abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156578392
woensdag 30 september 2015 @ 16:58 • 1
2015

6 oktober: Limone (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85 (jongen)
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan (meisje)
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje
3 maart: LadyBlack
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee
23 maart: Lamb29 (jongen)

12 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria
6 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
23 mei: Piekie81

3 juni: Fien10
5 juni: Kiwisoep

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm :)
pi_156578663
Skoap wat een mooi plaatje!! O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156578831
ahw skoap wat heerlijk ♡
:)
pi_156579227
Ohh, pinquit en skoap O+ O+

Wij krijgen een meisje O+ En ze was druk de boel aan het verbouwen, met koprollen die alsmaar niet lukten en zich met gestrekte beentjes afzetten tegen de placenta O+ Nu kan dat nog :+
pi_156580213
O+ Duikelmeisje
Zo tof is dat om te zien op de echo!
Hadden jullie een voorgevoel?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156582121
Meisie voor ono! Ah, lekker spelen en springen, leuk om te zien!

En die foto's met de trotse older siblings zijn ook O+

Ik mag van de baby niet meer zomaar op mijn andere zij gaan liggen. Moet echt mijn buik optillen en heel langzaam neerleggen, anders duwt ie keihard zijn kont in mijn ribben, koppie in m'n kruis en zijn voeten in mijn maag. Doet best auw. (Maar kan wel lachen om het superzwangere plaatje... puffend en steunend omrollen terwijl je je buik meesleept en je een hapje ovenschotel mag herkauwen :) )
pi_156583060
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:58 schreef Sara82 het volgende:
Meisie voor ono! Ah, lekker spelen en springen, leuk om te zien!

En die foto's met de trotse older siblings zijn ook O+

Ik mag van de baby niet meer zomaar op mijn andere zij gaan liggen. Moet echt mijn buik optillen en heel langzaam neerleggen, anders duwt ie keihard zijn kont in mijn ribben, koppie in m'n kruis en zijn voeten in mijn maag. Doet best auw. (Maar kan wel lachen om het superzwangere plaatje... puffend en steunend omrollen terwijl je je buik meesleept en je een hapje ovenschotel mag herkauwen :) )
Herkenbaar, ik heb dat nu al. Het gaat hier makkelijker om op handen en voeten te draaien (dus buik onderlangs) ipv liggend omrollen. Al ben je wel klaarwakker als je dat 's nachts op die manier doet.
Aan de andere kant; dat ben ik andersom ook :')
pi_156586650
Een meisje voor Ono O+ leuk!!

Haha ja dat moeilijk omdraaien, daar kijk ik niet echt naar uit. Nu gaat het vrij moeizaam door stijf bekken, maar baby vindt het nog wel prima geloof ik :)

Ik werd wakker van zoon die een huiltje deed in zijn slaap. Dat was om tien voor 3 :')
Nu lig ik heel hard te negeren dat ik om de 3 minuten harde buiken heb die helemaal voor rug- en bilkrampen zorgen... :{ Denk toch te veel gedaan gister dus vandaag maar heel rustig aan doen, maar bah, ik vind dit niet leuk en ook wel eng eigenlijk ;(
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156586909
Oh die grote trotse broers! O+
pi_156587305
Oh die lieve oudere broertjes! Zo ziet mijn H er straks ook vast uit! *smelt*

@lamb: ik heb een kiwi aan de haak geslagen en na een paar jaar zijn we hier heen verhuisd. Bevalt me weg goed! Alleen jammer dat mn familie zo ver weg is...

Verder nog steeds een zieke peuter. Vandaag naar de dr geweest en het is griep. Kan dus nog wel even duren. En ik zelf heb het ook te pakken. Ik maar denken dat ik me zo beroerd voelde door de misselijkheid, maar het was toch griep... Eerst wachten tot peuter beter is, dan kan ik daarna zelf weer bijkomen.
pi_156587351
oh dodorio wat naar. Beterschap voor jullie allebei. Ik had twee weken geleden een flinke verkoudheid/keelontsteking te pakken en het is inmiddels nog steeds niet helemaal weg. Hoesten combineert zo leuk met je banden :')

@sicilia, hoe is het nu? regelmaat er in is wel een reden om te bellen he :*
en over omrollen in bed en andere dingen, troost je, ik heb er echt helemaal geen enkele last van so far. Niet van heel erg gewaggel, geen pijn en ook niet in bed omdraaien. Het enige dat zeer doet dan is mn schaambeen en dat komt vooral door de zwaarheid van mn dekbed en dat k dan mn bovenste been op probeer te tillen :') zolang ik na blijf denken en dat dus niet doe is er niets aan de hand.
pi_156587468
Beterschap dodoria!

Ik heb er ook niet zo'n last van. Draaien in bed gaat nog wel aardig. Waggelen is hier wel erg. Maar dat doe ik altijd. De verloskundige zei dat ik op moest letten dat ik door bekkenklachten niet ga waggelen. Daar komt ze dan 34 jaar te laat mee want ik waggel al sinds ik 1 ben :')

Goede nacht gemaakt ook. Vanmorgen moest mijn man eruit voor de kinderen. Gisteren ik. Was het 6:30. Vandaag 8:30 :( tuig
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156588080
}:| Wij zijn voor half november uitgenodigd voor een groot familiefeest. Of we even willen laten weten of we komen.

Vriend dus braaf reageren dat we onder voorbehoud komen, afhankelijk van wanneer de baby zich aandient en hoe het dan gaat. Als het kan nemen we de baby gewoon mee tegen die tijd, maarja, of we dat dan zien zitten weten we dan pas.

Krijg je als reactie: "ja, dat is nogal lastig want dan zitten we moeilijk met het aantal eters doorgeven" :') :{ .
Komaan zeg. -O-
pi_156588187
Lekker begripvol Sillie. 8)7
Ik denk zelf dat je tegen die tijd echt niet zit te wachten op zo'n feest. Het is wel heel gauw na je UD.
pi_156588215
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 10:49 schreef JantinaGr het volgende:
Lekker begripvol Sillie. 8)7
Ik denk zelf dat je tegen die tijd echt niet zit te wachten op zo'n feest. Het is wel heel gauw na je UD.
Dit. Lekker aan je voorbij laten gaan. Hier ongeveer hetzelfde 'probleem' en vriendelijk bedankt voor het feestje.
pi_156588229
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 10:40 schreef silliegirl het volgende:
}:| Wij zijn voor half november uitgenodigd voor een groot familiefeest. Of we even willen laten weten of we komen.

Vriend dus braaf reageren dat we onder voorbehoud komen, afhankelijk van wanneer de baby zich aandient en hoe het dan gaat. Als het kan nemen we de baby gewoon mee tegen die tijd, maarja, of we dat dan zien zitten weten we dan pas.

Krijg je als reactie: "ja, dat is nogal lastig want dan zitten we moeilijk met het aantal eters doorgeven" :') :{ .
Komaan zeg. -O-
Nou ja graag of niet hoor :( het gaat om
2 personen. Waar hebben we het over.
pi_156588241
Hebben jullie ook lijstjes gemaakt met todo's? :P Ik moet dingen opschrijven, anders vergeet ik ze / onrust in hoofd wat er allemaal nog moet.

Of bekijken jullie per dag wat je gaat doen?

Zo staat er nog o.a. op mijn lijstje:
- voorraden inslaan (boodschappen!)
- keukenkastjes uitsoppen
- rolgordijnen stofzuigen
- ramen lappen

Afgelopen week al heel veel andere dingen weggewerkt. :D
pi_156588266
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 10:53 schreef JantinaGr het volgende:
Hebben jullie ook lijstjes gemaakt met todo's? :P Ik moet dingen opschrijven, anders vergeet ik ze / onrust in hoofd wat er allemaal nog moet.

Of bekijken jullie ze per dag?

Zo staat er nog o.a. op mijn lijstje:
- voorraden inslaan (boodschappen!)
- keukenkastjes uitsoppen
- rolgordijnen stofzuigen
- ramen lappen

Afgelopen week al heel veel andere dingen weggewerkt. :D
Dat is het lijstje van mijn moeder ;)
Voorraden inslaan vind ik niet nodig. Ik ga bevallen, geen winterslaap houden :P De winkel gaat na de bevalling ook weer open en manlief is prima in staat boodschappen te doen :)
pi_156588280
lieve moeder!

Hihi, hier is de kast bijna leeg. Kan mijzelf niet eens verwennen met lekkere dingen. ;(
pi_156588330
Sjonge wat zal ik blij zijn als dat bed weer op normale hoogte kan. Zo hoog voor ons :(
Mijn man zei vanmorgen nog: 'ik voel me iedere ochtend een soort Alice in Wonderland' :')
pi_156588450
hahaha :D nee ik heb wel to do lijstjes maar niet van zo'n aard. Wat Estrys zegt qua boodschappen dat doet B. wel na de bevalling.

Mijn lijstje is weer in de vorm van... kast op zolder afmaken, cosleeper opzetten, bevallen :P
pi_156588469
oh en sillie ik zou ook denken van dan niet hoor. Als er al zo moeilijk over gedaan wordt... het laatste wat je straks wilt is dat je je verplicht voelt om te gaan terwijl je eigenlijk gewoon nog teveel in de kreukels ligt. T is wel erg dicht op je UD ook.
pi_156588519
Oh! Wij gaan juist een podium onder ons bed (laten) maken als de klossen weer weg zijn! Voor ons voelt de slaapkamer nu als een luxe hotelkamer.. :D O+
pi_156588544
Ik heb alle feestjes tot half december afgezegd. Als ik voor die tijd toch zin heb, nodig ik mijzelf wel weer uit. :7
pi_156588663
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:12 schreef mignonne het volgende:
hahaha :D nee ik heb wel to do lijstjes maar niet van zo'n aard. Wat Estrys zegt qua boodschappen dat doet B. wel na de bevalling.

Mijn lijstje is weer in de vorm van... kast op zolder afmaken, cosleeper opzetten, bevallen :P
Ja dat laatste lijkt me nou enigszins essentieel hahaha! Mijn lijstje heeft ook mignonne-achtige vormen meer. Oh en de geboortekaartjes printen en zo. Maar boodschappen en zo doet lief maar gewoon. En dan elke dag alleen maar wat ik lekker vind :D

Sillie, wat belachelijk :') Mail anders terug dat je in dat geval zelf wel een tosti meeneemt, haha! Maar even serieus: het gebrek aan inlevingsvermogen is echt treurig :/

Estrys in wonderland :D Reminds me, ik moet nog even 'n bed regelen wat op klossen kan :o Dan kan ik dat ergens neerzetten waar 't vreselijk in de weg gaat staan..

Dodoria en dreumes, beterschap :*
pi_156588905
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 21:50 schreef Lamb29 het volgende:
O+ Duikelmeisje
Zo tof is dat om te zien op de echo!
Hadden jullie een voorgevoel?
Ja, zo bijzonder O+ Het wordt steeds echter zo! Ik had eigenlijk helemaal geen voorgevoel, maar naarmate de echo dichterbij kwam droomde ik steeds dat het een jongetje was, en ik steeds heel teleurgesteld was -O- Dus misschien onbewust..

dodoria, beterschap!

Sicilia, dat klinkt niet fijn.. :{ Hoe is het nu?
pi_156589041
Dat soort lijstjes zijn hier ook nog niet. Ben blij als het woensdagmiddag is. Dan is de overdracht en hoeven we ons tot 19 november alleen maar even met leuke dingen bezig te houden zoals nieuwe tegels uitzoeken enzo. En dan eind december mag ik eindelijk babylijstjes gaan maken :D

Pff Sillie ik zou ook hebben bedankt. Dan niet hoor! Jammer dat ze dat niet begrijpen.

Hier gaat het ruk. De regelmaat is er niet meer geloof ik en mijn buik is ook minder hard, maar heb wel nog steeds krampen die in mijn onderrug en billen zit. Dochter wordt zo opgehaald door mijn moeder, die gaan naar de voorstelling van Monique Smit. En mijn schoonouders springen bij met zoon zodat ik vandaag plat kan blijven liggen. Vriend is nu alleen bezig om het huis nog helemaal schoon en fris te maken. Als de rust niet lijkt te helpen dan bel ik vanmiddag misschien toch de verloskundige maar even, maar veel anders dan adviseren rust te houden kan ze toch niet denk ik.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156590078
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:14 schreef mignonne het volgende:
oh en sillie ik zou ook denken van dan niet hoor. Als er al zo moeilijk over gedaan wordt... het laatste wat je straks wilt is dat je je verplicht voelt om te gaan terwijl je eigenlijk gewoon nog teveel in de kreukels ligt. T is wel erg dicht op je UD ook.
Ik vind het nogal gezeik ook. Als ik in de kreukels lig ga ik echt niet. Maar stel dat de baby rond 39 weken al komt, dan zijn we bij dat feest bijna een maand verder. Misschien wil ik dan best een uurtje erheen, inc. baby.

Maar als ik dat nu al moet doorgeven, dan gewoon niet nee }:| .
pi_156590899
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:19 schreef Limone het volgende:
Ik heb alle feestjes tot half december afgezegd. Als ik voor die tijd toch zin heb, nodig ik mijzelf wel weer uit. :7
Ik zie iedereen in januari wel weer :7. Kerst enzo lekker met z'n 4tjes. O+. Familie woont op 100 km afstand en ik ga er met kindjes niet heen dus :+.
pi_156590961
O+ voor de lieve foto's met grote broers!
pi_156591015
Sillie, y is nu 3 weken oud en echt niet dat ik veel zin heb in n feest op dit moment.

Wij hadden een feest op t moment dat t hier begon met weeen. Ik had v tevoren ook netjes terug gemaild dat dat af hing van hoe of wat. Ik kreeg niet eens een reactie terug.. Ook zoiets..

En die opmerking v die tosti _O-
pi_156591167
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:29 schreef gestreeptestoel het volgende:
Sillie, y is nu 3 weken oud en echt niet dat ik veel zin heb in n feest op dit moment.

Wij hadden een feest op t moment dat t hier begon met weeen. Ik had v tevoren ook netjes terug gemaild dat dat af hing van hoe of wat. Ik kreeg niet eens een reactie terug.. Ook zoiets..

En die opmerking v die tosti _O-
Haha, die tosti gooi ik er even in ja! *)
Nee maar serieus, desnoods schuiven we na 't eten aan, als dat nu echt een issue zou zijn...

Nahjah ik kan me voorstellen dat ik er tzt ook geen zin in heb en dan ga ik gewoon niet. Desnoods kan vriend een paar uurtjes zonder mij.

Maar wat ik dan stom vind is dat ze vragen of we komen (terwijl ze weten wanneer ik ben uitgerekend, dus eeh 8)7 ), terwijl ze zelf ook wel snappen dat we alleen een definitief nee kunnen geven op dit moment. En ze willen dus een definitief antwoord. Vraag ons dan gewoon niet |:( 8)7
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2015 @ 14:24:15 #33
43556 miss_dynastie
pi_156592687
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:35 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Haha, die tosti gooi ik er even in ja! *)
Nee maar serieus, desnoods schuiven we na 't eten aan, als dat nu echt een issue zou zijn...

Nahjah ik kan me voorstellen dat ik er tzt ook geen zin in heb en dan ga ik gewoon niet. Desnoods kan vriend een paar uurtjes zonder mij.

Maar wat ik dan stom vind is dat ze vragen of we komen (terwijl ze weten wanneer ik ben uitgerekend, dus eeh 8)7 ), terwijl ze zelf ook wel snappen dat we alleen een definitief nee kunnen geven op dit moment. En ze willen dus een definitief antwoord. Vraag ons dan gewoon niet |:( 8)7
Dan zou ik definitief nee zeggen en als je last minute zin hebt alsnog aanschuiven. Ze sturen je echt niet weg of zo :P
pi_156597015
Bwoah ik ben vanmiddag van een trap gevallen, voorover, mezelf met handen en knieeen opgevangen.. Kan geen kwaad voor beeb toch? Heb verder maar ff harde buik gehad en heb d'r de rest van de dag regelmatig gevoeld. Of toch even ergens langs? (Zit in italie dus niet heel praktisch ofzo..). Snap sowieso niet wat dat ineens is met m'n evenwicht. soms net of het even wegvalt :/.
pi_156598294
Dat is schrikken zusje! Misschien vanuit Italië je eigen vk bellen en overleggen?
pi_156598621
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:35 schreef silliegirl het volgende:
Stom hoor! Ik zou dan ook gewoon nee zeggen. Als jullie tegen die tijd toch eventueel zin hebben kun je altijd buiten het eten om aanschuiven, of zijn er misschien wel een paar last-minute afzeggingen waardoor je alsnog mee kan eten...

Ik heb hier een beetje een baaldag. Ben nu bijna acht weken zwanger en zo ontzettend moe. En vriend is boos omdat ik niet hard genoeg mee help met de verbouwing... Ik voel me zo schuldig daarover, maar ik heb het al zwaar met mijn normale werkweek momenteel en door die verbouwing ben ik al vanaf juni praktisch gezien zeven dagen in de week aan het werk. Ik voel me heel zwak, maar ik trek het gewoon even niet meer. Ben dus vandaag thuis gebleven tegen de zin van mijn vriend in, en dat is maar goed ook want ik ben al een paar keer zo duizelig geweest dat ik moest gaan liggen...
pi_156598906
Nah lunamatic, stuur je vriend even hierheen, dan krijgt ie een draai om z'n oren van me.

En Sillie, kun je niet even in je glazen bol kijken dan? :{ Beetje niet-constructieve reactie van die vriendjes. Goede tip van je, van dat anders draaien! Werkt! ^O^
pi_156598987
Really? :{ Sorry maar dat vind ik echt niet meelevend van je vriend. Je ziet het aan de buitenkant misschien niet, maar je lichaam is een topprestatie aan het leveren, je bent gewoon een kind aan het maken! Die vermoeidheid kan zo allesoverheersend zijn. Voel je vooral niet schuldig, ik zou echt not amused zijn als mijn vriend zo reageerde. Heel goed dat je nu even rust neemt :*.
pi_156599422
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:31 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Stom hoor! Ik zou dan ook gewoon nee zeggen. Als jullie tegen die tijd toch eventueel zin hebben kun je altijd buiten het eten om aanschuiven, of zijn er misschien wel een paar last-minute afzeggingen waardoor je alsnog mee kan eten...

Ik heb hier een beetje een baaldag. Ben nu bijna acht weken zwanger en zo ontzettend moe. En vriend is boos omdat ik niet hard genoeg mee help met de verbouwing... Ik voel me zo schuldig daarover, maar ik heb het al zwaar met mijn normale werkweek momenteel en door die verbouwing ben ik al vanaf juni praktisch gezien zeven dagen in de week aan het werk. Ik voel me heel zwak, maar ik trek het gewoon even niet meer. Ben dus vandaag thuis gebleven tegen de zin van mijn vriend in, en dat is maar goed ook want ik ben al een paar keer zo duizelig geweest dat ik moest gaan liggen...
Nou, ik mis een beetje 't begrip van je vriend ook hoor. Je bent zwanger, die eerste 12 weken zijn echt pittig (ik vond die qua vermoeidheid echt het zwaarste, zo'n alles overheersende moeheid, ik ben nu ook moe (met bijna 36 wkn),
maar niet zo als die eerste 12 weken) en als je dan naast je werk ook nog moet verbouwen.. Dat is niet te doen hoor! Dus jij moet gewoon je rust nemen als 't nodig is. Je lichaam geeft dat niet voor niks aan.
pi_156599445
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:41 schreef Sara82 het volgende:
Nah lunamatic, stuur je vriend even hierheen, dan krijgt ie een draai om z'n oren van me.

En Sillie, kun je niet even in je glazen bol kijken dan? :{ Beetje niet-constructieve reactie van die vriendjes. Goede tip van je, van dat anders draaien! Werkt! ^O^
Fijn dat het jou ook helpt! *O*
pi_156602193
Lunamatic das niet tof zeg! Wat Lot verder al heel mooi verwoord.

Dodoria doe je goed :D Zit ik dan met mijn Nederlander!

Hier gelukkig wel een meelevend exemplaar.
Nam dochter vanmiddag even mee op pad zodat ik even plat kon.
Niet helemaal lekker al de hele middag. Avondeten was ook wel weer voldoende na 3 hapjes.

Gisteren klusdagje gehad. Mijn vader en Marcek deden het bukwerk en ik hobbelde rond om van alles aan te geven en meningen te geven :Y) Nieuwe kitlaag bij het bad, paar planken laminaat vervangen, plintjes leggen in de gang en O's nieuwe kamer. Maar stiekem toch veel gedaan dus en denk dat ik daar vandaag de rekening van krijg.

Oh en mijn ouders namen hun bloeddrukmeter mee. Zo'n echt goede omdat ze zelf beide zeer hoge hebben. Omdat mijne bij de vk dus zo laag was kan ik mooi eens kijken of er ritme in zit begin/eind dag.
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:14:40 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156602718
Zusjevan, wat eng joh! Als je je kind goed voelt en je bent niet op je buik gevallen zou ik het denk ik wel vertrouwen, maar dat evenwicht is misschien wel iets om even over te bellen?

Lunamatic, wat de rest ook al zegt. Je vriend weet niet waar hij het over heeft. Hopelijk ziet ie dat vanavond ook in en bindt ie wat in!

Lamb, dat klinkt heerlijk. Ik ben vrijdag 2 uur eerder naar huis gegaan om ff te slapen voor ik mn kind uit het kdv ging halen. Was echt zó nodig ook. Nu iets meer energie, maar vandaag wel een paar keer iets moeten laten liggen omdat ik niet links of rechts kon bewegen zonder te vergaan van de bekkenpijn :? En ik weet werkelijk niet waar het door komt.... Heb begin deze week een zware winkelkar geduwd maar de rest van de week bewust opgelet :{
pi_156603109
Luna, wat iedereen hierboven al zegt. Luister naar je lijf, dat is 't allerbelangrijkst <3 Ik geloof dat ik wel 16u per dag sliep in m'n eerste trimester, viel om de haverklap overal in slaap. Hoort er gewoon bij :* Ik wil hem wel 'ns een kindje zien kleien.

Lamb, wat een fijn rustdagje <3 en lekker geklust ook nog :)

Hier is alles aan kant voor de kraamverzorgster die morgen komt. Normaal met 2u t hele huis aan kant, nu 7(!) uur bezig geweest :') Ik ben echt zo traag als dikke stront met harde buiken door een trechter. Nou ja, 't is gedaan. Nu met lief op de bank American Football kijken O+ *O*
pi_156603176
Het is ook moeilijk om voor te stellen voor een man denk ik. Wat je voelt als vrouw, zeker als je nog niks ziet.

Mijn man doet op het moment heel veel, vooral met de kinderen. En dat is zwaar naast een baan voor een baas en een dag zzp in de week. Maar hij weet ook dat het tijdelijk is, we maken er maar het beste van. Maar mijn schuldgevoel naar de kinderen viert hoogtij vooral in het weekend. En mijn moeder, tja ik kan niet zeggen hoe blij ik ben met mijn moeder op het moment O+
pi_156603262
Oh zusjevan brr eng zeg! Had jou verhaal ff gemist.

Nu ja rustdagje :') Hij begon met zwemles voor dochter en rondje ikea, in combi met gisteren was ik dus vanmiddag beetje deaud.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_156604230
Vermoeidheid is sowieso een ongrijpbaar iets denk ik. Als je aan de buitenkant niets ziet is het heel lastig voor te stellen dat iemand tot niets in staat is. Heel rot is dat :{

Ik heb vandaag met/bij mn moeder een muurtje behangen dus ik ben een beetje gaar nu. :') Nu lekker bankhangen terwijl mn baby tekeer gaat ♡
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:59:16 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156604410
Vraagje; als ik steeds een haast pijnlijke blaas heb omdat ie zo vol lijkt, maar dan op de wc slechts een klein plasje kan doen (heb wel t idee dat er nog meer is, maar ik kan blijkbaar niet goed uitplassen), kan dat dan wijzen op blaasontsteking of ligt mn blaas gewoon al in de verdrukking?
pi_156604613
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 20:59 schreef LadyBlack het volgende:
Vraagje; als ik steeds een haast pijnlijke blaas heb omdat ie zo vol lijkt, maar dan op de wc slechts een klein plasje kan doen (heb wel t idee dat er nog meer is, maar ik kan blijkbaar niet goed uitplassen), kan dat dan wijzen op blaasontsteking of ligt mn blaas gewoon al in de verdrukking?
Goed je bekken kantelen bij het plassen is een tip die ik kreeg
pi_156604745
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 20:59 schreef LadyBlack het volgende:
Dat kan. Gewoon even laagdrempelig potje urine naar de huisarts brengen en dan weet je het zeker :)
En verder wat Estrys zegt, kantelen is een goeie tip en rustig de tijd nemen ervoor.
pi_156604940
Dag dames,

Ik ben momenteel 39w3d zwanger van mijn tweede kindje. Nou heb ik sinds gisteren af en toe heel erg kramp in mijn liezen en met name in mijn linker lies. De pijn is heel fel (net als wanneer je kramp in je kuit hebt zegmaar) maar trek na een paar seconden wel weer weg.

Ik vroeg me af of iemand dit herkent en misschien tips heeft?

Ik heb niet het idee dat het iets ergs is (dan had ik de vk wel gebeld) maar het is wel heel vervelend en pijnlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')