Ja. Zelfde reden als waarom ik oorpijn bij kleine kindjes zo vreselijk zielig vind. Je kunt er helemaal niets mee, en zeker die kleintjes nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:48 schreef Kuukske het volgende:
Oh nou met al die ontstekingen heb ik gelukkig geen ervaring. Hopelijk blijft dat ook een poos zo. Ik ben ontzettend kleinzerig als het op tandarts-pijn aankomt.
.
Op een of andere manier is die pijn in je mond/kaken zo.. mja.. je kunt er niks mee. Dat idee. Moeilijk uit te leggen maar jullie snappen het wel.
+1quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou ik beval liever dan die pijn van mn verstandskies toen2 paracetamol en een ibuprofen en dan nog huilend in je bed liggen
mijn hemel wat een ellende.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik zou ze wegsturenhoppaaaa wieberen, ga maar lekker bij je eigen mama in de tuin spelen
![]()
maar goed, ik ben niet zo geweldig met andermans kinderenIk heb ze weggestuurd. Helemaal niet vriendelijk ook. Kijk als S er nou mee speelt is het wat anders maar die wil op straat spelen. Ja ik ga hier met drie kinderen van een ander zitten zeker. Hoe is het? Ik probeerde te slapen want jongste ligt in bed. Maar een herrie achter in de tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Oh~! Dan had ik je niet eens goed begrepen, ik dacht dat S er ook bij was in de tuin. Dan zou ik het niet anders gedaan hebben nee. Moven.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb ze weggestuurd. Helemaal niet vriendelijk ook. Kijk als S er nou mee speelt is het wat anders maar die wil op straat spelen. Ja ik ga hier met drie kinderen van een ander zitten zeker. Hoe is het? Ik probeerde te slapen want jongste ligt in bed. Maar een herrie achter in de tuin
Nee die was in zijn eentje op straat aan het spelen. En mijn moeder stond ook voor op straat ergens.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh~! Dan had ik je niet eens goed begrepen, ik dacht dat S er ook bij was in de tuin. Dan zou ik het niet anders gedaan hebben nee. Moven.![]()
Hier beetje meh. Ik ben bezig met een of ander saai verslag (lees: ik kijk Bones op netflix) maar ik wil eigenlijk slapen. Ik ben moehoe. Maar mijn lief is boven op zolder bezig met die kast en ik hoor allemaal hysterische 2 unlimited klanken enzo van zolder komen
Hahahaquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee die was in zijn eentje op straat aan het spelen. En mijn moeder stond ook voor op straat ergens.
Hier ook erg meh. Al twee dagen, nee vier. Sinds Pinq haar bevalling denk ik trouwens
Ik zou dan eerst even elk uur bellen komende 2 dagen. Dan zijn ze je tegen die tijd zo zat dat ze t vast doenquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:04 schreef Estrys het volgende:
Als ik woensdag nou heel dramatisch doe bij de VK. Zouden ze dan iets proberen? Denk van niet he
Nog geen gerommel bij jou?quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:10 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja, tandartsen kunnen dat heel goed.Duimen dat het niets is!
Ik heb net chocola gegeten. To zover mijn bijdrage.
oh heerlijkquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:12 schreef Estrys het volgende:
Ik moet mezelf gewoon even herpakken denk ik. Nog een week of twee maximaal hou ik mijzelf voor. Wat is nou twee weken. Morgen ben ik alleen. Ga ik een dagje series kijken. Met dekentje op de bank en lekkere dingen en de gordijnen dicht.
Ja, doen!quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:12 schreef Estrys het volgende:
Ik moet mezelf gewoon even herpakken denk ik. Nog een week of twee maximaal hou ik mijzelf voor. Wat is nou twee weken. Morgen ben ik alleen. Ga ik een dagje series kijken. Met dekentje op de bank en lekkere dingen en de gordijnen dicht.
Och arme jijquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:49 schreef Sara82 het volgende:
Zo, en toen waren we een w.k.behandeling verder, begon de verdoving uit te werken, en lag Saar intens zielig te wezen op de bank. Doet nog steeds zeer, schijtzooi. (Dat je twijfelt of ie de goeie kies te pakken heeft gehad, dat soort auwa.) En nu maar hopen dat D'jelaneaux nog even blijft zitten, moet er niet aan denken dat ik nou zou moeten bevallen....![]()
Oh, we hebben sinds gisteren eindelijk een naam, jeeeej!
Absoluutquote:
Heeft je baby nou daadwerkelijk een groeiachterstand of is hij gewoon kleiner dan gemiddeld? Dat eerste is een probleem, maar dat laatste een variatie van het normale. Als ze het allemaal zo onduidelijk maken en houden, misschien is het een idee om je vragen op te schrijven en die de volgende keer af te vuren. laat je niet afschepen, je hebt echt het volste recht om van voor tot achter geïnformeerd te worden over hun diagnose, overwegingen en conclusies.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Grom. Lig nu aan de ctg, afspraak met gyn gehad. Baby heeft de groei achterstand ingelopen, nu nog maar een week achterstand. Gyn wil twee wekelijks een ctg. En als ik m minder blijf voelen eventueel voorbij de 38 weken inleiden. Maar dat kan volgende week dinsdag zijn maar dat kan ook met 39.6 zijn. En toen heeft ie ons naar de ctg kamer begeleid. Geeneens vragen of er nog vragen zijn, want ja die zijn er zat aangezien ik nu al vijf of zes verschillende gezichten heb gezien die allemaal wat anders vertellen. En ik weet nog steeds niet wat te doen als ik niet door heb dat mijn vliezen zijn gebroken. En volgende week krijg ik geen afspraak met de gyn maar met de vk. Ik snap er niets meer van en begin t echt goed zat te worden..die onzekerheid. Hopelijk komt mini zelf met een beter plan deze week. Maar voel nog niets dat lijkt op een bevalling.
Ja! Oh, ben er zo blij mee...! Als je heel hard doet huilen aan de telefoon vindt de assistente het blijkbaar toch een beetje zielig (of eng), en dan kun je "om een uur of half twee wel even tussendoor".quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:16 schreef Kuukske het volgende:
Sterkte Sara! Ben je nou zo snel geholpen trouwens?
hij heeft zijn achterstand ingelopen en is kleiner dan gemiddeld maar niet zorgwekkend klein meer. Wordt nu op een kleine 3kg geschat. Problematische is t weinige vruchtwater en geregeld minder leven voelenquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:33 schreef WupWup het volgende:
[..]
Heeft je baby nou daadwerkelijk een groeiachterstand of is hij gewoon kleiner dan gemiddeld? Dat eerste is een probleem, maar dat laatste een variatie van het normale. Als ze het allemaal zo onduidelijk maken en houden, misschien is het een idee om je vragen op te schrijven en die de volgende keer af te vuren. laat je niet afschepen, je hebt echt het volste recht om van voor tot achter geïnformeerd te worden over hun diagnose, overwegingen en conclusies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |