Hij verhuurt dat park in Oranjestad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom schuift hij eigenlijk aan? Wat is zijn belang?
Zijn geen tokkies (dit keer)quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:26 schreef Grunge. het volgende:
Godver, ik schakel net in en denk weer tokkies in de studio te zien. Gemist dus. Gelukkig komt PJR nog [ afbeelding ].
Ik kan met toch niet voorstellen dat die "testosteronbommen" heel veel schade aan gaan richten als ik het zo eens bekijk...hoeveel testosteron kan je hebben...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Die 2 rooie krullenbollen hebben zeker een punt. Mooi dat P&W ook "normale" tegenstanders uitnodigt.
Onzin, langer kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:26 schreef Grunge. het volgende:
Godver, ik schakel net in en denk weer tokkies in de studio te zien. Gemist dus. Gelukkig komt PJR nog [ afbeelding ].
Zijn muziek is saai, maar ik mag Fresku wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef matthijst het volgende:
Fresku, de nieuwe Typhoon, waardoor rap opeens hip is.
Sneutjes.
en terecht. Vind het ook maar een stel schreeuwwijven.quote:
Jawelquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:28 schreef Zelfscanner het volgende:
PolitieDie weten oranje niet eens te vinden.
Omdat die clip over de witmang en omdat hij klaagde dat hij niet gedraaid werd op 3fm.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef ebke het volgende:
Waarom nodigen ze zo'n nietsnut als die Fresku eigenlijk uti?
En heeft zelfs speelstad ervoor gesloten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij verhuurt dat park in Oranjestad.
Zijn er al vluchtelingen in Utopia?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:29 schreef isax het volgende:
knap van die terroristen dat ze hero hebben gevonden.
Bram Mozskowicz, overal muv RTL Boulevard vertoont hij zich op lachwekkende wijze. Dat politieke verhaal wordt natuurlijk helemaal niets.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
Oh ja, met Brammetje, Scheringa en Henkie Krol gaan ze het wel redden.
Ja triest. Ook respectloos, ondanks dat ze overkomen als 2 gillende keukenwijven....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:28 schreef Strani het volgende:
Apart wel eigenlijk dat wanneer men met voorbeelden van incidenten komt, de sfeer direct lacherig wordt.
Dat is de reden dat de PVV met afstand de grootste gaat worden. Omdat dit soort elitair linkse figuren het allemaal weglachen.quote:
Valt enorm mee. Als je zelfs naar deze beschaafde vrouwen niet wilt luisteren, doe dan helemaal niet mee met de discussie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en terecht. Vind het ook maar een stel schreeuwwijven.
ivan ofzo als die er nog is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zijn er al vluchtelingen in Utopia?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verwijt mij dan niet dat ik het "poco" noem. En als je discussie-moe bent, houd je er dan buiten. Zo moeilijk kan dat niet zijn, lijkt me.
jajaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:30 schreef isax het volgende:
[..]
ivan ofzo als die er nog is.
al jaar niet gekeken.
Ik (man) zou ook in een keukenwijf veranderen als ik zo weggelachen zou worden, denk ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:29 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja triest. Ook respectloos, ondanks dat ze overkomen als 2 gillende keukenwijven....
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
Respect voor hoe die vrouw uit Oranje haar mening geeft.
Maar gaan ze vallen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
VVD en PvdA zitten klem, geen oplossingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |