Klopt, die heeft gewoon de boel verhuurd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:12 schreef marcodej het volgende:
Van Der Most treft toch geen blaam? Die heeft gewoon een zakelijke deal gemaakt.
Roodharige melkboer met krullen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze wonen aan de dorpstroat en iedereen lijkt op elkaar
Tuurlijk, hij kan in 1x z'n hele park voor 2 jaar verhuren, geweldig voor de vastgoed ondernemer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:12 schreef luxerobots het volgende:
Hennie wil alleen Syriërs, het interesseert hem niets. Het gaat om de centen.
Volendam van het oosten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze wonen aan de dorpstroat en iedereen lijkt op elkaar
Zelfde eten , zelfde achternaamquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Roodharige melkboer met krullen.
quote:Van de ene op de andere dag wordt het Drentse gehucht Oranje overstroomd door honderden vluchtelingen. De onverwachtse nieuwe buren worden gehuisvest in Speelstad Oranje, een vakantiepark van de bekende ondernemer Hennie van der Most.
Terwijl Van der Most de komst van de vluchtelingen als een geschenk uit de hemel ervaart voor zijn noodlijdende park, vrezen de Oranjenaars het ergste. Al snel na de komst van de eerste vluchtelingen lopen de spanningen en irritaties in het dorp dan ook op. De dorpsbewoners voelen zich geïntimideerd door rondslenterende groepjes mannen, de kleine buurtbus zit ieder moment propvol en de bewoners vrezen voor een forse daling van de huizenprijzen.
Dit is de Dag Reportage volgde de afgelopen weken de perikelen in het Drentse dorp. En nam ook een kijkje in het Friese Rijs. Ook hier komen binnenkort honderden vluchtelingen het dorp binnen. En groeit het verzet. Hoe lang gaat dit nog goed?
Beter dan bukken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog trots ook op hun camper en d'r man.
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 22:12:08Dikke BMW https://t.co/fsz6bTGhsx reageer retweet
Dit inderdaad. Gewoon walgelijk hoe die mensen worden opgezadeld met al die kanslozen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ze lult wel veel, maar ze heeft wel gelijk. Brengt het ook nog netjes.
En zij noemt ze niet eens kanslozenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Gewoon walgelijk hoe die mensen worden opgezadeld met al die kanslozen.
Die gaat zo in zijn onderbroek in een bak met snoep rollen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:16 schreef Pedroso het volgende:
Benieuwd wat Peter Jan van dit probleem vindt.
Poco-taal is niet hetzelfde als verstandige taal spreken. Dooddoeners als "we zijn allemaal mensen" voegen totaal niks toe aan de discussie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:16 schreef marcodej het volgende:
Fresku spreekt de verstandigste taal aan tafel. Dan heb je een groot probleem.
Geef nooit op, zou hij zeggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:16 schreef Pedroso het volgende:
Benieuwd wat Peter Jan van dit probleem vindt.
Klopt, ze weten hun punt goed te brengen...en op zich hebben ze ook wel gelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:16 schreef Strani het volgende:
Ze zijn eigenlijk best welbespraakt, de dames uit Oranje. Ik had verwacht dat Pauw weer kamptokkies zou uitnodigen.
Kattuk is geen pauperdorp.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:16 schreef gers het volgende:
Toch opvallend dat dit soort mensen altijd worden opgevangen in pauperwijken/dorpen
Asielzoekers klagen ook over het trage internet, maar hebben wel het internet van het hele dorp platgelegd.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ze weten hun punt goed te brengen...en op zich hebben ze ook wel gelijk.
Vind ik ook hoor, ik heb begrip voor hun situatie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ze weten hun punt goed te brengen...en op zich hebben ze ook wel gelijk.
Zo rolt de Randstad, wel de lusten niet de lasten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kattuk is geen pauperdorp.
Het valt wel op dat het AZC-gehalte in de Randstad bedroevend laag is.
Een AZC bij De Horsten zie ik voorlopig ook niet komen. Overgrootmoeder van Willy was ook niet zo dol op vluchtelingen in de buurt van haar vakantiehuisje zag ik vanavond.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:16 schreef gers het volgende:
Toch opvallend dat dit soort mensen altijd worden opgevangen in pauperwijken/dorpen
welja maak er nog meer vanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef gers het volgende:
Hoe zou Fresku reageren als 500.000 naar eindhoven zouden komen
Ik ben gewoon te lui om politiek-correct steeds voluit te typen. Maar leg jij anders even uit wat de opmerking "we zijn allemaal mensen" toevoegt aan de discussie.quote:
houd ff je mond Fylaxquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Fylax het volgende:
Zo'n meldpunt is niet walgelijk, maar moet er zijn.
*Tagliano steekt zijn hand opquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Meer mensen die inmiddels vluchtelingendebatmoe zijn?
Wilders gooit alleen olie op het vuur. Goed dat ie wordt gebasht dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Pedroso het volgende:
Even een kwartiertje Wilders bashen met die nepadvocaat en die VVD reporter.
Nee. Als we het debat stoppen verliezen we zeker. Daar hopen die verraders op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Al een paar weken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah, hier in Gouda minimaal 500, 10 km verderop in Alphen ook een paar honderd binnenkort.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kattuk is geen pauperdorp.
Het valt wel op dat het AZC-gehalte in de Randstad bedroevend laag is.
Ach.. waar moet je het anders over hebben?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon goedkoop populisme van Wilders. Het draagt nergens aan bij en lost niks op. Net als de PVV zelf. Die roeptoetert ook alleen maar, maar bereikt niks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Fylax het volgende:
Zo'n meldpunt is niet walgelijk, maar moet er zijn.
Dat beweer ik ook niet, maar het debat wordt sowieso niet goed gevoerd omdat het alleen maar jijbakken is van links naar rechts en rechts naar links. Niemand doet er iets tegenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee. Als we het debat stoppen verliezen we zeker. Daar hopen die verraders op.
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar leg jij anders even uit wat de opmerking "we zijn allemaal mensen" toevoegt aan de discussie.
In Eindhoven wonen toch ongeveer 120.000 man ofzo? Das dus dus ongeveer in verhouding evenveelquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:10 schreef Pedroso het volgende:
Ik werd eerlijk gezegd wel een beetje geil van die rollende zeekoe.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:20 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan vind je dit zeker ook leuk?
Dat op een bevolking van dik 100k inwoners; nou nou nou, wat een tsunami van werkschuwe gelukzoekers die onze baantjes komen inpikken...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, hier in Gouda minimaal 500, 10 km verderop in Alphen ook een paar honderd binnenkort.
Verwijt mij dan niet dat ik het "poco" noem. En als je discussie-moe bent, houd je er dan buiten. Zo moeilijk kan dat niet zijn, lijkt me.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Vind het een slecht argument.
Het lijkt in die zin wel een beetje op de Zwartepietendiscussie. Je hoort mensen het ene extreme standpunt verkondigen en anderen het andere extreme standpunt. Nuance weg en mensen zitten er alleen om een eigen punt te makenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, maar het debat wordt sowieso niet goed gevoerd omdat het alleen maar jijbakken is van links naar rechts en rechts naar links. Niemand doet er iets tegen
Ik voorspel dat Wilders I geen lang leven beschoren is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wel ironisch dat dankzij al die gelukzoekers Wilders in 2017 de grootste gaat worden.
En weer niet gaat regeren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wel ironisch dat dankzij al die gelukzoekers Wilders in 2017 de grootste gaat worden.
En? Jij mag toch niet stemmen bij de eerstvolgende verkiezingen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:22 schreef Fylax het volgende:
Had gehoopt dat er nu al verkiezingen zouden kunnen zijn.
Klopt maja 75+1 zetels haalt ie niet en dan krijg je dat gezeik weerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, hier in Gouda minimaal 500, 10 km verderop in Alphen ook een paar honderd binnenkort.
Of eerder. Dit kabinet is al onstabiel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
3300.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Worden asielzoekers opgevangen bij jou in de buurt?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)gen-bij-jou-de-buurt
Nee, armoedig stukje Nederland is dat. Ik kan me echter de bezwaren van die mensen wel voorstellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:21 schreef Be-Smart het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het zonder de vluchtelingen, wel gezellig is in Oranje....
Ik verwacht vlak voor de verkiezingen trouwens wel enkele oplossingen. Of het kabinet valt hierover, en dan wordt de VVD vlak voor de verkiezingen een PVV-light.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gewoon een voorbeeld dat er ook genoeg AZC's in de Randstad komen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat op een bevolking van dik 100k inwoners; nou nou nou, wat een tsunami van werkschuwe gelukzoekers die onze baantjes komen inpikken...
Welnee, politici en principesquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En weer niet gaat regeren.
PVV zal 76 zetels moeten halen om te kunnen regeren. En dat gaat echt nooit gebeuren, zo gek zijn we hier nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Wilders I geen lang leven beschoren is.
Ow zo, ja wel absurd, en maar bij elkaar proppenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:20 schreef gers het volgende:
[..]
In Eindhoven wonen toch ongeveer 120.000 man ofzo? Das dus dus ongeveer in verhouding evenveel
De verhouding met niet-Randstad is behoorlijk scheef.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld dat er ook genoeg AZC's in de Randstad komen.
Die woordkeuze maakt het debat hier juist zo vermoeiend, kansenparel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verwijt mij dan niet dat ik het "poco" noem. En als je discussie-moe bent, houd je er dan buiten. Zo moeilijk kan dat niet zijn, lijkt me.
hahahahahaahha!! LOSERquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef Fylax het volgende:
Kijk die linkse gutmenschen eventjes andersdenkenden uitlachen.
Laat dat "redelijk" maar weg.quote:
Ho ho, VNL!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
PVV zal 76 zetels moeten halen om te kunnen regeren. En dat gaat echt nooit gebeuren, zo gek zijn we hier nou ook weer niet.
Onee ze lachen uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef Fylax het volgende:
Kijk die linkse gutmenschen eventjes andersdenkenden uitlachen.
216.000quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:20 schreef gers het volgende:
[..]
In Eindhoven wonen toch ongeveer 120.000 man ofzo? Das dus dus ongeveer in verhouding evenveel
De tering zoveel?quote:
Als iets poco is, of als iemand zich als poco gedraagt, dan benoem ik dat gewoon. Als mensen in een debat niet verder komen dan alleen de sociaal-wenselijke dingen zeggen, dan moet de vinger daar op worden gelegd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die woordkeuze maakt het debat hier juist zo vermoeiend, kansenparel.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
"Laat ze jou eens pakken"...
Het smaakte zelfs al een beetje grachtengordel.quote:
Ja joh. Is toch ook al eens gefotografeerd in Almere op het ontmoetings-naaktstrand. Tis me er 1quote:
Het is maar goed dat zo iemand zich bezig kan houden met een beetje rappen want anders was het ook kansloos geweest.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hoezo "toekomstige Nederlanders" ?!
Die vent is gek.
Ze verwoorden het anders aardig hoor , ook al komen ze uit dezelfde straat..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:26 schreef Grunge. het volgende:
Godver, ik schakel net in en denk weer tokkies in de studio te zien. Gemist dus. Gelukkig komt PJR nog [ afbeelding ].
Oh ja, met Brammetje, Scheringa en Henkie Krol gaan ze het wel redden.quote:
Waarom schuift hij eigenlijk aan? Wat is zijn belang?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef Pedroso het volgende:
Van der Most lult alle kanten op, als het 'm maar geld oplevert.
Hij verhuurt dat park in Oranjestad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom schuift hij eigenlijk aan? Wat is zijn belang?
Zijn geen tokkies (dit keer)quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:26 schreef Grunge. het volgende:
Godver, ik schakel net in en denk weer tokkies in de studio te zien. Gemist dus. Gelukkig komt PJR nog [ afbeelding ].
Ik kan met toch niet voorstellen dat die "testosteronbommen" heel veel schade aan gaan richten als ik het zo eens bekijk...hoeveel testosteron kan je hebben...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Die 2 rooie krullenbollen hebben zeker een punt. Mooi dat P&W ook "normale" tegenstanders uitnodigt.
Onzin, langer kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:26 schreef Grunge. het volgende:
Zijn muziek is saai, maar ik mag Fresku wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef matthijst het volgende:
Fresku, de nieuwe Typhoon, waardoor rap opeens hip is.
Sneutjes.
en terecht. Vind het ook maar een stel schreeuwwijven.quote:
Jawelquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:28 schreef Zelfscanner het volgende:
PolitieDie weten oranje niet eens te vinden.
Omdat die clip over de witmang en omdat hij klaagde dat hij niet gedraaid werd op 3fm.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef ebke het volgende:
Waarom nodigen ze zo'n nietsnut als die Fresku eigenlijk uti?
En heeft zelfs speelstad ervoor gesloten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij verhuurt dat park in Oranjestad.
Zijn er al vluchtelingen in Utopia?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:29 schreef isax het volgende:
knap van die terroristen dat ze hero hebben gevonden.
Bram Mozskowicz, overal muv RTL Boulevard vertoont hij zich op lachwekkende wijze. Dat politieke verhaal wordt natuurlijk helemaal niets.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
Oh ja, met Brammetje, Scheringa en Henkie Krol gaan ze het wel redden.
Ja triest. Ook respectloos, ondanks dat ze overkomen als 2 gillende keukenwijven....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:28 schreef Strani het volgende:
Apart wel eigenlijk dat wanneer men met voorbeelden van incidenten komt, de sfeer direct lacherig wordt.
Dat is de reden dat de PVV met afstand de grootste gaat worden. Omdat dit soort elitair linkse figuren het allemaal weglachen.quote:
Valt enorm mee. Als je zelfs naar deze beschaafde vrouwen niet wilt luisteren, doe dan helemaal niet mee met de discussie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en terecht. Vind het ook maar een stel schreeuwwijven.
ivan ofzo als die er nog is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zijn er al vluchtelingen in Utopia?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verwijt mij dan niet dat ik het "poco" noem. En als je discussie-moe bent, houd je er dan buiten. Zo moeilijk kan dat niet zijn, lijkt me.
jajaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:30 schreef isax het volgende:
[..]
ivan ofzo als die er nog is.
al jaar niet gekeken.
Ik (man) zou ook in een keukenwijf veranderen als ik zo weggelachen zou worden, denk ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:29 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja triest. Ook respectloos, ondanks dat ze overkomen als 2 gillende keukenwijven....
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
Respect voor hoe die vrouw uit Oranje haar mening geeft.
Maar gaan ze vallen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
VVD en PvdA zitten klem, geen oplossingen.
Leuke speling.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:30 schreef Caland het volgende:
Ahmed om de hoek die groente en fruit verkoopt vinden we best een toffe peer.
Respek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
Zet ze Oranje toch mooi op de kaart.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
En dat hebben ze dus nooit gezegd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:30 schreef Caland het volgende:
Wij zijn geen racisten hoor, Ahmed om de hoek die groente en fruit verkoopt vinden we best een toffe peer. Maar de rest moet gewoon het land uit.
Oke je hebt duidelijk niet opgelet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:30 schreef Caland het volgende:
Wij zijn geen racisten hoor, Ahmed om de hoek die groente en fruit verkoopt vinden we best een toffe peer. Maar de rest moet gewoon het land uit.
Is ook zo. Dat stupide lachgedrag werkt als een rode lap op een stier.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik (man) zou ook in een keukenwijf veranderen als ik zo weggelachen zou worden, denk ik.
Commercieel, nee man!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:31 schreef matthijst het volgende:
Pffff. Wat een lamlul die Fresku.
Maar goed, wel lekker commercieel.
Oranje is het nieuwe zwart.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zet ze Oranje toch mooi op de kaart.
Dit. Zal wat zenuwachtig zijn geweest maar is dit ook niet gewend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
Niet genant maar jammer dat men dus nog steeds bang is om als racist gezien te worden. Fuck ze allemaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Genant hoe zij haar eigen betoog nog probeerd in te binden en goed te praten op het eind.
Gewoon lekker tegen 3FM gaan ageren, omdat ze je bagger niet draaien. Dan krijg je vanzelf aandacht. En voor je het weet, zit je bij Pauw aan tafel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:31 schreef matthijst het volgende:
Pffff. Wat een lamlul die Fresku.
Maar goed, wel lekker commercieel.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Genant hoe zij haar eigen betoog nog probeerd in te binden en goed te praten op het eind.
De elite racisten!quote:
Je bent een racist, dit land is je zatquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:33 schreef Fylax het volgende:
Ik word schijtziek van al die racismeroepers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |