quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
wat mark heeft daar kan de dokter niets aan doen, hij is gewoon debiel
Volgens mij moest Mark dat betalen van debieltjequote:Op zondag 11 oktober 2015 12:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hefrt ze ook nog matten erin? heeft ze die zelf betaald?
Ja. Volgens mij zijn die matten gesponsord door Jennifer Hoeve.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:
hefrt ze ook nog matten erin? heeft ze die zelf betaald?
Dat zou ook nog kunnen, ja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Volgens mij moest Mark dat betalen van debieltje
echt die mark is echt gekquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij moest Mark dat betalen van debieltje
Ik zei dat Ben er niet uitziet met die muts (zonder die muts trouwens ook niet)quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien is Benji wel de enige in die loods die gewoon eerlijk pijn heeft. Het lijkt me niet fijn om met een gescheurd trommelvlies rond te lopen. Misschien dat het warmhouden van zijn oor wat verlichting geeft.
Dat moet ik Benji wel nageven, hij heeft niet lopen miepen over zijn oor of over het feit dat Bjorn hem toch op het hoofd had geslagen.
indquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mark is een man die je zo kan uitkleden wat betreft geld.
hij zou alles doen en geven voor een vrouw. sommige vrouwen teren daar op. is het geld op krijg hij schop onder zijn hol
Zn zusje noemde hem treffend een lulletje rozewater tegen Gabri, toen ze even fijntjes zijn over lijken gaan voor geld rechtpraatte.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mark is een man die je zo kan uitkleden wat betreft geld.
hij zou alles doen en geven voor een vrouw. sommige vrouwen teren daar op. is het geld op krijg hij schop onder zijn hol
Ja, echt vilein.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:49 schreef snetje het volgende:
Renske is ook wel een gehaaide hoor..bij alles wat ze opnoemt wat zij goed doet haalt ze heel sneaky Armanda neer..
op zoek naar een meesteres,en die heeft hij in Gina gevondenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee mark is gewoon 'n hele goed slaaf
daar heb je wat aan in utopiaquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
goh echt een goede sollicitatie bij ivan, ik kan goed breien en haken![]()
hij heeft net gezegd tegen nicole dat hij voor amanda gaatquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:52 schreef Disana het volgende:
Ivan praat beleefd mee, maar het is wel duidelijk dat hij weinig in Renske ziet.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:51 schreef puzziepie het volgende:
De filmpjes van gisteravond
22.19uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods1
23.04uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods2
23.41uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods3
0.27uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods4
0.47uur Drankgieten & Overmoedig gelal in de loods5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |