abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:12:29 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156604968
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:03 schreef Estrys het volgende:

[..]

Goed je bekken kantelen bij het plassen is een tip die ik kreeg
Ik wiebel al alle kanten op :')

Maar ik bel morgen inderdaad wel even of ik een potje langs kan brengen.
pi_156613207
Studiedag vandaag...
Kwam ik achter toen ik naar school was gefietst met de oudste :( :( argh
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 5 oktober 2015 @ 08:46:04 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156613278
Oh no :')

Is het bij jullie een beetje weer voor iets buiten oid?
pi_156613353
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 08:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oh no :')

Is het bij jullie een beetje weer voor iets buiten oid?
Oma is er vandaag ook gelukkig. Maar het is even schakelen, en dat trek ik slecht.
pi_156613417
ahw estrys das irritant ja :X
goed dat je het zegt, ik zal de schoolkalender hier er eens op nalopen of we binnenkort nog bijzonderheden hebben... Fijn dat oma er is, dat scheelt wel iets, maar ik herken je schakelgevoel wel ja.

Hier totale chaos vandaag :') ik ben gister de hele dag op pad geweest, B. is de hele dag bezig geweest met van alles en er is zo'n beetje een week achterstallig onderhoud qua huishouden/was dus meh :') druk dagje voor de boeg geloof ik.
Maarrrr... na vandaag s wel de babykamer klaar <3 en als het goed is ook de kast op zolder zo goed als af dus dan kunnen we het bedje op gaan zetten. Hoef ik alleen nog maar te bevallen en dan is mn to-do lijstje klaar :7
:)
pi_156613772
Oh balen Estrys. Hopelijk trekt het nog een beetje bij vandaag ;) wel fijn dat oma er is.

Hier begon de dag heerlijk met uitslapen tot 8:15 :o. Billie vindt mijn verlofperiode ook wel leuk tot nu toe denk ik :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156614067
*egohuil*

Naaaaahhhrgh, drommelsdrommelsdrommels, ik geloof dat ik kiespijn heb...

En ik heb een stomme tandarts, en kan nu toch geen rontgenfoto's of anderhalf uur op mijn rug liggen.

Ik ga dus nog even doen alsof het een dikke bijholte is die op mijn kaakzenuw drukt. *kop in zand*
pi_156614103
Ahhh nee Sara. Hopelijk valt het mee en trekt het weg!

Ik stapte om 9:30 mijn bed uit. Ik neem het er nog maar even van, nu het nog kan. :D

Maar heb mijzelf ook alweer allerlei huishoudelijke todo's voor vandaag opgelegd o|O

Gisteren de voorraden aangelegd, dames niet normaal. De kar had een flinke kop. :o

Oh en Mignonne... Chaos is funest voor ons vrouwen momenteel. :X
Het bedje, die moet ik nog opmaken, of tenminste... de boel even klaar leggen. Even opschrijven. :')
pi_156614268
ghehe ik vaar best wel prima op chaos :Y) maar als de kasten leeg zijn enzo dan wordt t wel tijd om eea te gaan ondernemen :') Kasten als in, zowel de kledingkast als de servieskast als de voorraadkast :') :+ tijd voor (vaat)wasjes, boodschappen en een uurtje puinruimen en dan kunnen we wel weer even vooruit.

Sara oei! :X sterkte ermee, maar wees niet te eigenwijs hè, als het toch echt te pijnlijk wordt ga dan wel ff langs de tandarts en laat ze kijken wat ze voor je kunnen doen. Beterschap :*
Voor het op je rug liggen. Soms wil het wel eens helpen om iets van een flink kussen onder je rechter bil/heup te doen. Op die manier kantel je niet je buik/bekken een beetje naar links waardoor het gewicht van je baarmoeder van die holle ader af gaat. Dat zou verlichting moeten geven.
pi_156614391
En mn plank hangt woehoe! *O* nu nog het plankje op de andere muur en dan is dat gedaan :s)
zo fijn O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en alle babywasjes nog bedenk ik me nu :')
naja dan heb ik volgende week nog wat te doen...
pi_156614407
Ziet er leuk uit Mignonne O+.
pi_156614445
Ohhh dat kamertje he O+ En die sterretjes waar 't licht op valt O+ zo leuk!

Estrys haha dat is schrikken! Alle zeilen bij, gelukkig is 't goed weer :)
Sara oei kiespijn :X niet te lang negeren, mijn tandarts kon de vorige x ondanks zwangerschap ook goed helpen :)
pi_156614496
Leuk ja, Migonne! Hangt daar ook het eerste pakje?

Nou, ik merk wel dat ik soort van aan het prioriteren ben op mijn todo lijstje, want met mijn termijn wordt de kans steeds groter dat de bevalling zich snel aandient natuurlijk. En dat geeft dan wel weer een beetje onrust, want tja stel je voor he dat die rolgordijnen dan niet zijn gestofzogen. :') :')
pi_156614551
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:29 schreef JantinaGr het volgende:
Leuk ja, Migonne! Hangt daar ook het eerste pakje?

Nou, ik merk wel dat ik soort van aan het prioriteren ben op mijn todo lijstje, want met mijn termijn wordt de kans steeds groter dat de bevalling zich snel aandient natuurlijk. En dat geeft dan wel weer een beetje onrust, want tja stel je voor he dat die rolgordijnen dan niet zijn gestofzogen. :') :')
Nee ik heb nog niet besloten over een eerste pakje. Ik ben nog bezig met eentje breien, maar als dat niet op tijd afkomt dan wordt t een ander. Waarschijnlijk wat bovenop ligt in de kast :P

En ja maar, je prioriteitenlijstje haha, ik moet zo grinniken om de rolgordijnen stofzuigen. Nesteldrang much? ;) Ik geloof dat ik allang blij ben als het huis een beetje toonbaar is op moment dat ik beval. En zo niet dan niet, baby zal het niet boeien in elk geval en om heel eerlijk te zijn zal ik er ook niet minder om bevallen.
pi_156614590
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:33 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nee ik heb nog niet besloten over een eerste pakje. Ik ben nog bezig met eentje breien, maar als dat niet op tijd afkomt dan wordt t een ander. Waarschijnlijk wat bovenop ligt in de kast :P

En ja maar, je prioriteitenlijstje haha, ik moet zo grinniken om de rolgordijnen stofzuigen. Nesteldrang much? ;) Ik geloof dat ik allang blij ben als het huis een beetje toonbaar is op moment dat ik beval. En zo niet dan niet, baby zal het niet boeien in elk geval en om heel eerlijk te zijn zal ik er ook niet minder om bevallen.
Oh maar ik heb gehoord dat de baby gewoon blijft zitten als 't huis niet netjes is en 't bed niet op klossen staat :o
pi_156614747
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:36 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Oh maar ik heb gehoord dat de baby gewoon blijft zitten als 't huis niet netjes is en 't bed niet op klossen staat :o
Neeheee, alleen als je plinten niet gepoetst zijn. De rest maakt niet uit.
Dus chopchop, aan de slag met die plinten! :7
pi_156614753
oh mensen, ik krijg vanavond lekker een broodje met smeerleverworst en daar heb ik toch wel zo ontzettend zin in :') :D ik denk dat k er drie naar binnen prop :Y)
pi_156614773
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

Neeheee, alleen als je plinten niet gepoetst zijn. De rest maakt niet uit.
Dus chopchop, aan de slag met die plinten! :7
OH ik heb geen plinten! Ok ik ben er klaar voor :7 LAAT MAAR KOMEN
pi_156614911
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:46 schreef mignonne het volgende:
oh mensen, ik krijg vanavond lekker een broodje met smeerleverworst en daar heb ik toch wel zo ontzettend zin in :') :D ik denk dat k er drie naar binnen prop :Y)
Bedankt he! Ik maak toch eerst maar de tonijnsalade op. :').
pi_156614937
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:56 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Bedankt he! Ik maak toch eerst maar de tonijnsalade op. :').
haha :D ook lekker! Met schijfjes komkommer op een Italiaanse bol ofzo :9 O+

oeh en ik heb nog geitenkaas en honing enenen... misschien moet ik eerst even ontbijten :')
pi_156615249
Lief kamertje wordt dat Mignonne!

En jullie lijstjes, daar ben ik nog niet aan toe geloof ik :@ Ik heb ook nog helemaal geen huis waarim ik zulke klusjes kan gaan doen natuurlijk!

Vanmiddag 20 weken echo, ik vind het zoooo spannend! Ergens ver in mn onderbuik heb ik al de hele zwangerschap het gevoel dat er best wel eens wat mis kan zijn met de baby en dat is helemaal nergens op gebaseerd, maar ben heel blij dat we vanmiddag ein-de-lijk weer even gaan kijken!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sicilia op 05-10-2015 11:26:17 ]
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156615259
Bovenaan mijn lijstje stond in slaap vallen op de bank :) goedemorgen!

Plintjes? Hm eerst moet ik die nog afmaken.. Stofzuigen ga ik overwegen zo. Misschien wat was opruimen.
Oh en vooruit wat telefoontjes naar kdv-en.

Maar ws zeer weinig ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156615389
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:57 schreef Sara82 het volgende:
*egohuil*

Naaaaahhhrgh, drommelsdrommelsdrommels, ik geloof dat ik kiespijn heb...

En ik heb een stomme tandarts, en kan nu toch geen rontgenfoto's of anderhalf uur op mijn rug liggen.

Ik ga dus nog even doen alsof het een dikke bijholte is die op mijn kaakzenuw drukt. *kop in zand*
Nee kut zeg.
Jawel een wortelkanaalbehandeling kan wel als je 36+ weken zwanger bent en de tandarts heeft geen andere keus. ik spreek uit ervaring. :( Dan laten ze je gewoon rechter op zitten en krijg je een enorm zwaar loodschort bovenop je bij het maken van de foto's. Helaas kreeg ik daarna alleen de rekening van 500 euro en kon ik toch naar de kaakchirurg omdat het niet geholpen had. :( Ik kan er nog boos over worden
pi_156615644
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

haha :D ook lekker! Met schijfjes komkommer op een Italiaanse bol ofzo :9 O+

oeh en ik heb nog geitenkaas en honing enenen... misschien moet ik eerst even ontbijten :')
Ja en bedankt.
honger :(
pi_156616104
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:28 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nee kut zeg.
Jawel een wortelkanaalbehandeling kan wel als je 36+ weken zwanger bent en de tandarts heeft geen andere keus. ik spreek uit ervaring. :( Dan laten ze je gewoon rechter op zitten en krijg je een enorm zwaar loodschort bovenop je bij het maken van de foto's. Helaas kreeg ik daarna alleen de rekening van 500 euro en kon ik toch naar de kaakchirurg omdat het niet geholpen had. :( Ik kan er nog boos over worden
Oh no, wat een ellende! Nou, dan trek de bende er meteen maar uit hoor...

Heb net gebeld, mag ff tussendoor, iig voor een foto. Moest ook heel hard huilen aan de telefoon, heeft vast meegeholpen. Schaamde me dood. :@ (vooral ook na die preek van: je bent ook al keilang niet geweest. I know, sorryyyyyyy :'( :'( )
pi_156616109
Hier ook trek nu :9~ . Zometeen maar even brunchen/lunchen.
  maandag 5 oktober 2015 @ 12:10:16 #77
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_156616175
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:24 schreef mignonne het volgende:
En mn plank hangt woehoe! *O* nu nog het plankje op de andere muur en dan is dat gedaan :s)
zo fijn O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en alle babywasjes nog bedenk ik me nu :')
naja dan heb ik volgende week nog wat te doen...
He 'mijn' pakje, leuk!! O+ En z'n handtasje hangt er al naast zie ik. :D ben benieuwd naar je #3! O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156616189
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:07 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Heb net gebeld, mag ff tussendoor, iig voor een foto. Moest ook heel hard huilen aan de telefoon, heeft vast meegeholpen. Schaamde me dood. :@ (vooral ook na die preek van: je bent ook al keilang niet geweest. I know, sorryyyyyyy :'( :'( )
Ohja, tandartsen kunnen dat heel goed. :( Duimen dat het niets is!

Ik heb net chocola gegeten. To zover mijn bijdrage. 8-)
pi_156616314
Oh Sara wat naar :( ik duim mee dat t meevalt!

Zo... Kraamzorg rond, verzekering shit rond...
Zat startklaar om wat Kdv rondleidingen af te spreken en de startdatum door te geven (yihaa sept pas ipv halverwege juni!)... Besef ik ineens dat we eerst nog even met schoonouders moeten overleggen zodat ik wel weet welke dag enzo. Regelding maar weer opschuiven dus
We'll have love aplenty
You and Me
pi_156616335
Oh vraag... Een felle steek in je lies bij het wakker worden en dan omdraaien? Banden?
Bijna vaste prik elke morgen nu :( ben je wel 'lekker' meteen klaarwakker
We'll have love aplenty
You and Me
pi_156616350
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:19 schreef Lamb29 het volgende:
Oh vraag... Een felle steek in je lies bij het wakker worden en dan omdraaien? Banden?
Bijna vaste prik elke morgen nu :( ben je wel 'lekker' meteen klaarwakker
Jup, zijn bij mij mijn banden!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156616458
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:07 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Goed dat je hebt gebeld! Huilen geeft niks hoor, kan jou het schelen?!

Ik had dat huilen vooral toen ik de rekening in mijn hand kreeg gedrukt met de mededeling: 'ja sorry ik kon niet bij de ontsteking, je zal
nog een nacht met pijn moeten en morgen naar de kaakchirurg. Oh en hier is de rekening (a 500 euro en verzekering vergoedde dat niet, had hij me nou maar meteen naar de chirurg gestuurd )'

Ik buiten mijn man gebeld, kon alleen maar met hele lange uithalen heel hard huilen: "En nouuuuuu moeeeeet ik nooooog een naaaaaacht. en het kooooost vijf hoooooooonderd euroooooooo. Man man wat was ik overstuur.
pi_156616480
Nou dat had ik ook niet-zwanger gedaan, Estrys. :(
pi_156616492
Hoe gaat ie daar Limone? Trek je het allemaal nog een beetje? Nog geen actie?
pi_156616503
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:29 schreef Limone het volgende:
Nou dat had ik ook niet-zwanger gedaan, Estrys. :(
En niks no cure, no pay he. :(
pi_156616680
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:28 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik buiten mijn man gebeld, kon alleen maar met hele lange uithalen heel hard huilen: "En nouuuuuu moeeeeet ik nooooog een naaaaaacht. en het kooooost vijf hoooooooonderd euroooooooo. Man man wat was ik overstuur.
Hier moest ik om lachen en huilen tegelijk... Zo praat ik nu ook, haha.. Zat net ook met mijn geboortedatum te hikken...

"Dertig...?
"Nee, dehertiehieieh"

:')
pi_156616726
Leuk die banden :/

Gooi ik er nog een vraag in. Ik las dat je tijdens zwangerschap vaak een gemiddeld hogere hartslag hebt. Mijne is alleen juist vrij laag (40/44 in rust) bloeddruk is ook laag. Herkenbaar?
We'll have love aplenty
You and Me
pi_156616834
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:30 schreef L0t.. het volgende:
Hoe gaat ie daar Limone? Trek je het allemaal nog een beetje? Nog geen actie?
Ja gaat goed, hoor! Echt nog niks te merken van een aanstaande bevalling. :D :') Ik heb wel wat krampjes hier en daar, maar niets noemenswaardigs. Ik kreeg het van het weekend toch wel even benauwd. Bevallen, pijn, twee kindjes. Pfff. Dus zolang hij het goed heeft, mag hij nog best even blijven zitten.. :+
pi_156616846
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:31 schreef Estrys het volgende:

[..]

En niks no cure, no pay he. :(
Ja, skofterig vind ik dat. Ik snap wel dat de tandarts ook kosten maakt, maar toch. :(
pi_156617195
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:53 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja, skofterig vind ik dat. Ik snap wel dat de tandarts ook kosten maakt, maar toch. :(
Als ik die assistente was geweest had ik de situatie beter ingeschat en de rekening na gestuurd ;) Ik was zo labiel als een rietje
pi_156617283
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:15 schreef Estrys het volgende:

[..]

Als ik die assistente was geweest had ik de situatie beter ingeschat en de rekening na gestuurd ;) Ik was zo labiel als een rietje
Ow zo. :@ :D
pi_156617370
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:10 schreef Mariposas het volgende:

[..]

He 'mijn' pakje, leuk!! O+ En z'n handtasje hangt er al naast zie ik. :D ben benieuwd naar je #3! O+
Ja O+
En das een man-bag hoor! :+

SPOILER
pi_156617440
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:19 schreef Limone het volgende:

[..]

Ow zo. :@ :D
En het feit dat je moet betalen voor iets wat niks heeft gedaan was ook heel zuur hoor :(
pi_156617634
Ahh.. de tandarts. Wij moesten vorige week op controle en hij deed me flink zeer bij het schoonmaken van de tanden bij de rand van het tandvlees. Het enige wat ik kon denken "Ik moet dit kunnen, ik moet straks nog bevallen" :'). Volgend jaar een verstandskies eruit laten halen denk ik (als die tenminste zo hard doorgroeit als nu), dan kan ik die pijn ook weer relativeren aan bevallen :').

Ik heb zin om iets nuttigs te gaan doen, maar weet eigenlijk niet zo goed wat -O-.
pi_156617640
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:28 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik had dat huilen vooral toen ik de rekening in mijn hand kreeg gedrukt met de mededeling: 'ja sorry ik kon niet bij de ontsteking, je zal
nog een nacht met pijn moeten en morgen naar de kaakchirurg. Oh en hier is de rekening (a 500 euro en verzekering vergoedde dat niet, had hij me nou maar meteen naar de chirurg gestuurd )'

Ik grinnikte :D maar wel heel herkenbaar :X
Bij E. heb ik wel een wortelkanaal laten doen en dat was geen probleem. Schort om mn buik en ze hadden een heel klein foto-apparaat, heel lokaal allemaal. Maakte me er niet zo druk over. Ik kreeg wel een 'nood'vulling en moest de behandeling na de bevalling af laten maken want die vloeistof waarmee ze schoonmaakte mocht niet tijdens zwangerschap ofzoiets? Weet ik veel, ik was allang blij dat k er van af was :')

Eigenlijk moet ik hoognodig weer, al ruim anderhalf jaar geleden ofzo maarja hè :') mn verstandskiezen bovenin zijn doorgekomen en daar was geen plek voor. Was ja want ze hebben inmiddels zelf een plekje gemaakt :') 1 van mn kiezen bovenin is gebroken en de verstandskies aan die kant is ook maar half doorgekomen en half afgebroken :') :X maarja, naar de tandarts gaan levert me een fikse rekening op waar ik nu écht het geld niet voor heb. Ook niet in termijnen of whatever er allemaal voor regelingen zijn. Ik ga volgend jaar wel als ik eindelijk een steady inkomen heb.
pi_156617643
Brr, ik ben blij dat ik nooit tandenleed heb gehad zeg :@ Wel meer bloedend tandvlees sinds ik zwanger ben (altijd al een beetje gehad, ondanks mondhygienist en alles), maar nog nooit een gaatje of wortelkanaaldingen..

quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja O+
En das een man-bag hoor! :+

[ afbeelding ]

SPOILER
Friends O+ Ik zit as we speak te kijken, iets met sog..

Lief en mooi kamertje is het mignonne!
pi_156617662
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:38 schreef Kuukske het volgende:
Ahh.. de tandarts. Wij moesten vorige week op controle en hij deed me flink zeer bij het schoonmaken van de tanden bij de rand van het tandvlees. Het enige wat ik kon denken "Ik moet dit kunnen, ik moet straks nog bevallen" :'). Volgend jaar een verstandskies eruit laten halen denk ik (als die tenminste zo hard doorgroeit als nu), dan kan ik die pijn ook weer relativeren aan bevallen :').

Ik heb zin om iets nuttigs te gaan doen, maar weet eigenlijk niet zo goed wat -O-.
Nou ik beval liever dan die pijn van mn verstandskies toen :o 2 paracetamol en een ibuprofen en dan nog huilend in je bed liggen :') mijn hemel wat een ellende.
pi_156617688
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:38 schreef onomatopee het volgende:
Brr, ik ben blij dat ik nooit tandenleed heb gehad zeg :@ Wel meer bloedend tandvlees sinds ik zwanger ben (altijd al een beetje gehad, ondanks mondhygienist en alles), maar nog nooit een gaatje of wortelkanaaldingen..

[..]

Friends O+ Ik zit as we speak te kijken, iets met sog..

Lief en mooi kamertje is het mignonne!
Ghehe, ik zit seizoen 10 van Bones te kijken. Lekker allemaal achter elkaar afspelen c_/ O+

Ik had ook nooit gaatjes! Tot de zwangerschap van E. :')
pi_156617727
Ik beval liever dan die pijn die ik toen had met die ontsteking. Echt. En daarvoor had ik nooit iets met mijn tanden. Sinds de zwangerschappen is het echt steeds iets. En dan zeggen ze dat het daar niet door kan komen. Nou ze kunnen me nog meer vertellen.

O fijn, S speelde op straat met de buurkinderen. Die spelen nu allemaal in onze tuin. Incl kind van net 2... Makkelijk zal de buurman hebben gedacht :(
pi_156617792
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:43 schreef Estrys het volgende:
Ik beval liever dan die pijn die ik toen had met die ontsteking. Echt. En daarvoor had ik nooit iets met mijn tanden. Sinds de zwangerschappen is het echt steeds iets. En dan zeggen ze dat het daar niet door kan komen. Nou ze kunnen me nog meer vertellen.

O fijn, S speelde op straat met de buurkinderen. Die spelen nu allemaal in onze tuin. Incl kind van net 2... Makkelijk zal de buurman hebben gedacht
Ik zou ze wegsturen :@ hoppaaaa wieberen, ga maar lekker bij je eigen mama in de tuin spelen :P
maar goed, ik ben niet zo geweldig met andermans kinderen :')

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')