abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156609023
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:55 schreef Belabor het volgende:

[..]

Verstandig. Nu maar hopen dat er ook wat mee gedaan wordt en dat het niet nog eens 3 weken door de gehele EU moet voordat er een algeheel akkoord ligt.
We zijn al spekkoper als er binnen 3 weken een verkennende vergadering kan worden belegd.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:03:05 #122
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156609179
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

We zijn al spekkoper als er binnen 3 weken een verkennende vergadering kan worden belegd.
Het woord "urgentie" kennen veel politici helaas niet, inderdaad. Wat dat betreft vond ik de opmerking van de vluchteling over de trage Nederlandse overheid wel treffend: wat ze in Syrië binnen 24 uur regelen kost in Nederland twee vergaderingen, een lange vergunningsprocedure en twee maanden vertraging door een begrotingstekort.
pi_156609371
Waarom bouwt de EU geen hek langs de grens? En controleren frontex schepen langs de kust van Griekenland om die bootjes lek te prikken of terug te sturen?

Hoe kan het dat de rijke golfstaten de enorme instroom wel tegen kunnen houden?
pi_156609375
quote:
12s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:03 schreef Belabor het volgende:

[..]

Het woord "urgentie" kennen veel politici helaas niet, inderdaad. Wat dat betreft vond ik de opmerking van de vluchteling over de trage Nederlandse overheid wel treffend: wat ze in Syrië binnen 24 uur regelen kost in Nederland twee vergaderingen, een lange vergunningsprocedure en twee maanden vertraging door een begrotingstekort.
Zaken als declaraties en andere onkostenvergoedingen voor EU-parlementariërs zijn daarentegen wel tot in de puntjes geregeld.

Misschien regelen ze ooit nog wel een keer efficiente bewaking van de buitengrenzen voor landen die het niet aankunnen, in plaats van zaken als data roaming.
pi_156609377
quote:
'Plan EU en Turkije voor vluchtelingencrisis'
BERLIJN/BRUSSEL -

De Europese Commissie zou met Turkije afspraken hebben gemaakt om de vluchtelingenstroom naar Europa te beperken. Zo zouden in Turkije zes nieuwe asielzoekerscentra worden gebouwd en zou Turkije met Griekenland moeten samenwerken om de grens beter te bewaken.

Dat hebben bronnen rondom de Europese Commissie en de Duitse regering gezegd tegen de Frankfurter Allgemeine Zeitung. In de plannen staat dat de Turkse en Griekse kustwacht ervoor moeten zorgen dat alle vluchtelingen terug worden gebracht naar Turkije.

In ruil daarvoor komen er nieuwe azc's waar twee miljoen vluchtelingen kunnen worden opgevangen. Die worden volgens de krant deels gefinancierd door de EU. Ook zou de EU een half miljoen mensen willen ophalen en opvangen, zodat ze niet de EU hoeven binnen te komen via mensensmokkelaars.

De Turkse president Recep Tayyip Erdogan komt maandag naar Brussel voor een ontmoeting met onder meer EU-commissie-voorzitter Jean-Claude Juncker. Daar zal onder meer de vluchtelingencrisis aan bod komen.
Wat zou dit plannetje kosten?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2015 23:10:09 ]
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:12:40 #126
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156609450
quote:
15s.gif Op zondag 4 oktober 2015 20:24 schreef Belabor het volgende:

[..]

Okay, twee opmerkingen.

Opmerking één: het is niet bekend welke steekproef DVJ Insights bij deze enquête gebruikt heeft, dus je kunt niet direct stellen dat de 66% die uit dit onderzoek komt direct ook het beeld weerspiegelt van de gehele populatie (alle Nederlanders).

Opmerking twee: jij zei, letterlijk:

[..]

66% is een meerderheid, ja. Maar dat is niet "geheel Nederland", zeker niet omdat ik weet dat zo'n enquête altijd grote foutmarges heeft omdat ik zelf ook al meerdere middelgrote marktonderzoeken uitgevoerd heb.

Tevens is dit een soortgelijk onderzoek als toen net na de aanslagen bij Charlie Hebdo werd uitgevoerd: opeens werd opgemerkt dat in vergelijking met 2014 het aantal mensen dat bang was voor aanslagen in Nederland gestegen was van ergens in de 30% naar bijna 60%.

Ja goh, dat komt door alle angst die door de media gecreëerd wordt, wat denk je dan? :)

[..]

Ehh, de allochtonen maken ongeveer 21% van de totale Nederlandse bevolking uit, dus dat is nog lang niet de 34% van de respondenten die zogenaamd alle "welkom, kom maar binnen"-Nederlanders vertegenwoordigen. Bovendien vallen onder die 21% ook families die al twee generaties lang in Nederland wonen en dus al lang en breed ingeburgerd zijn.

Tevens ga je zelf een beetje inschatten hoeveel "gewone Nederlanders" er dus dan aan de enquête meegedaan hebben, maar dat weet je niet. Zo kan ik ook alles uit mijn duim zuigen en toch zeggen dat ik gelijk heb omdat onderzoek het uitwijst....
Bedankt voor het aanvullen van de cijfers, die 21% (laten we daar gemakshalve van uitgaan, ook al deel ik de bezwaren van hpeopjes) allochtonen kende ik nog niet.

Dat betekent dus dat een krappe 13% van de autochtonen niet tegen meer vluchtelingen is. Pro rato zijn dus 84% van de autochtonen tegen meer vluchtelingen en slechts 16% niet.

De cijfers lijken mij duidelijk. Nederland is het zat.
pi_156609452
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:09 schreef syndroom het volgende:
Waarom bouwt de EU geen hek langs de grens? En controleren frontex schepen langs de kust van Griekenland om die bootjes lek te prikken of terug te sturen?

Hoe kan het dat de rijke golfstaten de enorme instroom wel tegen kunnen houden?
Omdat lek prikken ervoor kan zorgen dat mensen verdrinken, en het is verboden andere mensen te laten verdrinken.

Wil je ook elk grieks eilandje van een hek omringd zien? En waar moet dat hekwerk komen? Aan de stranden?
pi_156609500
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Bedankt voor het aanvullen van de cijfers, die 21% (laten we daar gemakshalve van uitgaan, ook al deel ik de bezwaren van hpeopjes) allochtonen kende ik nog niet.

Dat betekent dus dat een krappe 13% van de autochtonen niet tegen meer vluchtelingen is. Pro rato zijn dus 84% van de autochtonen tegen meer vluchtelingen en slechts 16% niet.

Als je een enquete laat uitvoeren of mensen voor of tegen een nieuwe belastingverhoging zijn, dan krijg je ook geen leuke cijfers. Het leven is nou eenmaal niet altijd leuk, soms moeten er ook vervelende dingen gebeuren.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:15:26 #129
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156609504
quote:

[..]

Ehhh, nee....

Never mind. Dit is een te grote statistieke fail voor mij om uit te gaan leggen.
pi_156609524
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Omdat lek prikken ervoor kan zorgen dat mensen verdrinken, en het is verboden andere mensen te laten verdrinken.

Wil je ook elk grieks eilandje van een hek omringd zien? En waar moet dat hekwerk komen? Aan de stranden?
Die nemen nemen zelf het risico, waarom zouden we iedereen op moeten nemen? Waarom denken al die mensen recht te hebben op een woning en geld van de overheid?

We laten ze te makkelijk toe.
pi_156609543
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:15 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het leven is nou eenmaal niet altijd leuk, soms moeten er ook vervelende dingen gebeuren.
Dooddoener natuurlijk.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:17:03 #132
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156609545
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:15 schreef Belabor het volgende:

[..]

Ehhh, nee....

Never mind. Dit is een te grote statistieke fail voor mij om uit te gaan leggen.
66 / (66+13) = 84%.

Daar is geen speld tussen te krijgen.
pi_156609547
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:16 schreef syndroom het volgende:

[..]

Die nemen nemen zelf het risico, waarom zouden we iedereen op moeten nemen? Waarom denken al die mensen recht te hebben op een woning en geld van de overheid?

We laten ze te makkelijk toe.
Preventief executeren omdat mensen op een bootje zitten. Het wordt hier steeds gekker.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:18:03 #134
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156609566
quote:

[..]

Je hebt gelijk. Allochtonen zijn geen Nederlanders.
Maar de vluchtelingen hadden een laag IQ?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_156609571
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dooddoener natuurlijk.
Ja, wellicht. Als je het niet pikt moet je in actie komen he. Voor de duidelijkheid: Dat is meer dan met je vingers hier berichtjes plaatsen. Moet je naar buiten, dat soort dingen.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:19:30 #136
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156609601
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:15 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als je een enquete laat uitvoeren of mensen voor of tegen een nieuwe belastingverhoging zijn, dan krijg je ook geen leuke cijfers. Het leven is nou eenmaal niet altijd leuk, soms moeten er ook vervelende dingen gebeuren.
Een belastingverhoging voor populatie X die wordt aangewend ten behoeve van populatie X zal in het algemeen wel worden geaccepteerd door mensen die onderdeel uitmaken van X.

Een belastingverhoging voor populatie X die wordt aangewend ten behoeve van populatie Y zal daarentegen altijd op verzet stuiten.

We betalen al een paar miljard aan "ontwikkelingssamenwerking" - dat lijkt me meer dan voldoende.
pi_156609607
Dat die vluchtelingen, asielzoekers hoogopgeleid zijn is echt onzin. Bovendien hebben ze nog altijd bepaalde ideeën die ze vanuit de islam meekrijgen dat niet thuis hoort in de westerse samenleving.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:20:32 #138
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156609628
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

66 / (66+13) = 84%.

Daar is geen speld tussen te krijgen.
Dat is het wel, maar ik ga daar de tijd niet voor nemen. Ik heb in mijn eerste bezwaarpost al uitgelegd dat je ten eerst geen bewijs van een goede steekproef hebt en dat je daarnaast niet zo de bevolking in kunt gaan delen in groepen als je de cijfers vanuit de steekproef niet hebt.

Je bent nu cijfers aan het gebruiken op basis van een steekproef waar we niks van weten om dat vervolgens op de volledige samenleving te spiegelen. Dat noemen we in statistiek een representativiteitsfout.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:20:57 #139
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156609635
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Een belastingverhoging voor populatie X die wordt aangewend ten behoeve van populatie X zal in het algemeen wel worden geaccepteerd door mensen die onderdeel uitmaken van X.

Een belastingverhoging voor populatie X die wordt aangewend ten behoeven van populatie Y zal daarentegen altijd op verzet stuiten.

We betalen al een paar miljard aan "ontwikkelingssamenwerking" - dat lijkt me meer dan voldoende.
En nu gaat een deel van dat geld naar opvang in ons land. Heel goed. Je kunt niet elke verantwoordelijkheid afkopen. Maar jij vindt het ook niet onze verantwoordelijkheid hè.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_156609644
Ironisch genoeg zijn zelfs de vluchtelingen zelf tegen de opvang van meer vluchtelingen, omdat de voorzieningen steeds kariger worden voor iedere nieuwe groep. De meeste klachten die ze hebben, zoals traag internet, met te veel mensen in een vertrek, niet genoeg eten (naar hun zin), hebben allemaal te maken met de hoeveelheid mensen die opgevangen zijn en moeten worden.
pi_156609657
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:20 schreef VASND het volgende:

[..]

En nu gaat een deel van dat geld naar opvang in ons land. Heel goed. Je kunt niet elke verantwoordelijkheid afkopen.
Waar komt die 'verantwoordelijkheid' waar je het over hebt precies vandaan? En waar stopt deze ?
pi_156609661
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Een belastingverhoging voor populatie X die wordt aangewend ten behoeven van populatie Y zal daarentegen altijd op verzet stuiten.

Volgens mij is ontwikkelingshulp vrij rigoureus verminderd gedurende de crisisjaren. Zo makkelijk gaan we er niet mee weg komen, was het maar zo'n feest.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:22:29 #143
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156609662
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:18 schreef VASND het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Allochtonen zijn geen Nederlanders.
Maar de vluchtelingen hadden een laag IQ?
Veel allochtonen hebben de Nederlandse nationaliteit. Ik zeg nergens dat dat niet zo zou zijn.

Of de vluchtelingen nu een laag of hoog IQ hebben, zal mij een biet zijn. Ik maak me alleen zorgen over wie het feestje moet betalen.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:22:37 #144
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156609668
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:21 schreef Nintex het volgende:
Ironisch genoeg zijn zelfs de vluchtelingen zelf tegen de opvang van meer vluchtelingen, omdat de voorzieningen steeds kariger worden voor iedere nieuwe groep. De meeste klachten die ze hebben, zoals traag internet, met te veel mensen in een vertrek, niet genoeg eten (naar hun zin), hebben allemaal te maken met de hoeveelheid mensen die opgevangen zijn en moeten worden.
ja, dit is een open deur die 28x per dag wordt herhaald. Als er gewoon een ja/nee keuze is dan is iedereen tegen.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_156609673
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Volgens mij is ontwikkelingshulp vrij rigoureus verminderd gedurende de crisisjaren. Zo makkelijk gaan we er niet mee weg komen, was het maar zo'n feest.
Waar gaan we niet mee weg komen? Het schuldgevoel complex van links Nederland?
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:23:21 #146
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156609688
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:21 schreef Nintex het volgende:
Gratis onderdak, gratis eten, gratis internet.

En maar blijven klagen.
pi_156609701
Ik hoor mensen over 'verantwoordelijkheid' praten en over 'daar komen we niet mee weg', heb ik iets gemist ofzo?
pi_156609717
Dat 'recht op asiel' slaat ook nergens op
pi_156609718
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:22 schreef Nintex het volgende:

[..]

Waar gaan we niet mee weg komen? Het schuldgevoel complex van links Nederland?
Wat is dat toch voor gezanik steeds over al dat gelinks?
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:24:37 #150
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156609719
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoor mensen over 'verantwoordelijkheid' praten en over 'daar komen we niet mee weg', heb ik iets gemist ofzo?
Onze verantwoordelijkheid omdat Nederland in de 19e eeuw ook een paar koloniën had. Ofzo?
pi_156609736
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wat is dat toch voor gezanik steeds over al dat gelinks?
Hetzelfde gezanik over 'verantwoordelijkheid nemen' denk ik zo.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:25:43 #152
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156609746
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:23 schreef Scorpie het volgende:
Dit is in deze reeks al meerdere keren ter sprake gekomen. Ik ga het nu niet herkauwen, heb betere dingen te doen.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:26:33 #153
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156609761
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:24 schreef syndroom het volgende:
Dat 'recht op asiel' slaat ook nergens op
Het is in elk geval onhoudbaar.

Als er op enig moment 1 miljard Chinezen op de stoep staan, dan zal hopelijk zelfs GroenLinks het ermee eens zijn dat wij die niet kunnen opvangen.

Of zou Jesse Klaver dan nog steeds zeggen dat we ook die 1 miljard vluchtelingen moeten opvangen?
pi_156609798
quote:
14s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:25 schreef VASND het volgende:

[..]

Dit is in deze reeks al meerdere keren ter sprake gekomen. Ik ga het nu niet herkauwen, heb betere dingen te doen.
Volgens mij ben je onderdeel van een minderheid die deze verantwoordelijkheidstheorie aanhangt. Ik kan daar niet zoveel mee en voel me ook niet echt aangesproken daardoor.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:27:41 #155
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156609802
Okay, ik houd het weer voor gezien. De poorten met verstopte verstandsdiarree gaan weer open. Een goede avond nog, mensen!
pi_156609829
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:27 schreef Belabor het volgende:
Okay, ik houd het weer voor gezien. De poorten met verstopte verstandsdiarree gaan weer open. Een goede avond nog, mensen!
Trusten :W
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:29:21 #157
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156609843
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Volgens mij ben je onderdeel van een minderheid die deze verantwoordelijkheidstheorie aanhangt. Ik kan daar niet zoveel mee en voel me ook niet echt aangesproken daardoor.
Heel vermoeiend ja, "het is onze morele plicht" en daarna je oren en ogen dicht doen en heel hard lalalala roepen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_156609885
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Heel vermoeiend ja, "het is onze morele plicht" en daarna je oren en ogen dicht doen en heel hard lalalala roepen.
Ik vind dat zo'n vaag begrip, "morele plicht". Waar stopt dat? Waar begint het? Niemand die het concreet kan maken.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:32:04 #159
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156609904
Kunnen we weer even gewoon beginnen met terug naar de realiteit en het onderscheid maken tussen economische migranten en vluchtelingen?

Niemand in dit topic is voor het huisvesten van economische migranten.

Maar, als iemand niet meer realistisch in zijn thuisland kan leven om wat voor reden dan ook moet het verzoek altijd in behandeling worden genomen. Ook dat zijn regels die deels de 'eigen' westerse cultuur vormen.

Goed. Game on.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_156609914
Het is al te laat, ondertussen zit het land vol met jonge moslimmannen. We hebben al een mannenoverschot en dat wordt met deze asielzoekers alleen maar erger.
pi_156609944
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:32 schreef VASND het volgende:
Kunnen we weer even gewoon beginnen met terug naar de realiteit en het onderscheid maken tussen economische migranten en vluchtelingen?

Niemand in dit topic is voor het huisvesten van economische migranten.

Maar, als iemand niet meer realistisch in zijn thuisland kan leven om wat voor reden dan ook moet het verzoek altijd in behandeling worden genomen. Ook dat zijn regels die deels de 'eigen' westerse cultuur vormen.

Goed. Game on.
Wie heeft jou precies het mandaat gegeven om te bepalen waar we over praten?
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:34:02 #162
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156609959
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Neehoor, dat zie je verkeerd.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_156609975
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:32 schreef syndroom het volgende:
Het is al te laat, ondertussen zit het land vol met jonge moslimmannen. We hebben al een mannenoverschot en dat wordt met deze asielzoekers alleen maar erger.
Inderdaad, wat zeuren ze nou met die oorlog. Wij hebben nu een mannenoverschot :r

Je kunt altijd nog verhuizen naar Oost Europa. Anti-moslim en veel vrouwen.
pi_156610007
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gewoon reageren op de OP toch? En hij heeft het netjes over vluchtelingen.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:35:58 #165
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156610009
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jochie toch, ben je de controle kwijt?
Met alleen kreten spuien is het doel van een topic weg, niet?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_156610013
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Inderdaad, wat zeuren ze nou met die oorlog. Wij hebben nu een mannenoverschot :r

Je kunt altijd nog verhuizen naar Oost Europa. Anti-moslim en veel vrouwen.
Wacht maar tot al die mannen onze vrouwen afpakken of verkrachten.
pi_156610044
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:36 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hou nou op! Straks ga ik nog eng dromen
pi_156610050
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:35 schreef VASND het volgende:

[..]

Jochie toch, ben je de controle kwijt?
Met alleen kreten spuien is het doel van een topic weg, niet?
Ik vroeg je gewoon iets, gezien de dedain van je posts afspat. Ik denk dat we maar even verder gaan met onze eigen discussie, dan mag je zelf bepalen of je wil aanhaken of niet.
pi_156610085
quote:

[..]

Zweden weet iig hoe het is als je vrouwen massaal worden verkracht. Ze doen er alleen weinig aan. Nou ja, rapportjes maken die het goedpraten.
pi_156610086
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:37 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hou nou op! Straks ga ik nog eng dromen
Je durft de realiteit niet onder ogen te zien.
pi_156610101
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zweden weet iig hoe het is als je vrouwen massaal worden verkracht. Ze doen er alleen weinig aan. Nou ja, rapportjes maken die het goedpraten.
In Australie en de UK ook een paar grote zaken. Daders waren allemaal moslimmannen.
pi_156610185
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:39 schreef syndroom het volgende:

[..]

In Australie en de UK ook een paar grote zaken. Daders waren allemaal moslimmannen.
er schijnen in Nederland ook strafzaken te lopen tegen moslimmannen. In Duitsland ook.

Ga je nou nog iets concreets zeggen, of kom je gewoon wat flauwe, ongefundeerde one-liners brengen?
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:44:34 #173
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156610232
Komende 5 dagen ben ik in Duitsland. Zal eens tellen hoeveel het er zijn ;)

http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_Duitsland__.html
pi_156610242
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

er schijnen in Nederland ook strafzaken te lopen tegen moslimmannen. In Duitsland ook.

Ga je nou nog iets concreets zeggen, of kom je gewoon wat flauwe, ongefundeerde one-liners brengen?
Lekker je kop in het zand steken, het zijn ook allemaal lieve jongens.
pi_156610259
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

quote:
Ook zouden de autoriteiten bezorgd zijn dat vluchtelingen op den duur hun familieleden naar Duitsland zullen halen."Gezien gezinsstructuren in het Midden-Oosten, zou het betekenen dat per voor elk individu dat asiel krijgt, er gemiddeld vier tot acht familieleden naar Duitsland zullen afreizen."
Hehe :D
pi_156610272
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

Geluk bij een ongeluk dat we niet in Duitsland wonen. Kan niet lang goed gaan daar.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:46:48 #177
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156610277
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Hehe :D
Dus 1,5 miljoen x 6 (gemiddeld) = 9 miljoen man per jaar erbij :{
pi_156610298
quote:

[..]

Eerst pakken ze onze banen, daarna onze vrouwen!
pi_156610337
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:44 schreef syndroom het volgende:

[..]

Lekker je kop in het zand steken, het zijn ook allemaal lieve jongens.
En onze vallen vrouwen er als een blok voor!
pi_156610343
quote:
9s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Eerst pakken ze onze banen, daarna onze vrouwen!
Ik heb meer schade ondervonden door vouwen dan door moslims. Ze zoeken het maar lekker uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')