ook met haar geloof. Duurde een paar dagen, daarna heeft ze het er niet veel meer over gehad.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nicoline had niet één issue en kon dus over allerlei onderwerpen academies organiseren. Die Amanda voert alleen maar een anti-vlees campagne, en dan ook nog op een foute manier. Meer zal zij niet doen.![]()
Nicole gaat voor Armandaquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Armanda gaat het niet redden vrees ik .....My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nicole gaat toch voor Armanda?(mosterd)quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind dat zo treffend weer he, dehersenlozen kiezen voor Renske, of met name tegen Armanda.![]()
Weet nog hoe Mark en Gina het daar een keer over hadden toen ze in de wei zaten, duurde vrij lang voor er een SL kwam maar kwam er op neer dat ze allemaal met een bepaalde rol binnenkomen. Wisten we ook al natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:19 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Dat was met Gaby ook met haar geloof. Duurde een paar dagen, daarna heeft ze het er niet veel meer over gehad.![]()
Altijd wens vader gedachte bij die nono's imo, een Wim en Rob hebben daar ook een handje vanquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Stif denkt dat ze al weet wie er naar huis toe gaat![]()
Bjorn is Dolf zwart aan het maken bij RenskeIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Van Steff mag Gina vertrekken ..quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Stif denkt dat ze al weet wie er naar huis toe gaatWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
heb het al eerder gezegd dat het gewoon binnenkomers zijn,denk aan Gaby met haar geloof.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Weet nog hoe Mark en Gina het daar een keer over hadden toen ze in de wei zaten, duurde vrij lang voor er een SL kwam maar kwam er op neer dat ze allemaal met een bepaalde rol binnenkomen. Wisten we ook al natuurlijk.
Mocht Armanda blijven zit ze binnen een week aan de frikadel van Mark te knabbelen![]()
waarom komt dat vegatrutje er bij zitten als Renske met wat bewoners wilpratenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt iddquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Altijd wens vader gedachte bij die nono's imo, een Wim en Rob hebben daar ook een handje van![]()
Ze willen allemaal dat Rolf gaat ... Ik zou het toch wel raar vinden als hij zou gaan
Maar ik wil dan ook dat die kut kleuter naar huis wordt gestuurd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bjorn: "Het is weer begonnen maar het is niet best... Max heeft..." (en geluid weg).
Edit: Gaat over sport of zo. Zucht.![]()
Dat zwart praten van genomineerdenis nooit geweest. Dit keer wel heel ergWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij heeft het over max Verstappen. Hij zat dus de formule te bekijkenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:23 schreef Raskolnikow het volgende:
Bjorn: "Het is weer begonnen maar het is niet best... Max heeft..." (en geluid weg).Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja...Bjorn heeft helemaal geen tijd om met Renske te kletsen .. Formule 1 is belangrijker..quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:23 schreef Raskolnikow het volgende:
Bjorn: "Het is weer begonnen maar het is niet best... Max heeft..." (en geluid weg).Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Bjorn zit dus gewoon de F1 te kijken, Max Verstappenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:23 schreef Raskolnikow het volgende:
Bjorn: "Het is weer begonnen maar het is niet best... Max heeft..." (en geluid weg).
Edit: Gaat over sport of zo. Zucht.
spuit 12![]()
![]()
Is wel eerder egweest, Ruud en Billy hebben het vaak gedaan, dat ze begonnen te dreigen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:24 schreef Dotteke het volgende:
Dat zwart praten van genomineerdenis nooit geweest. Dit keer wel heel erg![]()
zou toch wel een giller zijn als i.p.v Ralf en Gina ,gewoon Cees naar huis wordt gestuurd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt idd![]()
Ze willen allemaal dat Rolf gaat ... Ik zou het toch wel raar vinden als hij zou gaan
Maar ik wil dan ook dat die kut kleuter naar huis wordt gestuurd
Hij denkt wel dat hij safe zit bij beide dames,maar ik moet het nog zien.
Hoewel ik hoop dat hij mag blijven en dat Gina morgen wiebert.![]()
Ivan: Onze koe is zo gefokt dat ze melk kan geven...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Het viel me op dat ze ook erg vaak aan mensen vraagt of ze al weten wat ze gaan doen met stemmen, zogenaamd nonchalant maar ze vraagt het wel telkensquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:23 schreef Dotteke het volgende:
waarom komt dat vegatrutje er bij zitten als Renske met wat bewoners wilpraten
Dat doet Renske niet,
Ik vind Armanda leuk hoor, maar ik vond het wel opvallend dat ze daar zo mee bezig isMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Formule 1 zit hij dus te kijken, Max Verstappen gaat het over.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:23 schreef Raskolnikow het volgende:
Edit: Gaat over sport of zo. Zucht.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:25 schreef rowan634 het volgende:
rolf maakt de visie van armanda belachelijk
ivan: ''ik sta daar ook achter (armanda)''![]()
![]()
Nee, maar Renske vergelijkt dan weer steeds Armanda met haarzelf in gesprekjes, duidelijk met het doel Armanda niet heel gunstig weg te zetten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het viel me op dat ze ook erg vaak aan mensen vraagt of ze al weten wat ze gaan doen met stemmen, zogenaamd nonchalant maar ze vraagt het wel telkens
Dat doet Renske niet,
Ik vind Armanda leuk hoor, maar ik vond het wel opvallend dat ze daar zo mee bezig is...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nou Renske is ook druk bezig hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het viel me op dat ze ook erg vaak aan mensen vraagt of ze al weten wat ze gaan doen met stemmen, zogenaamd nonchalant maar ze vraagt het wel telkens
Dat doet Renske niet,
Ik vind Armanda leuk hoor, maar ik vond het wel opvallend dat ze daar zo mee bezig is![]()
Ik blijf er bij dat ik het heel opmerkelijk zou vinden als Rolf naar huis werd gestuurdquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zou toch wel een giller zijn als i.p.v Ralf en Gina ,gewoon Cees naar huis wordt gestuurd.
Hij denkt wel dat hij safe zit bij beide dames,maar ik moet het nog zien.
Hoewel ik hoop dat hij mag blijven en dat Gina morgen wiebert.
Omdat dat normaliter niet gebeurd met iemand die er de laatste keer in is gestemd
meestal gaat het dan om een bewoner die er al langer in zit
Maar je zal zien dat dat nu wel gebeurtMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik hoorde Bas daarstraks zeggen dat stemming vandaag om 15.00 uur is en morgen is het om 12.00 uur.
Hij zei het met aardige stelligheid.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Nu wel ja : op de laatste dagquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou Renske is ook druk bezig hoor.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Volgens mij blijft een koe melk geven, zolang je haar maar iedere keer leegmelkt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:27 schreef snetje het volgende:
Ivan: Onze koe is zo gefokt dat ze melk kan geven...![]()
Klopt, ...quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, maar Renske vergelijkt dan weer steeds Armanda met haarzelf in gesprekjes, duidelijk met het doel Armanda niet heel gunstig weg te zetten.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En dat doet ze al langer dan vandaag hoor.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Je hebt soppen en soppenquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Heb ik ook aan gedacht.....quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zou wat zijn, als ze allebei niet willen blijven ......![]()
Ach gebeurde bij Elezewieke en Tineke ook hoewel die zelf weg wilden maar ook niet lekker in de groep lagen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat ik het heel opmerkelijk zou vinden als Rolf naar huis werd gestuurd
Omdat dat normaliter niet gebeurd met iemand die er de laatste keer in is gestemd
meestal gaat het dan om een bewoner die er al langer in zit
Maar je zal zien dat dat nu wel gebeurt
Mss is Rofl gevraagd voor paar maandjes steuken ofzo, wie weet![]()
Ivan ook al besmet met het Waaifpedia-virus?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij blijft een koe melk geven, zolang je haar maar iedere keer leegmelkt.![]()
![]()
waar is helemal punkie?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is wel eerder egweest, Ruud en Billy hebben het vaak gedaan, dat ze begonnen te dreigen.![]()
Bij cupcake kwam het doordat er in korte tijd een hoop nieuwe bewoners in kwamen en Tien smeekte om weg te mogenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach gebeurde bij Elezewieke en Tineke ook hoewel die zelf weg wilden maar ook niet lekker in de groep lagen.
Mss is Rofl gevraagd voor paar maandjes steuken ofzo, wie weetMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja Mario,en dat terwijl hij net een nieuw matras heeft gehadquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:31 schreef mario390 het volgende:
wat en zondag 2 hebben voet-pijn ,mark plaast ook nog in de bed man man![]()
Dat was vast de drank. Hij was helemaal lazarus en zat gister zijn been te petsen alsof het een achterwerk van een dame was, echt genant om te zienquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:31 schreef mario390 het volgende:
wat en zondag 2 hebben voet-pijn ,mark plaast ook nog in de bed man man
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:33 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ja Mario,en dat terwijl hij net een nieuw matras heeft gehad![]()
![]()
![]()
Ja maarquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach gebeurde bij Elezewieke en Tineke ook hoewel die zelf weg wilden maar ook niet lekker in de groep lagen.
Mss is Rofl gevraagd voor paar maandjes steuken ofzo, wie weet
Ja maar
Ja maar ik wil dat Gina gaat
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik kan het ook mis hebben hoor. Maar dat is mij eens vertelt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ivan ook al besmet met het Waaifpedia-virus?
Van mij mag Armanda blijven. Het liefst zonder al te fanatieke veganistisch gedoe.
Maar Renske komt mij saai over.
Maar zij zal het wel worden. Huissloofje erbij of ipv Cees![]()
+1quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar
Ja maar
Ja maar ik wil dat Gina gaat![]()
Maar jij mag lekker niet kiezen....quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar
Ja maar
Ja maar ik wil dat Gina gaat![]()
![]()
Volgens mij fokken ze inderdaad melkkoeien en vleeskoeien toch?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan het ook mis hebben hoor. Maar dat is mij eens vertelt.
Van mij mag Armanda blijven. Het liefst zonder al te fanatieke veganistisch gedoe.
Maar Renske komt mij saai over.
Maar zij zal het wel worden. Huissloofje erbij of ipv Cees![]()
Gelukkig ennuhhhhhh Nicole is om die gaat voor Armandaquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Armanda gaat het niet redden vrees ik .....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja ik weet ook nog niet zeker of de meerderheid voor haar gaatquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat zal hem dan behoorlijk tegenvallen straks ......TEAM TAFEL![]()
quote:![]()
Goffer, Rolf is ook lekker positief over zijn verblijf tegen Armanda![]()
Als zij het wordt hoop ik dat ze Rolf lekker laat zitten en Gina alsnog wegstuurt
Krijgen ze beiden wat ze verdienen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
jammer dat ze dit niet ziet,en dan ook nog Vanes op bezoek bij zijn familie.quote:
Zou mooi zijn als dat ook nog uitlekt![]()
Armanda had eerst nog een twijfel over te blijven of niet, maar nu niet meer. ze is heel erg onder de indruk.TEAM TAFEL![]()
goed planquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Goffer, Rolf is ook lekker positief over zijn verblijf tegen Armanda![]()
Als zij het wordt hoop ik dat ze Rolf lekker laat zitten en Gina alsnog wegstuurt
Krijgen ze beiden wat ze verdienen![]()
![]()
Hmm?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:37 schreef Chanel5 het volgende:
Oneerlijk....??? Gnoom maakte een opmerking hierover.
Ze weten al dat Armanda gaat blijven?![]()
Dolf zou superblij zijn al hij maandag naar huis mag anders moet hij nog 2 maanden blijven.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Als dat zxo is doet dat me aan Tineke denken, toen Mark ontzettend boos was ookal had ie zelf ook op haar gestemd, heel apart was dat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:37 schreef Chanel5 het volgende:
Oneerlijk....??? Gnoom maakte een opmerking hierover.
Ze weten al dat Armanda gaat blijven?![]()
Hmmm ik ga straks is even googlenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij fokken ze inderdaad melkkoeien en vleeskoeien toch?![]()
![]()
Ik zie nog maar steeds zeven stemmen voor haar?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:33 schreef rowan634 het volgende:
Ivan denkt dat Armanda zich geen zorgen hoeft te makenTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
10 maanden,en dan moet er wel weer een kalfje in...quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij blijft een koe melk geven, zolang je haar maar iedere keer leegmelkt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:05 schreef puzziepie het volgende:
Wat lult Gina nou ,ze heeft wel iets geslooptIk draai gesprekjes van Gina en Mark vaak weg, maar heb net mijn opnamen eens teruggeluisterd omdat ik dacht wat dingen te horen die me opvielen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Zit Gina nou zo vreselijk te lachen om wat Mark haar onverstaanbaar heeft ingefluisterd?
Over de tl buis fluistert Mark in Gina haar oor: Ik heb even op Utopiagekte gekeken. Daar heeft hij gezien van de tl buis.
Waar Gina buiten, en dan naar binnenlopend zo om moet lachen is omdat Mark haar vertelde dat hij moest plassen en het gewoon heeft laten lopen. Hij had geen zin om op te staan----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Wat een volk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[..]
Ik draai gesprekjes van Gina en Mark vaak weg, maar heb net mijn opnamen eens teruggeluisterd omdat ik dacht wat dingen te horen die me opvielen.
Over de tl buis fluistert Mark in Gina haar oor: Ik heb even op Utopiagekte gekeken. Daar heeft hij gezien van de tl buis.
Waar Gina buiten, en dan naar binnenlopend zo om moet lachen is omdat Mark haar vertelde dat hij moest plassen en het gewoon heeft laten lopen. Hij had geen zin om op te staan![]()
![]()
Ze kijken dus gewoon op websites, dus ze weten alles van elkaar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[..]
Ik draai gesprekjes van Gina en Mark vaak weg, maar heb net mijn opnamen eens teruggeluisterd omdat ik dacht wat dingen te horen die me opvielen.
Waar Gina buiten, en dan naar binnenlopend zo om moet lachen is omdat Mark haar vertelde dat hij moest plassen en het gewoon heeft laten lopen. Hij had geen zin om op te staan
Ik zou het wel interessant vinden om die opname te horen, want ik vind dit behoorlijk pikante info.![]()
Scherpquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[..]
Waar Gina buiten, en dan naar binnenlopend zo om moet lachen is omdat Mark haar vertelde dat hij moest plassen en het gewoon heeft laten lopen. Hij had geen zin om op te staan![]()
Maar godsamme, wat een idioten zijn het toch ook.
En Paule33 had het dus ook goed opgevangen over Mark die in bed gepist heeft.![]()
Bizar.. dan moet dat matras toch weggegooid worden?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Scherp![]()
Maar godsamme, wat een idioten zijn het toch ook.
En Paule33 had het dus ook goed opgevangen over Mark die in bed gepist heeft.![]()
Ivan weet niet dat je nog steeds voor live streams moet betalen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Niet als je genoegen neemt met stream #1 en adblocker gebruikt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:47 schreef beequeen het volgende:
Ivan weet niet dat je nog steeds voor live streams moet betalen.![]()
Mark pisvlek.![]()
![]()
Matras is net nieuw.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Bizar.. dan moet dat matras toch weggegooid worden?![]()
Maar je zou op zijn minst verwachten dat hij zijn bed verschoont.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dolf wil zelf naar huis. Lastig, lastig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oplossing is zo simpel: Mark en Gina er vrijwillig er uit vandaag, beide mogen blijven .....
Armanda lekker aan het helpen in de tent, Renske zit alweer een peukie te roken.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Daar ben jij natuurlijk blij mee, maar ik had gehoopt dat Gina moet vertrekkenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dolf wil zelf naar huis. Lastig, lastig.![]()
![]()
Tenzij Mark de kijkers aan het trollen is en hij straks op utopiagekte gaat kijken of ze hem geloven, je weet het niet he ze hebben immers allemaal op hem gestemd om zn geweldige humor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Bizar.. dan moet dat matras toch weggegooid worden?![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oplossing is zo simpel: Mark en Gina er vrijwillig er uit vandaag, beide mogen blijven .....![]()
![]()
Ja, heul blij, maar dat zegt nog niks hoor. Ik heb echt geen idee wie er moet vertrekken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:49 schreef Disana het volgende:
Daar ben jij natuurlijk blij mee, maar ik had gehoopt dat Gina moet vertrekken“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Laat Rolf nog maar even blijven,Gina moet gewoon weg...quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dolf wil zelf naar huis. Lastig, lastig.
Armanda lekker aan het helpen in de tent, Renske zit alweer een peukie te roken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mjah, hij noemde Armanda alleen net even Renske, tegen Renske.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:50 schreef Disana het volgende:
Rob vindt het een lastige keuze, hij vindt Renske goed in de groep passen.![]()
dat zal voor de nieuwe bewoner worden,ruilt Markje gewoon omquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Matras is net nieuw.![]()
Maar je zou op zijn minst verwachten dat hij zijn bed verschoont.![]()
Ja, ze corrigeerde het niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:51 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mjah, hij noemde Armanda alleen net even Renske, tegen Renske.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:50 schreef Disana het volgende:
Rob vindt het een lastige keuze, hij vindt Renske goed in de groep passen.![]()
In nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
En ik blijf hopen op Ceesquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, heul blij, maar dat zegt nog niks hoor. Ik heb echt geen idee wie er moet vertrekken.
En blijven RenskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: