SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ze is er al uit, ze wil ook een weekje veganistisch gaan eten....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Van ivan zeker? Blond mormelquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Waaif: Ik kijk alleen maar naar wat IK nodig hebt.
Ivan: Ik kijk naar wat de groep nodig heeft.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
En dat houd ze weer 1 dag vol.Domme praatjesmaker is hetquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef Voxs het volgende:
Nou ze is er al uit, ze wil ook een weekje veganistisch gaan eten.![]()
Ja, ging snel. Ik heb maar geopend, ik dacht dat je het niet door had.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nou de twijfel van Nicole is al weg hoor.![]()
Arme Mark die rustig wou slapenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:32 schreef PTLe het volgende:
.Gesprekje Mark en Renske .
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ging snel. Ik heb maar geopend, ik dacht dat je het niet door had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ivan zal er toch nog een of twee om moeten praten, voor Armanda...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
dat doet achter welquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:33 schreef Scherzo het volgende:
Ivan zal er toch nog een of twee om moeten praten, voor Armanda...A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ivan houd niet van tactisch stemmen toch.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:33 schreef Scherzo het volgende:
Ivan zal er toch nog een of twee om moeten praten, voor Armanda...![]()
![]()
Gabriëlle en Ivan knuffelen elkaar....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Gabri en Ivan huggen alweer.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Maar Naomi is natuurlijk een sportmens, en die willen niet verliezen....quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja maar zoals Ivan al zei ze gingen er veel te hard in, was iet de afspraak. Het had wss beetje sparren moeten zijn zoals hij met Melvin deed. Zo zie je maar was adrenaline en competatief zijn enzo met je kan doen.![]()
![]()
En als Nicole voor Renske kiest, is ze jaloers. Dus wat ze ook kiest, het is toch niet goed...quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef chufi het volgende:
Ivan heeft besloten, Waaif volgt .... Armanda blijft![]()
![]()
zoals ik nu denk
armanda, cees bas ivan benjamin bjorn , rowena
renske mark , stiff, gina , rob, rolf,
de rest weet ik niet zekerA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Zo Ivan, dan weet je gelijk weer hoe egocentrisch je waaif bezig is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef beequeen het volgende:
Waaif: Ik kijk alleen maar naar wat IK nodig hebt.
Ivan: Ik kijk naar wat de groep nodig heeft.
Ik hoop toch echt dat bij Ivan een keer het kwartje valt....![]()
Rolf weet niet wat Armanda daar gaat doen.
En dat durft hij hardop te zeggen.De dartende zingende nepkok.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: