De verhouding met niet-Randstad is behoorlijk scheef.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld dat er ook genoeg AZC's in de Randstad komen.
Die woordkeuze maakt het debat hier juist zo vermoeiend, kansenparel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verwijt mij dan niet dat ik het "poco" noem. En als je discussie-moe bent, houd je er dan buiten. Zo moeilijk kan dat niet zijn, lijkt me.
hahahahahaahha!! LOSERquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef Fylax het volgende:
Kijk die linkse gutmenschen eventjes andersdenkenden uitlachen.
Laat dat "redelijk" maar weg.quote:
Ho ho, VNL!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
PVV zal 76 zetels moeten halen om te kunnen regeren. En dat gaat echt nooit gebeuren, zo gek zijn we hier nou ook weer niet.
Onee ze lachen uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef Fylax het volgende:
Kijk die linkse gutmenschen eventjes andersdenkenden uitlachen.
216.000quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:20 schreef gers het volgende:
[..]
In Eindhoven wonen toch ongeveer 120.000 man ofzo? Das dus dus ongeveer in verhouding evenveel
De tering zoveel?quote:
Als iets poco is, of als iemand zich als poco gedraagt, dan benoem ik dat gewoon. Als mensen in een debat niet verder komen dan alleen de sociaal-wenselijke dingen zeggen, dan moet de vinger daar op worden gelegd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die woordkeuze maakt het debat hier juist zo vermoeiend, kansenparel.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
"Laat ze jou eens pakken"...
Het smaakte zelfs al een beetje grachtengordel.quote:
Ja joh. Is toch ook al eens gefotografeerd in Almere op het ontmoetings-naaktstrand. Tis me er 1quote:
Het is maar goed dat zo iemand zich bezig kan houden met een beetje rappen want anders was het ook kansloos geweest.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hoezo "toekomstige Nederlanders" ?!
Die vent is gek.
Ze verwoorden het anders aardig hoor , ook al komen ze uit dezelfde straat..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:26 schreef Grunge. het volgende:
Godver, ik schakel net in en denk weer tokkies in de studio te zien. Gemist dus. Gelukkig komt PJR nog [ afbeelding ].
Oh ja, met Brammetje, Scheringa en Henkie Krol gaan ze het wel redden.quote:
Waarom schuift hij eigenlijk aan? Wat is zijn belang?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef Pedroso het volgende:
Van der Most lult alle kanten op, als het 'm maar geld oplevert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |