abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156578392
woensdag 30 september 2015 @ 16:58 • 1
2015

6 oktober: Limone (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85 (jongen)
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan (meisje)
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje
3 maart: LadyBlack
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee
23 maart: Lamb29 (jongen)

12 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria
6 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
23 mei: Piekie81

3 juni: Fien10
5 juni: Kiwisoep

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiėle fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm :)
pi_156578663
Skoap wat een mooi plaatje!! O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156578831
ahw skoap wat heerlijk ♡
:)
pi_156579227
Ohh, pinquit en skoap O+ O+

Wij krijgen een meisje O+ En ze was druk de boel aan het verbouwen, met koprollen die alsmaar niet lukten en zich met gestrekte beentjes afzetten tegen de placenta O+ Nu kan dat nog :+
pi_156580213
O+ Duikelmeisje
Zo tof is dat om te zien op de echo!
Hadden jullie een voorgevoel?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156582121
Meisie voor ono! Ah, lekker spelen en springen, leuk om te zien!

En die foto's met de trotse older siblings zijn ook O+

Ik mag van de baby niet meer zomaar op mijn andere zij gaan liggen. Moet echt mijn buik optillen en heel langzaam neerleggen, anders duwt ie keihard zijn kont in mijn ribben, koppie in m'n kruis en zijn voeten in mijn maag. Doet best auw. (Maar kan wel lachen om het superzwangere plaatje... puffend en steunend omrollen terwijl je je buik meesleept en je een hapje ovenschotel mag herkauwen :) )
pi_156583060
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:58 schreef Sara82 het volgende:
Meisie voor ono! Ah, lekker spelen en springen, leuk om te zien!

En die foto's met de trotse older siblings zijn ook O+

Ik mag van de baby niet meer zomaar op mijn andere zij gaan liggen. Moet echt mijn buik optillen en heel langzaam neerleggen, anders duwt ie keihard zijn kont in mijn ribben, koppie in m'n kruis en zijn voeten in mijn maag. Doet best auw. (Maar kan wel lachen om het superzwangere plaatje... puffend en steunend omrollen terwijl je je buik meesleept en je een hapje ovenschotel mag herkauwen :) )
Herkenbaar, ik heb dat nu al. Het gaat hier makkelijker om op handen en voeten te draaien (dus buik onderlangs) ipv liggend omrollen. Al ben je wel klaarwakker als je dat 's nachts op die manier doet.
Aan de andere kant; dat ben ik andersom ook :')
pi_156586650
Een meisje voor Ono O+ leuk!!

Haha ja dat moeilijk omdraaien, daar kijk ik niet echt naar uit. Nu gaat het vrij moeizaam door stijf bekken, maar baby vindt het nog wel prima geloof ik :)

Ik werd wakker van zoon die een huiltje deed in zijn slaap. Dat was om tien voor 3 :')
Nu lig ik heel hard te negeren dat ik om de 3 minuten harde buiken heb die helemaal voor rug- en bilkrampen zorgen... :{ Denk toch te veel gedaan gister dus vandaag maar heel rustig aan doen, maar bah, ik vind dit niet leuk en ook wel eng eigenlijk ;(
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156586909
Oh die grote trotse broers! O+
pi_156587305
Oh die lieve oudere broertjes! Zo ziet mijn H er straks ook vast uit! *smelt*

@lamb: ik heb een kiwi aan de haak geslagen en na een paar jaar zijn we hier heen verhuisd. Bevalt me weg goed! Alleen jammer dat mn familie zo ver weg is...

Verder nog steeds een zieke peuter. Vandaag naar de dr geweest en het is griep. Kan dus nog wel even duren. En ik zelf heb het ook te pakken. Ik maar denken dat ik me zo beroerd voelde door de misselijkheid, maar het was toch griep... Eerst wachten tot peuter beter is, dan kan ik daarna zelf weer bijkomen.
pi_156587351
oh dodorio wat naar. Beterschap voor jullie allebei. Ik had twee weken geleden een flinke verkoudheid/keelontsteking te pakken en het is inmiddels nog steeds niet helemaal weg. Hoesten combineert zo leuk met je banden :')

@sicilia, hoe is het nu? regelmaat er in is wel een reden om te bellen he :*
en over omrollen in bed en andere dingen, troost je, ik heb er echt helemaal geen enkele last van so far. Niet van heel erg gewaggel, geen pijn en ook niet in bed omdraaien. Het enige dat zeer doet dan is mn schaambeen en dat komt vooral door de zwaarheid van mn dekbed en dat k dan mn bovenste been op probeer te tillen :') zolang ik na blijf denken en dat dus niet doe is er niets aan de hand.
pi_156587468
Beterschap dodoria!

Ik heb er ook niet zo'n last van. Draaien in bed gaat nog wel aardig. Waggelen is hier wel erg. Maar dat doe ik altijd. De verloskundige zei dat ik op moest letten dat ik door bekkenklachten niet ga waggelen. Daar komt ze dan 34 jaar te laat mee want ik waggel al sinds ik 1 ben :')

Goede nacht gemaakt ook. Vanmorgen moest mijn man eruit voor de kinderen. Gisteren ik. Was het 6:30. Vandaag 8:30 :( tuig
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_156588080
}:| Wij zijn voor half november uitgenodigd voor een groot familiefeest. Of we even willen laten weten of we komen.

Vriend dus braaf reageren dat we onder voorbehoud komen, afhankelijk van wanneer de baby zich aandient en hoe het dan gaat. Als het kan nemen we de baby gewoon mee tegen die tijd, maarja, of we dat dan zien zitten weten we dan pas.

Krijg je als reactie: "ja, dat is nogal lastig want dan zitten we moeilijk met het aantal eters doorgeven" :') :{ .
Komaan zeg. -O-
pi_156588187
Lekker begripvol Sillie. 8)7
Ik denk zelf dat je tegen die tijd echt niet zit te wachten op zo'n feest. Het is wel heel gauw na je UD.
pi_156588215
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 10:49 schreef JantinaGr het volgende:
Lekker begripvol Sillie. 8)7
Ik denk zelf dat je tegen die tijd echt niet zit te wachten op zo'n feest. Het is wel heel gauw na je UD.
Dit. Lekker aan je voorbij laten gaan. Hier ongeveer hetzelfde 'probleem' en vriendelijk bedankt voor het feestje.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156588229
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 10:40 schreef silliegirl het volgende:
}:| Wij zijn voor half november uitgenodigd voor een groot familiefeest. Of we even willen laten weten of we komen.

Vriend dus braaf reageren dat we onder voorbehoud komen, afhankelijk van wanneer de baby zich aandient en hoe het dan gaat. Als het kan nemen we de baby gewoon mee tegen die tijd, maarja, of we dat dan zien zitten weten we dan pas.

Krijg je als reactie: "ja, dat is nogal lastig want dan zitten we moeilijk met het aantal eters doorgeven" :') :{ .
Komaan zeg. -O-
Nou ja graag of niet hoor :( het gaat om
2 personen. Waar hebben we het over.
pi_156588241
Hebben jullie ook lijstjes gemaakt met todo's? :P Ik moet dingen opschrijven, anders vergeet ik ze / onrust in hoofd wat er allemaal nog moet.

Of bekijken jullie per dag wat je gaat doen?

Zo staat er nog o.a. op mijn lijstje:
- voorraden inslaan (boodschappen!)
- keukenkastjes uitsoppen
- rolgordijnen stofzuigen
- ramen lappen

Afgelopen week al heel veel andere dingen weggewerkt. :D
pi_156588266
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 10:53 schreef JantinaGr het volgende:
Hebben jullie ook lijstjes gemaakt met todo's? :P Ik moet dingen opschrijven, anders vergeet ik ze / onrust in hoofd wat er allemaal nog moet.

Of bekijken jullie ze per dag?

Zo staat er nog o.a. op mijn lijstje:
- voorraden inslaan (boodschappen!)
- keukenkastjes uitsoppen
- rolgordijnen stofzuigen
- ramen lappen

Afgelopen week al heel veel andere dingen weggewerkt. :D
Dat is het lijstje van mijn moeder ;)
Voorraden inslaan vind ik niet nodig. Ik ga bevallen, geen winterslaap houden :P De winkel gaat na de bevalling ook weer open en manlief is prima in staat boodschappen te doen :)
pi_156588280
lieve moeder!

Hihi, hier is de kast bijna leeg. Kan mijzelf niet eens verwennen met lekkere dingen. ;(
pi_156588330
Sjonge wat zal ik blij zijn als dat bed weer op normale hoogte kan. Zo hoog voor ons :(
Mijn man zei vanmorgen nog: 'ik voel me iedere ochtend een soort Alice in Wonderland' :')
pi_156588450
hahaha :D nee ik heb wel to do lijstjes maar niet van zo'n aard. Wat Estrys zegt qua boodschappen dat doet B. wel na de bevalling.

Mijn lijstje is weer in de vorm van... kast op zolder afmaken, cosleeper opzetten, bevallen :P
pi_156588469
oh en sillie ik zou ook denken van dan niet hoor. Als er al zo moeilijk over gedaan wordt... het laatste wat je straks wilt is dat je je verplicht voelt om te gaan terwijl je eigenlijk gewoon nog teveel in de kreukels ligt. T is wel erg dicht op je UD ook.
pi_156588519
Oh! Wij gaan juist een podium onder ons bed (laten) maken als de klossen weer weg zijn! Voor ons voelt de slaapkamer nu als een luxe hotelkamer.. :D O+
pi_156588544
Ik heb alle feestjes tot half december afgezegd. Als ik voor die tijd toch zin heb, nodig ik mijzelf wel weer uit. :7
pi_156588663
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:12 schreef mignonne het volgende:
hahaha :D nee ik heb wel to do lijstjes maar niet van zo'n aard. Wat Estrys zegt qua boodschappen dat doet B. wel na de bevalling.

Mijn lijstje is weer in de vorm van... kast op zolder afmaken, cosleeper opzetten, bevallen :P
Ja dat laatste lijkt me nou enigszins essentieel hahaha! Mijn lijstje heeft ook mignonne-achtige vormen meer. Oh en de geboortekaartjes printen en zo. Maar boodschappen en zo doet lief maar gewoon. En dan elke dag alleen maar wat ik lekker vind :D

Sillie, wat belachelijk :') Mail anders terug dat je in dat geval zelf wel een tosti meeneemt, haha! Maar even serieus: het gebrek aan inlevingsvermogen is echt treurig :/

Estrys in wonderland :D Reminds me, ik moet nog even 'n bed regelen wat op klossen kan :o Dan kan ik dat ergens neerzetten waar 't vreselijk in de weg gaat staan..

Dodoria en dreumes, beterschap :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')