Hetzelfde gezanik over 'verantwoordelijkheid nemen' denk ik zo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor gezanik steeds over al dat gelinks?
Dit is in deze reeks al meerdere keren ter sprake gekomen. Ik ga het nu niet herkauwen, heb betere dingen te doen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoor mensen over 'verantwoordelijkheid' praten en over 'daar komen we niet mee weg', heb ik iets gemist ofzo?
Het is in elk geval onhoudbaar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:24 schreef syndroom het volgende:
Dat 'recht op asiel' slaat ook nergens op
Volgens mij ben je onderdeel van een minderheid die deze verantwoordelijkheidstheorie aanhangt. Ik kan daar niet zoveel mee en voel me ook niet echt aangesproken daardoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Dit is in deze reeks al meerdere keren ter sprake gekomen. Ik ga het nu niet herkauwen, heb betere dingen te doen.
Trustenquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:27 schreef Belabor het volgende:
Okay, ik houd het weer voor gezien. De poorten met verstopte verstandsdiarree gaan weer open. Een goede avond nog, mensen!
Heel vermoeiend ja, "het is onze morele plicht" en daarna je oren en ogen dicht doen en heel hard lalalala roepen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je onderdeel van een minderheid die deze verantwoordelijkheidstheorie aanhangt. Ik kan daar niet zoveel mee en voel me ook niet echt aangesproken daardoor.
Ik vind dat zo'n vaag begrip, "morele plicht". Waar stopt dat? Waar begint het? Niemand die het concreet kan maken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel vermoeiend ja, "het is onze morele plicht" en daarna je oren en ogen dicht doen en heel hard lalalala roepen.
Wie heeft jou precies het mandaat gegeven om te bepalen waar we over praten?quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:32 schreef VASND het volgende:
Kunnen we weer even gewoon beginnen met terug naar de realiteit en het onderscheid maken tussen economische migranten en vluchtelingen?
Niemand in dit topic is voor het huisvesten van economische migranten.
Maar, als iemand niet meer realistisch in zijn thuisland kan leven om wat voor reden dan ook moet het verzoek altijd in behandeling worden genomen. Ook dat zijn regels die deels de 'eigen' westerse cultuur vormen.
Goed. Game on.
Neehoor, dat zie je verkeerd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je onderdeel van een minderheid die deze verantwoordelijkheidstheorie aanhangt. Ik kan daar niet zoveel mee en voel me ook niet echt aangesproken daardoor.
Inderdaad, wat zeuren ze nou met die oorlog. Wij hebben nu een mannenoverschotquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:32 schreef syndroom het volgende:
Het is al te laat, ondertussen zit het land vol met jonge moslimmannen. We hebben al een mannenoverschot en dat wordt met deze asielzoekers alleen maar erger.
Gewoon reageren op de OP toch? En hij heeft het netjes over vluchtelingen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie heeft jou precies het mandaat gegeven om te bepalen waar we over praten?
Jochie toch, ben je de controle kwijt?quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie heeft jou precies het mandaat gegeven om te bepalen waar we over praten?
Wacht maar tot al die mannen onze vrouwen afpakken of verkrachten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inderdaad, wat zeuren ze nou met die oorlog. Wij hebben nu een mannenoverschot![]()
Je kunt altijd nog verhuizen naar Oost Europa. Anti-moslim en veel vrouwen.
Hou nou op! Straks ga ik nog eng dromenquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wacht maar tot al die mannen onze vrouwen afpakken of verkrachten.
Ik vroeg je gewoon iets, gezien de dedain van je posts afspat. Ik denk dat we maar even verder gaan met onze eigen discussie, dan mag je zelf bepalen of je wil aanhaken of niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Jochie toch, ben je de controle kwijt?
Met alleen kreten spuien is het doel van een topic weg, niet?
Zweden weet iig hoe het is als je vrouwen massaal worden verkracht. Ze doen er alleen weinig aan. Nou ja, rapportjes maken die het goedpraten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je durft de realiteit niet onder ogen te zien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hou nou op! Straks ga ik nog eng dromen
In Australie en de UK ook een paar grote zaken. Daders waren allemaal moslimmannen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zweden weet iig hoe het is als je vrouwen massaal worden verkracht. Ze doen er alleen weinig aan. Nou ja, rapportjes maken die het goedpraten.
er schijnen in Nederland ook strafzaken te lopen tegen moslimmannen. In Duitsland ook.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
In Australie en de UK ook een paar grote zaken. Daders waren allemaal moslimmannen.
Lekker je kop in het zand steken, het zijn ook allemaal lieve jongens.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
er schijnen in Nederland ook strafzaken te lopen tegen moslimmannen. In Duitsland ook.
Ga je nou nog iets concreets zeggen, of kom je gewoon wat flauwe, ongefundeerde one-liners brengen?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komende 5 dagen ben ik in Duitsland. Zal eens tellen hoeveel het er zijn
http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_Duitsland__.html
Hehequote:Ook zouden de autoriteiten bezorgd zijn dat vluchtelingen op den duur hun familieleden naar Duitsland zullen halen."Gezien gezinsstructuren in het Midden-Oosten, zou het betekenen dat per voor elk individu dat asiel krijgt, er gemiddeld vier tot acht familieleden naar Duitsland zullen afreizen."
Geluk bij een ongeluk dat we niet in Duitsland wonen. Kan niet lang goed gaan daar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komende 5 dagen ben ik in Duitsland. Zal eens tellen hoeveel het er zijn
http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_Duitsland__.html
Eerst pakken ze onze banen, daarna onze vrouwen!quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
En onze vallen vrouwen er als een blok voor!quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:44 schreef syndroom het volgende:
[..]
Lekker je kop in het zand steken, het zijn ook allemaal lieve jongens.
Ik heb meer schade ondervonden door vouwen dan door moslims. Ze zoeken het maar lekker uit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eerst pakken ze onze banen, daarna onze vrouwen!
Hoeft niet ze worden onderdrukt verhandeld en verkracht. Het is al bijna zover.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En onze vallen vrouwen er als een blok voor!
Verdomme man.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoeft niet ze worden onderdrukt verhandeld en verkracht. Het is al bijna zover.
Oh, van syndroom begreep ik net iets anders.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:51 schreef Nintex het volgende:
Ze pakken 'onze' vrouwen niet, maar importeren 14 jarige kindbruidjes en krijgen daar nog hulp bij ook.
Dat bedoel ik, met die korte kutkapselsquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:51 schreef Nintex het volgende:
Ze pakken 'onze' vrouwen niet, maar importeren 14 jarige kindbruidjes en krijgen daar nog hulp bij ook. De feministen zijn ineens muisstil over alle misstanden in AZC's.
weet je wat de stijging van het aantal scooters voor klimaatproblemen gaat opleveren? En de bontkraagtoename met de nertsenstand doet? Groenlinks gaat zich kapot schamen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, met die korte kutkapsels
Geef me even de tijd. Ik ga nu iets anti-Links posten, anders denken mensen dat ik ook links ben en gaat er weer digitaal kopgeschopt worden. Weet alleen nog niet wat ik voor anti-linkse tekst ga posten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:54 schreef VASND het volgende:
[..]
weet je wat de stijging van het aantal scooters voor klimaatproblemen gaat opleveren? En de bontkraagtoename met de nertsenstand doet? Groenlinks gaat zich kapot schamen.
Wachttijd voor registratie in Duitsland bedraagt momenteel 50 dagen....quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:56 schreef Confetti het volgende:
De Duitsers zitten nu toch wel aardig vol. De wachttijden voor de behandeling van de aanvragen lopen nu zo hard op dat mensen liever doorreizen naar een ander land....Nederland.
Wacht maar tot ze Duitsland ook zat zijn.
Dat postte ik gisteren ook. En dat dat het moment wel eens kan zijn dat er grensbewaking gaat komen op de inkomende goederenstroom.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:56 schreef Confetti het volgende:
De Duitsers zitten nu toch wel aardig vol. De wachttijden voor de behandeling van de aanvragen lopen nu zo hard op dat mensen liever doorreizen naar een ander land....Nederland.
Wacht maar tot ze Duitsland ook zat zijn.
Ik hoop het. De massale verplaatsing van mensen gaat nog steeds gewoon via de A-snelwegen en internationale treinen. Als je die de halt toeroept gaan echt niet tienduizenden mensen van Munchen naar Zevenaar een taxi inhuren. Ben benieuwd wat de cijfers van deze week zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat postte ik gisteren ook. En dat dat het moment wel eens kan zijn dat er grensbewaking gaat komen op de inkomende goederenstroom.
Gevaarlijke ontwikkeling ja! De registratie is een ding maar daarna krijgen ze nog een gehoor bij de Duitse IND en daar zal ongetwijfeld ook weer maanden overheen gaan. Zelfs in Nederland wachten ze 4 tot 6 maanden voordat de 8-daagse asielprocedure daadwerkelijk begint.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Wachttijd voor registratie in Duitsland bedraagt momenteel 50 dagen....
De cijfers hier vallen helemaal in het niet als de ravage in Duitsland zich niet oplost. Het is nu snachts al tegen het vriespunt aan soms, laat staan over 50 dagen. Als Nederland dan niks doet worden we inderdaad onder de voet gelopen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik hoop het. De massale verplaatsing van mensen gaat nog steeds gewoon via de A-snelwegen en internationale treinen. Als je die de halt toeroept gaan echt niet tienduizenden mensen van Munchen naar Zevenaar een taxi inhuren. Ben benieuwd wat de cijfers van deze week zijn.
Huishoudboekje is feilloos in orde. Volgend jaar 3 keer op vakantie, moet alleen nog leuke landen uitkiezen. En dan kan ik nog wat financiële tegenslag hebben. Zelfs wat boetes voor autochtonen denk ik.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:06 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Reken maar alvast op een extreme belastingverhoging volgend jaar.
1. Zorgpremie zal schrikbarend stijgen, aangezien die migranten wel topzorg krijgen, maar uiteraard geen dubbeltje premie betalen.
2. Algemene loonheffing zal moeten worden verhoogd om de enorme kosten van opvang te kunnen betalen.
3. Verdere afknijping van publieke taken (onderwijs, politie).
4. Verkeersboetes en andere boetes voor autochtonen zullen uiteraard verhoogd worden.
5. Studeren door autochtonen zal nog duurder worden (allochtonen kunnen uiteraard gratis studeren).
Enz. Begin alvast maar wat opzij te leggen.
Wow, 1,5 miljoen asielzoekers in 1 jaar naar Duitsland die ieder nog eens 6 familieleden over zullen laten komen. Dat dat land nog niet volkomen in paniek isquote:
Dit dus.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:06 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Reken maar alvast op een extreme belastingverhoging volgend jaar.
1. Zorgpremie zal schrikbarend stijgen, aangezien die migranten wel topzorg krijgen, maar uiteraard geen dubbeltje premie betalen.
2. Algemene loonheffing zal moeten worden verhoogd om de enorme kosten van opvang te kunnen betalen.
3. Verdere afknijping van publieke taken (onderwijs, politie).
4. Verkeersboetes en andere boetes voor autochtonen zullen uiteraard verhoogd worden.
5. Studeren door autochtonen zal nog duurder worden (allochtonen kunnen uiteraard gratis studeren).
Enz. Begin alvast maar wat opzij te leggen.
Die paniek is er wel, maar wordt zorgvuldig buiten de media gehouden. Die zijn daar zo mogelijk nog policorrecter dan hier.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wow, 1,5 miljoen asielzoekers in 1 jaar naar Duitsland die ieder nog eens 6 familieleden over zullen laten komen. Dat dat land nog niet volkomen in paniek is
Tip: Syrië, Irak en Jemen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huishoudboekje is feilloos in orde. Volgend jaar 3 keer op vakantie, moet alleen nog leuke landen uitkiezen. En dan kan ik nog wat financiële tegenslag hebben. Zelfs wat boetes voor autochtonen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |