dat komt ook dat ze zelf zo raar isquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef Disana het volgende:
Wat ziet dat haar van Gina er belachelijk uit.
Die heeft een blinde vlek mbt vrouwen daar lijkt hetquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo Ivan, dan weet je gelijk weer hoe egocentrisch je waaif bezig is.
Ik hoop toch echt dat bij Ivan een keer het kwartje valt....
Nee echt, van voren is het kort en dan midden achter hangen die lange slierten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat komt ook dat ze zelf zo raar is
aaah thanksquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De oude Ivan is terug .......![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
BINGOquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef beequeen het volgende:
Waaif: Ik kijk alleen maar naar wat IK nodig hebt.
Ivan: Ik kijk naar wat de groep nodig heeft.
Haar eigen haar krult veel minder nadat ze het gewassen heeft. Die matten zijn nepkrullen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:39 schreef Disana het volgende:
Nee echt, van voren is het kort en dan midden achter hangen die lange slierten.
wat mark heeft daar kan de dokter niets aan doen, hij is gewoon debielquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Achgossie Maandag gaat Noom naar de dokter..... Mark wil ook
Fohn en krultang ontploftquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:42 schreef Raskolnikow het volgende:
Wtf is er gebeurd met het haar van Gina?
Oeps , maar Gabs laat het kaas nier van het brood eten , vol op in de verdedigingquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De oude Ivan is terug .......![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Dat is het inderdaad. Geen gezicht. Daar is niet goed over nagedacht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar eigen haar krult veel minder nadat ze het gewassen heeft. Die matten zijn nepkrullen.
hefrt ze ook nog matten erin? heeft ze die zelf betaald?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar eigen haar krult veel minder nadat ze het gewassen heeft. Die matten zijn nepkrullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |