gaat dus ook niet om de groei achterstand meer, ik ben zelf ook maar een kleintje, en hij zit nu flink boven de p10 (ik kwam daar met een <p3 baby).quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:02 schreef JantinaGr het volgende:
Cassandra, eigenlijk toch alleen maar goed nieuws??
En een week groeiachterstand is niet heel veel naar mijn idee wat kwaad kan, of zeg ik dan iets heel raars? En het verminderd leven voelen heeft tot nu toe nog helemaal niet gewezen op iets negatief toch?
Snap wel dat het frustrerend is dat je vragen onbeantwoord blijven.
EDIT: kleine 3kg zeg je. Dat klinkt in mijn oren inderdaad helemaal niet zorgwekkend.
Ruiken? Vruchtwater schijnt zoetig te ruiken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:37 schreef silliegirl het volgende:
Cassandra: als je nog in het Zkh bent gewoon iemand aan zn jas trekken voor je vragen hoor! Komop, daar zijn ze voor!
Heeft iemand een tip om afscheiding en vruchtwater te onderscheiden?
Ik heb dus vandaag al tig keer mijn ondergoed verschoont, want elke keer is het helemaal nat. En ik, in de veronderstelling dat het afscheiding was, bedenk me nu ineens dat het wel heel waterig is. Maar hoe weet ik nu dan wat ik verlies?
Was alweer naar huis. Maar donderdag nieuwe ctg en afspraak, dan leg ik t direct even voor.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:37 schreef silliegirl het volgende:
Cassandra: als je nog in het Zkh bent gewoon iemand aan zn jas trekken voor je vragen hoor! Komop, daar zijn ze voor!
Heeft iemand een tip om afscheiding en vruchtwater te onderscheiden?
Ik heb dus vandaag al tig keer mijn ondergoed verschoont, want elke keer is het helemaal nat. En ik, in de veronderstelling dat het afscheiding was, bedenk me nu ineens dat het wel heel waterig is. Maar hoe weet ik nu dan wat ik verlies?
Ik heb dus geen VK, want medisch.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Was alweer naar huis. Maar donderdag nieuwe ctg en afspraak, dan leg ik t direct even voor.
Je kan even de vk bellen, die kan voor je testen of t vruchtwater is of niet.
Douchen doen we hier maar eens per week, zou dat t probleem zijn?quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:57 schreef Estrys het volgende:
Vruchtwater stinkt niet echt hoor. Misschien een keer douchen?![]()
ooh dat heb ik dan weer niet, ik mag dag en nacht bellen en hoef niet aan te kijken, direct komen. Laatst zelfs op mijn kop gehad. Maar de eerste keer heb ik een hele dag in t ziekenhuis gezeten voor testen, afgelopen donderdag weer vochtverlies toen stond ik na een uur weer buiten (ctg, wattenstaafje vloeistof testen en echo)quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:50 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb dus geen VK, want medisch.![]()
Kan het ziekenhuis wel bellen, maar dan moet ik weer langs natuurlijk.
Dat vind ik echt wel een nadeel van medisch zijn hoor, drempel om te bellen is al hoger vind ik en dan doen ze of alles telefonisch af "kijk maar even aan", of je moet er meteen heen voor een hele poppenkast en hoop ongerustheid.
Zucht.
Zoet ruikt 't niet iig. T stinkt vooral.
Maar je vraagt niks?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ooh dat heb ik dan weer niet, ik mag dag en nacht bellen en hoef niet aan te kijken, direct komen. Laatst zelfs op mijn kop gehad. Maar de eerste keer heb ik een hele dag in t ziekenhuis gezeten voor testen, afgelopen donderdag weer vochtverlies toen stond ik na een uur weer buiten (ctg, wattenstaafje vloeistof testen en echo)
ik had niet eens door dat mijn afspraak voorbij Was, gyn liep met ons mee naar de ctg ik ging naar t toilet en toen ik terug kwam was die vent weg en kreeg ik een nieuwe afspraak van de assistent. Dus ik Was te verbouwereerd om nog wat te vragen inderdaad. Assistent wist verder niet hoe of wat.quote:
Kan het misschien wat licht urineverlies zijn?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:23 schreef silliegirl het volgende:
'T lijkt nu weer even minder te zijn qua vochtverlies en mini probeert z'n voeten via m'n zij naar buiten te steken () dus die vermaakt zich prima.
Ik kijk 't wel even aan dan, zolang mini goed beweegt zal 't wel ok zijn toch?
Urine? Hmm, zou ook nog kunnen inderdaad..quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:15 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Kan het misschien wat licht urineverlies zijn?
Gebruik je trouwens geen inlegkruisjes? Dan hoef je niet je ondergoed steeds te verschonen...
Is het misschien een idee om een paar katoenen inlegkruisjes te kopen? Dan heb je toch een extra laagje als je lektquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Urine? Hmm, zou ook nog kunnen inderdaad..
En inlegkruisjes, nee. Die gebruikte ik eerst wel, maar dat werd weer sterk afgeraden ivm aambeien, dus sindsdien niet meer. En die ellendige dingen benk ook zat, dus dan maar ondergoed verschonen.
Ik heb een verstandskies er uit laten trekken 9 maanden na de geboorte van H en het was de eerste keer dat ik even een half uurtje kom liggen zonder iets te hoeven doen. Ik vond het echt zo fijn dat ik de pijn voor lief nam... Eigenlijk wel heel erg triest :-(quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:38 schreef Kuukske het volgende:
Ahh.. de tandarts. Wij moesten vorige week op controle en hij deed me flink zeer bij het schoonmaken van de tanden bij de rand van het tandvlees. Het enige wat ik kon denken "Ik moet dit kunnen, ik moet straks nog bevallen". Volgend jaar een verstandskies eruit laten halen denk ik (als die tenminste zo hard doorgroeit als nu), dan kan ik die pijn ook weer relativeren aan bevallen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |