Volgens mij blijft een koe melk geven, zolang je haar maar iedere keer leegmelkt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:27 schreef snetje het volgende:
Ivan: Onze koe is zo gefokt dat ze melk kan geven...
Klopt, ...quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, maar Renske vergelijkt dan weer steeds Armanda met haarzelf in gesprekjes, duidelijk met het doel Armanda niet heel gunstig weg te zetten.
En dat doet ze al langer dan vandaag hoor.quote:
Je hebt soppen en soppenquote:
Heb ik ook aan gedacht.....quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zou wat zijn, als ze allebei niet willen blijven ......
Ach gebeurde bij Elezewieke en Tineke ook hoewel die zelf weg wilden maar ook niet lekker in de groep lagen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat ik het heel opmerkelijk zou vinden als Rolf naar huis werd gestuurd
Omdat dat normaliter niet gebeurd met iemand die er de laatste keer in is gestemd
meestal gaat het dan om een bewoner die er al langer in zit
Maar je zal zien dat dat nu wel gebeurt
Ivan ook al besmet met het Waaifpedia-virus?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij blijft een koe melk geven, zolang je haar maar iedere keer leegmelkt.
waar is helemal punkie?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is wel eerder egweest, Ruud en Billy hebben het vaak gedaan, dat ze begonnen te dreigen.
Bij cupcake kwam het doordat er in korte tijd een hoop nieuwe bewoners in kwamen en Tien smeekte om weg te mogenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach gebeurde bij Elezewieke en Tineke ook hoewel die zelf weg wilden maar ook niet lekker in de groep lagen.
Mss is Rofl gevraagd voor paar maandjes steuken ofzo, wie weet
ja Mario,en dat terwijl hij net een nieuw matras heeft gehadquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:31 schreef mario390 het volgende:
wat en zondag 2 hebben voet-pijn ,mark plaast ook nog in de bed man man
Dat was vast de drank. Hij was helemaal lazarus en zat gister zijn been te petsen alsof het een achterwerk van een dame was, echt genant om te zienquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:31 schreef mario390 het volgende:
wat en zondag 2 hebben voet-pijn ,mark plaast ook nog in de bed man man
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:33 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ja Mario,en dat terwijl hij net een nieuw matras heeft gehad
Ja maarquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach gebeurde bij Elezewieke en Tineke ook hoewel die zelf weg wilden maar ook niet lekker in de groep lagen.
Mss is Rofl gevraagd voor paar maandjes steuken ofzo, wie weet
Ik kan het ook mis hebben hoor. Maar dat is mij eens vertelt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ivan ook al besmet met het Waaifpedia-virus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |