abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156606718
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:53 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat percentage ligt in werkelijkheid natuurlijk véél hoger. Maar door allerlei smerige linkse trucs weet men het tot 21% terug te brengen.

Een in Nederland geboren Marokkaantje dat zich vijandig opstelt tegenover de Nederlandse samenleving is voor de statistieken dan geen allochtoon, voor de overige autochtonen is hij dat zeker wél.
Pas als beide ouders óók in Nederland geboren zijn, is het in de statistiek een autochtoon. De derde generatie dus.

En terecht natuurlijk. Een Nederlander met een buitenlandse opa of oma blijft natuurlijk een Nederlander. Wat voor een probleemfiguur het verder ook is.
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:57:47 #77
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156606754
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:53 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat percentage ligt in werkelijkheid natuurlijk véél hoger. Maar door allerlei smerige linkse trucs weet men het tot 21% terug te brengen.

Een in Nederland geboren Marokkaantje dat zich vijandig opstelt tegenover de Nederlandse samenleving is voor de statistieken dan geen allochtoon, voor de overige autochtonen is hij dat zeker wél.
Doe es niet zo aluhoedje :D

Dit zijn gewoon CBS cijfers hoor. Die rekent iedereen die eerste of tweede generatie allochtoon is tot de groep allochtonen, pas de derde generatie (dus wanneer je beide ouders in Nederland geboren zijn) wordt tot autochtonen gerekend.
pi_156606825
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:56 schreef Igen het volgende:

[..]

Pas als beide ouders óók in Nederland geboren zijn, is het in de statistiek een autochtoon. De derde generatie dus.

En terecht natuurlijk. Een Nederlander met een buitenlandse opa of oma blijft natuurlijk een Nederlander. Wat voor een probleemfiguur het verder ook is.
Jij mag dat dan misschien "terecht" vinden, ik en velen met mij vinden dat in dergelijke gevallen absoluut niet terecht.

Meer woorden wil ik er ook eigenlijk niet aan vuil maken, een discussie hierover voeren met linksige types is toch zinloos.
pi_156606914
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:57 schreef Belabor het volgende:

[..]

Doe es niet zo aluhoedje :D

Dit zijn gewoon CBS cijfers hoor. Die rekent iedereen die eerste of tweede generatie allochtoon is tot de groep allochtonen, pas de derde generatie (dus wanneer je beide ouders in Nederland geboren zijn) wordt tot autochtonen gerekend.
Daar noem je dus zelf zo'n smerige linkse truc. Daar is verder niks "aluhoedje" aan hoor.
pi_156606933
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:59 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Jij mag dat dan misschien "terecht" vinden, ik en velen met mij vinden dat in dergelijke gevallen absoluut niet terecht.

Meer woorden wil ik er ook eigenlijk niet aan vuil maken, een discussie hierover voeren met linksige types is toch zinloos.
Als je vindt dat die mensen hier 'eigenlijk' niet thuishoren, dan had je die opa's en oma's nooit moeten naturaliseren.

Dat heb ik niet op mijn geweten. Ik ben nog te jong, ik heb de politici niet gekozen die destijds de regels voor naturalisatie (misschien) te soepel hebben gemaakt. De generatie voor mij is daarvoor verantwoordelijk.

En ik, mijn generatie, kan niet meer doen dan het beste ervan maken met de mensen die nou eenmaal al generaties lang de Nederlandse nationaliteit hebben! Sowieso is het zinloos om je boos te maken over dingen die 'eigenlijk' niet 'terecht' zijn maar wel gewoon de realiteit zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2015 22:02:26 ]
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:02:51 #81
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156606999
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:01 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Daar noem je dus zelf zo'n smerige linkse truc. Daar is verder niks "aluhoedje" aan hoor.
Haha, "linkse truc". :D

Wauw, echt. Sommige users hier op Fok! zijn echt niet te geloven. Gewoon bijna universele definities veranderen zodat het hun beter uitkomt en constant mensen in hokjes plaatsen.

Gelukkig vormen types zoals jij inderdaad niet de maatstaf voor de Nederlandse samenleving, tsjongejonge.
pi_156607006
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Als je vindt dat die mensen hier 'eigenlijk' niet thuishoren, dan had je die opa's en oma's nooit moeten naturaliseren.
Wat een raar verwijt. Ik heb geen enkele opa of oma genaturaliseerd. En van mij mogen ze ook allemaal weer gedenaturaliseerd worden.
pi_156607106
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:03 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat een raar verwijt. Ik heb geen enkele opa of oma genaturaliseerd. En van mij mogen ze ook allemaal weer gedenaturaliseerd worden.
Ja zo werkt het natuurlijk niet hè. Je kan niet zomaar willekeurig mensen hun nationaliteit afpakken als je dat toevallig leuk vindt.

Man man man... :')
pi_156607142
quote:
14s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:02 schreef Belabor het volgende:

[..]

Haha, "linkse truc". :D

Wauw, echt. Sommige users hier op Fok! zijn echt niet te geloven. Gewoon bijna universele definities veranderen zodat het hun beter uitkomt en constant mensjes in hokjes plaatsen.

Gelukkig vormen types zoals jij inderdaad niet de maatstaf voor de Nederlandse samenleving, tsjongejonge.
"Universele definities" _O-

Dat is dus ook zo'n smerige linkse truc: net doen of het bij hun sneue, ingebeelde waarheidjes ineens om "universele definities" zou gaan, waar iedereen het wel mee eens moet zijn. :')

Ik ben daar niet zo van onder de indruk.
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:06:04 #85
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607159
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:03 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Kijk, en hierom zal de PVV altijd in 'dat' daglicht blijven staan...

Totaal geen kijk meer op het individu. Nope. Alle Marokkanen zijn hetzelfde, en moeten pleite.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:06:36 #86
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156607184
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:05 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat is dus ook zo'n smerige linkse truc: net doen of het bij hun sneue, ingebeelde waarheidjes ineens om "universele definities" zou gaan, waar iedereen het wel mee eens moet zijn. :')

Ik vind het wel prima joh. Terug on-topic! Ik hoef hier geen woorden meer vuil aan te maken.
pi_156607188
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:04 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja zo werkt het natuurlijk niet hè. Je kan niet zomaar willekeurig mensen hun nationaliteit afpakken als je dat toevallig leuk vindt.

Natuurlijk werkt het zo wel, zeker bij Marokkanen. Kwestie van een absolute meerderheid vinden voor een partij die dat wil uitvoeren.

pi_156607197
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:05 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon niet het woord 'allochtoon' gebruiken maar gewoon eerlijk zeggen dat je een xenofoob bent die iets tegen 'etnische minderheden' heeft en het liefst een 'etnische zuivering' in Nederland wil.

Ik heb meer respect voor iemand die dat eerlijk toegeeft dan voor iemand die dat denkt maar te schijterig is om daarvoor uit te komen en dan maar anderen voor Gutmensch o.i.d. uitmaakt.
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:07:12 #89
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607208
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:06 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Natuurlijk werkt het zo wel, zeker bij Marokkanen. Kwestie van een absolute meerderheid vinden voor een partij die dat wil uitvoeren.

Zo, dus jij wil elke Marokkaan denaturaliseren?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_156607296
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zo, dus jij wil elke Marokkaan denaturaliseren?
Ach, waarom niet? Ze kunnen zo terug naar Marokko met hun andere paspoort. :W
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:09:46 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607308
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:09 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Eng mannetje ben jij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:10:08 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607319
quote:

[..]

Case in point.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_156607381
quote:

[..]

snel, safe en simpel. Ik ben voor
pi_156607497
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon niet het woord 'allochtoon' gebruiken maar gewoon eerlijk zeggen dat je een xenofoob bent die iets tegen 'etnische minderheden' heeft en het liefst een 'etnische zuivering' in Nederland wil.

Ik heb meer respect voor iemand die dat eerlijk toegeeft dan voor iemand die dat denkt maar te schijterig is om daarvoor uit te komen en dan maar anderen voor Gutmensch o.i.d. uitmaakt.
Tsja, zie hier the last line of defense voor de gemiddelde linkse sneuneus: de ander woorden in de mond leggen en zwartmaken als racist.

Je normale argumenten zijn zeker alweer op? Een beetje jammer.
pi_156607524
quote:
14s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:11 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

snel, safe en simpel. Ik ben voor
Je zou wel gek (of moslimallochtoon) zijn als je niet voor was!
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:16:37 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607580
Stormfront verzameltopic...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_156607590
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:14 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Tsja, zie hier the last line of defense voor de gemiddelde linkse sneuneus: de ander woorden in de mond leggen en zwartmaken als racist.

Je normale argumenten zijn zeker alweer op? Een beetje jammer.
Als je je ergert aan de woorden die ik gebruik, verander dan je mening. Maar ga geen woordspelletjes spelen: als je alle Marokkanen Nederlanders van Marokkaanse afstamming terug naar Marokko wil sturen dan is dat feitelijk gewoon niks anders dan een etnische zuivering. Punt uit. Ga dan niet woordspelletjes spelen en de definitie 'allochtonen' verdraaien omdat je schrikt van de benaming van hetgeen wat je zegt. :{w

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2015 22:18:24 ]
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:18:07 #98
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607630
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Als je je ergert aan de woorden die ik gebruik, verander dan je mening. Maar ga geen woordspelletjes spelen: als je alle Marokkanen terug naar Marokko wil sturen dan is dat feitelijk gewoon niks anders dan een etnische zuivering. Punt uit. Ga dan niet woordspelletjes spelen en de definitie 'allochtonen' verdraaien omdat je schrikt van de benaming van hetgeen wat je zegt. :{w
Etnisch zuiveren is dan ook in bepaalde kringen politiek heel correct.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_156607662
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stormfront verzameltopic...
Fok vindt het ook best blijkbaar, heb laatst voor de grap even op stormfront gekeken, maar zag niet zo veel verschillen met wat hier wordt neergegooid. En mag blijven staan.
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:19:40 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607697
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Fok vindt het ook best blijkbaar, heb laatst voor de grap even op stormfront gekeken, maar zag niet zo veel verschillen met wat hier wordt neergegooid. En mag blijven staan.
Klopt... wel goed dat het allemaal openbaar gebeurt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')