abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:20:13 #101
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156607711
Zo jammer dat mijn kwaliteitspost nu bedolven wordt onder een dikke lading verstandsdiarree.

Oh, well. Anders zou het Fok! niet zijn!
pi_156607731
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Als je je ergert aan de woorden die ik gebruik, verander dan je mening. Maar ga geen woordspelletjes spelen: als je alle Marokkanen Nederlanders van Marokkaanse afstamming terug naar Marokko wil sturen dan is dat feitelijk gewoon niks anders dan een etnische zuivering. Punt uit. Ga dan niet woordspelletjes spelen en de definitie 'allochtonen' verdraaien omdat je schrikt van de benaming van hetgeen wat je zegt. :{w
Dikke linkse onzin natuurlijk. Het gaat mij puur om de Marokkaanse nationaliteit en totaal niet om "etniciteit". Dat laatste maak jij er weer van, zoals het een echte linkse smeerkees betaamt.
pi_156607785
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:20 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dikke linkse onzin natuurlijk. Het gaat mij puur om de Marokkaanse nationaliteit en totaal niet om "etniciteit". Dat laatste maak jij er weer van, zoals het een echte linkse smeerkees betaamt.
Jaja, en "toevallig" is er dan bij Marokkaanse Nederlanders helemaal geen verschil. Nog afgezien dat het alleen een praktische issue is - dat je strikt alleen iets tegen mensen met een Marokkaanse nationaliteit zou hebben geloof je toch zeker zelf niet.

Het is wel goed met je achterbaksheid. :{w

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2015 22:23:20 ]
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:22:35 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607805
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:20 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Natuurlijk, Hpeopjes... zij het dat dat geen zak uitmaakt verder. Je beoordeelt mensen puur op afkomst. In die kringen waar jij je in begeeft (de donkerbruine 'Die Fahne Hoch'-hoempa gezelligheidsclub) is dat wellicht allemaal heel normaal, voor mensen die wel iets geleerd hebben qua geschiedenis blijft het wat het is: dom, en gevaarlijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_156607806
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Fok vindt het ook best blijkbaar, heb laatst voor de grap even op stormfront gekeken, maar zag niet zo veel verschillen met wat hier wordt neergegooid. En mag blijven staan.
en gehoord moet worden
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:23:05 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607831
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:22 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

en gehoord moet worden
Agossie...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_156607848
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Natuurlijk, Hpeopjes... zij het dat dat geen zak uitmaakt verder. Je beoordeelt mensen puur op afkomst. In die kringen waar jij je in begeeft (de donkerbruine 'Die Fahne Hoch'-hoempa gezelligheidsclub) is dat wellicht allemaal heel normaal, voor mensen die wel iets geleerd hebben qua geschiedenis blijft het wat het is: dom, en gevaarlijk.
goedkope godwin. Precies wat we van jou mogen verwachten
pi_156607851
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:21 schreef Igen het volgende:

[..]

Jaja, en "toevallig" is er dan bij Marokkaanse Nederlanders helemaal geen verschil.

Het is wel goed met je achterbaksheid. :{w
Kijk, dat bedoelde ik nou:
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:59 schreef hpeopjes het volgende:
Meer woorden wil ik er ook eigenlijk niet aan vuil maken, een discussie hierover voeren met linksige types is toch zinloos.
Ik ga lekker film kijken! :W
pi_156607860
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Als je je ergert aan de woorden die ik gebruik, verander dan je mening. Maar ga geen woordspelletjes spelen: als je alle Marokkanen Nederlanders van Marokkaanse afstamming terug naar Marokko wil sturen dan is dat feitelijk gewoon niks anders dan een etnische zuivering. Punt uit. Ga dan niet woordspelletjes spelen en de definitie 'allochtonen' verdraaien omdat je schrikt van de benaming van hetgeen wat je zegt. :{w
quote:
Er is sprake van etnische zuiveringen wanneer er gewelddadige acties ondernomen worden om een etnische groep(ering) in een gebied in aantal te verminderen of tot nul te reduceren (= volledig te verdrijven). Wanneer etnische zuivering gepaard gaat met geplande grootschalige moord, kan er sprake zijn van genocide.
Welke gewelddadige acties hebben we het hier dan over volgens jou?
pi_156607863
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:22 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

en gehoord moet worden
De topics daar lopen voor geen meter. Geen hond is bang voor zo'n front.
pi_156607882
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:20 schreef Belabor het volgende:
Zo jammer dat mijn kwaliteitspost nu bedolven wordt onder een dikke lading verstandsdiarree.

Is eigenlijk altijd al zo geweest. Ben daarom ook jarenlang bewust niet in NWS/POL geweest. Zou ik misschien weer eens moeten doen. ;)
pi_156607899
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De topics daar lopen voor geen meter. Geen hond is bang voor zo'n front.
ik hou me niet zo bezig met stormfront eigenlijk. Schijnbaar mis ik niks
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:25:33 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607907
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:23 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

goedkope godwin. Precies wat we van jou mogen verwachten
Bingo. Daar is de eerste.

Godwin of niet, jij staat de uitzetting van mensen voor puur op basis van afkomst. Niet op basis van daden, gedrag of karakter, maar op afkomst. Dat is gewoon een puntje regelrecht uit het NSDAP programma.

Try again, keyboardwarrior.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_156607966
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:20 schreef Belabor het volgende:

Welke kwaliteitspost? Ik heb gezocht, maar heb er geen een van je kunnen ontdekken.
pi_156607968
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Bingo. Daar is de eerste.

Godwin of niet, jij staat de uitzetting van mensen voor puur op basis van afkomst. Niet op basis van daden, gedrag of karakter, maar op afkomst. Dat is gewoon een puntje regelrecht uit het NSDAP programma.

Try again, keyboardwarrior.
:') jawohl Herr Godwin
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:27:42 #116
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156607987
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:24 schreef Igen het volgende:

[..]

Is eigenlijk altijd al zo geweest. Ben daarom ook jarenlang bewust niet in NWS/POL geweest. Zou ik misschien weer eens moeten doen. ;)
Ik waardeer je toevoegingen (meestal) tenminste wel, dus ik zou je graag met een spandoek met "Welkom vreemdelingen!" weer willen onthalen in NWS en POL!

Zo ben ik gewoon, iemand die mensen op karakter en inhoud baseert en niet op uiterlijk.
pi_156607994
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:24 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik dacht dat het door de vluchtelingen kwam, maar er kwam dus al een bepaald slag mensen dus. Dit is nog eens nuttige info.
pi_156608733
Schauble begint zich er nu mee te bemoeien en wil een migratiestop

http://www.reuters.com/article/2015/10/04/us-europe-migrants-germany-schaeuble-idUSKCN0RY0R120151004?feedType=RSS&feedName=worldNews&rpc=69

quote:
"We need to limit the influx to Europe," he said in an interview with German broadcaster ZDF, adding this was a European task and that Germany, the European Commission and others were working hard on it.
quote:
On Germany, which is the favored destination for many migrants, Schaeuble said: "We can't manage this task at a national level any more."
pi_156608915
quote:
Lekker op tijd. Merkel zal verheugd zijn :D
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:55:16 #120
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156608934
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:49 schreef Nintex het volgende:
Schauble begint zich er nu mee te bemoeien en wil een migratiestop
Verstandig. Nu maar hopen dat er ook wat mee gedaan wordt en dat het niet nog eens 3 weken door de gehele EU moet voordat er een algeheel akkoord ligt.
pi_156609023
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:55 schreef Belabor het volgende:

[..]

Verstandig. Nu maar hopen dat er ook wat mee gedaan wordt en dat het niet nog eens 3 weken door de gehele EU moet voordat er een algeheel akkoord ligt.
We zijn al spekkoper als er binnen 3 weken een verkennende vergadering kan worden belegd.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:03:05 #122
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156609179
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

We zijn al spekkoper als er binnen 3 weken een verkennende vergadering kan worden belegd.
Het woord "urgentie" kennen veel politici helaas niet, inderdaad. Wat dat betreft vond ik de opmerking van de vluchteling over de trage Nederlandse overheid wel treffend: wat ze in Syriė binnen 24 uur regelen kost in Nederland twee vergaderingen, een lange vergunningsprocedure en twee maanden vertraging door een begrotingstekort.
pi_156609371
Waarom bouwt de EU geen hek langs de grens? En controleren frontex schepen langs de kust van Griekenland om die bootjes lek te prikken of terug te sturen?

Hoe kan het dat de rijke golfstaten de enorme instroom wel tegen kunnen houden?
pi_156609375
quote:
12s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:03 schreef Belabor het volgende:

[..]

Het woord "urgentie" kennen veel politici helaas niet, inderdaad. Wat dat betreft vond ik de opmerking van de vluchteling over de trage Nederlandse overheid wel treffend: wat ze in Syriė binnen 24 uur regelen kost in Nederland twee vergaderingen, een lange vergunningsprocedure en twee maanden vertraging door een begrotingstekort.
Zaken als declaraties en andere onkostenvergoedingen voor EU-parlementariėrs zijn daarentegen wel tot in de puntjes geregeld.

Misschien regelen ze ooit nog wel een keer efficiente bewaking van de buitengrenzen voor landen die het niet aankunnen, in plaats van zaken als data roaming.
pi_156609377
quote:
'Plan EU en Turkije voor vluchtelingencrisis'
BERLIJN/BRUSSEL -

De Europese Commissie zou met Turkije afspraken hebben gemaakt om de vluchtelingenstroom naar Europa te beperken. Zo zouden in Turkije zes nieuwe asielzoekerscentra worden gebouwd en zou Turkije met Griekenland moeten samenwerken om de grens beter te bewaken.

Dat hebben bronnen rondom de Europese Commissie en de Duitse regering gezegd tegen de Frankfurter Allgemeine Zeitung. In de plannen staat dat de Turkse en Griekse kustwacht ervoor moeten zorgen dat alle vluchtelingen terug worden gebracht naar Turkije.

In ruil daarvoor komen er nieuwe azc's waar twee miljoen vluchtelingen kunnen worden opgevangen. Die worden volgens de krant deels gefinancierd door de EU. Ook zou de EU een half miljoen mensen willen ophalen en opvangen, zodat ze niet de EU hoeven binnen te komen via mensensmokkelaars.

De Turkse president Recep Tayyip Erdogan komt maandag naar Brussel voor een ontmoeting met onder meer EU-commissie-voorzitter Jean-Claude Juncker. Daar zal onder meer de vluchtelingencrisis aan bod komen.
Wat zou dit plannetje kosten?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2015 23:10:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')