Al dat gewicht dat er op viel man. Als arts zeg ik: best mogelijk.quote:
ja jammer net misquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:05 schreef empa1010 het volgende:
Ook echt op een haar na d'r voet geraakt
Terechtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:05 schreef empa1010 het volgende:
Ook echt op een haar na d'r voet geraakt
Met een Punto duw je zo'n zeekoe niet van de weg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:06 schreef Confetti het volgende:
Waarom rijdt een staatssecratarisje rond in een 7-serie?
VVD-er toch, die verspreiden graag extra veel kankerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:06 schreef Confetti het volgende:
Waarom niet? Waar moet hij anders in rijden? De prijs van een goedkoper merk is niet veel goedkoper. Lease-prijzen van BMW's zijn gewoon goed wegens de restwaarde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:06 schreef Confetti het volgende:
Ik had een tank verwachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:06 schreef Confetti het volgende:
Hij kan ook gewoon in een Seat Ibiza uit de jaren '90 gaan rijden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:06 schreef Confetti het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met een Punto duw je zo'n zeekoe niet van de weg.
Kan je beter zo'n vieze linkse hippie hebben, die zijn veel lichter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met een Punto duw je zo'n zeekoe niet van de weg.
Dat klopt ook. Ze verdienen eraan. Daarom staan al die arme gemeenten te springen. En die smerige zakenmannen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:08 schreef matthijst het volgende:
1800, dus er kan nog meer bij.
Prachtig.
Die gemeentes zullen er wel aan verdienen, als je ziet hoe ze die opvangcentra overal doorheen fietsen.
Dat weet je nooit in dat soort inteeltgebieden.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:10 schreef Pedroso het volgende:
Ik werd eerlijk gezegd wel een beetje geil van die rollende zeekoe.
Het zal hem een zorg zijn. Hij heeft het park verhuurd, incasseert flink wat geld. En dat kan hij momenteel heel goed gebruiken, want zo goed gaan de zaken voor hem momenteel niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:05 schreef gers het volgende:
Van der Most zal een gezellig avondje hebben
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:10 schreef Pedroso het volgende:
Ik werd eerlijk gezegd wel een beetje geil van die rollende zeekoe.
Zo'n park staat driekwart van het jaar toch gewoon leeg. Geef hem groot gelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zal hem een zorg zijn. Hij heeft het park verhuurd, incasseert flink wat geld. En dat kan hij momenteel heel goed gebruiken, want zo goed gaan de zaken voor hem momenteel niet.
Nazaten van de hunebedbouwers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |