Poco-taal is niet hetzelfde als verstandige taal spreken. Dooddoeners als "we zijn allemaal mensen" voegen totaal niks toe aan de discussie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:16 schreef marcodej het volgende:
Fresku spreekt de verstandigste taal aan tafel. Dan heb je een groot probleem.
Geef nooit op, zou hij zeggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:16 schreef Pedroso het volgende:
Benieuwd wat Peter Jan van dit probleem vindt.
Klopt, ze weten hun punt goed te brengen...en op zich hebben ze ook wel gelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:16 schreef Strani het volgende:
Ze zijn eigenlijk best welbespraakt, de dames uit Oranje. Ik had verwacht dat Pauw weer kamptokkies zou uitnodigen.
Kattuk is geen pauperdorp.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:16 schreef gers het volgende:
Toch opvallend dat dit soort mensen altijd worden opgevangen in pauperwijken/dorpen
Asielzoekers klagen ook over het trage internet, maar hebben wel het internet van het hele dorp platgelegd.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ze weten hun punt goed te brengen...en op zich hebben ze ook wel gelijk.
Vind ik ook hoor, ik heb begrip voor hun situatie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ze weten hun punt goed te brengen...en op zich hebben ze ook wel gelijk.
Zo rolt de Randstad, wel de lusten niet de lasten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kattuk is geen pauperdorp.
Het valt wel op dat het AZC-gehalte in de Randstad bedroevend laag is.
Een AZC bij De Horsten zie ik voorlopig ook niet komen. Overgrootmoeder van Willy was ook niet zo dol op vluchtelingen in de buurt van haar vakantiehuisje zag ik vanavond.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:16 schreef gers het volgende:
Toch opvallend dat dit soort mensen altijd worden opgevangen in pauperwijken/dorpen
welja maak er nog meer vanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef gers het volgende:
Hoe zou Fresku reageren als 500.000 naar eindhoven zouden komen
Ik ben gewoon te lui om politiek-correct steeds voluit te typen. Maar leg jij anders even uit wat de opmerking "we zijn allemaal mensen" toevoegt aan de discussie.quote:
houd ff je mond Fylaxquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Fylax het volgende:
Zo'n meldpunt is niet walgelijk, maar moet er zijn.
*Tagliano steekt zijn hand opquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Meer mensen die inmiddels vluchtelingendebatmoe zijn?
Wilders gooit alleen olie op het vuur. Goed dat ie wordt gebasht dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Pedroso het volgende:
Even een kwartiertje Wilders bashen met die nepadvocaat en die VVD reporter.
Nee. Als we het debat stoppen verliezen we zeker. Daar hopen die verraders op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Al een paar weken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah, hier in Gouda minimaal 500, 10 km verderop in Alphen ook een paar honderd binnenkort.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kattuk is geen pauperdorp.
Het valt wel op dat het AZC-gehalte in de Randstad bedroevend laag is.
Ach.. waar moet je het anders over hebben?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon goedkoop populisme van Wilders. Het draagt nergens aan bij en lost niks op. Net als de PVV zelf. Die roeptoetert ook alleen maar, maar bereikt niks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Fylax het volgende:
Zo'n meldpunt is niet walgelijk, maar moet er zijn.
Dat beweer ik ook niet, maar het debat wordt sowieso niet goed gevoerd omdat het alleen maar jijbakken is van links naar rechts en rechts naar links. Niemand doet er iets tegenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee. Als we het debat stoppen verliezen we zeker. Daar hopen die verraders op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |