Ok my bad. Als er "nieuwswaarde" is en er normaal gediscussieerd blijft worden over die nieuwswaarde geef ik het een kans.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Tofik Dibi uit de kast
Dit topic liep prima. Er was een goede discussie en iedereen discussierde daar op een nette manier met elkaar. Dat er ook een topic loopt in POL en SHO is geen reden om hem dan maar te sluiten in NWS.
Er is een reden dat ik liever niet in POL of SHO komt.
Ok, ik ben ook een homoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ok my bad. Als er "nieuwswaarde" is en er normaal gediscussieerd blijft worden over die nieuwswaarde geef ik het een kans.
PS: Kom jij ook ff uit de kast dan ok?
Wat een onzin, dus als jij liever niet in VBL komt ga je ook in NWS dit weekend de uitslagen van de voetbal plaatsen, en als er dan lekker gekletst wordt moet het maar kunnen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Tofik Dibi uit de kast
Dit topic liep prima. Er was een goede discussie en iedereen discussierde daar op een nette manier met elkaar. Dat er ook een topic loopt in POL en SHO is geen reden om hem dan maar te sluiten in NWS.
Er is een reden dat ik liever niet in POL of SHO komt.
Correctquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een onzin, dus als jij liever niet in VBL komt ga je ook in NWS dit weekend de uitslagen van de voetbal plaatsen, en als er dan lekker gekletst wordt moet het maar kunnen?
Mwah, Tofik is niet meer politiek actief en een topic in SHO hierover slaat nergens op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een onzin, dus als jij liever niet in VBL komt ga je ook in NWS dit weekend de uitslagen van de voetbal plaatsen, en als er dan lekker gekletst wordt moet het maar kunnen?
17:30 bij de fietsenstalling. En laat je knikkers maar thuis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mwah, Tofik is niet meer politiek actief en een topic in SHO hierover slaat nergens op.
Dus dit kan ook prima in NWS.
Als in die laatste post van jou tokkies had gestaan ipv gutmenschen was dat ook verwijderd ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:11 schreef hpeopjes het volgende:
@Specularium
Haal je om het woordje "tokkie" (al dan niet met hoofdletter geschreven) ook hele posts weg?
LOLquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als in die laatste post van jou tokkies had gestaan ipv gutmenschen was dat ook verwijderd ja.
Nee, in dit geval was het je woordkeuze.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:22 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
LOL
Dus het gaat helemaal niet om het woord, maar om degene die het post?
Het hele forum staat vol met die woordkeuze. Open een willekeurig topic en je wordt welhaast doodgegooid met de "Gutmenschen" en nog veel vaker met de "tokkies".quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, in dit geval was het je woordkeuze.
Dat is niet alleen bij jou.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Het hele forum staat vol met die woordkeuze. Open een willekeurig topic en je wordt welhaast doodgegooid met de "Gutmenschen" en nog veel vaker met de "tokkies".
Maar alleen bij mij kies je er dus voor om het te verwijderen?
Nou, werk aan de winkel dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:
Bij iedereen die op die manier de discussie verpest.
We modden daar nu al een aantal weken actief op.
Is dit een voorbeeldfunctie? Het is een retorische vraag!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:35 schreef sp3c het volgende:
ga nou niet over de grammatica lopen zeiken man
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:
Bij iedereen die op die manier de discussie verpest.
We modden daar nu al een aantal weken actief op.
Nou, ik vond dat je je nogal onduidelijk uitdrukte. Voor meerdere interpretaties vatbaar zegmaar.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:33 schreef Specularium het volgende:
Ik heb inderdaad liever niet dat je elk topic verneukt met je gutmensch gebagger.
Maar volgens mij was dat al duidelijk.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |