Het is een topliedjequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Is "genot" de volgende VI-catchphrase die jullie de komende weken gaan spammen?
'mad' schijnen we dan te moeten zeggenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Watquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Jullie zeiden het allebei binnen zestien seconden, vandaar. Vertel gerust!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat
Genot is helemaal geen VI-catchphrase. Ga eens weg joh, de historie van GENOT niet kennen.
Ricky is een cultfiguur in Leeuwarden tevens is GENOT een standaard thema liedje in het Cambuurstadionquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jullie zeiden het allebei binnen zestien seconden, vandaar. Vertel gerust!
Nou, ken je dat fenomeen dat er in het stadion muziekjes worden gedraaid bij de opkomst?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jullie zeiden het allebei binnen zestien seconden, vandaar. Vertel gerust!
Nee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Ah dat wist ik niet. Thanks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ricky is een cultfiguur in Leeuwarden tevens is GENOT een standaard thema liedje in het Cambuurstadion
Die ken ik, ja. Leuke variant maar de echte GENOT blijft het beste.quote:
Daar zijn filmpjes vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis spelers als Gregg Berhalter bij SC Cambuur.
Weten jullie nog die legendarische dag dat Leonard van Utrecht Edwin van der Sar verschalkte?
quote:
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis spelers als Gregg Berhalter bij SC Cambuur.
Weten jullie nog die legendarische dag dat Leonard van Utrecht Edwin van der Sar verschalkte?
quote:[Live Eredivisieverslagen #72] Spektakel op de zaterdagavond
quote:40' Roda JC Kerkrade 0 - 1 Cambuur
41' Willem II 0 - 0 PEC Zwolle
Toen kon Knoppert er al klote vanquote:
22quote:
Ik weet alleen dat Richard Knopper een goal maakte tegen AZ in het Wonderjaar 2008/09quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen kon Knoppert er al klote van
Waarom verloor Ajax die wedstrijd eigenlijk? Ze kregen echt een miljoen kansenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen kon Knoppert er al klote van
Ik ben ook 22 maar van voetbal uit 1999 kan ik me echt niets herinneren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
22
Dat is ook wel echt mijn eerste voetbalherinnering die niet om PSV gaat. Mijn eerste PSV-herinnering is de 6-4 nederlaag tegen Fortuna
Mijn eerste voetbalherinnering is Arjen Robben die de 0-1 maakt tegen Servië en Montenegro.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
22
Dat is ook wel echt mijn eerste voetbalherinnering die niet om PSV gaat. Mijn eerste PSV-herinnering is de 6-4 nederlaag tegen Fortuna
Wist je dat Knopper ooit topscorer van Ajax was?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Richard Knopper een goal maakte tegen AZ in het Wonderjaar 2008/09
Meer hoef je in feite ook niet te weten . Bizar slechte voetballerquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Richard Knopper een goal maakte tegen AZ in het Wonderjaar 2008/09
Ajax was in dat jaar een pure rampquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom verloor Ajax die wedstrijd eigenlijk? Ze kregen echt een miljoen kansen
Hier ook EK2000quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:30 schreef Tchock het volgende:
Eerste voetbalherinnering die ik heb is uitschakeling op het EK 2000 door penalties tegen Italië.
Fortuna Sittard in de Eredivisie, als je nu ziet waar ze staan..quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax in dat jaar was een pure ramp .
Zoek maar eens Fortuna-Ajax op van dat seizoen
man man man
Ik keek toen voor het eerst, van 2000 heb ik wel beduidend meer herinneringen. De 2-2 tegen Twente zat ik in het stadionquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben ook 22 maar van voetbal uit 1999 kan ik me echt niets herinneren.
Eerste voetbalherinnering die ik heb is uitschakeling op het EK 2000 door penalties tegen Italië.
PSV kocht ze leegquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fortuna Sittard in de Eredivisie, als je nu ziet waar ze staan..
Van Bommel, Bouma, Hamming, Hofland, Burke, Dirkxquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fortuna Sittard in de Eredivisie, als je nu ziet waar ze staan..
Successupporterquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:32 schreef Pascalus het volgende:
Mijn eerste voetbalherinnering is het laatste kampioenschap van Feyenoord.
3 spelertjes gekocht inderdaad. Eentje keerde later ook weer terug.quote:
Ik was in 2000 ook echt geen groot voetbalfan hoor. Dat kwam pas véél later toen ik eerste wedstrijden van Zwolle zag rond 2007 of zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:32 schreef Brammess het volgende:
Mijn eerste voetbelherinnering was het kampioenschap van Ajax van 2004 volgens mij
Voetbal kwam er pas laat in bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mocht tijdens het EK en WK wel altijd opblijven als Nederland en Spanje speelden, vanaf 2000.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:34 schreef IbanMayo het volgende:
WK 94 Nederland Brazilië, moest naar bed bij 2-1.
Anders was ik ook wel voor Feyenoord geweest, m'n hele familie is voor Feyenoord dus dan moet je wel.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was er trouwens zo bijzonder aan Fortuna - Ajax in 98-99, PL?
Kan me wel herinneren dat Ajax op een gegeven moment een uitcomplex had in de Wouters-tijd. Echt 20 uitwedstrijden achter elkaar niet gewonnen ofzo
wanneer gingen ze naar het stadion waar ze nu zitten danquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon vernederd met bijna een wondergoal van Van Bommel
99 dacht ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wanneer gingen ze naar het stadion waar ze nu zitten dan
Ik voel me oudquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:38 schreef GSbrder het volgende:
NEC - Willem II in '98.
Wat een tijden.
Sfeerloze betonbak ja . Toen ging het ook gelijk mis toen ze erin speeldenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
godverdomme wat een lelijke boel is dat zeg.
Voor eeuwig in de onderste regionen van de Juup. Sluit niet eens uit dat ze een keer naar de tweede divisie degraderenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sfeerloze betonbak ja . Toen ging het ook gelijk mis toen ze erin speelden
Zou stiekem wel jammer zijn. Toch veel grote spelers voortgebrachtquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor eeuwig in de onderste regionen van de Juup. Sluit niet eens uit dat ze een keer naar de tweede divisie degraderen
Echt gênant hoe slecht die verdedigen. In negen wedstrijden 26 tegengoals.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou stiekem wel jammer zijn. Toch veel grote spelers voortgebracht
Elke FOX-reclame is per definitie walgelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn, vind jij die FOX Go reclame ook WALGELIJK?
Van Vossen was als speler ook alles of nietsquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt gênant hoe slecht die verdedigen. In negen wedstrijden 26 tegengoals.
Vraag me af hoeveel het kost om hem te ontslaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Vossen was als speler ook alles of niets
Ze hebben nu ook investeerders in handen genomen maar voorlopig komt daar weinig van terechtquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fortuna was ook echt op een haar na failliet. Ze moesten Hamming aan fucking Veendam verkopen om het hoofd boven water te houden.
Rolf Landerlgodquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fortuna was ook echt op een haar na failliet. Ze moesten Hamming aan fucking Veendam verkopen om het hoofd boven water te houden.
Voor Fortuna een rib uit hun uitgemergelde lijf denk ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel het kost om hem te ontslaan
Willem 2 ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijk om die oude spelersnamen te zien alijd.
Weten jullie nog waar Marco Heering allemaal heeft gespeeld?
Sowieso nog 2 andere clubsquote:
Vond het ergens jammer dat ze in 2012 niet promoveerdenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis een FC Den Bosch op niveau ook nog wel.
Genot met Harrie vd Laan en Henkie Vos
RIP Veendamquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:34 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Fortuna dus.quote:
Welke Messi?quote:
Pierre van Hooijdonkgod met Lokhoff erachterquote:
Ik zie nu beelden van Roda JC op Kaalheide.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pierre van Hooijdonkgod met Lokhoff erachter
Lelijkste stadion van NL toen . met die gigantische sintelbaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie nu beelden van Roda JC op Kaalheide.
Als je nu ziet wat daar nog van over is
Wat vind jij het lelijkste stadion van NL atm? PEC Zwolle spant toch wel de kroonquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lelijkste stadion van NL toen . met die gigantische sintelbaan
Daar moet ik het wel mee eens zijn .quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij het lelijkste stadion van NL atm? PEC Zwolle spant toch wel de kroon
Zijn nog wel lelijkere. Fortuna, Almere, Emmen, Eindhoven, allemaal afzichtelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij het lelijkste stadion van NL atm? PEC Zwolle spant toch wel de kroon
Maar als het stadion eenmaal gevuld is, valt dat wel weer mee denk ik. Utopie dat het ooit gebeurt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar moet ik het wel mee eens zijn .
Die van Vitesse is ook wel kut
Ik bedoelde stiekem de Eredivisie/quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn nog wel lelijkere. Fortuna, Almere, Emmen, Eindhoven, allemaal afzichtelijk.
Oh. Dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoelde stiekem de Eredivisie/
Oude stadion van Zwolle was veel meer genot .quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar als het stadion eenmaal gevuld is, valt dat wel weer mee denk ik. Utopie dat het ooit gebeurt.
Als je in Zwolle scoort, kijk je daarna tegen een megabetonwand aan. Dat is toch geen genot joh
Die was ook echt verschrikkelijk. En met een tribune vernoemd naar Cruijff, wat zegt dat over je clubquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oude stadion van Zwolle was veel meer genot .
Ajaxquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk feitje: Cambuur won één keer eerder een Eredivisiewedstrijd in Limburg, en dat was de allereerste pot die ze ooit speelden op het hoogste niveau.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk sleept SCC de driepunter eruit
Toch geen JC Cruijff ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die was ook echt verschrikkelijk. En met een tribune vernoemd naar Cruijff, wat zegt dat over je club
Dat is bij dat PEC ook niet door te trekken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar als het stadion eenmaal gevuld is, valt dat wel weer mee denk ik. Utopie dat het ooit gebeurt.
Als je in Zwolle scoort, kijk je daarna tegen een megabetonwand aan. Dat is toch geen genot joh
Jup, dezelfde. Omdat hij zijn laatste wedstrijd voor Ajax speelde in het stadion van Zwolle.quote:
Jawelquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is bij dat PEC ook niet door te trekken.
Er is toch helemaal geen ruimte om dat door te trekken joh.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
JawelMoet alleen nog wat geld bij. Geef ze nog een paar jaar.
[ afbeelding ]
Uh, jawel. Daar is het stadion zelfs op gebouwd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen ruimte om dat door te trekken joh.
Volgende week zijn er interlands,quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
doe dit dan lekker volgende week ofzo, met je bescheten kop.
Dat is wel erg verdrietig..quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup, dezelfde. Omdat hij zijn laatste wedstrijd voor Ajax speelde in het stadion van Zwolle.!
Die muur zit al vlak achter het doel. Dus hoe moeten ze dat doortrekken dan? Veld verkleinen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uh, jawel. Daar is het stadion zelfs op gebouwd.
Waar haal je dat idee vandaan? Zit méééters tussen. Er staat nu ook al een tijdelijke tribune langs de lange zijde in precies dezelfde ruimte als achter het doel is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die muur zit al vlak achter het doel. Dus hoe moeten ze dat doortrekken dan? Veld verkleinen?
Zit helemaal geen meters tussenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar haal je dat idee vandaan? Zit méééters tussen. Er staat nu ook al een tijdelijke tribune langs de lange zijde in precies dezelfde ruimte als achter het doel is.
[ afbeelding ]
Oké, blijkbaar kun je niet lezen. Helaas.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit helemaal geen meters tussenTotaal geen ruimte daar.
En het is dus niet recht doorgetrokken. Wat een aids
Jij wil graag een eigen goal?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk scoort Nienhuis straks de 2-1
oh de 1-2quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil graag een eigen goal?
Ik mag jou niet meer
De Graafschap heeft al een punt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerste punten voor De Graafschap dusEn Ajax - PSV?
Wacht wacht wachtquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerste punten voor De Graafschap dusEn Ajax - PSV?
Te laat, ik had al lang gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Graafschap heeft al een punt.
Te laat gecorrigeerd, ik had al lang gequotequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Te laat, ik had al lang gecorrigeerd.
Als Karsdorp speelt zou ik dat nog steeds hopenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom dus hopen op 2-1 voor De Graafschap
SPOILER: ChelseaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
Mourinho moet een nekschot krijgenSPOILER: ChelseaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Genee luistert iedere dag naar dat nummer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
=
WITTE EN ROOIEN
Maar ja, ik heb geen bananen
Haten op Faikquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Faik heeft ook al zo'n bescheten kop.
Nee joh Cambuur gaat winnen. verdienen zequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kutroda gaat natuurlijk nog winnen
Joh, daarom gaat Roda mij dus trollenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh Cambuur gaat winnen. verdienen ze
0-0 en Ron de Rijk als commentator, dat boeit dus niemand zolang er andere wedstrijden zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:34 schreef Tchock het volgende:
Ik heb hier nog geen woord gelezen over Excelsior - Utrecht. Topwedstrijd?
Oh man wat spelen ze weer slecht. Het is al een kwartier billenknijpen en wegrossen. Ondertussen verprutst met name Veldwijk elke kans op een counter.quote:
Ron Jans gaat op de Catenacciotour dit seizoen dus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh man wat spelen ze weer slecht. Het is al een kwartier billenknijpen en wegrossen. Ondertussen verprutst met name Veldwijk elke kans op een counter.
Het kwartiertje dat ik gezien hebt zag er niet echt uit inderdaadquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh man wat spelen ze weer slecht. Het is al een kwartier billenknijpen en wegrossen. Ondertussen verprutst met name Veldwijk elke kans op een counter.
Zoals wel vaker dit seizoen houdt PEC alleen maar stand door het constant falen van de tegenstander. Tegen Feyenoord was pijnlijk zichtbaar wat er gebeurt als je dit team tegen een fatsoenlijke opponent zet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kwartiertje dat ik gezien hebt zag er niet echt uit inderdaad
Van beide kanten overigens
Doe eens rustig, joh. Je overdrijft zwaar. Met dit spel gaan ze nog genoeg punten pakkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme.
Weer maar een punt. Dit wordt echt een kutseizoen zo.
Ook nog een relatief makkelijk programma gehad, moet het nog maar zien met PECquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoals wel vaker dit seizoen houdt PEC alleen maar stand door het constant falen van de tegenstander. Tegen Feyenoord was pijnlijk zichtbaar wat er gebeurt als je dit team tegen een fatsoenlijke opponent zet.
Maar goed, weer drie puntjes. Woehoe.
quote:
Bloemetjesgordijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Wat Helene aan heeft is ook een raadsel voor mij
Volgende wedstrijd is Vitesse-thuis, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook nog een relatief makkelijk programma gehad, moet het nog maar zien met PEC
Je moet hier gewoon winnen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens rustig, joh. Je overdrijft zwaar. Met dit spel gaan ze nog genoeg punten pakken
Dus?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet hier gewoon winnen.
Heerenveen-uit gaan ze keihard verliezen natuurlijk. Tegen die tijd draait het daar wel weer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus?
schema:
az thuis
ado thuis
heerenveen uit
groningen thuis
ajax uit
de graafschap thuis
Behalve Ajax kan je in alle wedstrijden een goed resultaat halen
Dat is een wedstrijd op zich.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerenveen-uit gaan ze keihard verliezen natuurlijk. Tegen die tijd draait het daar wel weer.
In tegenstelling tot de andere wedstrijden? Kuluitdrukking is dat altijd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een wedstrijd op zich.
Ik heb geen vertrouwen in Lodeweges.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerenveen-uit gaan ze keihard verliezen natuurlijk. Tegen die tijd draait het daar wel weer.
Bij PSV kon die er ook maar weinig van.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen in Lodeweges.
Hij doet maar wat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij PSV kon die er ook maar weinig van.
Dan drink je cola.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, je moet niet willen dat je op een zaterdag om half elf niet kunt slapen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffie drinkt men uitsluitend voor 18.00 en direct na het dessert.
Laat 's avonds een espresso met een glas cognac of zoquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:53 schreef Pascalus het volgende:
Ik wist niet dat het verboden was om 's avonds koffie te drinken.
vergeet de wielerprono nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
EXC-UTR is echt pure zelfkastijding.
Ik zet het af.
no era penalquote:
hand van fonsjequote:
Wat moet er gebeuren Haagse?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jaaaa Excelsior ook over ADO heen, ADO in de gevarenzone
Je kan niets met dit zooitje ongeregeld! Alleen de aanval is leuk voor de rest is het een en al amateurisme.quote:
Wormgod is wel extreem goedquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan niets met dit zooitje ongeregeld! Alleen de aanval is leuk voor de rest is het een en al amateurisme.
Bij gebrek aan beter jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wormgod is wel extreem goed
Je ziet het bij FOX sports.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik lach van verdriet
Komt het nog goed met ADO dit seizoen
Als de Graafschap morgen stunt met een overwinning op Feyenoord ga ik helemaal lachen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je ziet het bij FOX sports.
0-0 verwacht ik. Ergo dat wordt een fantastische pot voetbal die eindigt in een zwaarbevochten 6-4 overwinning voor AZ, de kranten zullen er na 2 weken nog niet over uitgeschreven zijn en iedere voetballiefhebber die deze partij gemist heeft zal van spijt zelfmoord plegen - of minstens één nacht slecht slapen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3 van de 5 hier.
Ik twijfel zwaar aan AZ - FC Twente morgen
Ajax gaat niet winnen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met hoeveel gaat Ajax winnen? Zeg het maar jongens
1-2quote:Op zondag 4 oktober 2015 04:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha ja xD
Nee even serieus. 3-1? 2-0? 2-1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |