Net Kyle uit Southparkquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:18 schreef AnneLo het volgende:
Ben staat er leuk op vandaag.....
[ afbeelding ]
Daarom zal het ook nooit iets met Ivan worden hij heeft zijn agressie niet onder controle, ook niet als hij met zo'n zalvend stemmetje praat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eivan is een topper, behalve als hij flipt![]()
Daarnet flipte onze schrijfster
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Oma en Opa Nijn, oma had dus een nijntje in haar zak met " I love FOK!" sjerp om
[..]
muts zal wel vanwege z,n oor zijn,lijkt me best akelig om een gescheurd trommelvlies te hebbenquote:
Misschien is Benji wel de enige in die loods die gewoon eerlijk pijn heeft. Het lijkt me niet fijn om met een gescheurd trommelvlies rond te lopen. Misschien dat het warmhouden van zijn oor wat verlichting geeft.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gisteravond toen hij zo bezopen was zat hij ook met die muts op...Het zag er niet uit
Het is best een goede gast en hij had gister echt behoorlijk pijn en last.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien is Benji wel de enige in die loods die gewoon eerlijk pijn heeft. Het lijkt me niet fijn om met een gescheurd trommelvlies rond te lopen. Misschien dat het warmhouden van zijn oor wat verlichting geeft.
Dat moet ik Benji wel nageven, hij heeft niet lopen miepen over zijn oor of over het feit dat Bjorn hem toch op het hoofd had geslagen.
Ik geloof ook best wel dat Mark pijn heeft. En Naomi trouwens ook, die was ook heel fanatiek.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien is Benji wel de enige in die loods die gewoon eerlijk pijn heeft. Het lijkt me niet fijn om met een gescheurd trommelvlies rond te lopen. Misschien dat het warmhouden van zijn oor wat verlichting geeft.
Dat moet ik Benji wel nageven, hij heeft niet lopen miepen over zijn oor of over het feit dat Bjorn hem toch op het hoofd had geslagen.
nou ik vind mark een lul , maar ik denk dat hij ook wel echt pijn heeftquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is best een goede gast en hij had gister echt behoorlijk pijn en last.
Naomi vertelde gister al dat de doc had gezegd dat ze misschien een scheurtje in haar voet had en misschien naar de ha of ziekenhuis moest.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:25 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik geloof ook best wel dat Mark pijn heeft. En Naomi trouwens ook, die was ook heel fanatiek.
Ja, die ging er hard inquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou ik vind mark een lul , maar ik denk dat hij ook wel echt pijn heeft![]()
![]()
![]()
En Nicole? Ik versta haar niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:26 schreef rowan634 het volgende:
Ivan gaat voor Armanda, hij vindt ht leuk om met idealisten in een huis te zitten en ze doet hem erg denken aan nicoline.
Tsja maar zoals Ivan al zei ze gingen er veel te hard in, was iet de afspraak. Het had wss beetje sparren moeten zijn zoals hij met Melvin deed. Zo zie je maar was adrenaline en competatief zijn enzo met je kan doen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:25 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik geloof ook best wel dat Mark pijn heeft. En Naomi trouwens ook, die was ook heel fanatiek.
Ja of ze praat Ivan naar de mond.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nicole:Ik ging eerst voor Renske maar nu begin ik te twijfelen.Nicole gaat nu ook voor Armanda let maar op.
Diepgang mist ze nogquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:27 schreef Voxs het volgende:
Nicole denkt dat ze een mooie vriendschap kan opbouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |