abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156590798
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ik iets bijzonder zeg, dat nog nooit is uitgeprobeerd.

In Australië en Japan bijvoorbeeld, gaat het al jaren zo. En toch vinden de meeste mensen dat ook beschaafde landen.
Over dat zijn we het waarschijnlijk erg eens. Pak New Zealand erbij. Mijn zus woont daar. Je moet echt voldoen aan bepaalde eisen.Dat is heel goed en nuttig.
  zondag 4 oktober 2015 @ 13:20:18 #52
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156590805
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Verdient er goed aan. Je hoeft niet alles voor niets te doen. Net zoals die man die zijn park verhuurt aan COA. Die man is niet fout. Jij gaat het ook niet gratis weggeven.

Dat zie ik ook als probleem. Zeker als men gaat klagen. En ook dat er huizen beschikbaar worden gesteld terwijl Nederlanders niet aan een huis kunnen komen. Daar heb ik gisteren nog een enorme discussie over gehad. Wel met iemand van 70 die de schaapjes op het droge heeft.
Natuurlijk is die ondernemer die zijn park verhuurt aan COA niet fout.

Wel fout is de regering die de Nederlander dwingt belasting te betalen, waarmee het COA die huurovereenkomst kan afsluiten.
pi_156590874
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ik iets bijzonder zeg, dat nog nooit is uitgeprobeerd.

In Australië en Japan bijvoorbeeld, gaat het al jaren zo. En toch vinden de meeste mensen dat ook beschaafde landen.
Voor zover ik weet heeft Australië ook afspraken met landen dat ze daar de illegalen naartoe mogen sturen. En betaalt Australië daar ook voor.
pi_156590877
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Natuurlijk is die ondernemer die zijn park verhuurt aan COA niet fout.

Wel fout is de regering die de Nederlander dwingt belasting te betalen, waarmee het COA die huurovereenkomst kan afsluiten.
En dat COA gewoon niet blijkt te werken. Het kost veel geld maar men begrijpt het vaak niet geheel. Ik zat ooit op een internaat. Perfect voor asielzoekers. Dat kocht COA even op voor teveel geld. En toen verkocht men het weer voor weinig. Nadenken......
pi_156590923
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:23 schreef Igen het volgende:

[..]

Voor zover ik weet heeft Australië ook afspraken met landen dat ze daar de illegalen naartoe mogen sturen. En betaalt Australië daar ook voor.
Men doet bijzonder weinig.
pi_156591022
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:23 schreef Igen het volgende:

[..]

Heb even gezocht: Australië heeft een afspraak met Papua-Nieuw-Guinea dat ze alle bootvluchtelingen naar dat land mogen sturen. Een Australisch bedrijf runt daar ook het belangrijkste AZC. Ongetwijfeld staat daar voor Papua-Nieuw-Guinea iets tegenover.

Wat dus eens te meer aantoont hoe belangrijk het is om afspraken te hebben als je asielzoekers wil afwijzen en uitzetten.
  zondag 4 oktober 2015 @ 14:05:03 #57
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_156592032
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Voor uitzetting is medewerking van het land nodig waarnaartoe je ze wil uitzetten, slimbo.
Ga toch weg met die politiek correcte onzin. Ze komen hier met een gammel bootje, drop ze met een gammel bootje net buiten de territoriale wateren van Syrie en geef ze een kampas en net genoeg brandstof om de Afrikaanse kust te halen.
Het is compleet van de zotte dat wij illegalen zonder papieren toelaten, omdat hun eigen land ze uitkotst.

We zouden volledig moeten stoppen met het opnemen van mensen uit landen waar niet minimaal 10% van de Nederlandse bevolking graag zou willen wonen. Dus zeg maar alle landen die niet aansluiten bij onze cultuur.
censuur :O
pi_156592695
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:05 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ga toch weg met die politiek correcte onzin. Ze komen hier met een gammel bootje, drop ze met een gammel bootje net buiten de territoriale wateren van Syrie en geef ze een kampas en net genoeg brandstof om de Afrikaanse kust te halen.
Het is compleet van de zotte dat wij illegalen zonder papieren toelaten, omdat hun eigen land ze uitkotst.

We zouden volledig moeten stoppen met het opnemen van mensen uit landen waar niet minimaal 10% van de Nederlandse bevolking graag zou willen wonen. Dus zeg maar alle landen die niet aansluiten bij onze cultuur.
Daar is oorlog en wij zijn rijk. En jij mag ook meebetalen. Dat sluit aan bij onze cultuur.
  zondag 4 oktober 2015 @ 14:48:26 #59
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156593452
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:05 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]
(c) Remco uit Delft :')
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_156593820
quote:
Plasterk: Zorgen over vluchtelingen zijn normaal

Bij zulke grote stromen vluchtelingen die momenteel binnenkomen zou iedereen zich zorgen moeten maken over of dat allemaal wel goed komt. Dat zei minister Ronald Plasterk van Binnenlandse Zaken in WNL op Zondag.

Er moet gekeken worden of het allemaal wel vluchtelingen zijn en of de mensen zijn wie ze zeggen dat ze zijn. Dat is nog een heel traject

Plasterk werd gevraagd of bekend is wie die mensen zijn. ,,We proberen er oog op te houden, maar mensen moeten natuurlijk ook geregistreerd worden. Er moet gekeken worden of het allemaal wel vluchtelingen zijn en of de mensen zijn wie ze zeggen dat ze zijn. Dat is nog een heel traject."

Veel van die mensen zijn nog niet eens geregistreerd, gaf Plasterk aan. ,,Uiteindelijk moet inderdaad voordat mensen een vergunning krijgen gekeken worden of dat ook terecht is."

Dealen
Op de vraag of het niet beangstigend is dat onbekend is wie er binnenkomt, antwoordde de minister dat we ermee zullen moeten dealen. ,,We moeten zorgen dat we een goed beeld krijgen van wie ieder van die mensen is."

Volgens Plasterk zou het zorgelijk zijn als er personen tussen zitten die met gewelddadige bedoelingen verkeerde plannen zouden hebben. ,,Daar moeten we goed zicht op houden."
Ik heb niet de indruk dat ze daar ook maar enig realistisch zicht op hebben. :')
pi_156593977
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 15:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat ze daar ook maar enig realistisch zicht op hebben. :')
Begrip tonen, dat krijg je bij elke cursus omgaan met boze mensen. Wel opmerkelijk dat iemand die in het kabinet zit communiceert over deze kwestie, ik dacht dat het al aan de aandacht was ontschoten daar.
pi_156594061
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 15:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ben geneigd te denken dat ze geen idee hebben wie er nou binnen zijn gekomen.
pi_156594104
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 15:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ben geneigd te denken dat ze geen idee hebben wie er nou binnen zijn gekomen.
Dat weet ik wel zeker dat ze dat niet weten.
pi_156594134
Is vrijwel onmogelijk toch omdat te weten?
pi_156594243
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Is vrijwel onmogelijk toch omdat te weten?
Ja. Met een beetje geld kunnen ze een echt Syrisch paspoort kopen en een valse identiteit aannemen. Verder hebben velen niet eens identiteitspapieren.
  zondag 4 oktober 2015 @ 16:31:56 #66
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_156596804
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 15:11 schreef Scorpie het volgende:
Des te meer reden om ze 100% buiten te houden...
censuur :O
  zondag 4 oktober 2015 @ 16:49:30 #67
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156597429
Plasterk wast zijn handen alvast in onschuld en ...... doet verder niets.

Typerend voor de Nederlandse regering.
  zondag 4 oktober 2015 @ 16:56:42 #68
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156597679
66 procent Nederlanders tegen opnemen nog meer vluchtelingen

Bron: http://nieuws.tpo.nl/2015(...)-meer-vluchtelingen/

quote:
Verder vindt 87 procent dat vluchtelingen in de regio moeten worden opgevangen en vindt 73 procent het een goed idee om de Europese binnengrenzen weer te sluiten.
Bij de voorstanders van nog meer vluchtelingen / migranten / asielzoekers zitten natuurlijk ook de allochtonen zelf (en hun slippendragers).

Conclusie: de facto is geheel Nederland tegen het opnemen van nog meer vluchtelingen.
  zondag 4 oktober 2015 @ 17:38:07 #69
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156598823
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Conclusie: de facto is geheel Nederland tegen het opnemen van nog meer vluchtelingen.
Nee, dat staat er helemaal niet. De enquête zegt dat de tendens verandert, niet dat alle Nederlanders opeens keihard tegen het opnemen van meer vluchtelingen zijn.

Waarom moet alle berichtgeving meteen weer zo opgeblazen worden?
  zondag 4 oktober 2015 @ 17:43:54 #70
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156598971
quote:
9s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:38 schreef Belabor het volgende:

[..]

Misplaatste intellectuele superioriteit
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  zondag 4 oktober 2015 @ 18:03:21 #71
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_156599354
quote:

[..]

Nee, dat staat er helemaal niet. De enquête zegt dat de tendens verandert, niet dat alle Nederlanders opeens keihard tegen het opnemen van meer vluchtelingen zijn.

Even inkoppen hoor..

Beter berichtgeving dan...
Treinen
Metrostations
Wolkenkrabbers
Moskeeën
Ziekenhuizen
Etc.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:45:29 #72
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156601791
quote:

[..]

Dan heb je het toch niet goed gelezen. Volgens dat onderzoek is ruim 66% tegen het opnemen van nog meer vluchtelingen. Dat is dus een grote absolute meerderheid.

Van de overige 34% is een groot deel zelf natuurlijk ook vluchteling, migrant of allochtoon. Die zijn dus sowieso vóór. Misschien blijft er dan nog 10 à 20% over van de gewone Nederlanders die niet tegen het opvangen van nog meer vluchtelingen zijn. Dat zijn vermoedelijk de mensen die er goed aan verdienen.
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:24:37 #73
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156603060
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:45 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

Dan heb je het toch niet goed gelezen. Volgens dat onderzoek is ruim 66% tegen het opnemen van nog meer vluchtelingen. Dat is dus een grote absolute meerderheid.
Okay, twee opmerkingen.

Opmerking één: het is niet bekend welke steekproef DVJ Insights bij deze enquête gebruikt heeft, dus je kunt niet direct stellen dat de 66% die uit dit onderzoek komt direct ook het beeld weerspiegelt van de gehele populatie (alle Nederlanders).

Opmerking twee: jij zei, letterlijk:
quote:
de facto is geheel Nederland tegen het opnemen van nog meer vluchtelingen
66% is een meerderheid, ja. Maar dat is niet "geheel Nederland", zeker niet omdat ik weet dat zo'n enquête altijd grote foutmarges heeft omdat ik zelf ook al meerdere middelgrote marktonderzoeken uitgevoerd heb.

Tevens is dit een soortgelijk onderzoek als toen net na de aanslagen bij Charlie Hebdo werd uitgevoerd: opeens werd opgemerkt dat in vergelijking met 2014 het aantal mensen dat bang was voor aanslagen in Nederland gestegen was van ergens in de 30% naar bijna 60%.

Ja goh, dat komt door alle angst die door de media gecreëerd wordt, wat denk je dan? :)
quote:
Van de overige 34% is een groot deel zelf natuurlijk ook vluchteling, migrant of allochtoon. Die zijn dus sowieso vóór. Misschien blijft er dan nog 10 à 20% over van de gewone Nederlanders die niet tegen het opvangen van nog meer vluchtelingen zijn. Dat zijn vermoedelijk de mensen die er goed aan verdienen.
Ehh, de allochtonen maken ongeveer 21% van de totale Nederlandse bevolking uit, dus dat is nog lang niet de 34% van de respondenten die zogenaamd alle "welkom, kom maar binnen"-Nederlanders vertegenwoordigen. Bovendien vallen onder die 21% ook families die al twee generaties lang in Nederland wonen en dus al lang en breed ingeburgerd zijn.

Tevens ga je zelf een beetje inschatten hoeveel "gewone Nederlanders" er dus dan aan de enquête meegedaan hebben, maar dat weet je niet. Zo kan ik ook alles uit mijn duim zuigen en toch zeggen dat ik gelijk heb omdat onderzoek het uitwijst....
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:28:44 #74
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156603199
Dubbel
pi_156606562
quote:
15s.gif Op zondag 4 oktober 2015 20:24 schreef Belabor het volgende:
Ehh, de allochtonen maken ongeveer 21% van de totale Nederlandse bevolking uit
Dat percentage ligt in werkelijkheid natuurlijk véél hoger. Maar door allerlei smerige linkse trucs weet men het tot 21% terug te brengen.

Een in Nederland geboren Marokkaantje dat zich vijandig opstelt tegenover de Nederlandse samenleving is voor de statistieken dan geen allochtoon, voor de overige autochtonen is hij dat zeker wél.
pi_156606718
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:53 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat percentage ligt in werkelijkheid natuurlijk véél hoger. Maar door allerlei smerige linkse trucs weet men het tot 21% terug te brengen.

Een in Nederland geboren Marokkaantje dat zich vijandig opstelt tegenover de Nederlandse samenleving is voor de statistieken dan geen allochtoon, voor de overige autochtonen is hij dat zeker wél.
Pas als beide ouders óók in Nederland geboren zijn, is het in de statistiek een autochtoon. De derde generatie dus.

En terecht natuurlijk. Een Nederlander met een buitenlandse opa of oma blijft natuurlijk een Nederlander. Wat voor een probleemfiguur het verder ook is.
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:57:47 #77
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156606754
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:53 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Doe es niet zo aluhoedje :D

Dit zijn gewoon CBS cijfers hoor. Die rekent iedereen die eerste of tweede generatie allochtoon is tot de groep allochtonen, pas de derde generatie (dus wanneer je beide ouders in Nederland geboren zijn) wordt tot autochtonen gerekend.
pi_156606825
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:56 schreef Igen het volgende:

[..]

Pas als beide ouders óók in Nederland geboren zijn, is het in de statistiek een autochtoon. De derde generatie dus.

En terecht natuurlijk. Een Nederlander met een buitenlandse opa of oma blijft natuurlijk een Nederlander. Wat voor een probleemfiguur het verder ook is.
Jij mag dat dan misschien "terecht" vinden, ik en velen met mij vinden dat in dergelijke gevallen absoluut niet terecht.

Meer woorden wil ik er ook eigenlijk niet aan vuil maken, een discussie hierover voeren met linksige types is toch zinloos.
pi_156606914
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:57 schreef Belabor het volgende:

[..]

Doe es niet zo aluhoedje :D

Dit zijn gewoon CBS cijfers hoor. Die rekent iedereen die eerste of tweede generatie allochtoon is tot de groep allochtonen, pas de derde generatie (dus wanneer je beide ouders in Nederland geboren zijn) wordt tot autochtonen gerekend.
Daar noem je dus zelf zo'n smerige linkse truc. Daar is verder niks "aluhoedje" aan hoor.
pi_156606933
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:59 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Jij mag dat dan misschien "terecht" vinden, ik en velen met mij vinden dat in dergelijke gevallen absoluut niet terecht.

Meer woorden wil ik er ook eigenlijk niet aan vuil maken, een discussie hierover voeren met linksige types is toch zinloos.
Als je vindt dat die mensen hier 'eigenlijk' niet thuishoren, dan had je die opa's en oma's nooit moeten naturaliseren.

Dat heb ik niet op mijn geweten. Ik ben nog te jong, ik heb de politici niet gekozen die destijds de regels voor naturalisatie (misschien) te soepel hebben gemaakt. De generatie voor mij is daarvoor verantwoordelijk.

En ik, mijn generatie, kan niet meer doen dan het beste ervan maken met de mensen die nou eenmaal al generaties lang de Nederlandse nationaliteit hebben! Sowieso is het zinloos om je boos te maken over dingen die 'eigenlijk' niet 'terecht' zijn maar wel gewoon de realiteit zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2015 22:02:26 ]
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:02:51 #81
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156606999
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:01 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Daar noem je dus zelf zo'n smerige linkse truc. Daar is verder niks "aluhoedje" aan hoor.
Haha, "linkse truc". :D

Wauw, echt. Sommige users hier op Fok! zijn echt niet te geloven. Gewoon bijna universele definities veranderen zodat het hun beter uitkomt en constant mensen in hokjes plaatsen.

Gelukkig vormen types zoals jij inderdaad niet de maatstaf voor de Nederlandse samenleving, tsjongejonge.
pi_156607006
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Als je vindt dat die mensen hier 'eigenlijk' niet thuishoren, dan had je die opa's en oma's nooit moeten naturaliseren.
Wat een raar verwijt. Ik heb geen enkele opa of oma genaturaliseerd. En van mij mogen ze ook allemaal weer gedenaturaliseerd worden.
pi_156607106
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:03 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat een raar verwijt. Ik heb geen enkele opa of oma genaturaliseerd. En van mij mogen ze ook allemaal weer gedenaturaliseerd worden.
Ja zo werkt het natuurlijk niet hè. Je kan niet zomaar willekeurig mensen hun nationaliteit afpakken als je dat toevallig leuk vindt.

Man man man... :')
pi_156607142
quote:
14s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:02 schreef Belabor het volgende:

[..]

Haha, "linkse truc". :D

Wauw, echt. Sommige users hier op Fok! zijn echt niet te geloven. Gewoon bijna universele definities veranderen zodat het hun beter uitkomt en constant mensjes in hokjes plaatsen.

Gelukkig vormen types zoals jij inderdaad niet de maatstaf voor de Nederlandse samenleving, tsjongejonge.
"Universele definities" _O-

Dat is dus ook zo'n smerige linkse truc: net doen of het bij hun sneue, ingebeelde waarheidjes ineens om "universele definities" zou gaan, waar iedereen het wel mee eens moet zijn. :')

Ik ben daar niet zo van onder de indruk.
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:06:04 #85
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607159
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:03 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Kijk, en hierom zal de PVV altijd in 'dat' daglicht blijven staan...

Totaal geen kijk meer op het individu. Nope. Alle Marokkanen zijn hetzelfde, en moeten pleite.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:06:36 #86
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156607184
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:05 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat is dus ook zo'n smerige linkse truc: net doen of het bij hun sneue, ingebeelde waarheidjes ineens om "universele definities" zou gaan, waar iedereen het wel mee eens moet zijn. :')

Ik vind het wel prima joh. Terug on-topic! Ik hoef hier geen woorden meer vuil aan te maken.
pi_156607188
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:04 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja zo werkt het natuurlijk niet hè. Je kan niet zomaar willekeurig mensen hun nationaliteit afpakken als je dat toevallig leuk vindt.

Natuurlijk werkt het zo wel, zeker bij Marokkanen. Kwestie van een absolute meerderheid vinden voor een partij die dat wil uitvoeren.

pi_156607197
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:05 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon niet het woord 'allochtoon' gebruiken maar gewoon eerlijk zeggen dat je een xenofoob bent die iets tegen 'etnische minderheden' heeft en het liefst een 'etnische zuivering' in Nederland wil.

Ik heb meer respect voor iemand die dat eerlijk toegeeft dan voor iemand die dat denkt maar te schijterig is om daarvoor uit te komen en dan maar anderen voor Gutmensch o.i.d. uitmaakt.
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:07:12 #89
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607208
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:06 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Natuurlijk werkt het zo wel, zeker bij Marokkanen. Kwestie van een absolute meerderheid vinden voor een partij die dat wil uitvoeren.

Zo, dus jij wil elke Marokkaan denaturaliseren?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_156607296
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zo, dus jij wil elke Marokkaan denaturaliseren?
Ach, waarom niet? Ze kunnen zo terug naar Marokko met hun andere paspoort. :W
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:09:46 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607308
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:09 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Eng mannetje ben jij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:10:08 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607319
quote:

[..]

Case in point.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_156607381
quote:

[..]

snel, safe en simpel. Ik ben voor
pi_156607497
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon niet het woord 'allochtoon' gebruiken maar gewoon eerlijk zeggen dat je een xenofoob bent die iets tegen 'etnische minderheden' heeft en het liefst een 'etnische zuivering' in Nederland wil.

Ik heb meer respect voor iemand die dat eerlijk toegeeft dan voor iemand die dat denkt maar te schijterig is om daarvoor uit te komen en dan maar anderen voor Gutmensch o.i.d. uitmaakt.
Tsja, zie hier the last line of defense voor de gemiddelde linkse sneuneus: de ander woorden in de mond leggen en zwartmaken als racist.

Je normale argumenten zijn zeker alweer op? Een beetje jammer.
pi_156607524
quote:
14s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:11 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

snel, safe en simpel. Ik ben voor
Je zou wel gek (of moslimallochtoon) zijn als je niet voor was!
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:16:37 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607580
Stormfront verzameltopic...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_156607590
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:14 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Tsja, zie hier the last line of defense voor de gemiddelde linkse sneuneus: de ander woorden in de mond leggen en zwartmaken als racist.

Je normale argumenten zijn zeker alweer op? Een beetje jammer.
Als je je ergert aan de woorden die ik gebruik, verander dan je mening. Maar ga geen woordspelletjes spelen: als je alle Marokkanen Nederlanders van Marokkaanse afstamming terug naar Marokko wil sturen dan is dat feitelijk gewoon niks anders dan een etnische zuivering. Punt uit. Ga dan niet woordspelletjes spelen en de definitie 'allochtonen' verdraaien omdat je schrikt van de benaming van hetgeen wat je zegt. :{w

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2015 22:18:24 ]
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:18:07 #98
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607630
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Als je je ergert aan de woorden die ik gebruik, verander dan je mening. Maar ga geen woordspelletjes spelen: als je alle Marokkanen terug naar Marokko wil sturen dan is dat feitelijk gewoon niks anders dan een etnische zuivering. Punt uit. Ga dan niet woordspelletjes spelen en de definitie 'allochtonen' verdraaien omdat je schrikt van de benaming van hetgeen wat je zegt. :{w
Etnisch zuiveren is dan ook in bepaalde kringen politiek heel correct.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_156607662
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stormfront verzameltopic...
Fok vindt het ook best blijkbaar, heb laatst voor de grap even op stormfront gekeken, maar zag niet zo veel verschillen met wat hier wordt neergegooid. En mag blijven staan.
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:19:40 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156607697
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Fok vindt het ook best blijkbaar, heb laatst voor de grap even op stormfront gekeken, maar zag niet zo veel verschillen met wat hier wordt neergegooid. En mag blijven staan.
Klopt... wel goed dat het allemaal openbaar gebeurt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')