abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156617804
Oh nou met al die ontstekingen heb ik gelukkig geen ervaring :@. Hopelijk blijft dat ook een poos zo. Ik ben ontzettend kleinzerig als het op tandarts-pijn aankomt. :@.

Op een of andere manier is die pijn in je mond/kaken zo.. mja.. je kunt er niks mee. Dat idee. Moeilijk uit te leggen maar jullie snappen het wel.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156617863
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:48 schreef Kuukske het volgende:
Oh nou met al die ontstekingen heb ik gelukkig geen ervaring :@. Hopelijk blijft dat ook een poos zo. Ik ben ontzettend kleinzerig als het op tandarts-pijn aankomt. :@.

Op een of andere manier is die pijn in je mond/kaken zo.. mja.. je kunt er niks mee. Dat idee. Moeilijk uit te leggen maar jullie snappen het wel.
Ja. Zelfde reden als waarom ik oorpijn bij kleine kindjes zo vreselijk zielig vind. Je kunt er helemaal niets mee, en zeker die kleintjes niet ;(
en jeuk, ook zo vreselijk zielig! Zo'n kleintje met waterpokken die je dan half wanhopig aankijkt enzo :X
:)
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:51:51 #103
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_156617871
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:40 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nou ik beval liever dan die pijn van mn verstandskies toen :o 2 paracetamol en een ibuprofen en dan nog huilend in je bed liggen :') mijn hemel wat een ellende.
+1
en vooral weten dat je NOG EEN KEER moet voor de andere kant :X
pi_156617909
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:47 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik zou ze wegsturen :@ hoppaaaa wieberen, ga maar lekker bij je eigen mama in de tuin spelen :P
maar goed, ik ben niet zo geweldig met andermans kinderen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze weggestuurd. Helemaal niet vriendelijk ook. Kijk als S er nou mee speelt is het wat anders maar die wil op straat spelen. Ja ik ga hier met drie kinderen van een ander zitten zeker. Hoe is het? Ik probeerde te slapen want jongste ligt in bed. Maar een herrie achter in de tuin
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_156617982
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:53 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik heb ze weggestuurd. Helemaal niet vriendelijk ook. Kijk als S er nou mee speelt is het wat anders maar die wil op straat spelen. Ja ik ga hier met drie kinderen van een ander zitten zeker. Hoe is het? Ik probeerde te slapen want jongste ligt in bed. Maar een herrie achter in de tuin
Oh~! Dan had ik je niet eens goed begrepen, ik dacht dat S er ook bij was in de tuin. Dan zou ik het niet anders gedaan hebben nee. Moven. :')

Hier beetje meh. Ik ben bezig met een of ander saai verslag (lees: ik kijk Bones op netflix :P ) maar ik wil eigenlijk slapen. Ik ben moehoe. Maar mijn lief is boven op zolder bezig met die kast en ik hoor allemaal hysterische 2 unlimited klanken enzo van zolder komen :')
pi_156618070
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oh~! Dan had ik je niet eens goed begrepen, ik dacht dat S er ook bij was in de tuin. Dan zou ik het niet anders gedaan hebben nee. Moven. :')

Hier beetje meh. Ik ben bezig met een of ander saai verslag (lees: ik kijk Bones op netflix :P ) maar ik wil eigenlijk slapen. Ik ben moehoe. Maar mijn lief is boven op zolder bezig met die kast en ik hoor allemaal hysterische 2 unlimited klanken enzo van zolder komen :')
Nee die was in zijn eentje op straat aan het spelen. En mijn moeder stond ook voor op straat ergens.

Hier ook erg meh. Al twee dagen, nee vier. Sinds Pinq haar bevalling denk ik trouwens :P
pi_156618099
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:01 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nee die was in zijn eentje op straat aan het spelen. En mijn moeder stond ook voor op straat ergens.

Hier ook erg meh. Al twee dagen, nee vier. Sinds Pinq haar bevalling denk ik trouwens :P
Hahaha :D tijd voor je eigenste manneke O+
pi_156618118
Als ik woensdag nou heel dramatisch doe bij de VK. Zouden ze dan iets proberen? Denk van niet he :P
pi_156618137
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:04 schreef Estrys het volgende:
Als ik woensdag nou heel dramatisch doe bij de VK. Zouden ze dan iets proberen? Denk van niet he :P
Ik zou dan eerst even elk uur bellen komende 2 dagen. Dan zijn ze je tegen die tijd zo zat dat ze t vast doen :+
pi_156618205
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:10 schreef Limone het volgende:

[..]

Ohja, tandartsen kunnen dat heel goed. :( Duimen dat het niets is!

Ik heb net chocola gegeten. To zover mijn bijdrage. 8-)
Nog geen gerommel bij jou?
pi_156618232
Ik moet mezelf gewoon even herpakken denk ik. Nog een week of twee maximaal hou ik mijzelf voor. Wat is nou twee weken. Morgen ben ik alleen. Ga ik een dagje series kijken. Met dekentje op de bank en lekkere dingen en de gordijnen dicht. O+
pi_156618255
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:12 schreef Estrys het volgende:
Ik moet mezelf gewoon even herpakken denk ik. Nog een week of twee maximaal hou ik mijzelf voor. Wat is nou twee weken. Morgen ben ik alleen. Ga ik een dagje series kijken. Met dekentje op de bank en lekkere dingen en de gordijnen dicht. O+
oh heerlijk O+
even een niks-dagje!

Het is ook niets, 2 weken. Maar tijd is relatief... als je 6 bent en wacht op je verjaardag dan duurt 2 weken zo lang als 2 jaar en als het je vakantie is en alles is geweldig eraan dan vliegen 2 weken voorbij voordat je er erg in hebt.
Verstand op 0 maar, het wordt vanzelf 2 weken later :*
pi_156618263
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:12 schreef Estrys het volgende:
Ja, doen!

Hier inmiddels de keukenkastjes uitgesopt en alle rolgordijnen ontstoft, maar uiteraard betekent dat ik nu de hele woonkamer eerst moet gaan stofzuigen, want dwarrelend stof overal en daarna alle vensterbanken e.d. mag gaan afnemen en niet te vergeten de ramen. Ach, daarna wel weer lekker fris!
pi_156619713
*u heeft drie gemiste oproepen van Anoniem*
Dat kan maar 1 ding betekenen: mijn werk probeert mij te bellen :') Over het afscheid van een collega donderdag. Denk dat ik die collega even app dat ik er niet bij ben. En dat we samen nog wel wat gaan drinken of zo als het rustiger is.
Anders moet ik uit m'n cocon :P

[ Bericht 21% gewijzigd door Estrys op 05-10-2015 15:44:50 ]
pi_156619914
Zo, en toen waren we een w.k.behandeling verder, begon de verdoving uit te werken, en lag Saar intens zielig te wezen op de bank. Doet nog steeds zeer, schijtzooi. (Dat je twijfelt of ie de goeie kies te pakken heeft gehad, dat soort auwa.) En nu maar hopen dat D'jelaneaux nog even blijft zitten, moet er niet aan denken dat ik nou zou moeten bevallen.... ;(

Oh, we hebben sinds gisteren eindelijk een naam, jeeeej! :s)

Wow Jantina, good busy!
pi_156619950
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:49 schreef Sara82 het volgende:
Zo, en toen waren we een w.k.behandeling verder, begon de verdoving uit te werken, en lag Saar intens zielig te wezen op de bank. Doet nog steeds zeer, schijtzooi. (Dat je twijfelt of ie de goeie kies te pakken heeft gehad, dat soort auwa.) En nu maar hopen dat D'jelaneaux nog even blijft zitten, moet er niet aan denken dat ik nou zou moeten bevallen.... ;(

Oh, we hebben sinds gisteren eindelijk een naam, jeeeej! :s)
Och arme jij :* hopelijk snel verbetering. Maximale dosis PCM pakken als het moet he.

En jeej voor de naam *O*
pi_156619984
Yay voor de naam! En voor de komende 24 uur elke 4 uur 2 paracdtamol nemen. Echt, doe jezelf een plezier, het mag gewoon. :*
pi_156620030
Ja? *vliegt naar medicijnkastje*
pi_156620156
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:56 schreef Sara82 het volgende:
Ja? *vliegt naar medicijnkastje*
Absoluut :Y
paracetamol is geen enkel probleem. Sterkte. Ik vond het ook pijnlijk nog na die eerste behandeling maar dat trok vanzelf weg. Volgens mij mag dat 48 uur duren ofzoiets en anders moet je echt de tandarts weer eventjes bellen. Zulke instructies kreeg ik iig mee.
pi_156620299
Grom. Lig nu aan de ctg, afspraak met gyn gehad. Baby heeft de groei achterstand ingelopen, nu nog maar een week achterstand. Gyn wil twee wekelijks een ctg. En als ik m minder blijf voelen eventueel voorbij de 38 weken inleiden. Maar dat kan volgende week dinsdag zijn maar dat kan ook met 39.6 zijn. En toen heeft ie ons naar de ctg kamer begeleid. Geeneens vragen of er nog vragen zijn, want ja die zijn er zat aangezien ik nu al vijf of zes verschillende gezichten heb gezien die allemaal wat anders vertellen. En ik weet nog steeds niet wat te doen als ik niet door heb dat mijn vliezen zijn gebroken. En volgende week krijg ik geen afspraak met de gyn maar met de vk. Ik snap er niets meer van en begin t echt goed zat te worden.. ;( die onzekerheid. Hopelijk komt mini zelf met een beter plan deze week. Maar voel nog niets dat lijkt op een bevalling.
pi_156620429
Sterkte Sara! Ben je nou zo snel geholpen trouwens?

Hier zijn de buren begonnen met een verbouwing van een of ander. Ik vermoed de keuken (schuin onder de babykamer) of de spiegelende slaapkamer (tegen de babykamer). ;( ik hoop maar dat ze over 6 weken klaar zijn. Toen Billie net geboren was, was het hetzelfde liedje maar toen de badkamer. :X en dan te bedenken dat ik het zo erg vond als Billie snachts huilde.

Niet dat ik verbouwen erg vind, maar het is zonder aankondiging ook. Ik vraag me wel eens af waarom ik zo lief ben om mensen in te lichten als wij rare dingen doen in/om/rond huis.

/hormonaalverdrietigervan 8)7
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156620710
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Grom. Lig nu aan de ctg, afspraak met gyn gehad. Baby heeft de groei achterstand ingelopen, nu nog maar een week achterstand. Gyn wil twee wekelijks een ctg. En als ik m minder blijf voelen eventueel voorbij de 38 weken inleiden. Maar dat kan volgende week dinsdag zijn maar dat kan ook met 39.6 zijn. En toen heeft ie ons naar de ctg kamer begeleid. Geeneens vragen of er nog vragen zijn, want ja die zijn er zat aangezien ik nu al vijf of zes verschillende gezichten heb gezien die allemaal wat anders vertellen. En ik weet nog steeds niet wat te doen als ik niet door heb dat mijn vliezen zijn gebroken. En volgende week krijg ik geen afspraak met de gyn maar met de vk. Ik snap er niets meer van en begin t echt goed zat te worden.. ;( die onzekerheid. Hopelijk komt mini zelf met een beter plan deze week. Maar voel nog niets dat lijkt op een bevalling.
Heeft je baby nou daadwerkelijk een groeiachterstand of is hij gewoon kleiner dan gemiddeld? Dat eerste is een probleem, maar dat laatste een variatie van het normale. Als ze het allemaal zo onduidelijk maken en houden, misschien is het een idee om je vragen op te schrijven en die de volgende keer af te vuren. laat je niet afschepen, je hebt echt het volste recht om van voor tot achter geļnformeerd te worden over hun diagnose, overwegingen en conclusies.
pi_156620716
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:16 schreef Kuukske het volgende:
Sterkte Sara! Ben je nou zo snel geholpen trouwens?
Ja! Oh, ben er zo blij mee...! Als je heel hard doet huilen aan de telefoon vindt de assistente het blijkbaar toch een beetje zielig (of eng), en dan kun je "om een uur of half twee wel even tussendoor". ^O^

Cassan, wat een gedoetjes allemaal, kan me voorstellen dat het slecht te volgen is zo he... Maar met de kleine zo te lezen wel alles goed toch?
pi_156621214
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:33 schreef WupWup het volgende:

[..]

Heeft je baby nou daadwerkelijk een groeiachterstand of is hij gewoon kleiner dan gemiddeld? Dat eerste is een probleem, maar dat laatste een variatie van het normale. Als ze het allemaal zo onduidelijk maken en houden, misschien is het een idee om je vragen op te schrijven en die de volgende keer af te vuren. laat je niet afschepen, je hebt echt het volste recht om van voor tot achter geļnformeerd te worden over hun diagnose, overwegingen en conclusies.
hij heeft zijn achterstand ingelopen en is kleiner dan gemiddeld maar niet zorgwekkend klein meer. Wordt nu op een kleine 3kg geschat. Problematische is t weinige vruchtwater en geregeld minder leven voelen
pi_156621225
Cassandra, eigenlijk toch alleen maar goed nieuws??
En een week groeiachterstand is niet heel veel naar mijn idee wat kwaad kan, of zeg ik dan iets heel raars? En het verminderd leven voelen heeft tot nu toe nog helemaal niet gewezen op iets negatief toch?

Snap wel dat het frustrerend is dat je vragen onbeantwoord blijven.

EDIT: kleine 3kg zeg je. Dat klinkt in mijn oren inderdaad helemaal niet zorgwekkend.
pi_156621660
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:02 schreef JantinaGr het volgende:
Cassandra, eigenlijk toch alleen maar goed nieuws??
En een week groeiachterstand is niet heel veel naar mijn idee wat kwaad kan, of zeg ik dan iets heel raars? En het verminderd leven voelen heeft tot nu toe nog helemaal niet gewezen op iets negatief toch?

Snap wel dat het frustrerend is dat je vragen onbeantwoord blijven.

EDIT: kleine 3kg zeg je. Dat klinkt in mijn oren inderdaad helemaal niet zorgwekkend.

gaat dus ook niet om de groei achterstand meer, ik ben zelf ook maar een kleintje, en hij zit nu flink boven de p10 (ik kwam daar met een <p3 baby).
Rond deze termijn hoor je geloof ik vier redelijke pockets vruchtwater te hebben, ik heb nog maar een pocket over, tussen zijn handjes en voetjes en buikje, de rest staat zo goed als droog. Groeiachterstand, verminderd vruchtwater, verminderd leven zijn allemaal signalen van een minder werkende placenta. Nou doet de baby t goed, daar ben ik blij om. Maar ze willen nog steeds inleiden. Ik heb alleen een keizersnede met 34 weken gehoord, opname met 36 weken, inleiden met 37 weken, nu dus weer doorlopen tot 38 weken. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben want ik ben als de dood dat die kleine toch in nood komt maar dat er te laat achter gekomen word. En ze zullen er heus wel bovenop zitten.. Maar ik voel me gewoon een beetje weggestuurd als nummer zoveel. Volgens mijn man staat er nu in mijn dossier dat ze direct gaan inleiden als er weer zoals Is van verminderd leven na 38 weken. Maar ik zie t volgende week wel..

Edit: ik wil dus niet pertinent aansturen op een inleiding, liever dat hij uit zich zelf voor die tijd komt! Maar ik vind t eng en wil weten waar ik aan toe ben, als t winnie vruchtwater geen kwaad kon en ik mocht er mee doorlopen tot 42 weken ook prima. Maar dat willen ze dus ook weer niet
pi_156621757
Ah, duidelijk verhaal!

Kun je zometeen (je bent nog in het ziekenhuis begrijp ik) niet gewoon aangeven dat je nog vragen hebt?
pi_156622673
Cassandra: als je nog in het Zkh bent gewoon iemand aan zn jas trekken voor je vragen hoor! Komop, daar zijn ze voor!

Heeft iemand een tip om afscheiding en vruchtwater te onderscheiden?
Ik heb dus vandaag al tig keer mijn ondergoed verschoont, want elke keer is het helemaal nat. En ik, in de veronderstelling dat het afscheiding was, bedenk me nu ineens dat het wel heel waterig is. Maar hoe weet ik nu dan wat ik verlies? :X
pi_156622703
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:37 schreef silliegirl het volgende:
Cassandra: als je nog in het Zkh bent gewoon iemand aan zn jas trekken voor je vragen hoor! Komop, daar zijn ze voor!

Ik heb dus vandaag al tig keer mijn ondergoed verschoont, want elke keer is het helemaal nat. En ik, in de veronderstelling dat het afscheiding was, bedenk me nu ineens dat het wel heel waterig is. Maar hoe weet ik nu dan wat ik verlies? :X
Ruiken? Vruchtwater schijnt zoetig te ruiken.
E.
pi_156622749
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:37 schreef silliegirl het volgende:

Was alweer naar huis. Maar donderdag nieuwe ctg en afspraak, dan leg ik t direct even voor.

Je kan even de vk bellen, die kan voor je testen of t vruchtwater is of niet.
pi_156623000
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Was alweer naar huis. Maar donderdag nieuwe ctg en afspraak, dan leg ik t direct even voor.

Je kan even de vk bellen, die kan voor je testen of t vruchtwater is of niet.
Ik heb dus geen VK, want medisch. }:|
Kan het ziekenhuis wel bellen, maar dan moet ik weer langs natuurlijk.

Dat vind ik echt wel een nadeel van medisch zijn hoor, drempel om te bellen is al hoger vind ik en dan doen ze of alles telefonisch af "kijk maar even aan", of je moet er meteen heen voor een hele poppenkast en hoop ongerustheid.
Zucht.

Zoet ruikt 't niet iig. T stinkt vooral. :{
pi_156623031
Als je op je hand blaast verlies je dan vocht?

Of test je daar wat anders mee? :') Ik weet niet hoe ik erbij kom hoor, op je hand blazen. Misschien komt dat wel van oma weet raad ofzo :D
pi_156623156
Vruchtwater stinkt niet echt hoor. Misschien een keer douchen? ;) :+
pi_156623380
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:57 schreef Estrys het volgende:
Vruchtwater stinkt niet echt hoor. Misschien een keer douchen? ;) :+
Douchen doen we hier maar eens per week, zou dat t probleem zijn? :P

Nee, ik weet niet, t is een wat ondefinieerbaar geurtje. Maar zoet vink t niet.

En dat blazen doet ook niks hoor, iig niet dat ik merk? Is t dan goed?
pi_156623463
Afscheiding kan echt waterdun zijn op het eind dus dat zou zomaar kunnen. En anders zul je toch even moeten bellen als je je toch zorgen maakt.
pi_156623707
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:50 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb dus geen VK, want medisch. }:|
Kan het ziekenhuis wel bellen, maar dan moet ik weer langs natuurlijk.

Dat vind ik echt wel een nadeel van medisch zijn hoor, drempel om te bellen is al hoger vind ik en dan doen ze of alles telefonisch af "kijk maar even aan", of je moet er meteen heen voor een hele poppenkast en hoop ongerustheid.
Zucht.

Zoet ruikt 't niet iig. T stinkt vooral.
ooh dat heb ik dan weer niet, ik mag dag en nacht bellen en hoef niet aan te kijken, direct komen. Laatst zelfs op mijn kop gehad. Maar de eerste keer heb ik een hele dag in t ziekenhuis gezeten voor testen, afgelopen donderdag weer vochtverlies toen stond ik na een uur weer buiten (ctg, wattenstaafje vloeistof testen en echo)
pi_156623796
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:18 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ooh dat heb ik dan weer niet, ik mag dag en nacht bellen en hoef niet aan te kijken, direct komen. Laatst zelfs op mijn kop gehad. Maar de eerste keer heb ik een hele dag in t ziekenhuis gezeten voor testen, afgelopen donderdag weer vochtverlies toen stond ik na een uur weer buiten (ctg, wattenstaafje vloeistof testen en echo)
Maar je vraagt niks? ;)
pi_156623884
'T lijkt nu weer even minder te zijn qua vochtverlies en mini probeert z'n voeten via m'n zij naar buiten te steken ( :') ) dus die vermaakt zich prima.
Ik kijk 't wel even aan dan, zolang mini goed beweegt zal 't wel ok zijn toch?
pi_156624203
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:20 schreef Estrys het volgende:

[..]

Maar je vraagt niks? ;)
ik had niet eens door dat mijn afspraak voorbij Was, gyn liep met ons mee naar de ctg ik ging naar t toilet en toen ik terug kwam was die vent weg en kreeg ik een nieuwe afspraak van de assistent. Dus ik Was te verbouwereerd om nog wat te vragen inderdaad. Assistent wist verder niet hoe of wat.
pi_156624363
Als je toch altijd kan bellen dan zou ik alvast bellen: ik heb nog even de volgende vragen.... Laat van jezelf geen nummer maken hoor :)
pi_156624459
Ik heb een indicatie voor bellen bij verminderd leven ;) en bij vocht verlies kan ik ook bellen en langskomen. ik ga nog even nadenken over de rest van mijn vragen en bij de volgende afspraak doorspreken.. Ik ga inderdaad niet savonds laat bellen voor vragen die eventueel tot as donderdag kunnen wachten of tot het reguliere spreekuur. :)
pi_156625252
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:23 schreef silliegirl het volgende:
'T lijkt nu weer even minder te zijn qua vochtverlies en mini probeert z'n voeten via m'n zij naar buiten te steken ( :') ) dus die vermaakt zich prima.
Ik kijk 't wel even aan dan, zolang mini goed beweegt zal 't wel ok zijn toch?
Kan het misschien wat licht urineverlies zijn?
Gebruik je trouwens geen inlegkruisjes? Dan hoef je niet je ondergoed steeds te verschonen...
pi_156625648
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:15 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Kan het misschien wat licht urineverlies zijn?
Gebruik je trouwens geen inlegkruisjes? Dan hoef je niet je ondergoed steeds te verschonen...
Urine? Hmm, zou ook nog kunnen inderdaad..

En inlegkruisjes, nee. Die gebruikte ik eerst wel, maar dat werd weer sterk afgeraden ivm aambeien, dus sindsdien niet meer. En die ellendige dingen benk ook zat, dus dan maar ondergoed verschonen.
pi_156626839
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:29 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Urine? Hmm, zou ook nog kunnen inderdaad..

En inlegkruisjes, nee. Die gebruikte ik eerst wel, maar dat werd weer sterk afgeraden ivm aambeien, dus sindsdien niet meer. En die ellendige dingen benk ook zat, dus dan maar ondergoed verschonen.
Is het misschien een idee om een paar katoenen inlegkruisjes te kopen? Dan heb je toch een extra laagje als je lekt :)
pi_156628584
Even zonder bij te lezen hoor! Wij hadden vandaag een prima 20 weken echo! Alles erop en eraan en ziet er allemaal keurig uit O+
En eigenlijk wilden we het geslacht niet weten, maar de nieuwsgierigheid won en eigenlijk was het ook direct overduidelijk: wij krijgen nog een zoon *O*

Zo en nu bijlezen :D
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156629920
Fijn Sicilia *O*
pi_156630588
Goede 20-weken echo in the pocket. Fijn!

En een klein mannetje! Dus dan kunnen jullie toch gericht shoppen, naam bedenken en babykamer inrichten. :D
Je hebt al een dochter en een zoon, toch?
pi_156632385
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:38 schreef Kuukske het volgende:
Ahh.. de tandarts. Wij moesten vorige week op controle en hij deed me flink zeer bij het schoonmaken van de tanden bij de rand van het tandvlees. Het enige wat ik kon denken "Ik moet dit kunnen, ik moet straks nog bevallen" :'). Volgend jaar een verstandskies eruit laten halen denk ik (als die tenminste zo hard doorgroeit als nu), dan kan ik die pijn ook weer relativeren aan bevallen :').

Ik heb een verstandskies er uit laten trekken 9 maanden na de geboorte van H en het was de eerste keer dat ik even een half uurtje kom liggen zonder iets te hoeven doen. Ik vond het echt zo fijn dat ik de pijn voor lief nam... Eigenlijk wel heel erg triest :-(
pi_156633520
Sicilia! Jeej! Alles goed en een piemeltje! Gefeliciteerd!
Cass ik Ben het eens met de anderen. Vragen op schrijven en bij de volgende afspraak je lijstje een voor een af gaan.

Hier nog steeds zieke peuter. Ben maar weer even langs de dr gegaan. Maar t is inderdaad griep en/of een andere infectie. Hij drinkt in ieder geval weer, maar heeft nu al 4 dagen niets gegeten. Geluk bij een ongeluk dat hij een nutritional (hoe zeg je dat in het Nederlands?) complete kunstvoeding heeft, dus hij krijgt wel wat vitamines en mineralen enzo binnen. Maar ik heb nu dus al 4 halve nachten op gezeten met een huilende peuter. Vanacht om 4 uur van gekkigheid maar voor de tv gaan zitten om rugby te kijken (vindt ie leuk).... Man heeft een hele belangrijke week op z'n werk, dus ik neem de zorg even op me. Maar wat mis ik nu een moeder die om de hoek woont en even op kan passen!
Ok, genoeg geklaagd. Het duurt nu vast niet lang meer....
pi_156633913
Fijn van de goede 20 weken echo sicilla *O*

Dodoria: pittig hoor, zo'n zieke peuter.. Hij knapt vast snel op.

Ik kom even wisseldag jompelen voor mezelf (en ook maar voor migonne, want dat kan in 1 moeite door!); 36 weken vandaag *O* . Het gaat zooo snel allemaal..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')