SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ze is er al uit, ze wil ook een weekje veganistisch gaan eten....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Van ivan zeker? Blond mormelquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Waaif: Ik kijk alleen maar naar wat IK nodig hebt.
Ivan: Ik kijk naar wat de groep nodig heeft.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
En dat houd ze weer 1 dag vol.Domme praatjesmaker is hetquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef Voxs het volgende:
Nou ze is er al uit, ze wil ook een weekje veganistisch gaan eten.![]()
Ja, ging snel. Ik heb maar geopend, ik dacht dat je het niet door had.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nou de twijfel van Nicole is al weg hoor.![]()
Arme Mark die rustig wou slapenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:32 schreef PTLe het volgende:
.Gesprekje Mark en Renske .
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ging snel. Ik heb maar geopend, ik dacht dat je het niet door had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ivan zal er toch nog een of twee om moeten praten, voor Armanda...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
dat doet achter welquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:33 schreef Scherzo het volgende:
Ivan zal er toch nog een of twee om moeten praten, voor Armanda...A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ivan houd niet van tactisch stemmen toch.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:33 schreef Scherzo het volgende:
Ivan zal er toch nog een of twee om moeten praten, voor Armanda...![]()
![]()
Gabriëlle en Ivan knuffelen elkaar....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Gabri en Ivan huggen alweer.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Maar Naomi is natuurlijk een sportmens, en die willen niet verliezen....quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja maar zoals Ivan al zei ze gingen er veel te hard in, was iet de afspraak. Het had wss beetje sparren moeten zijn zoals hij met Melvin deed. Zo zie je maar was adrenaline en competatief zijn enzo met je kan doen.![]()
![]()
En als Nicole voor Renske kiest, is ze jaloers. Dus wat ze ook kiest, het is toch niet goed...quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef chufi het volgende:
Ivan heeft besloten, Waaif volgt .... Armanda blijft![]()
![]()
zoals ik nu denk
armanda, cees bas ivan benjamin bjorn , rowena
renske mark , stiff, gina , rob, rolf,
de rest weet ik niet zekerA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Zo Ivan, dan weet je gelijk weer hoe egocentrisch je waaif bezig is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef beequeen het volgende:
Ivan: Ik kijk naar wat de groep nodig heeft.
Ik hoop toch echt dat bij Ivan een keer het kwartje valt....![]()
Rolf weet niet wat Armanda daar gaat doen.
En dat durft hij hardop te zeggen.De dartende zingende nepkok.![]()
Renske graag.
Rob zegt dat je voor duurzaamheid wat aan Amanda heeft, maar zowel in Utopia als in de echte wereld hebben duurzaamheidstypes alleen maar geld gekost en niets opgeleverd.![]()
mark wil zich er niet mee bemoeien, maar mark kiest zeker voor renske , hij vond nicoline ook niets en vind armanda ook nietsA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
dat komt ook dat ze zelf zo raar isquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef Disana het volgende:
Wat ziet dat haar van Gina er belachelijk uit.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Die heeft een blinde vlek mbt vrouwen daar lijkt hetquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo Ivan, dan weet je gelijk weer hoe egocentrisch je waaif bezig is.
Ik hoop toch echt dat bij Ivan een keer het kwartje valt....![]()
![]()
Nee echt, van voren is het kort en dan midden achter hangen die lange slierten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat komt ook dat ze zelf zo raar is![]()
lekker duurzaam die plastic bekers ,A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
aaah thanksquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De oude Ivan is terug .......![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
![]()
BINGOquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef beequeen het volgende:
Ivan: Ik kijk naar wat de groep nodig heeft.![]()
Haar eigen haar krult veel minder nadat ze het gewassen heeft. Die matten zijn nepkrullen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:39 schreef Disana het volgende:
Nee echt, van voren is het kort en dan midden achter hangen die lange slierten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Die amoebe zegt tegen Mark dat hij niet leuk tegen haar was.
Ongelofelijk..hij accepteert en betaalt alles maar nu is hij ineens niet leuk. Mark maak hier een einde aan.![]()
wat mark heeft daar kan de dokter niets aan doen, hij is gewoon debielquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Achgossie Maandag gaat Noom naar de dokter..... Mark wil ookA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Fohn en krultang ontploftquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:42 schreef Raskolnikow het volgende:
Wtf is er gebeurd met het haar van Gina?![]()
![]()
Oeps , maar Gabs laat het kaas nier van het brood eten , vol op in de verdedigingquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De oude Ivan is terug .......![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Dat is het inderdaad. Geen gezicht. Daar is niet goed over nagedacht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar eigen haar krult veel minder nadat ze het gewassen heeft. Die matten zijn nepkrullen.![]()
hefrt ze ook nog matten erin? heeft ze die zelf betaald?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar eigen haar krult veel minder nadat ze het gewassen heeft. Die matten zijn nepkrullen.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
wat mark heeft daar kan de dokter niets aan doen, hij is gewoon debiel![]()
![]()
Volgens mij moest Mark dat betalen van debieltjequote:Op zondag 11 oktober 2015 12:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hefrt ze ook nog matten erin? heeft ze die zelf betaald?![]()
![]()
Ja. Volgens mij zijn die matten gesponsord door Jennifer Hoeve.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:
hefrt ze ook nog matten erin? heeft ze die zelf betaald?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat zou ook nog kunnen, ja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Volgens mij moest Mark dat betalen van debieltje“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
echt die mark is echt gekquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij moest Mark dat betalen van debieltjeA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ik zei dat Ben er niet uitziet met die muts (zonder die muts trouwens ook niet)quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien is Benji wel de enige in die loods die gewoon eerlijk pijn heeft. Het lijkt me niet fijn om met een gescheurd trommelvlies rond te lopen. Misschien dat het warmhouden van zijn oor wat verlichting geeft.
Dat moet ik Benji wel nageven, hij heeft niet lopen miepen over zijn oor of over het feit dat Bjorn hem toch op het hoofd had geslagen.
en in bezopen toestand gister zag Ben er helemaal uit als een debiel,dat kwam voornamelijk door zijn bezopen gebabbel en die muts maakte het er niet beter op
Ik had het niet over Ben die zich aanstelde omdat hij die muts ophad, en het lijkt me vreselijk om iets aan het oor te krijgen,
Ben heeft zeker niet zitten klagen over zijn oor, als hij dat wel had gedaan zou ik dat alleen maar begrijpelijk hebben gevondenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Mark is een man die je zo kan uitkleden wat betreft geld.
hij zou alles doen en geven voor een vrouw. sommige vrouwen teren daar op. is het geld op krijg hij schop onder zijn holFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Nicole is zooo doorzichtig,dagenlang negeert ze Armanda,ze moet echt niets van haar hebben.
En nu Ivan haar gaat kiezen gaat zij er ook ineens voor?laat me niet lachen.![]()
indquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hij zou alles doen en geven voor een vrouw. sommige vrouwen teren daar op. is het geld op krijg hij schop onder zijn holA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Renske is ook wel een gehaaide hoor..bij alles wat ze opnoemt wat zij goed doet haalt ze heel sneaky Armanda neer..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Zn zusje noemde hem treffend een lulletje rozewater tegen Gabri, toen ze even fijntjes zijn over lijken gaan voor geld rechtpraatte.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hij zou alles doen en geven voor een vrouw. sommige vrouwen teren daar op. is het geld op krijg hij schop onder zijn hol![]()
Ja, echt vilein.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:49 schreef snetje het volgende:
Renske is ook wel een gehaaide hoor..bij alles wat ze opnoemt wat zij goed doet haalt ze heel sneaky Armanda neer..“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
goh echt een goede sollicitatie bij ivan, ik kan goed breien en haken![]()
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
op zoek naar een meesteres,en die heeft hij in Gina gevondenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee mark is gewoon 'n hele goed slaaf![]()
daar heb je wat aan in utopiaquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
goh echt een goede sollicitatie bij ivan, ik kan goed breien en haken
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
De filmpjes van gisteravond
22.19uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods1
23.04uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods2
23.41uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods3
0.27uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods4
0.47uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods5My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En Cees loopt maar rond te koekeloeren en hangoren, ik heb niet eens een hekel aan die man maar ik zou hem echt niet om me heen kunnen hebbenJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
hij heeft net gezegd tegen nicole dat hij voor amanda gaatquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:52 schreef Disana het volgende:
Ivan praat beleefd mee, maar het is wel duidelijk dat hij weinig in Renske ziet.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:51 schreef puzziepie het volgende:
De filmpjes van gisteravond
22.19uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods1
23.04uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods2
23.41uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods3
0.27uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods4
0.47uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods5![]()
![]()
![]()
![]()
Als de regie zich aan het concept zou houden wel. Maar aangezien ze onbeperkt bij Wehkamp kunnen bestellen, hebben ze niemand nodig die wat kan maken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
daar heb je wat aan in utopia![]()
Waarop Nicole ineens ook voor Armanda wasquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hij heeft net gezegd tegen nicole dat hij voor amanda gaat![]()
![]()
nee , maar hij is ook leuk om naar te kijken niet om in huis te hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:53 schreef schizolientje het volgende:
En Cees loopt maar rond te koekeloeren en hangoren, ik heb niet eens een hekel aan die man maar ik zou hem echt niet om me heen kunnen hebben
zie ineens die mutsjesbreier Marinus weer voor me,die uit z,n plaat ging toen hij werd weggestuurdquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
daar heb je wat aan in utopia![]()
Zal wel van Floor moeten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hij heeft net gezegd tegen nicole dat hij voor amanda gaat![]()
ja dat is zoquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als de regie zich aan het concept zou houden wel. Maar aangezien ze onbeperkt bij Wehkamp kunnen bestellen, hebben ze niemand nodig die wat kan maken.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Die muts van Benjamin, doet hij dat voor de oren? Hij hoefde het alleen maar droog te houden vlgs de dokter. Hij zwelgt wel in de slachtofferrolJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
ja of marcelina, die breide ook alquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zie ineens die mutsjesbreier Marinus weer voor me,die uit z,n plaat ging toen hij werd weggestuurdA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
dat denk ik niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zal wel van Floor moeten.TEAM TAFEL![]()
Ik denk dat de kou er anders pijnlijk op slaat?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:55 schreef schizolientje het volgende:
Die muts van Benjamin, doet hij dat voor de oren? Hij hoefde het alleen maar droog te houden vlgs de dokter. Hij zwelgt wel in de slachtofferrol![]()
Marcelina hebben we nu terug gekregen in de vorm van Gabriëlle.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja of marcelina, die breide ook al![]()
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:55 schreef schizolientje het volgende:
Die muts van Benjamin, doet hij dat voor de oren? Hij hoefde het alleen maar droog te houden vlgs de dokter. Hij zwelgt wel in de slachtofferrol
Ik heb Ben niet horen klagen ,terwijl ik het juist heel begrijpelijk vind dat hij er last van heeft
een scheur in je trommelvlies: ik moet er niet aan denken
Ik zie hem ook niet zwelgen in een slachtofferrol eerlijk gezegdMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:55 schreef schizolientje het volgende:
Die muts van Benjamin, doet hij dat voor de oren? Hij hoefde het alleen maar droog te houden vlgs de dokter. Hij zwelgt wel in de slachtofferrol
Naomi en Nicole zijn tig keer erger![]()
Denk wel zoiets, gister zei hij dat hij dat het wel ging zolang hij zn hand erop hieldquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat de kou er anders pijnlijk op slaat?![]()
Ik heb hem niet horen klagen hoor..quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:55 schreef schizolientje het volgende:
Die muts van Benjamin, doet hij dat voor de oren? Hij hoefde het alleen maar droog te houden vlgs de dokter. Hij zwelgt wel in de slachtofferrol![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Van welke datum is deze poll?van vandaag
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Van vandaag.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Van welke datum is deze poll?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
goh renske is niet in utopia gekomen voor het zingen, maar toen er gisteren een paar mensen hadden gezegd dat ze kippenvel kregen van haar zang , denkt ze dat als ze blijft ze toch maar moet gaan zingen, nep ditA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
maar die had niet zo,n grote bekquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Marcelina hebben we nu terug gekregen in de vorm van Gabriëlle.![]()
Tjonge, en Rowena met haar oortjesmuts, en Nicole ook ineens met een oortjesmuts en niet te vergeten AB met zijn kundumke. Zijn dat ook allemaal zwelgers in de slachtofferrol ?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:55 schreef schizolientje het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: