Ik wiebel al alle kanten opquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Goed je bekken kantelen bij het plassen is een tip die ik kreeg
Oma is er vandaag ook gelukkig. Maar het is even schakelen, en dat trek ik slecht.quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oh no
Is het bij jullie een beetje weer voor iets buiten oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en alle babywasjes nog bedenk ik me nu![]()
naja dan heb ik volgende week nog wat te doen...:)
Nee ik heb nog niet besloten over een eerste pakje. Ik ben nog bezig met eentje breien, maar als dat niet op tijd afkomt dan wordt t een ander. Waarschijnlijk wat bovenop ligt in de kastquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:29 schreef JantinaGr het volgende:
Leuk ja, Migonne! Hangt daar ook het eerste pakje?
Nou, ik merk wel dat ik soort van aan het prioriteren ben op mijn todo lijstje, want met mijn termijn wordt de kans steeds groter dat de bevalling zich snel aandient natuurlijk. En dat geeft dan wel weer een beetje onrust, want tja stel je voor he dat die rolgordijnen dan niet zijn gestofzogen.![]()
Oh maar ik heb gehoord dat de baby gewoon blijft zitten als 't huis niet netjes is en 't bed niet op klossen staatquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee ik heb nog niet besloten over een eerste pakje. Ik ben nog bezig met eentje breien, maar als dat niet op tijd afkomt dan wordt t een ander. Waarschijnlijk wat bovenop ligt in de kast![]()
En ja maar, je prioriteitenlijstje haha, ik moet zo grinniken om de rolgordijnen stofzuigen. Nesteldrang much?Ik geloof dat ik allang blij ben als het huis een beetje toonbaar is op moment dat ik beval. En zo niet dan niet, baby zal het niet boeien in elk geval en om heel eerlijk te zijn zal ik er ook niet minder om bevallen.
Neeheee, alleen als je plinten niet gepoetst zijn. De rest maakt niet uit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:36 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Oh maar ik heb gehoord dat de baby gewoon blijft zitten als 't huis niet netjes is en 't bed niet op klossen staat
OH ik heb geen plinten! Ok ik ben er klaar voorquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
Neeheee, alleen als je plinten niet gepoetst zijn. De rest maakt niet uit.
Dus chopchop, aan de slag met die plinten!
Bedankt he! Ik maak toch eerst maar de tonijnsalade op.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:46 schreef mignonne het volgende:
oh mensen, ik krijg vanavond lekker een broodje met smeerleverworst en daar heb ik toch wel zo ontzettend zin in![]()
ik denk dat k er drie naar binnen prop
hahaquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bedankt he! Ik maak toch eerst maar de tonijnsalade op..
Nee kut zeg.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:57 schreef Sara82 het volgende:
*egohuil*
Naaaaahhhrgh, drommelsdrommelsdrommels, ik geloof dat ik kiespijn heb...
En ik heb een stomme tandarts, en kan nu toch geen rontgenfoto's of anderhalf uur op mijn rug liggen.
Ik ga dus nog even doen alsof het een dikke bijholte is die op mijn kaakzenuw drukt. *kop in zand*
Ja en bedankt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaook lekker! Met schijfjes komkommer op een Italiaanse bol ofzo
![]()
oeh en ik heb nog geitenkaas en honing enenen... misschien moet ik eerst even ontbijten
Oh no, wat een ellende! Nou, dan trek de bende er meteen maar uit hoor...quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee kut zeg.
Jawel een wortelkanaalbehandeling kan wel als je 36+ weken zwanger bent en de tandarts heeft geen andere keus. ik spreek uit ervaring.Dan laten ze je gewoon rechter op zitten en krijg je een enorm zwaar loodschort bovenop je bij het maken van de foto's. Helaas kreeg ik daarna alleen de rekening van 500 euro en kon ik toch naar de kaakchirurg omdat het niet geholpen had.
Ik kan er nog boos over worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |